Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
DALITRANS TN
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
nick81 to je uplne jedno ci pojdu dalej, stale som nazoru, ze statistika na tejto stanici ukaze jasne prevahu CCS, a nebal by som sa vyslovit ani domnienku, ze to bude niekde v region 97% : 3%. Proste par rokov dozadu dom vidal Leaf kde tu na dialnici, vacsinou druhu generaciu. Teraz ani nepamatam, kedy som ho videl naposledy. Posledne 2 roky asi ani raz, vzdy len v meste, a aj tam zacina byt zriedkavym.
- Likes 1
-
Aj ked kazde tretie auto odide, statistika Chademo vs CCS bude velmi jednoznacná, ved je to vidiet aj na cestach. Leaf je velke mestske auto idealne na kolenovrtacsku taxisluzbu ale dialkove trasy s nabijanim absolvuju povacsine uz ine auta.
- Likes 1
-
Aj delenie vykonu je lepsie ako aktualny stav. Predpokladam, ze vacsinou sa tam aj tak nabijaju auta, ktore po kratkodobom peaku okolo 100kW klesnu na 60-80kW, a teda delenie vykonu ma absolutny zmysel. Ked som tam chodil s ne-Teslami, tak tam pravidelne nabijalo na Delte napriklad Citigo alebo eUP, co je uplne nezmyselne blokovanie potentnej nabijacky. Kolko tie krabicky vytiahnu? 30-40kW? Jasne, ze 2 Delty by boli uplne mega, ono aj vozovy park bude modernejsi a vykon sa efektivnejsie vyuzije, ale zrusenie Chadema a vymena za extra CCS by bola dostacujuca docasna naplast, a najma financne lacnejsia.
nick81 ma skvely navrh, naozaj nevidim najmensi dovod do toho neist, a v GW urcite vidite aj statistiku, kolko sa vyuziva CCS a kolko Chademo na tejto konkretnej nabijacke. Adam GWI ak to nie je obchodne tajomstvo, nedalo by sa s touto informaciou podelit, prosim? 😇 pomer asi vsetci tusime, ale bolo by zaujimave mat to oficialne a da nam to prehlad, ake ma Chademo skutocne zastupenie na dialkovych trasach, kedze kedysi to bolo najrozsirenejsie BEV.
-
suhlasim, ze toto je fakt dobra pripomienka. Nahodil som to teraz kolegovi, ktory riesi nase lokality a tiez sa mu to pozdavalo. Raz za cas sa mu s tym pripomeniem.
Osobne by som videl ako uplne idealny stav skor dve Delty, kedze jedna s dvomi CCS konektormi by stale medzi tie dve CCS delila svoj max. vykon 150kW.
tommik v RK sme, zial, limitovany kapacitou.
- Likes 1
-
tommik Kona/Niro sú pomalé, ale nové autá majú väčšie rozdiely. Ale keď som aj išiel napr. 500km po diaľniciach zdržanie bola aj plus hodina, v zime viac. Od sídliska mám často len 50-60% a cca s nimi musím % prísť domov, lebo nie je kde. Takí ako ja budú hltiť vždy DC, kým nebudú nabky v meste. Pridať stojany ideálne do budúcna. Len to asi bude drahé + aj časovo náročné atď. Toto som myslel ako hot-fix pre rastúce kolízie už teraz.
-
Mne, v závislosti od SoC, robí na Kone v TN rozdiel medzi Efacec a Deltou cca 15 minút, čo je z pohľadu doby cestovania medzi centrami ZA a BA zanedbateľné. Už vôbec by som nešiel cestou rodukovania konektorov jedného typu výmenou za druhý, ten ktorý mne viac vyhovuje. Ak tak poďme tam pridať ďalšie stojany s CCS a rozdeliť RK na prípojke medzi viac áut...
-
milan84 Ja som tam bol prvy. :-) Cize ja 75 a on zvysok. A lepsie ako 43-45kW na Efacec. Alebo minule som tam chytil ID3, ktora uz bola niekde za polovicou %soc okolo 60kW. Zas by to bolo ok. Ja sa s Nirom sa vyhybam 50kW, nielen pretoze je tam riziko obsadenosti kvoli 1x stojan s 1x ccs. Ale aj preto ze na 50kW stratim 50 min (vacsinou maju max. 125A a 43-45kW to nepresiahne), kde pri 75kW nabijem to iste uz za 35 minut.. Aj pri 2-3 nabijaniach je to uz celkom slusne usetreny cas. A majitelia tazsich SUV to maju este horsie na 50kW.
Skoda, ze ta infra vseobecne je taka tragicka a neexistuju stale ani naznakom poriadne huby kazdych 100-150km pre dialkove cestovanie.Naposledy upravené nick81; 30-08-2021, 18:17.
- Likes 1
-
toto je dobra pripomienka. Kedze som si uz overil (a coskoro bude vo videu), ze aj jediny Leaf 62, ktory by mal vediet prijimat viac, tak na Chademo 1.0 takmer nejde cez 50kW, nissanakom staci Efacec, ak sa da nan spolahnut, ze ten vzdy pojde.
Na druhu stranu, ak by tam ale nabijalo EQC s jeho 104kW, tak tebe, Lubos, tych zvysnych 40kW aj tak pomoze rovnako ako ked sa napichnes na Efacec.
-
Adam GWI Môžem sa opýtať? Nezvažovali ste na DaliTrans TN na Delte dať 2x CSS namiesto exist. kombinácie Chademo+CCS? Lebo čím, ďalej viac kolízií s CCS. Myslím, že je zbytočné tam mať 2x Chademo na Delte aj Efacec. Leafy na diaľkových trasách v SR nestretávam vôbec.
V sobotu sme nabíjali v TN. Prišlo tam EQC, pán sa spýtal na koľko to máme (išli sme z prázdnej). S Efacec sa ani neunúval, pokrčil ramenami, že tak nič. Potom ešte ďalšie auto, ani sa nezastavil. Pre veľa ľudí je asi TN kľúčový, nakoľko je to jediné "lepšie" a dobre umiestnené UFC medzi BA a ZA. Len škoda, že sa tam UFC nabije naraz iba jedno auto. A ja keď štartujem z PK napr. s 50%, tak už na HUB do ZA nedôjdem.
Neviem, či sú tam nejaké tech. obmedzenia. Úplne by stačilo z jednej stanice zo ZA len prehodiť kábel s tým Chademo v TN. V ZA sú len 4 miesta a stanice majú zbytočne po 2x CCS. Ak by tam boli stojani aspoň obskočené ob miesto, že by tam bolo 2x4 miest. Len takto mi uniká zmysel 2x ccs stojan na 1 parkovacie miesto.
- Likes 3
-
Zatial najhorsiu skusenost spomedzi desiatok nabijacich stanic, ktore som vyskusal o Slovensku, som mal na tejto nabijacej stanici. Nedavno robili "upgrade" stojana (#2) z 100kW na 150kW, tak som si naplanoval cestu tak, aby som akurat dosiel s cca 10% bateriea otestoval druhe UFC od GreenWay. Ani tentokrat som nepochodil.
Zapojim CCS konektor, prilozim kartu, zacne nabijanie. Po chvili pozeram, ze nabija len 4kW!!! Volam do GW, zevraj nemaju konektivitu na stojan, nech skusim vedlajsi. Preparkujem na ten 50kW stojan (#1), zapojim kabel, prilozim kartu, nic. Ani druhy stojan nejde. Z helpdesku ho teda n dialku restartovali ale ani potom to s kartou neslo, tak mi nabijanie pustili na dialku a potom sa rozbehlo. Po 20 minutach zistovania, skusania a telefonovania.
Ked mi neskor volal spat ich technik, tak mi spominal, ze ked nemaju konektivitu, tak stojan dava nejaky default maly vykon a nevedia ho ani restartovat, musia tam ist na druhy den fyzicky. Tiez spominal, ze nedavno k zapojeniam stojanu pridavali aj nejaky booster (bateriu), ktory by sa mal starat o to, aby to nabijalo aj nad 100kW, no to som bohuzial nemal ako otestovat. Ten 50kW stojan ma zevraj uz dlhsie problem s RFID citackou, no o tom na helpdesku zjavne nevedeli, kedze mi moznost zapnutia cez appku nespomenuli ale rovno restartovali stojan.
Tak len dufam, ze vsetky problemy co najskor odstrania nech ostatni nemusia mat stresy ci nabiju.
Pridajte komentár:
-
Dnes som nabijal na delte 2x, išla pekne 65kW od 2-75%, potom klesal výkon. Zatiaľ najrýchlejšia na SK akú som skúšal. Nebol som pri Budči.
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: