Kupil 1. generaciu Nissan LEAF 24kWh baterkou
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nissan Leaf
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
v amerike celkom znatelne zlacnuju leafy, snad sa tento trend dostane aj ku nam s nejakym tym obvyklym oneskorenim
https://insideevs.com/news/524536/us...prices-2022my/
Komentár
-
U nás mali pred 3/4 rokom už zlacnenie o 6 až 8000€, teraz začína na 29990, takže sme USA skôr predbehli.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
dokola je to omielané všade v médiách - v Amerike sú ceny áut uvádzané bez DPH, DPH sa naúčtuje až pri platení podľa štátu kupujúceho
keď chceš porovnávať s USA, tak u nás Leaf stojí 24916,66€ bez DPH vs 27400 USD - kde je lacnejší ?
-
To hej až na to, že v USA DPH nemaju ale ich sales tax je v každom state pod 10%. Cize môžeš brat americkú cenu v $ ako našu v €.
-
Samozrejme viem, ze maju Sales tax ale aby som nepomotal neekonomov, tak som tomzjednodusil a prirovnal k nasej DPH. Ono je to vlastne DPH, ktoru plati len koncovy spotrebitel, u nas bola tiez pred zavedenim DPH a volala sa dan z obratu. Odpadaju im tam odpocty dph medzi firmami ale to v Europe nemoze byt´ lebo by zaniklo cele jedno priemyselne odvetvie - depehackari.
-
Komentár
-
Pisal som im, taká bola odpoveď
https://auto-ciara.business.site/?fb...Y#testimonials
https://www.facebook.com/autociaraNaposledy upravené Iwwo; 19-08-2021, 21:10.
-
Tych 5000€ je dost vela za 30kWh, nie je to za 40kWh ? Alebo je to uz s montazou a upravenou BMS ?
-
Dnes musím pozrieť doma aký tam mam istič. Wallbox nemám. Je to zbytočné dráha vec. Už som pozeral niake veci na internete, no pravdupovediac zatiaľ sa moc do toho nevyznám.
Komentár
-
Hlavne musis mat jasno o co ti ide. Ako rychlo naozaj potrebujes doma nabijat? DC ti je doma asi zbytocne, ci potrebujes doma nabit za 1-2h?
Kolko kwh bateriu mas? Mas 6,6kw ci 3,6kw palubnu nabku? Limitovat ta bude aj ten istic.
Ak chces nabijat rychlejsie nejaky wallbox budes potrebovat.
Zalezi na tvojom dennom rezime. V zasade ti staci tak rychle nabijanie aby si cez noc dobil to co si minul cez den.
Ak denne vyjazdis celu 64kwh bsateriu a doma travis menej ako 12-13h, tak sa verejnym DC asi nevyhnes.
-
-
Pozeral som ten istič 400 a je 25A. Ale hlavný istič je 32A.Mam tu 40 batériu čiže 36kw. Ide mi o to aby som to auto nabil do 8 hodín.
Komentár
-
Kedze vraj ma Leaf iba 1f palubnu nabijacku, tak ti je 3f/400V na nic, lebo ho Leaf nevie vyuzit. A 1f/32A 6,6kw tiez asi nabijat nebudes lebo je to na urovni hlavneho istica a potrebujes stale nejaky prud aj v dome.
Ale s 1f/25A zvladnes nabit za cca 8h. No budes potrebovat zodpovedajuci wallbox, lebo ta shucko/220v nabijacka/kabel co si dstal k autu zrejme nebude 25A, ale tych obvyklych 10A.
Takze sa poobhliadni po takom vhodnom wallboxe, alebo mudrejsom kabli, Napr. https://inchanet.cz/produkt/spark-li...p2-cee-1f-32a/
ale skor by som bral https://inchanet.cz/produkt/adapter-...nosny-wallbox/ aby si mal ked vymenis auto, alebo dokupis druhe s 2/3f a mozes ten wallbox aj sebou vziat ked bude treba a s redukciami sa dokazes nabit z hocijakej zasuvky.
-
Leaf nabíja maximálne 27,5A z 1F
za cenu inchanet kábla môže mať wallbox s dynamickým riadením (do 400€) a nebáť sa nabíjať maximálnou rýchlosťou 25A
-
Aj k tomu inChanetu máš dynamické riadenie.
-
M. P. Taur Miroslav Rojko Pri nabijani treba dat pozor, pri konstantnej zatazi musi mat istic aspon 25% rezervu, t.j. na 25A istici by mala byt najvyssia dlhodoba zataz 20A. To ti dava max prikon do auta na urovni 4,8kW pred odpocitanim strat pri nabijani.
-
-
Takže najidealnejsim riešením by bolo pre mňa kúpiť tu nabíjačku 1f/25A ak tomu dobre rozumiem. Ističe ani nič podobné v pláne nemám prerábať. Momentálne potrebujem len nabíjačku pre aktuálne auto. Čo bude do budúcnosti uvidím. Viem ze si to myslel dobre. Len teraz už nemôžem moc drahé veci dokupovať do auta. Už som doma dostal stopku 😂.
Komentár
-
Našiel som 2 takéto nabíjačky. Nemá s nimi niekto skúsenosť?
https://auto.bazos.sk/inzerat/130329...omobilu-23.php
https://auto.bazos.sk/inzerat/128829...cka-e-auto.php
A nebude treba prerobiť aj vonkajšiu zásuvku na 220 keď budem chcieť nabíjať 20A. Tuším sú stanavane len na 16A.
Komentár
-
to su len bezne prenosne kable na nabijanie, take aky mas uz teraz (nabijacka je v aute), len si vie potiahnut 16A, viac ti zasuvka neda a ked budes stale tahat 16A ani dlho nebude lebo sa spali. bezne zasuvky nie su stavane na max zataz dlhe hodiny vkuse. Wallboxy sa zapajaju priamo na rozvody preto si vedia potiahnut viac ako 16A
-
Za čias Leafa som šiel do 1x32A prenosnej nabky a uživím ju aj teraz pri Kone. Hl. istič mám 3x25A a nabku nastavenú na max 20A, čo je aj hodnota podružného ističa, na ktorom je 400V zásuvka, kam nabku strkám. Kona s 3x16A palubnou nabkou si potiahne 1x20A a teda cca 4,5 kW.
Tým chcem povedať, že ak pôjdeš teraz do 1x32A riešenia, určite neurobíš chybu aj keď samozrejme ideál by bolo 3x32A aj vzhľadom na to, že budúce EV už budeš mať pravdepodobne ss 3f palubkou.
-
-
Takže pre mňa asi najidealnejsia voľba bude si kúpiť adaptér na 380V a ťahať odtiaľ 16A pre leaf. Lebo ako som už spomínal vyššie zatiaľ nemám v pláne robiť wallbox a ani do toho niak extra veľa investovať. Wallbox si určite dám urobiť ale až keď si kúpim druhé elektrické auto. Čiže by som potreboval pomôcť s nájdením niakeho vhodného adaptéra. Nechcem kúpiť niaku blbosť ktorá mi nebude pasovať a nakoniec mi bude zbytočná.
Komentár
Komentár