Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Na nemeckom a francuzskom fore pisu ze pravdepodobne 8.11.21 spustia update.kia.com aj pre europu.. uz to vraj aj chvilu slo. Asi to testovali
- Likes 3
Komentár
-
Tak to vyzera ze info bolo nespravne.. uvidime ci to bude aspon november
-
Naposledy upravené cetan; 09-11-2021, 11:13.
-
Oooo, už dokázali v Európe priniesť to čo v USA majú dávno - že si ľudia sťahujú mapy z webu. Ale iné automobilky to už majú OTA, žiadne USB kľúče, žiadne SD karty, proste si to stiahne auto.
V cenníku Ioniq5 mali už OTA (bohužiaľ len na tri roky skrátili - ani počas celej záruky už nie):
Mapové podklady integrovanej navigácie, systém vzdialenej správy vozidla Bluelink, služby Live Services a aktualizácia mapových podkladov vzduchom (OTA) počas prvých troch rokov zdarma
Kia píše o bezplatnosti s poplatkom (OTA tam neprišlo aj keď je to to isté auto ako I5):
7-ročná aktualizácia máp
Súčasťou je bezplatná aktualizácia máp raz do roka počas nasledujúcich 6 rokov pre všetky nové vozidlá so zabudovanou originálnou navigáciou.*
* Za vykonanie aktualizácie môže byť účtovaný servisný poplatok.
Na to, že je to v tomto roku uvedený model, nič moc.
-
Miroslav Rojko Ja som updatoval tento rok v servise 4x a nič neúčtovali. Osobne mi je jedno či OTA alebo ručne USB updater. Obe odhľačia servis a mne skrátia čakanie u nich.
Ak tam neprídu updaty pre BEV to aj tak nie je nutné. Infotainment je vyladený a nemá nejaké výrazne bugy. A zas ak Hyundai/Kia dostane plánovač trás a predhrev, nič iné potom nebude treba.
Zmysel OTA má pri VW, v Hyundai/Kia/Tesla mi to príde dosť vlažné, keď sa podstatné veci aj tak neriešia, alebo sa updatmi kazia funkčné veci.
-
S tou Teslou si to teda zabil. Už na nu konečne začni šetriť nech ti duša prezrie. Pozri Miro aky s nim spravilo obrat.
-
Jiri GrandPa Nemyslel som to v zlom, len tam nevidím prínos v OTA. Autopilot stagnuje dlhodobo na mieste. Jeho použiteľnosť aj na rušnej diaľnici je zlá. Navyše stále phantom braking:/, alebo detekuje objekty mimo cesty a prudko na ne brzdí. Tých vecí je tam viac - navigácia v móde follow track nezobrazuje dojazdové percentá. Ako debil si stále musí človek prepínať pohľad na celý track a späť. Niekde zastavím, vypnutie svetiel na 3 kliky. Vision based stierače tiež nefungujú ako by mali. Nemožnosť vypnúť predhrev baterky pri diaľkovom rozmrazení... Ak mám prácu 5 km od domu, prečo mám vyhodiť X% na vykurovanie baterky, keď chcem iba rozmraziť interiér (0.6-1kWh). To isté to prekurovanie baterky na XX celzia na 50kW stojane, kde stačí baterke hodne nižšia teplota.
Ale nechajme to tak, nemám chutť sa s nikým hádať a sme v Niro vlákne. Pre mňa sú to dosť zásadné a elementárne veci, ktoré by mali fungovať. Ak to vám vyhovuje je to OK. VW ide nenormálne s požiadavkami od používateľov. Prešiel rok, plánovač, najbližšie predohrev baterky, a ten ešte idú vylepšovať. Pekne sú rozbehnutí.Naposledy upravené nick81; 10-11-2021, 07:36.
-
nick81 Tesla ma nejake veci, ktore by som ja navrhoval vylepsit co sa tyka software ale to co pises prameni z nepochopenia celeho systemu a tvojich navykov na Kiu. Tiez mi dlhsie trvalo par dni az som si zvykol na ovladanie a aj jednoduchym citanim manualu zistujem tolko shortcut-ov na ovladani, ze to zacina davat vacsi a vacsi komfort. Ja som napr. v Kone prednostne pouzival vstavany infotainment na vsetko (je otravne stale pripajat mobil) a Tesla je nieco ine. Za tu jednu jazdu si nemal moznost spoznat a vzit sa s logikou Tesly.
Staci presadnut z Tesly do Kony a hned pozeram, kolko veci a informacii tam chyba. Ja som nikdy nemal vyhradu na ovladanie, bal som sa len kvality a servisu a to sa s prichodom cinskych velmi zmenilo. Ked dali updaty na 2021, uz som bol rozhodnuty, len som cakal na vyhodny cas. A ten som utrafil, teraz je Trojka zasa menej cenovo vyhodna ako bola v tom auguste, ked som ju po sklamani z novej generacie I5/EV6 objednal.
-
nick81 aj na ten vyhrev baterky sa zle pozeras. To nie je zbytocny vyhrev ale zvysovanie kapacity baterky. Bateria sa prekuri a nasledne Octovalve z nej vykuruje interier - berie naakumulovane teplo (doslova) namiesto kWh z baterky a tym padom minie menej kWh. Preto predkurenie baterie bariem ako pridanie dalsej kapacitý ktoru ine auta beru priamo z akumulatora vo forme elektriny, Tesla si to berie vo forme tepla.
A rozmyslam, aky problem si mal so svetlami. Mam ich na auto ako v Kone a odvtedy som nic neklikal, nerobil, ved je to presne ako u Korejcov. Same sa spusti denne svietenie, same sa spustia stretavacky ked svetelny senzor vyhodnoti a po prepnuti dialkovych na automatiku packou pod volantom sa same prepinaju a zasa clovek nic nerobi - coje ine ako sme zvyknuti s Hyundai / Kia ?Naposledy upravené Miroslav Rojko; 10-11-2021, 12:40.
-
Miroslav Rojko Na rozmrazenie auta sa pozerám, že chcem rozmraziť auto a rozniesť deti do školok a ísť pár km do práce. Je zbytočné ohrievať stovky kg baterky. Na pár km, keď vykúrenie/rozmrazenie vezme do kilowattu. Mňa v paneláku by bol killer, 10 rozmrazení a môžem ísť nabíjať.
Ok ideme offtopic. Vyjadril som len svoj názor, že Tesla, Hyundai/Kia cez tie OTA stále nič zásadné aj tak nedávajú. Je to môj názor, nechajte ma tak
-
@Nick 81 tak ty máš asi šťastie na vydarený kus infotainmentu, ja odkedy mam auto ešte ani jeden Update nebol bez chýb. Od neschopnosti nájsť najbližšiu resp. akúkoľvek blízku nabíjačku až po neschopnosť zapamätať si predvoľby rádiostaníc. No a po poslednom update zo septembra sa stratila akákoľvek možnosť uložiť stanice do predvolieb.
-
Doplním jednu tiež na Kone:
Uložiť Oblúbené telefónne čísla do "Favorities" tiež nemožné - nedá sa pridať. Nefunguje ani na starom ani na novom širokouhlom v Kone - servis bezradný, je to chyba software, čakať pol roka alebo viac na update.
-
Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevkyZmysel OTA má pri VW, v Hyundai/Kia/Tesla mi to príde dosť vlažné, keď sa podstatné veci aj tak neriešia, alebo sa updatmi kazia funkčné veci.
No napisat, ze OTA upgrady u tesly su "vlazne" "neriesia" a "kazia" ....je skutocne uz mimo misu.
Za tych viac ako 5 rokov co ju mam som dostal do X-ky cca kazdy mesiac update, z ktorych kazdy priniesol nejake zlepsenie, ci funkcionalitu navyse, ktoru majitelia ziadali.
Za tych 5 rokov je to uz z titulu ovladania a infotainmentu uz uplne ine auto ako ked bolo kupene.
Samozrejme prichadzali aj updaty, co riesili bugy, ktore ako urcite vies, ze sa vzdy v softveri vyskytnu.
Tiez len nejake viacere security doplnky- medzi nimi napriklad pridana dalsia moznost autorizacie PIN-om.
Ekosystem tesly je taky, ako ho vyrobca vymyslel a majitelom tesiel vyhovuje.
Co konkretne podla teba tesla neriesi a kazi updatmi.
- Likes 2
Komentár
-
Pardon, nechcel som Tesly nijako dotknut. Popisal som vyssie. ... Napr. si zoberme ten Autopilot. Som teraz vo Finsku, mam za sebou 2000 km. Openpilot vedie auto stale sam, nemusim nic vypinat / zapinat. Okrem mojich zasahov - krizovatky, kruhace, alebo chcem nieco obehnut co su tak za celu cestu 1-2% pripadov, stale drzi spolahlivo stopu. A to cely vecer husto snezilo a noc vydalne lialo. Vystriedali sa tu vsetly typy ciest, pocasi, stavby na ceste, pruhy, nepruhy, kombinacie noc, lejak... Auto ani raz necuklo, ziadna chyba ani zlyhanie. Neviem si predstavit ist toto na Tesle.
Ano Tesla ma super veci ako SCH atd. Ale co som skusal TM3 pre 1.5 rokom a teraz TMY elementarne veci co tam nechodili, stale robia problemy. Je fajn ze vylepsuju OTA ine veci. Ale najskor by malo chodit riadenie na jednotku.
Tesla by sa mala zamerat v prvom rade na tieto zakladne veci. Som vyvojar, takze beriem toto z mojho pohladu vyvojara a len to co poznam TM3/TMY. Neberte to osobne.. Nemam odzitych x rokov s TMS ani TMX. Len tu TM3 ako vyrazili dazdovy senzor, radary, stale to nefunguje spolahlivo. Ten koncept beztlacitkoveho auta je super. Ale treba tam veci lepsie dotiahnut, aby boli spolahlive.
Ale na to som nenarazal. Subjektivne sa mi zda, ze VW ma teraz najlepsie tempo OTA a plnenia priani pouzivatelov. Tesla v plneni zelani uzivatelov dlhodobo stagnuje.Naposledy upravené nick81; 10-11-2021, 09:29.
-
Kedze som mal 5 rokov korejcov a samozrejme aj aktualne verzie infotainmentu a teraz mam Teslu, tak viem porovnat co som bol zvyknuty a co je horsie a co je lepsie. A myslim, ze Tesle krivdis co sa tyka ovladania. Porovnavas OpenPilot a Tesla autopilot - ale priznajme si, presiel OpenPilot nejakou regulaciou, je pod drobnohladom uradov ? OpenPilot je geekovsky vylepsenie, ktore si si do auta kupil bez zaruky a ze moze ist tak daleko ako ide, je mozno aj vdaka tomu, ze si to ziadny uradnik nevsimol. Ale si jeden z tisicov, co to v aute ma, takze neda sa porovnavat funkcionalita korejskych aut s tym, lebo 99% ludi v aute zoadne OpenPilot nema.
-
AD.1 Infotainment: No korejci a infotainment je kapitola sama o sebe, nic tam neni. K&H si spravili prieskum a vyslo im ze ich zakaznici chcu stale fyzicke tlacidla a tak ich aj robia. V tom uzasnom infotainmente vlastne nic neni, okrem potrebnych % v baterke alebo teda cele EV menu je fajn. Zvysok shit. o grafike a GUI sa ani nebavme alebo o kvalite displeja. Tesla je vyrazne dalej. A ako som Mira navnimal na ovladanie vsetkeho cez displej su skratky, vsetko sa da.
Ad.2 Openpilot: dokial to nebude friendly2use- zapajanie pridavnych modulov do OBD, vyslahanie 12V baterky, tahanie 12V kablikov po rozobrati pol auta a moznosti rovnako samo sa vypnut s napajania 12V tak sa to masovo nerozsiri nikdy. Ved pritom musim stravit hodiny aby som to rozbehal.
Btw.: eNiro je vynikajuce auto z pohladu baterie a vydrze aj z pohladu dojazdu a funkcnosti ako rodinne auto. rychlost nabijania v zime, infotainment su vsak naprd. Ale z druhej ruky sa bude predavat velmi dobre. Cena priazniva, degradacia velmi nizka. Ako startovacie EV za dobru cenu ideal.
Pre mna je auto o pocite, nie o logike. z logiky som kupil eNiro pretoze to fakt vychadzalo najlepsie a hadajte co, po 2 rokoch pojde z domu. :-) po 2 rokoch jeTM3, povodne SR+, vyrazne ine auto s kopec vylepseniami a preto ak vsetko pojde dobre tak ho kupim a budem ho mat dlhe roky.Naposledy upravené mozeg; 10-11-2021, 13:50.
-
Miroslav Rojko OP dodržiava striktne NTSHA regulácie. Nebavíme sa tu o držaní volantu vs sledovanie očí, to akceptujem. Ale algoritmus na udržanie v pruhu. Ktorý im funguje dobre na značených, akurát ho mohli za ten čas vylepšiť. Takisto na okreskách auto brzdí neskoro v zákrute, phantom braky na objekty mimo cesty a pod.. .
Nespravili nič pre zvýšenie bezpečnosti v tomto smere. Nejde tu o merania vtáka AP s OP. Len o posun starśia TM3 vs nová, lepšiu bezpečnosť. A v tej súvislosti som si dovolil povedať, že Tesla cez ich OTA nerieši čo primárne má. Odkedy to sledujem (cca 2 roky).
To je všetko. Opakujem, je to len môj názor. Som kóder, rád testujem rôzne systémy, zaujíma ma posun v ohľade komfortu a hlavne bezpečnosti. To, že nesúhlasíte je ok.
-
mozeg ono pri novych korejcoch vlastne nechali to iste vsetko co bolo aj predtym, len dali dva rovnake displaje namiesto jednoho velkeho a jedneho maleho. Ale take zakladne veci ako predikcia baterie, navrhovanie nabijaciek - co som si robil predtym manualne ale teraz ked vidim, ze sa to da a velmi presne, naozaj. I to uz u korejcov chyba. vW to nemal najprv, mal infotainment nedokonceny, niektore volby pisali hlasku, ze bude neskor a hla co maju po roku. Hyundai do Europy dava to co maju davno v USA (napr. apka roky po Amerike) ale nic nove nerobia. Urobili vacsiu a konfortnejsiu verziu auta ale co sa tyka vylepseni inych, to nechali ako bolo. A to ma na tom hnevalo, este aj tu efektivitu najlepsiu medzi EV stratili a I5 zral viac ako ID.4.
-
Miroslav Rojko Veď ja tu nepromujem Hyundai Kia. Len som povedal, že pri VW tie OTA zmysel majú na to ako sú rozbehnutí s novinkami v SW a pri Hyundai/Kia/Tesla veľmi nie. Lebo sa mi zdá, že tam aj Tesla stagnuje s vylepšovaním riadenia, a už bol oheň na streche že som si dovolil spomenuť Teslu.
-
nick81 ako mozes napisat, ze Tesla stagnuje s vylepsenim riadenia, ked v US kompletne prechadza na Vision Stack. Ano, docasny vysledko je to, ze povodna verzia autopilota stagnuje, pretoze Tesla sa uz sustreduje len na Vision riesenie. V US sa uz auta dodavaju bez radaru. Dnes mame verziu 10.4 a caka sa, ze v 11 sa spoji vision stack aj do Navigation on Autopilot (=pre dialnice). Kratka ukazka co dokaze City Street Driving:
https://twitter.com/WholeMarsBlog/st...83405356224512
v jeho profile ma vela videii, dnesne napr. https://www.youtube.com/watch?v=0-wbkpv6JcU
Problem s phantom braking je prave v radare, kedy SW nevie spravne vyhodnotit ci ma pravdu radar alebo Vision. Vo vision verzii uz phantom braking nenastava a to je potvrdene viacerymi ludmi.
Co sa tyka ohrevu tej baterie, nie som si isty ako to funguje, pretoze ked dochadzam zo SC do BA a na dialnici ides v podstate konstantne, tak teraz v zime ani na zjazde z obchvatu nemam ziadny velky regen. Keby to kurilo do baterie ako blaznive, tak by som regen mal mat. Ale ano, urcite v nejakej forme bateriu zohrieva, ale nemyslim si, ze to je nieco sialene.
-
jeeff Tak uz len aby to nasadili. Neprezivajte to tak vsetci prosim. Nemam Teslu, obcas sa v nej veziem, tak som nadobudol pocit ze sa ten SW po tejto strane velmi nehybe (po tych 2r to neopravili). Je to cisto moj subjektivny nazor.
Prva vec je phantom, druha, ze nam prudko 2x behom jazdy brzdilo na auto za krajnicou. Ale tak snad to fixnu. Pre sofera je to dost neprijemne, ked ma za sebou auta.
-
nick81 - s tým phantom braking si práve úplne vedľa ak kritizuješ, že to Tesla nerieši. Práve naopak. Pred 2 rokmi keď som mal novu TM3 to bolo fakt na hovno a auto to robilo tak 1x za hodinu. Teraz som to už možno mesiac nezažil.
Hovorím ti, šetri na Teslu. Aj tak u nej skončíš
-
Phantom Braking ma zjavne white list objektov, teraz ako spravili krizovatku Triblavina a pribudli tam nove znacenia tak moja stara S85D tam kazdy den jemne pribrzdi, asi musi chvilu trvat kym posle data a pribudne to na whitelist. Cize ano, tam kde jazdi malo Tesiel sa moze diat to, ze nastava phantom braking. Ako som ale pisal, riesi to prechod na Vision system.
-
Ten konkretny pripad s S85D asi nebude phantom braking. Ja som phantom braking s Skom nikdy nezazil. To je "zvysok" dat z mapovych podkladov, kde auto si ulozilo, ze tam bolo obmedzenie rychlosti a ked uz tam nie je aj tak tak hodi mensiu rychlost a snazi sa spomalit.
Netusim, aku maju tie data latenciu ale vidim to obcas v usekoch "byvalych"obmedzeni.
-
Komentár
-
Máš tam aj v SK verziu https://update.kia.com/EU/SK/Main.Naposledy upravené nick81; 16-11-2021, 10:08.
-
-
Krátky report z minulého týždňa. Vyskúšal som si homeoffice s Nirom na cestách (Fínsko). Chcel som vedieť, aké bude túlanie / "stanovanie" s autom a popritom budem stíhať pracovať do práce. Veľmi zaujímavá skúsenosť premeniť si auto na pojazdný byt. Hlavne v zime, kedy prakticky nepretržite robí 7 dní tepelný štít. Konečne prvý trip bez naháňania a s dostatkom času na oddych.
Auto prešlo 4706 km s priemerkou 17,6kWh (vrátanie kúrenia, keď sa spalo v aute bez nabíjania). ABRP LiveData som teraz nasadil na celú trasu, zostatky sedeli presne. Táto kombinácia ku waze na infotainmente a prídavný tablet mi vyhovuje. ABRP sa dá na mieru customizovať (preferované siete, zostatky medzi nabkami ) a zároveň rých prepnutie na Greenway/Fortum, či Plugshare, kvôli bezplatným staniciam je super. Viac mi netreba.
V rámci auta takisto super prístup. Miesta dosť, všetko po ruke, ľahký presun do zadnej časti auta kvôli spaniu. Či súkromie na prezliekanie v zadnej časti. Najtmavšie zadné tmavé fólie sú dostatočné. Nepoužíval som ani "záves" na predné okná. Ľudia ani nevedeli, že som tam a spím. Spal som na nabíjačkách počas AC/DC, ale aj bez nabíjania v lesoch, na parkoviskách, v meste, či pumpách.
Niro je v tomto ako doma aj vďaka úžitkovému režimu. Veľká baterka, dobré spotreby. Spanie aj mrazoch bez stresu, vezme si pár percent baterky.
Fínsko som nejako moc free nesilil, ale väčšinou sa dalo nabiť bezplatne. 1400km v rámci Fínska vyšlo na ~30 eur.
Naposledy upravené nick81; 16-11-2021, 14:02.
- Likes 5
Komentár
-
mozeg Nie je čo obdivovať. Mne sa takéto cestovanie páči. Pripomenulo mi to časy, keď som išiel po lesoch sám Cestu hrdinov SNP. Dáva mi to pocit slobody :-) Samota je pre mňa relax. BEV je takéto cestovanie ako stvorené, bolo to celé dosť easy. Je pravda, že teploty 0 - 7C boli ok. V Estónsku som mal -6C (odtiaľ je tá foto), to už by bolo 7 dní v takomto počasí o kus náročnejšie. Ale zas väčšie dobrodružstvo.
-
natrafil som na taketo nieco - vianoce sa blizia
https://www.youtube.com/watch?v=XinLa1ID_54
https://youtu.be/i_oL_JgIUsU?t=1393
Komentár
-
Rovno potom z frunk.at objednávaj, je to najlacnejšie. Ja mám staršiu verziu. Pneu vzpery nemám, lebo tam tak často nechodím. Na káble a pod je to super. Ale vieš žiť aj bez toho, keď si v kufri vyhodíš tie polystyrény, tak okolo rezervy je tona miesta.
-
tie podpery v kufri som este neskusal, len tam zvyknem mat niekedy aj tazsie veci tak aby ten naklad nepritlacil veci dolu, ked tam nebudu podpery - ale urcite to pozriem - dik za tip!
...len ma to zaujalo, lebo kabel furt taham z kufra, potom zasa dopredu, ved akoze neni to casto, ale je to tiez miesto navyse
-
JA to mam jedno aj druhe. Frunk je fajn mam tam kable, vyrobok stale vylepsuju a vidim ze doplnili aj obaly na kable a pod. Za mna frunk (2generacia) je fajn ale kvalitativne to nie je az taka vyhra. Ked sa pozries detailne tak je to nic moc. Nezabudni si priobjedna priecni rozdelovac ako som zabudola ja a cele je to rozhegane. Vzpery som objednal tusim za 30€ z ALIEXPRESSU- funguju skvelo len OBD servisnu zasuvku napravo treba dat dole z drziaka a pripevnit skpaskou, lebo zavadza vzpere.
-
@nick81
ten kufor u mna vyzera takto:
https://photos.app.goo.gl/fByMUtaX6QnpDdKK6
neni tam velmi co odoberat, ci si myslel tu vypln v strede?
-
tibor j. Aha ja mám platinum a tá ma zdvihnuté dno + bolo tam 2x viac polystyrenu. Ten priestor v oblasti pneu je mega (2x vyšší).
Takto https://photos.app.goo.gl/4qUp1AkhdjCpcNap7
Keď som kúpil frunk potom som tých 200eur aj trochu ľutoval, že možno zbytočne. Samozrejme teraz mám zahádzané aj aj :-) Vpredu mám Inchanet wallbox, 10m CEE 32A, 5m type2-type2, rôzne náradie, ak by som niekde uviazol. Na bežne veci to tam veľmi nie je, lebo je tam teplo od nabíjania. Po roku je ten plast frunka zvonku mierne "lepkavý", ale nie moc. Ale tak na káble a pod ok.Naposledy upravené nick81; 16-11-2021, 18:38.
-
Ja som dal frunk od Nick81 čo mal navyše do Kony. K tomu som objednal plynové vzpery a za mňa je to super keď sa dá kapota otvoriť jednou rukou a ešte aj drží otvorená. Odporúčam každému kto často používa káble a čokoľvek iné a vozi to pod kapotou.
-
-
Kia Niro 2022
Je to nový model, alebo len facelift?
https://www.kianewscenter.com/news/a...4-eea397335484Naposledy upravené E-Up!; 25-11-2021, 08:47.
Komentár
-
Prešiel som si všetky tie media photos... Radikálnejší facelift. :-) Port vpredu super.
A stále nevieme či platforma ostala. eGMP asi nepoužili, keď bude aj plugin alebo vytvorili zas novú.
800V ? Rýchlosť nabíjania? Rozloženie baterky? Zachovali rázvor, tj. ak bude hrb pod sedadami a vysoký výkon neviem či bude zlúčiteľné.
Matrixy ?
-
Podla mna to bude nieco medzi novym modelom a faceliftovanim. Predsa len su to vacsie zasahy. Uvidime ake verzie budu kedy dostupne, nakolko hybrid Niro bol minule prvy, po cca roku plug in a EV verzia az po 2 rokoch. Takze uvidime co bude kedy dostupne. Neverim ze budu robit sasi pre kazdu verziu samostatne takze neduhy spalovaku budu aj v EV. Vyzera to celkom fajn uvidime ale ake parametre tomu dali, baterka, vykon nabijania... Zaroven si myslim ze platforma rovnaka ako predtym, na YT zaberoch pri EV baterka trcala smerom dole.Naposledy upravené mozeg; 25-11-2021, 08:53.
-
-
Pôvodne zverejnené od E-Up! Pozrieť príspevkyKia Niro 2022
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Ved hovoril, ze C stlpik je podla korejskej mody, tak uz vieme ako sa musia premahat, ked robia auta pre Europu.
-
ak to bude value for money tak to ludia kupia. ved Kona ako aj eNiro sa predavali dobre. Pomer cena vykon bol jasny. Len su to proste polovicne auta. Ako pracanti do firiem idealne. ved si povedzme preco sa na slovensku najviac predavali H a K do firiem, pomer cena vykon. ale ak KIA uz striela cenou na VW a pod. znacky uz musim aj dostat to co dostavam od inych znaciek a to zatial nasinec nedostava.
Kolega velmi chcel PROCEEDku mal ju doma cez vikend, nakoniec kupil FORD KUGA PHEV. Veci ktore mu vadili vedel jasne pomenovat.
-
Pôvodne zverejnené od mozeg Pozrieť príspevkyKolega velmi chcel PROCEEDku mal ju doma cez vikend, nakoniec kupil FORD KUGA PHEV. Veci ktore mu vadili vedel jasne pomenovat.
Komentár
Komentár