Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

DALITRANS TN

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    Teda AC sa platí?

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Iba na DBT stojane a CCS konektore, ostatne sa plati.

  • 1fisker
    odpovedal
    Známy mi hovoril, že tu je nabíjanie zadarmo. Je to pravda?

    Pridajte komentár:


  • Peterka
    odpovedal
    Vcera som tu nabijal, Delta isla plnym vykonom. Po chvili dosla i3 na prevoznych znackach, mlady chalan zaparkoval pri DBT a tvaril sa dost neisto- tak som sa mu prihovoril. Vraj ma auto aj s GW kartou pozicane a este nikdy nenabijal, tak som mu pomohol spustit nabijanie. DBTcka mu dala na CCS plnych 109A. Po par minutach "spolocneho" nabijania zrazu ventilatory stichli a displeje na oboch nabijackach zhasli- zrejme vypadol istic. Zatelefonoval som na helpdesk GW, vraj zavolaju na vratnicu Dalitransu, aby to isli nahodit ... na vysledok som uz necakal, mal som nabite dost na dalsiu cestu. Na to, ako dlho tu trvala testovacia prevadzka, ma takato chyba dost prekvapila...

    Pridajte komentár:


  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Delta vie AC +2x DC, ale je nastavena tak, ze vykon rozdeluje. Myslim, ze aj tu je gridbooster ako v Avione, ale aj ak su nabite baterie, da sa nabijat DC na Delte max 50kW. Pytal som sa kedysi GW, preco Delta neda 100kW ked je na DC iba jedno auto. Vraj by to zvladla, ale nemaju ju tak nastavenu. Pri otvarani v Avione ukazovali 5 aut nabijat naraz.

  • LacoJ
    komentoval k 's odpoveď
    Reálne dbt vie jedno AC a DC a nová delta vie tiež AC a DC 1x možno 2??? Takze isto 4 auta naraz.

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Je tam vyhradenych 5 miest a su tam dve nabijacky. Kolko realne by sa mohlo nabijat naraz aut? Viac ako dva? Vidim tam realne priestor na rozsirenie fotovoltaickych panelov na vsetkych 5 miest a zaroven by sa dalo nabijat pohodlne aj za horsieho pocasia. Na nikoho by neprsalo ci nesnezilo.

  • LacoJ
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    stalo sa to aj mne, mam pocit ze ked vypadne komunikacia dej novej DBT tak je zadarmo a ide iba na menej ako 10 kW

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    foto?

  • LacoJ
    odpovedal
    Dnes išlo staré DBT rýchlejšie(34) ako nová Delta (iba 24). Nepomohol ani reštart. Pozitívna zmena je že na streche pribudli solárne panely( neviem či tam neboli aj predtým, ale nejaka elektroinštalácia pribudla na stĺpe. Pravdepodobne menič, batéria ?

    Pridajte komentár:


  • Joe79
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa - aha tak si ma ukludnil. Som rad, ze som si nerozsekol pneumatiku ako zo 10 nestastnikov pri vstupe do BA na D1. V strednom pruhu diera a hned ostali stat. Ja som isiel pomaly v pravom pruhu, takze som "usetril 2ks pneu"... Uz sa tesim na leto a original disky a pneu, aky to bude rozdiel...

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    No ved vcera prsalo a to ma vyrazny vplyv na dojazd. Tie potvory dazdove kvapky a voda na cese kladu autu ovela vacsi odpor ako vzduch.

  • Joe79
    komentoval k 's odpoveď
    curgali teoreticky by to malo vyjst v pohode, ale prakticky ten Ioniq strasne zerie - alebo mozno len mne Vcera TN Laugaricio (nabite na 95%) - BA Lidl Trencianska (dojazd 35km). Rychlost 100km - 120km - no musim este na tom popracovat...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ano, rýchlostne ukazovala 44kW, ale skúšal som len krátkodobo.
Pracuje...
X