Ja nabijam Ioniqa tiez len len z obycajnej zasuvky a staci mi to, kedze nabijam hlavne cez noc. Sice si idem kupit tesla nabijacku ako pripravu na teslu, ale tiez planujem len 3x16A.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Audi e-tron
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Dnes som bol na e-Salon v Prahe obzerať Audi, moje pocity sú z neho, že je to naozaj kus auta. Bolo vystavené oproti i-Pace, to je pri ňom polovičné auto za rovnakú cenu. Vnútorný priestor dostatočne veľký, pod kufrovým falošným dnom polmetrová jama na ďalšie veci, jemná koža s ňou obalené komplet dvere. Ak to nepokazia dojazdom (pneu 265 na 21" diskoch), bude to celkom dobrá kúpa. Ale o dojazd sa troška bojím, musel by byť pomaly zázrak aby z tak mohutného auta dostali tie km na tú baterku, predný kufor je maximálne vysoký.[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Prvé údaje o aute z novinárskeho testu:
Komu sa nechce celé čítať - dialničná spotreba 120-140km/H robila 32kWh/100km, čo pri baterke 95kWh robí dojazd tesne pod 300 km a čo je super, naozaj nabíjalo 135 kW výkonom ( a išlo by ešte viac keby nabíjačka mala vodou chladený kábel). Takže aj keď spotreba sa dala čakať a je vysoká (ako u o dosť väčšej Tesly X), dokáže sa veľmi rýchlo dobiť.The Audi e-tron is a solid SUV that happens to be electric. It has some drawbacks when it comes to efficiency, but it doesn't comprimise on features.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Test Audi e-tronu a kamery namiesto zrkadiel. Vraj s nimi je dojazd dlhsi o 2,5km.Pozdravujem vas z prvych jazd s novym Audi e-tron, prvym elektrickym SUV od styroch kruzkov. A pripajam kratke video k prvej skusenosti s virtualnymi...
- Likes 1
Komentár
-
dalsie zaujimave info a video:
https://autozurnal.ta3.com/audi-e-tr...iesto-zrkadiel
Pockajme si na dalsie testy, ale trochu zacinam mat pocit, ze to bude podobne ako I-pace. Auto je to tazke, velke, odpor vzduchu znacny....asi to taky zazrak s dojazdom nebude.
Komentár
-
Mne sa paci, ako pri pocitani dojazdu pracuje s navigaciou a berie do uvahy aj prevysenie, aspon sa nekonaju ziadne prekvapenia na konci... ten dojazd podla mna na pomer SUV nie je zly. A najma ma oproti iPace vyhodu rychlejsieho nabijania. V Jaguare to vela zerie aj pomaly nabija, tu aspon nabijanie slape
-
Tesla to má určite, veď tu píšu ľudia ako im to predpovedá, tá to myslím že dokonca zo štatistiky ako tú trasu iné Tesly prešli, počíta spotrebu.
A pozor - aj keď o tom ľudia nevedia, aj Leaf to má - nie priamo v navigácií ale v youplus.nissan.sk (webový backend pre údaje z auta), kde plánovač zobrazuje a počíta výškový profil, percentá baterky v jednotlivých miestach trasy podľa tohto profilu a umožňuje zaslať naplánovanú trasu do navi v aute.
-
Tesla to samozrejme ma od zaciatku a podla mna to funguje velmi dobre, da sa na to spolahnut.
Ked tesle privesim 2-tonovy prives, tak sa chvilu spametava, no potom to pocita celkom dobre.
Navigacia abetterrouteplanner prevysenia (a ine parametre) tiez zohladnuje, tiez zbiera udaje od tych co idu podla nej.
-
Prikladam Bjornove videa
Winter range at 90 km/h, 56 mph: 330 km/205 mi Consumption: 253 Wh/km, 407 Wh/mi Most of my music is from Artlist.io. If you sign up for one year and use my ...
Komentár
-
No s tou spotrebou sa velmi nevytiahli. Este stale zostava dufat, ze to softwarovo doladia. Kdesi som cital, ze tam moze byt problem s vyladenim a synchronizaciou oboch motorov, ze rovnaky problem mala aj Tesla ked prvy krat prisli s AWD ale potom sa to podarilo fixnut. Na zaciatku vraj tiez zrala aj deti pri ceste, teraz je uz rozdiel v spotrebe medzi RWD a AWD v zasade minimalny. Sa mi mari, ze to aj Bjorn spominal v recenzi na iPace, ze je este skoro sudit spotrebu, Tesle to chvilu trvalo doladit. Pockame a snad sa dozvieme, kde urobili soudrozi z NDR chybu Etron ma aj OTA updaty, tak riesenie by mohlo prist samo...
Ja mam rezervacku a zatial si ju ponechavam kym nepride do predajne nejaky testovaci kus na odskusanie. Aj napriek vyssej spotrebe eTron stale splna moje poziadavky na auto na 99.99%. 300km to da aj dialnicnym tempom s kurenim, dlhsie trasy chodim maximalne raz za rok. Servis mam kusok. Rozmerovo tak akurat, ani male ani prilis velke. Ako vip klient dostanem vzdy 20-30% zlavu z cennikovej ceny, prip komplet vybavu gratis, takze cenovo je to niekde na urovni TM3 LR za podstatne vacsi kus auta. A interier si ma kupil okamzite. Este som zvedavy na appku a na ten ich nabijaci program, udajne tam ma byt nejaka Audi karticka, s ktorou by sa malo dat nabijat na vsetkych nabijackach vacsich hracov, co znie fajn, ale netusim ako to bude vyzerat v praxi a ci aj na SK A kolko za to budu pytat. V teorii to vyzera na fajn alternativu k SC s este sirsim pokrytim (aspon u nas), ale realita byva zvacsa smutnejsia. Uvidime. Ja som zatial nadseny
- Likes 3
Komentár
-
Etron je velke SUV, takze vacsia spotreba ma neprekvapuje. To auto ma svoju vahu a ta si vypyta predsa svoje. Ak je to tak ako vravis, ze sa to da sw upravit (vyladit), tak mi to pripomina spalovak, kde sa tiez musi pri novom aute ked je zanovne jazdit, aby sa upravila spotreba. A vysvetli mi co znamena u trebarz AUDI VIP klient. Asi kazdy co ma audi to nebude. Beries u nich pravidelne auta a uz si kupil viac ako jedno? Nikdy som nove auto nemal a servis mi robi kamarat co auta opravuje uz hodne dlho a vie ich opravovat. Stale sa vzdelava. Tiez celkom nerozumiem, tomu ako si tu niektory poziciavate na 1-2 dni nove EV auto na vyskusanie. To predca nedaju kazdemu. Rozumiem testovacej jazde, ale ta trva cca 30 min a sedi pri tebe niekto z predajne. A na zaver Audi je proste Audi. Su to pekne auta a maju svoju cenu.
-
Mam to presne rovnako (az na to ze nemam rezervacku) a ako dlhorocny Audi fan som sa fakt tesil. Lenze - pokial to nevyriesia s tou spotrebou - tak 300 km dialnicnym tempom (t.j. aspon 120 km/h) pri teplotach pod nulou proste nedas. Uvidime, otestujeme ked to pride.
-
Jiri GrandPa mal som skor na mysli 300km cestu, ktora ma v sebe dialnicu, kde sa nemusim obmedzovat. Moje pravidelne trasy su bud Bratislava-Cadca alebo Bratislava-Liptovsky Mikulas, to je do 300km ale dialnicnych 140kmh ides realne 60-70% cesty. Je tu este trojprudovka 110kmh a nejake okresky, takze verim, ze to da. 300km po dialnici nonstop nezvyknem davat, max raz rocne, ak vobec, a to prehryznem... ale ako hovoris, chce to skusit na vlastnej kozi, a hlavne pockat ci to este nejako vychytaju, to auto sa predsa este ani oficialne nepredava tak je skoro robit zavery.
ICE666SVK ja som kupil uz 4 auta od Audi, a jednu objednavku trosku dovrzali. Dali mi na konfiguraciu typka v procese zaucania a nevyslo mu to podla predstav, tak to potom zehlili. Plus som im dohodil jednu zakazku na 7 vozidiel, ku ktorej som dosiel ako slepe kura k zrnu. Vdacnost z ich strany bola prejavena nalezitym sposobom Za plnu cenu v plnej vybave by som uz vahal, tam je uz aj TMX, aj ked ta je pre mna zbytocne velka s horsim interierom a servisom, ale zas lepsim dojazdom a dynamikou. Ale ak budem vediet eTron zobrat za 70-80tis€ s danou, tak nemam o com premyslat. To je po odpocte skvela ponuka a absolutne ma nebude trapit, ze to zerie 300Wh/km
-
-
Mna netrapi spotreba, mna s...e ten dojazd. Lebo ten je pre mna deal breaker momentalne. Nechcel som X, lebo je zbytocne velke pre moje potreby ale asi mi nic ine neostane.
-
tak, mame SK ceny etronu. Mozte ist kupovat
Kopa penazi, dva normalne elektromobily sa za to daju, ale zas stoji to ako klasicka vacsia a lepsia audina, tak to nebude mozno tak uplne mimo.
Ale udajne je to drahsie ako v nemekcu ci rakusku a to iste sa tyka aj priplatkovej vybavy. Holt, zasa sme ti horsiNaposledy upravené milan84; 19-02-2019, 17:46.
- Likes 2
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Precitaj si original. Je tam viac info.
Neostava nez dufat, ze to vylepsia.
https://nextmove.de/autobahn-test-te...jaguar-i-pace/
-
Cital cital... no maju stale nadej na reparat, ked vydaju dalsi OTA update. Nejake rezervy by tam mohli najst, a rovnako aj nedostupnu kapacitu baterie by mohli upravit tak ako Tesla pocas hurikanu. Imho skusaju a cakaju na realne data z premavky. Krasa tych OTA updatov je prave vo flexibilite. Uvidime co prinesie cas. Mne osobne ten dojazd staci, a stale su pre mna e-Tron aj iPace vhodnymi kandidatmi na dalsie auto. Druha vec je ta, ako sa spomina v clanku, ze so spotrebou ide priamo umerne hore aj cena za km. Ale kym je AC nabijanie gratis, prip kym ZSE poskytuje FLAT program (aj ked okresany) tak to zatial nie je relevantne. Neviem ako v buducnosti...
-
Ta spotreba je to, co ma mrzi najviac. Ved prevadzka pri cenach rychlonabijania bude drahsia ako kedy som jazdil na spalovaku. A naviac musis ratat s tym, ze cena elektriny bude rast 5-10% rocne v dlhodobom priemere. A ked si staty zmyslia, ze ubuda prijem zo spotrebnej dane na paliva, tak sa zameraju na elektrinu, to je viac ako iste. No ale, vyzkusame a uvidime...
Myslim, ze moje Sko s dozivotnym nabijanim zdarma budem este dlho pouzivat .
-
Vyššia spotreba nie je len drahšie cestovanie, ale hlavne dlhší čas čakania na nabijackach.
-
Bol som dnes pozriet toho vystaveneho e-trona v showroome audi na zlatych pieskoch. Nazivo mi pripada este mohutnejsi ako na obrazkoch. Vypracovanie pekne, len ten obrovsky stredovy panel s cudnym ovladacom sa mi nepaci. Predok je obrovsky, nechapem co tam vsetko dali, lebo oproti kona sa priestor pod prednou kapotou javi ako vyuzity. Alebo to maskuje minikrabica vpredu a'la frunk kde sa daju dat kable - podobna ako v i3. E-tron ma pod kufrom nafukovaciu rezervu. podobnu ako je na tomto videu - len vecsiu.
https://www.youtube.com/watch?v=GjFnCOI7NUQ
Snazil som sa vyspovedat predajcu, no nevedel takmer nic, lebo ze len buduci tyzden ide na skolenie do bundesu.
Vraj o mesiac az dva budu skusobne jazdy a aj nejake kusy na predaj.
-
Dlhsi cas na nabijacke az taky problem nebude. Na 150kW nabijacke by sa mal eTron nabit rychlejsie ako Kona 64kWh na 70kW, co nasledne zotrie rozdiel v pocte nabijani na dlhsej trase. A rozdiel moze byt este vacsi v zimnom obdobi, kvoli #coldgate. Plus vacsinu casu to auto tak ci tak stravi v meste, a bude sa nabijat priebezne/doma.
Tie ucty za elektrinu budu podla mna hrat vacsiu rolu, a ako poznamenal Jiri, ceny energii pojdu hore. Aj ked tu sa oproti aktualnemu stavu nezmeni nic. Nemecke premiovky zvyknu mat aj silnejsie motory s vacsou spotrebou, a majitelia su zvyknuti platit za prevadzku viac ako pri trebars Skode.
Otazne bude, kde je ta hranica, ze toto je ok a toto uz je moc. Ukaze cas a trh
-
Ja si naopak myslím, že dlhší čas hrá rolu, lebo Slovák robí jazdy prevažne na Slovensku a tu nemáme ani jednu ultrarýchlu stanicu. A 40 minút nabíjať na 45kW najrýchlejších staniciach na 100 km jazdy nie je bohviečo. Parameter ako nabíja auto, je irelevantný ak nie sú také nabíjačky a tie nie sú u nás ani v Čechách.
Sám to vieš z Ioniq-u, ktorý síce dokáže nabíjať 66 kW, ale po Slovensku sme fičali 33 kW na DBT, dokedy nebolo pár nových ZSE a Delty GW v druhej polke minulého roka. A tak to bude nejakú chvíľu aj s e-tronom.
Súčasný stav - 45kW na najrýchlejších je taký, že Ioniq 100 km za polovicu času ako Audi. A môže mať Audi aj 300kW podporu nabíjania, keď doňho nie je čo poriadne pichnúť.
-
Ano, ale Slovensko je tak male, ze pri dojazde 270km je to kvazi jedno. Ultra rychle nabijacky sice nemame, ale je tu Budca (!!! ), ktoru eventualne spojazdnia, a to je jedina nabijacka, ktoru budes na ceste horizontalne cez republiku potrebovat. Z juhu na sever sa s 270km dojazdom dostanes bez nabijania. Plus GreenWay oznamil na tento rok tiez nejaku ultra rychlu. Uvidime co z toho bude.
Plus realne, kolko tu tych e-Tronov bude? Sme na Slovensku. Baste dieslov kde sa ludia modlia k TDI... To auto je urcene pre zapadnu Europu a Norsko, kde uz ultrarychle nabijacky su, a ich pocet stupa. A tam si pride s tym 150kW nabijanim na svoje.
Samozrejme, nejdem sa hadat, ze e-Tron nema vysoku spotrebu. Ma. Ale zrovna na Slovensku to bude ta najmensia starost, aj napriek tomu, ze mame relativne pomale nabijacky. Ako hovorim, mizive percento ludi chodi take dlhe trasy a tak pravidelne, aby to bol problem. A este aj z toho maleho percenta ludi, zvoli drviva vacsina diesel. Elektromobil s dojazdom 400+ km ma v nasej krajine taku malu cielovku, ze to ani nestoji za rec. A inde vo svete to tiez nie je takym problemom.
Problem by to bol, keby to zralo 320Wh/km a malo by to dojazd 180km. Lebo to by si skutocne nikam nedosiel a cakal by si neumerne dlho. Ale hovorim za seba a svoje trasy, ktore sa rok najazdim, mne osobne to neprekaza, a vacsine ostatnych vodicov podla statistiky asi tiez nie. A ta mensina si kupi Passata/Octu v nafte, a nejake male promile z nich siahne po Kone alebo Tesle. Volny trh funguje
Komentár