Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Aupark BA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tam kde si bol je 100% cedulka Tesla only. Ovsem ci to nie je poprehadzovane ani srnka netusi asi.
-
Neviem, nevsimol som si oznacenie. Nabijal som uplne nalavo, hned prvy box, ako je parkovaci automat. Pred tym som skusal uplne pravy box, blizsie ku schodom, a tam mi nabijanie neslo. Auto detekovalo kabel, ale ziadna stava. A wallbox len svietil, nebehalo tam to zelene svetlo hore-dole. Tak predpokladam, ze tie prave su Tesla Only, a tie nalavo pri rampe su univerzalne.
-
BTW jedna otazka - nabijal si na stanici co bola oznacena cedulkou "Tesla vehicles" (cervena) alebo "Electric vehicles" (biela)?
-
Takze uz ten limit dvihli? Bolo to len 6A.
To je taka skoda ze pre Europu nemontuju 3 fazove nabijacky do aut. Nechapem - ani len BMW to do i3 nedalo :-(.
A Zoe, ktore okrem Tesiel jedine ma 3 fazove nabijanie, zasa nema DC nabijanie. To je fakt ako keby chceli dokazat, ze EV su nepouzitelne.
-
Nie, ale vies si to vypocitat. Budu tam nejake odchylky ale to sa bavime o zanedbatelnych desatinach...
Prisiel som a system mi ukazoval 42% baterie, t.j. potreboval som nabit 58%. Vychadzam z faktu, ze Ioniq ma vyuzitelnu kapacitu 28kWh, t.j. 58% co musime nabit je 16.2kWh. Po zapojeni kabla ukazoval palubak, ze to bude trvat rovne 3:00 hodiny. Pre istotu som si pozrel aktualny cas. K autu som sa vratil presne za hodinu, palubak svoj odhad tiez korektne znizil na 2:00hod a bateriu som mal nabitu na 62%, t.j. ziskal som 20% za 1 hodinu, co je 5.6kWh. Dal som dole jednu stotinu ako statisticku odchylku5500W / 230V = 23.9A.
Je to samozrejme hruby vypocet, a spolieham na fakt, ze palubak ukazuje spravnu kapacitu baterie, ale tak nejaku normu to musi splnat a tak daleko od skutocnosti to nemoze byt
-
Pôvodne zverejnené od Ioniq Pozrieť príspevkyTak ja akurat nabijam, cca 5.5kW/h co mi na jednej faze 230V vychadza necelych 25A? Opravte ma ak zle pocitam
-
Tak ja akurat nabijam, cca 5.5kW/h co mi na jednej faze 230V vychadza necelych 25A? Opravte ma ak zle pocitam
Pridajte komentár:
-
Z vyroby je to nastavene na 32A. Cize bez obmedzenia.
To znamena, ze uz tam dali nove rozvodne skrine alebo je to zapojene ako to bolo? Potom by som chapal to obmedzenie.
Ale v tom pripade by bolo dobre (ak mate niekto kontakt v Auparku) im povedat, ze nemusia robit obmedzenie takto natvrdo ale mozu zapojit az 4 nabijacky na jednu "zbernicu" (na prepojenie nabijaciek medzi sebou staci obycajna krutena dvojlinka) a tie sa mozu delit o rovnaky istic. Jedna je master a tie zvysne slaves.
Funguje to elegantne, lebo ak su tam Tesly tak nabijacka vie aky ma kazda SOC a prideluje vykon kazdej podla toho.
A logicky, ked tam bude len jedno EV nabijat (co bude zatial na dlho bohuzial este fakt) tak moze ist naplno.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 16-11-2017, 13:17.
-
Tak som to dnes testoval, podla predpokladu teslu ide nabijat na vsetkych, ALE na vsetkych je (dufam ze zatial) olimitovanych 6A, cize trojfaz 4kW, t.j. pre Tesly a ine EV s vecsou baterkou takmer nepouzitelne. No este horsie je, ze jednofaz je pri 6A len 1,4kW, cize pre EV s jednofazovou nabijackou uplne nepouzitelne. To povodne jednofazove type1 wallboxy v Auparku 13A/3kW su pre jednofazove EV ovela lepsie.
Mozno je to len tovarensky nastavene na minimum a este to prekonfiguruju. Ved privodne kable 2x AlKY 3x185+95, ktore pre tych novych 10 tesla HPWC instalovali daju 2x285A, pricom pre plne zatazenie vsetkych 10-tich 22kW wallboxov treba len 320A. Takze verme tomu, ze to este prekonfiguruju, lebo takto je to uplne nanic. Jirko. ake bolo tovarenske nastavenie tvojho HPWC, ked si ho kupil?
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: