Toto je na zbláznenie !!! Som opäť na rýchlonabíjačke v Maďarsku mesto Zalaegerszeg a samozrejme s SSC problém šlo mi ako naposledy asi až 5 sekúnd. Nabíjam cez Typ2 :-( pomôžte ak sa dá vie tam niekto zavolať vie niekto po maďarsky ? Idem mi len o čas ktorý tu musím tráviť je to zbytočné
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
S elektromobilom na cestach, dovolenkovych, pracovnych a inych.
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Akurát to čítam na openchargemap od teba, ja tade chcem ísť za pár dní, ale ak nejde, tak pôjdem naftovym. Zagreb ma viac CCS, ale táto je najpodstatnejšia, nemá na okolí náhradu.
Daj vedieť či to opravili, alebo si musel do konca ísť Typ2.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 24-08-2017, 16:19.
-
-
No Lubosove prispevky moc pozitivne nie su:
"tak som chytal paniku"
"Toto je na zbláznenie !!! Som opäť na rýchlonabíjačke v Maďarsku mesto Zalaegerszeg a samozrejme s SSC problém..."
Toto ked si precitaju odporcovia elektromobility tak bude sranda, nie je nad prakticke skusenosti uzivatelov :-).
Komentár
-
Všetky auta , terajšie aj budúce bez siete SCH, sú tkz. Destination Car, bez ohľadu na to aký majú dojazd. Obdivujem majiteľov týchto áut a zároveň sa im čudujem, že sa s nimi púšťajú do cudziny. To Luboš ide len do Chorvátska, ale čítal som o maníkovi s CZ čo išiel cez Taliansko do Francuzska na Nissane e-NV 200 a to bol iný horor čo písal. Keď na fórach obhajujeme Teslu a píšeme, že čakáme na TM3 tak nás nazývajú Teslafanatici...ale kto z nás urobil Teslafanatikov...predsa tradičné automobilky s tým ich pseudozáujmom o prechod na elektromobilitu. S tým ich ohlupovaním, že akože tiež vyrábajú elektromobily. Ano, vyrábajú bohužiaľ len Destination Car....ale Tesla vďaka siete SCH vyrába plnohodnotné elektromobily, s ktorými sa dá cestovať aj ďalej, ako len okolo komína...Naposledy upravené curgali; 25-08-2017, 11:01.
- Likes 2
Komentár
-
A kde dalej sa da cestovat ? Tych 50 km naviac oproti Ioniqu na Tesla 3 alebo Tesla S 60 nikoho z biedy nevytrhne. Tou trasou co chodim cez madarsko do Chorvatska nie su ziadne superchargre. Na druhu stranu cestou cez AT a SI je plno nabijaciek kazdych par km, len treba mat Rakusku kartu, ktora ide aj v Slovinsku. Riesenim je zjednotit karty, resp. urobit cenovo priatelny roaming a nehrat sa na svojom piesocku.
Taky priklad - dialnicne nalepky alebo mytne pre kamiony - 20 skatul na okne. Kazda krajina sa potrebuje hrat na svojom piesocku, platit si svojich "sponzorov". Bohuzial pri elektromobilite sa hra na svojom kazda firma vramci krajiny, o to je to horsie.
-
Miroslav sa čudujem, že taký elektromobilista ako ty, znalý problematiku, napíšeš takýto úvod komentu, Stačí si pozrieť mapu SCH Tesly a hneď uvidíš, kde všade sa dostaneš s Teslou TM3 za 0,20€/kWh. Ale keď tak poukazuješ na Rakúsko a jeho sieť Smatrics, tak daj sem cenu za ich nabitie za min. s ich 50kW nabíjačkami a vypočítaj cenu a čas na 100 km jazdy. Za rok a pol budem mať TM3 a kľudne dame preteky, kto bude rýchlejší a lacnejší. A možeš si zobrať Leafa alebo Ioniqa. Trasa môže byť napr. Košice-Cheb alebo Blava-Lisabon, alebo Blava-Dubrovník a pod.Naposledy upravené curgali; 25-08-2017, 19:58.
-
Beriem, dame preteky. Ale na akom EV pojdem, to este neviem. Len dopredu upozornujem, ze mozno to bude Tesla a nevyhras. Staci aby tu mali zastupenie a zarucny servis a kupujem.
S tymi nabijackami mas pravdu, myslel som to tak, ze dostat sa da rovnako, CCS su dost husto po AT a SI trase, ale rychlost nabijania je urcite pomalsia ako aj cena oproti SuCh.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Ak s kúpiš Teslu 3 so základnou batériou 50kW, tak pri spotrebe Tesla 16kW/100km a spotrebe Ioniq 11kW/100km to je ten rozdiel 50 km ako som písal a superchargre po maďarskej trase cesta 86 NIE sú. Takže tak.
A po Slovensku na Ioniqu alebo Tesle 3 je to tiež narovnako, je tu viac CCS ako SuCh. Teda s tým rozdielom, že Ioniq už niekto jazdí.
-
Pôvodne zverejnené od curgali Pozrieť príspevkyVšetky auta , terajšie aj budúce bez siete SCH, sú tkz. Destination Car, bez ohľadu na to aký majú dojazd. Obdivujem majiteľov týchto áut a zároveň sa im čudujem, že sa s nimi púšťajú do cudziny. To Luboš ide len do Chorvátska, ale čítal som o maníkovi s CZ čo išiel cez Taliansko do Francuzska na Nissane e-NV 200 a to bol iný horor čo písal. Keď na fórach obhajujeme Teslu a píšeme, že čakáme na TM3 tak nás nazývajú Teslafanatici...ale kto z nás urobil Teslafanatikov...predsa tradičné automobilky s tým ich pseudozáujmom o prechod na elektromobilitu. S tým ich ohlupovaním, že akože tiež vyrábajú elektromobily. Ano, vyrábajú bohužiaľ len Destination Car....ale Tesla vďaka siete SCH vyrába plnohodnotné elektromobily, s ktorými sa dá cestovať aj ďalej, ako len okolo komína...Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 1
Komentár
-
Prosim stale plati ze 80% populacie prejde denne do 80km. Nema zmysel drzat spalovaka pre jednu cesto do Chorvatska ci Talianska. Proste si ho poziciam. Alebo inak poletim a bez zapch a unavy. A znova ak napr. 10% ciest rocne lietam nebudem si kupovat lietadlo. Takze v zasade ak pohodlne prejde elektromobil 150-200km pre vacsinu ludi to postacuje.
- Likes 2
Komentár
-
Okrem toho ak idem do HR je jedno ci elektromobilom alebo spalovakom beriem to ako vylet a cestu si rozdelim na dva dni. Prvy den dojdem za Zagreb vklude pohodovo s 2/3 zastavkami na nabijanie. Dobijem sa v penzione alebo apartmane a rano pokracujem veselo dalej bez zapch a stresu. Takze ak sa chce tak to ide. Rychle nabijanie vnimam ako sluzbu kde sa podnikatelovi musia zaplatit naklady vratane marze. takze nebidim dovod neplatit za DC nabijanie a necakat hodiny na AC nabijanie.
Komentár
-
Dva dni do Chorvátska ? Čo ideš od Baltského mora ? Teraz idem kúsok pod Senj, už som rozhodnutý, že im tam vysmradím DPF filter, lebo posledná šanca - nabíjačka v Szombathely je ??? (písal som im v týždni na radnicu ale bez odozvy) a môžem porovnať trvanie Ľubošovej cesty a mojej ak to Ľuboš zverejní. Lebo ako hovoríš, čas je dôležitý. Tipujem tak 7 hodín oproti 14 a to pôjdem predpisovo.
-
Po madarskej trase nie je problem s platenim, tam nie je ziadna DC nabijacka funkcna - ci uz platena alebo zdarma. Preto Lubos nabijal AC, lebo jedine dve DC (szombathely a zalaegerszeg) nefunguju.
-
-
no minuly rok sme sli do Dubrovniku. lod sme mali preberat v sobotu. kto uz niekedy siel cez HR v sobotu vie ze je to peklo. tak padlo rozhodnutie ideme v piatok a prespime v polovici cesty. A inak by som to uz neurobil. Sobotu cestovat do HR je peklo napr. vyrazili sme o 04:00 do HR do Trogiru dorazili o 18:00. proste peklo.
Komentár
-
Komentár
-
Ja som vyrazil 4:20 a 11:18 som bol v Sveti Juraj (630km), v tom dve tankovania a ranajky a desiata asi hodina celkovo prestávok.
Ale stále ma to láka vyskúšať Ioniq, keď už mám aj Type 2 kábel aj Elen kartu, tak ma napadlo, že skombinujem nabíjanie spánok, vyrazím na noc a vždy po troch hodinách jazdy (200km) budem štyri hodiny nabíjať a pritom v aute vzadu spať keď pôjdeme v dvoch, takže asi v septembri vyskúšam.
-
-
:-) :-) mne Tesla nevadí ani jedna ja Teslu milujem no porovnávať super výkonné Tesli z mierne nadpriemerným výkonným elektrickým automobilom je trochu divočina. Aký model X to máte ? Aby bol ten Drag o niečom musí to byť jeden z najslabších modelov :-)
Komentár
-
prípadne by sa za tú TMX mohol zapojiť ešte jeden Ioniq na lano so zapnutou rekuperáciou na trojku.
niečo podobné skúšali tu: https://fdrive.cz/clanky/alfa-romeo-...modelem-x-1160
TMX by to asi vyhrala, ale ten druhý Ioniq by si aspoň trochu dobil baterku :P
Komentár