Takýto údaj by som chcel v Kone vidieť čo najčastejšie..

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
eNiro/Kona .. by mala mať 2 typy ohrevu, kvapalina cez TČ a pri mrazoch PTC - priamy ohrev. Budem musieť najsť spôsob ako aktivovať jedno z toho pred príchodom na charger. Lebo aby mali majitelia HK coldgate problém 9mes. v roku žiadna sláva. Nemáte nejakého známeho experta na Hyundai/Kia/Mobis? Pomôžem s testovaním :-D príp. ak by dali OBD/CAN kódy, integrujem do dashboardu. Ideálne by bolo ak by si to HK sami fixli, prip. mať tú možnosť predohrevu rovno v infortainmente cez ich aktualizáciu.
Keby chceli nieco zlepsovat tak nevypustia Ioniq 38kWh v takom stave aky sa dostal von. A rychlost nabijania sa tiez od 2016 nikam neposunula. Na jesen 2016 prisiel Ioniq so spickou okolo 69kW. V 2020 tu mame “vylepsene” eNiro a Konu s 3f nabijanim a spickou 70 aj nieco kW. V dobe ked sa zacinaju mnozit 100+kW nabijacky. Pokrok na azijsky sposob
a predtým sme išli cez kopanice - veľa výdaja aj prijímu na kopcoch. V zime okolo 0 je to úplne zabité, okolitá teplota baterku dobre chladí.
nabijal som vcera poobede.
Ani Skoda Connect mi nejde to tiez vyvojari riesia

Alebo trošku prikúrim.
Ja to stále beriem len ako "auto". Popravde mesiac som to neriešil, lebo o LiOn viem málo. Teraz mi to už veľmi pomaly docvakáva, ale celý mesiac som nadával na nabíjaciu infraštruktúru. Neviem si predstaviť BFU, že toto bude riešiť. Samozrejme v návode nič, ani žiadne články v magazínoch na túto tému.. Nejaké quick how to pre bývaleho spaľováka by sa zišlo. Diesel som doteraz netakoval v lete ráno, v zime po jazde. Predpokladám, že takých ako ja bude viac, čo chcú EV a neživia sa FVE, alebo nie sú dlho aktívny na teslaclub fóre.

Inokedy zas nieco nabijem za hodinu kym hram Squash. Inokedy zas pichnem na mestsku nabku v centre zdarma a v klude vybavujem si co treba, uz sa nenahanam, lebo mi nabieha parkovne ako s ICE.
) dám neutrál, a na konci dediny mám ešte 50.. Neskutočný 2 tonový zotrvačník Zimné boli tiež super oproti dieslu, ale toto snáď ide na hrane fyziky. Ešte postreh.. držím si napr. 60 (mimo dediny), chcem ísť na spotrebu, ale po prepočte kWh/100km je lepšie ísť napr. 80-90. Tým, že to auto tak dobre plachtí je spotreba lepšia pri vyššej rýchlosti (samozrejme nie do kopca, resp. ak je proti vietor). Toto si musím ešte osvojiť. Tiež takéto pozorujete, že v istých prípadoch neplatí pomalšie ďalej zájdeš? Inak ku Made in Korea dali letné Michelin Primacy 3, made in Germany. Snáď ich nevozia tam a späť, alebo v lodi auto na tehlách
.. Trochu prešmykujú voči zimným (Michelin Alpine 6), valivý nemajú A. Potom keď sa zoderú skúsim Primacy 4 (A/A) ako má Nošovická Kona EV.

Som len taký bastlič :-D ktorý ide momentálne za 1 cieľom .. predohrev baterky pred chargerom. Nič viac.. Cena chladiva ma bude trápiť keď dajú faktúru.
A pri 15 a 25 zatvorit. Prosim niekto z Kia/Hyundai/Mobis zlutujte sa a pomozte
Ja to auto znicim ak ho zacnem obstrelovat nahodnymi cislami
Resp. netusite ktora jednotka ovlada tie ventily a TČ? VMCU, či niečo iné?
Niro tam má v OBD registre total prijaté / vybité s presnosťou 0.1kWh. Stačí to?
Som sa pokazil..
, normal rychlost. na cajle som vyresetoval.. Hore ukazovalo auto priemerku 31kWh/100km, ked som zistil dole, celkova padla na 15.2kWh ... Prevysenie 430m ako keby nebolo
Pk - Casta teraz na letnych 13.2kWh/100.. a to je trochu do kopca. 
To auto má tiež šancu príjemne prekvapiť
Kde bude min prevysenie a zastavenia.
Vietor, pneu, atd.. na toto vznikol dashboard aby ukazal optimum.
A co sa tyka Citigo. Zatial nemam skoro nic najazdene ale nabijal som na cca 7/8 kapacity (neviem percenta kedze mi uz 10 dni nejde appka a riesia mi to developeri neschopni). Presiel som 200km a este mi ukazuje dojazd 70. Trasa BA - TT a spat (mimo dialnice) a zvysok po BA + nejake km na obchvate. A na semaforoch som urcite nebol posledny
Takze si myslim ze naozaj to bude mat slusny dojazd ked sa s tym clovek nauci jazdit a bude sa snazit
Konkretne ZOE malo len AC nabku 22kw a pri rekuperacia ukazovalo viac. Catchcash pri citygo so 7kw AC nabkou bude pri reku mat tiez isto viac, tak to zavazi. Jasne ak ty budes nabijat na UFC 77kw, tak pri reku tolko nedosiahnes.
Ak je to technicky možné.
Keby som sa s tym vyhral, tak by to bolo spolahlivejsie. Len neviem ake su technicke moznosti a limity, kedze sa do hardwaru vobec nevyznam, OBD je pre mna spanielska dedina - pre mna by bolo ideal len sa pripojit na nejake API kde uz su k dispozicii vsetky moznosti a ja by som len tvoril obsah, cize nadstavbu v podobe aplikacie
Ak pises, ze auto po zamknuti spi a treba ho budit, tak uz chapem, ze trva dlho, kym pride response, to je celkom problem. Co sa tyka UVO, ja by som si v nom napr. vedel predstavit este zobrazenie teploty akumulatora + pridat moznost zapnutia ohrevu (to je prave to o co sa snazis), alebo aj nejake hluposti ktore clovek mozno nikdy nevyuzije (napr. zatrubenie ako maju Tesly) - celkovo je tam malo moznosti a ja by som ich rozsiril, nech to vyzera serioznejsie.
.. Od 9 do 20
Zavísi ako jazdím. Včera do Častej 13.2, dnes do PK z Častej 9.2. Samé klesania a stúpania sú po trase. Preto musím najst nejakú rovinu, a pomerať úsek x krát po 40,50,60,70,80,90 kmh (už rozbehnuté), ktorá rýchlosť bude najhodnejšia na spotrebu.
a auto bude dokonalé.
Komentár