Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Supercharger adapter US/EU

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • enfko
    Member
    • Dec 2014
    • 183

    Supercharger adapter US/EU

    Ahojte,
    Vedeli ste, ze existuje redukcia/adapter, s ktorym sa da nabijat USA Tesla na EU SuperCharger-och ? Ja som o tom nevedel, ale na Vystrkove som v sobotu videl taketo "udelatko" nazivo. Teraz lutujem, ze som si to neodfotil.
    Bola to hnedo-zlata Tesla s Prazskou znackou. Uz som ju raz vo Vystrkove stretol, ale vtedy sa nabijala na e-On CHAdeMO, co som sa cudoval, ze preco, ale vtedy asi este nemal ten adapter.
    Tato dovezena Tesla mala hlucnejsi elektromotor, co som si vsimol, ked prichadzala, takze si myslim, ze dotycny ju v EU ani neservisuje. Vlastne ani nemoze, pretoze sa to oficialne neda..
    Samotny adapter som sa snazil vygooglit, ale po pol hodine som to vzdal..
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #2
    Ja som sa s ním rozprával. Vraj si to vyrobil sám. Odfotiť ma to tiež nenapadlo.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #3
      Zrejme je to len priama redukcia vyrobena z americkeho konektora a kusu kabla (toho konektora a prislusneho kabla co je na americkom superchargeri) a type 2 konektora (modifikovaneho tesla male type2 co je namontovany v europskej tesle). Pokial je riadenie cez CP rovnake na EU teslach ako na US teslach fungovat by to malo bez akejkolvek elektroniky, pretoze DC je rovnake - len v EU teslach je + a - DC vzdy na dvoch pinoch a v US len na jednom. DC napatia a prudy su v EU aj US teslach rovnake. Ked mu taka redukcia funguje, zrejme Tesla nekontroluje aka konkretna tesla je na superchargeri a ani nekontroluje ci je ta tesla americka alebo europska. No ked sa zacne za elektrinu platit, Tesla bude podrobne identifikovat ktora konkretna tesla je na superchargeri pripojena - potom mu zrejme taka redukcia prestane fungovat. No keby to vedome v Tesle dovolili mohla by fungovat aj potom.
      Udivuje ma, ze to nemali ludia co jazdili na Teslach okolo sveta a mali problem nabijat v Amerike europske Tesly, lebo, ked funguje redukcia pre nabijanie US Tesly v EU, rovnako by mala fungovat opacna redukcia pre nabijanie EU tesly na americkych superchargeroch.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Samozrejme ze Tesla kontroluje a uctuje (autam kupenym po 15.1. a vsetkym aj "idle fee" ked ostane auto pripojene po ukonceni nabijanie) kazde nabijanie, ale nerobi to cez supercharger ale cez svoj server kam auto hlasi stavy. Kazde zacatie/ukoncenie nabijania na SuC je hlasene "domov" :-).
        Mam otazku - pisete, ze DC je na dvoch pinoch - cize pouziva N, L1-L3 piny k tomu?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jasne, kde inde by DC na tesla eu konektore mohlo byt? :-)))
        Zem musi ostat zemou a PP s CP maju pri DC nabijani v podstate rovnaku funkciu ako pri AC nabijani.
        N a L3 su plusy
        L1 a L2 su minusy
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #4
      Tesla podla mojho vykladu textu na
      https://www.tesla.com/en_EU/blog/upd...am?redirect=no
      este zrejme elektrinu neuctuje nikomu, platba za elektrinu sa bude tykat aut objednanych po 15.1 a dodanych po 15.4.

      Komentár

      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #5
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	 Videní:	1 Veľkosť:264,8 KB ID:	13933


        Na obrazku su funkcie kontaktov v Type2 konektore. Tesla pouziva modifikovany type2 konektor s vacsim prudovym zatazenim.
        Spodny konektor je combo, ktoreho vrchna cast je type2, pre DC sa pouzivaju spodne kontakty, CP a PP sa pouziva pri AC aj pri DC.
        Naposledy upravené jux; 04-04-2017, 11:27.

        Komentár

        Pracuje...
        X