Supercharger adapter US/EU

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • enfko
    Member
    • Dec 2014
    • 183

    #1

    Supercharger adapter US/EU

    Ahojte,
    Vedeli ste, ze existuje redukcia/adapter, s ktorym sa da nabijat USA Tesla na EU SuperCharger-och ? Ja som o tom nevedel, ale na Vystrkove som v sobotu videl taketo "udelatko" nazivo. Teraz lutujem, ze som si to neodfotil.
    Bola to hnedo-zlata Tesla s Prazskou znackou. Uz som ju raz vo Vystrkove stretol, ale vtedy sa nabijala na e-On CHAdeMO, co som sa cudoval, ze preco, ale vtedy asi este nemal ten adapter.
    Tato dovezena Tesla mala hlucnejsi elektromotor, co som si vsimol, ked prichadzala, takze si myslim, ze dotycny ju v EU ani neservisuje. Vlastne ani nemoze, pretoze sa to oficialne neda..
    Samotny adapter som sa snazil vygooglit, ale po pol hodine som to vzdal..
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2222
    • juraj1702
    •   

    #2
    Ja som sa s ním rozprával. Vraj si to vyrobil sám. Odfotiť ma to tiež nenapadlo.
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #3
      Zrejme je to len priama redukcia vyrobena z americkeho konektora a kusu kabla (toho konektora a prislusneho kabla co je na americkom superchargeri) a type 2 konektora (modifikovaneho tesla male type2 co je namontovany v europskej tesle). Pokial je riadenie cez CP rovnake na EU teslach ako na US teslach fungovat by to malo bez akejkolvek elektroniky, pretoze DC je rovnake - len v EU teslach je + a - DC vzdy na dvoch pinoch a v US len na jednom. DC napatia a prudy su v EU aj US teslach rovnake. Ked mu taka redukcia funguje, zrejme Tesla nekontroluje aka konkretna tesla je na superchargeri a ani nekontroluje ci je ta tesla americka alebo europska. No ked sa zacne za elektrinu platit, Tesla bude podrobne identifikovat ktora konkretna tesla je na superchargeri pripojena - potom mu zrejme taka redukcia prestane fungovat. No keby to vedome v Tesle dovolili mohla by fungovat aj potom.
      Udivuje ma, ze to nemali ludia co jazdili na Teslach okolo sveta a mali problem nabijat v Amerike europske Tesly, lebo, ked funguje redukcia pre nabijanie US Tesly v EU, rovnako by mala fungovat opacna redukcia pre nabijanie EU tesly na americkych superchargeroch.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Samozrejme ze Tesla kontroluje a uctuje (autam kupenym po 15.1. a vsetkym aj "idle fee" ked ostane auto pripojene po ukonceni nabijanie) kazde nabijanie, ale nerobi to cez supercharger ale cez svoj server kam auto hlasi stavy. Kazde zacatie/ukoncenie nabijania na SuC je hlasene "domov" :-).
        Mam otazku - pisete, ze DC je na dvoch pinoch - cize pouziva N, L1-L3 piny k tomu?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jasne, kde inde by DC na tesla eu konektore mohlo byt? :-)))
        Zem musi ostat zemou a PP s CP maju pri DC nabijani v podstate rovnaku funkciu ako pri AC nabijani.
        N a L3 su plusy
        L1 a L2 su minusy
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #4
      Tesla podla mojho vykladu textu na
      https://www.tesla.com/en_EU/blog/upd...am?redirect=no
      este zrejme elektrinu neuctuje nikomu, platba za elektrinu sa bude tykat aut objednanych po 15.1 a dodanych po 15.4.

      Komentár

      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #5
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	 Videní:	1 Veľkosť:264,8 KB ID:	13933


        Na obrazku su funkcie kontaktov v Type2 konektore. Tesla pouziva modifikovany type2 konektor s vacsim prudovym zatazenim.
        Spodny konektor je combo, ktoreho vrchna cast je type2, pre DC sa pouzivaju spodne kontakty, CP a PP sa pouziva pri AC aj pri DC.
        Naposledy upravené jux; 04-04-2017, 11:27.

        Komentár

        Pracuje...