Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

DALITRANS TN

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Teq ved tebe je jedno, ci sa nabijas na delte alebo efacec.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    dlho som to uz nebol a ako pozeram stale sa neberu ohlady na prudko ohrozenu skupinu long range leaferov ktori trepu este aj dva mopedy hore dole, ta delta mi bude chybat

  • Adam GWI
    komentoval k 's odpoveď
    počet nabijani

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Taur pochopil ako jediny

    kWh aj cas sice davaju obraz o vytazeni nabijacky, ale nehovoria nic o mnozstve Chademo aut na cestach. Ked dostanes informaciu, ze Chademo zozralo 200kWh za mesiac tak nevies, ci tam boli 3 starsie Tesly alebo 10 Leafov.

    Pre 3 Tesly sa neoplati drzat 2 Chademo konektory aj keby tam stravili 3 hodiny kazda a kazda nabila 300kWh (keby mohla). Proste ide o zistenie mnoziny Chademo aut, a ta je zjavne velmi mala, a je jedno kolko a ako dlho nabijaju. A postupom casu sa bude tato skupina este dalej zmensovat, znova bez ohladu na mnozstvo nabitej energie alebo straveneho casu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa ved to je jedno kere Tesly su to, islo mi o to poukazat ze chademo niesu len Leafi zakradajuce sa k nabke tmou skryvajuce sa pred Wilovim bystrozrakom.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Taur - to CHAdeMO ozaj možno boli aj Tesly ale skôr európske. Všetky staršie S a X čo nemaju CCS adapter môžu pouzivat CHAdeMO adapter. Sám som ho používal ale predal som ho a za tie prachy kúpil CCS adapter.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    jux ale tu sa riesila potreba chadema, ze kolko aut ho este vyuziva, z tohto hladiska je pocet zacatych nabijani na konektore najrelevantnejsi pre posudenie ci ho tam drzat. To ako rychlo ci pomaly na tom chademe nabija po pripojeni uz nieje podstatne.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Preco? Cas nabijania predsa presne definuje obsadzovanie nabijacky, kWh zase jasne hovoria o vyuziti nabijacky. Az vsetky tri hodnoty:
    pocet nabijani,
    cas obsadenosti nabijacky
    a mnozstvo nabitych kWh
    davaju komplexny obraz
    pricom pocet nabijani povazujem za najmenej vystizny.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Vzhladom na polozenu otazku ohladom poctu nabijani Chademo vs CCS predpokladam, ze to su percenta ohladne poctu zacatych nabijani.

    kWh ani cas by mali ako odpoved nulovu vypovednu hodnotu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Tie chademo mozu byt US tesly s redkuciou, aspon ja co som ich videl nabijat tak ju maju na chademo, na CCSredukcii som nevidel ziadnu zatial
    Tie type2 mozu byt zas Zoe I tie nemali DC vobec, ale s AC 22kw sa da aj medzimesto ist. A mozno aj Zoe II kvoli nizsej cene za kwh pri AC.

  • jux
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Adam GWI Pozrieť príspevky
    Co sa tyka tejto lokality, tak rozlozenie za tento rok.
    to je rozlozenie poctom nabijani, casovo ci kWh?

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Tie percentá sú počty začatých nabijaní alebo objemy?

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Tie percenta budu asi skreslene letnou akciou

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Adam GWI dakujeme za prehlad!

    Moj odhad bol odvazny, zjavne tu niekde tie Leafy behaju po nociach ked ich nie je vidno 🙈 ale finalny odkaz je jasny, 2x Chademo je zbytocne. A vyzera to tak, ze aj samotni majitelia tohto standardu su uvedomeli a preferuju starsi Efacec, aj ked su to len % a neviem konkretne absolutne cisla. Zaujalo ma relativne vysoke % Type 2 nabijania v tejto lokalite. Na Efacecu to bude asi skreslene relativne malym celkovym poctom nabijani? Lebo 11% je dako vela. Rozmyslam, kto tam nabija na T2? Nejake pluginy ked si urobili cikpauzu? Ale preco potom neist na “luxusnejsiu” OMV Zamarovce? Alebo tam niekto robil dake pokusy/dotlacal posledne percenta SOC na dlhej trase? 🤔 alebo chudaci na MB B250e / Golf E bez CCS?

  • Adam GWI
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo jasne. Co sa tyka tejto lokality, tak rozlozenie za tento rok.
    Delta
    CCS: 84%
    CHAdeMO: 11%
    Type2: 5%

    Efacec:
    CCS: 71%
    CHAdeMO: 18%
    Type2: 11%
Pracuje...
X