Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Aupark BA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Jiri GrandPa
    odpovedal
    Dnes som nabijal v Auparku Fiatku mojej lepšej polovičky z HPWC pre “Electric vehicles” - pozícia č. 3 rátané od výjazdu, cez redukciu na Typ1 a fičala na plne pecky. 6.6 kW čiže asi 29A. Tie nabíjačky nie sú nijak obmedzené.

    Vedla stál ob jedno miesto BMW i3 zapojený, chudák ale nenabijal lebo nebol Tesla. Uz som videl zopárkrát majiteľov EV ktorí prišli späť k autu a nenabili nič kvôli nejakému problému. Elektromobilita sa pasuje aj s takýmto faktom - nie každý sa vyzná aspoň trochu “v elektrike” a dokáže si ustrážiť kde robí chybu aby “natankoval”. Myslím, že v tomto mame my pionieri trochu povinnosť vysvetľovať.
    Na obrázku je môj Typ2 prepojovaci box, ktorý mi umožňuje buď predĺžiť Typ2 kábel pre Teslu alebo pripojiť kábel Typ2->Typ1 pre nabijanie Fiatky 500e (funguje aj pre Nissan Leaf 1. generácie. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1828DFB2-8FC4-43C4-9D92-612F90E46670.jpeg Videní:	1 Veľkosť:79,0 KB ID:	20846
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 14-01-2018, 01:27.

    Pridajte komentár:


  • jux
    odpovedal
    Dnes som mal pozicany SMART, tak som ho skusal nabijat kade-tade.
    - samozrejme som ho skusil nabit aj v Auparku BA - na Univerzal nabijalo, na vyhradenych Teslackych samozrejme nie (skusal som to len na jednom univerzalnom HPWC a jednom vyhradenom HPWC pre Tesly)
    Kedze SMART ma jednofazovu 7,2kW nabijacku, zaujimalo ma ako bude na HPWC v Auparku nabijat. Nabijanie sa rozbehlo asi 6 sekund po zasunuti type2 konektora do Smarta.
    Predpokladal som, ze bude nabijat plnych 7,2kW, teda 32A, no nebolo to tak - na displeji Smarta pisalo, ze nabija 20A a 5kW. Mozno su tam nejake nepresnosti v merani, no podobne ako vypocital Ioniq, je mozne, ze HPWC su nejako obmedzene a nejdu na plnych 32A. (treba vyskusat Teslou s 22kW nabijackou)

    Dalej som skusal nabijat Smarta originalnym teslackym mobilnym konektorom, ktory dodavaju k Teslam, Nabijanie prekvapivo fungovalo - myslel som ze nebude, pretoze na i3 Teslacky MK nefunguje. Vykonovo nabijanie fungovalo podla predpokladu plnym vykonom, ktory moze jednofazova nabijacka z 16A teslackeho MK dostat - Smart pisal 16A 3kW
    Nabijanie pomocou 16A trojfazoveho MK ineho vyrobcu fungovalo rovnako.

    Nakoniec som skusal MK dodavany k Smartu, ktory ma normalnu 230V vidlicu a je obmedzeny na 12A, pricom sa daju okrem 12A nastavit aj hodnoty 6A alebo 10A tlacidlom na elektronike MK. Pri pouziti MK dodavaneho k Smartu, vo vsetkych nastaveniach MK Smart len pise, ze nabija, no akym vykonom nabija - to uz nepise.

    Zaujimave je, ze Smart sa bude dat od noveho roka objednat s priplatkovou 22kW trojfazovou nabijackou, Takze po Teslach, Zoe a I3 bude Smart onedlho dalsim EV s trojfazovou nabijackou

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Ten Golf som tam dnes videl, bol zapojeny, ale nenabijal. Som si hovoril ze mu to nejde. Tak asi uz mal nabite. Patril evidentne Auparku lebo mal vpredu na palubke sklom napis Aupark.

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Dnes som nabijal znova, spolu so mnou aj biely e-Golf. Vsetko fachcilo bez problemov pre obe auta. Bud si bol na stojane vyhradenom len pre Tesly alebo je potom zavada na strane auta.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    @Radovanko - tvoja informacia je zaujimava. Fakt sa ti to nespustilo ani na jednej?
    Ako pise Ioniq vyssie - vyckal si nejaky cas na spustenie nabijania?

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Ak to je tak ako pise Jux tak tabulky su spravne. Ja som nabijal vlavo pri Type 1. Vedla mna nabijala aj modra i3 a vyzeralo to, ze mu to islo. Ale tym teslackym wallboxom to chvilu trva kym sa spoja a zacnu komunikovat, bezne ked sa pripojim k type 2 tak to ide takmer okamzite, v Auparku to trvalo vyse minuty kym sa s autom dohodol, az potom zacal tiect prud. Takze nedockavi ludia mozu mat pocit ze to nejde. Treba chvilu vydrzat.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    styri zlava pri type1 su podla tabuliek univerzalne, sest napravo je podla tabuliek len pre tesly.
    Vyskusal si vsetkych 10? Ioniq kusok vyssie tam nabijal a napisal, ze tabulky su popletene, ale nenapisal ako.

  • Radkovanko
    komentoval k 's odpoveď
    skusal som vsetky zapojene hpwc na i3 a neklapla ani jedna .... tusim si pisal ze podla stitkov mali byt nejake univerzalne type2 ?

  • 1fisker
    odpovedal
    Škoda, že to nedajú aj do žilinského Auparku, tam vládne nepriateľ elektromobility

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Napis Jurovi, on ma dual charger.

  • jux
    odpovedal
    Bol som dnes testnut HPWC v BA-Aupark, obmedzenie zrusili. Mne to na silnejsej teslackej 16,5 kW nabijacke davalo plnych 24A pri poctivych 241V a ukazovalo 18kW.
    Takze by som Aupark v BA s 6xSC, 10xHPWC a 4xtype1/13A nazval pre tesly a aj ine EV zemou zaslubenou.
    Este by to mal niekto vyskusat na starsej tesle s 22kW dvojirou nabijackou,

    Pridajte komentár:


  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Rača, smer Svätý Jur / Pezinok

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri, tohtorocne I3 maju trojfazovu 11kW nabijacku - necitas poriadne prispevky -
    nabijala sa u mna v garazi 16A trojfaz.
    http://teslaclub.sk/blogs/bmw-i3/181...bmw-i3-s-juxom

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    No podla toho co som dnes skusal, tak to poprehadzovane vyzera byt

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Tam kde si bol je 100% cedulka Tesla only. Ovsem ci to nie je poprehadzovane ani srnka netusi asi.
Pracuje...
X