Pani co uz mate IONIQ kolko sa nabija na rychlonabijacke? Som zvedavy kedze ioniq ma udajne kvapalinou chladenu bateriu ci bude rozdiel v DC nabijani v zime a lete ako je to pri Leafe.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
A ďalší test Ioniq:
http://www.hybrid.cz/test-elektromob...ojezdu-jistych
prvý odstavec vystihuje moj pocit ked som ho videl zvnutra[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Komentár
-
Da sa priblizne povedat, zeTMX v tejto zime pod -10stupnov pri zjazde z Donoval v priemere to co narekuperuje zozerie hned na kurenie. Tesly pri 100% nabiti v podstate nerekuperuju, resp. rekuperuju len malo - zrejme prave tolko, kolko okamzite spotrebuju. Tiez ked je bateria vychladena rekuperuju malo.Naposledy upravené jux; 09-01-2017, 18:04.
-
Ja som napriklad siel na Leafe minulu zimu z BB do DK. Hore som siel normalne tak 90kou pamatam ze som par aut aj predbiehal na dvojprudovkach smerom z BB. Hore na donovaloch ukazoval dojazd este 40km do DK som prisiel s cca 6km.
K 100% nabitiu a naslednej jazde z kopca je zbytocnost auto vobec nerekuperuje ja to pocitujem uz na rovine ze musim prejst par km aby zacalo rekuperovat v rozumnych medziach. Jazda s kopca je lepsia ci viac auto vybite tym lepsie rekuperuje samozrejme keca do toho teplota baterky.
-
V tomto videu je rozobrane aky velky by musel byt kopec ktory by teslu 60 kWh bateriou dokazal nabit len rekuperaciou
https://www.youtube.com/watch?v=oMgqJGBMuSU
-
-
Hodil som par technickych otazok na model 2018 (kde ma byt uz 40+ kWh bateria). Od importera Hyundai prisli aj odpovede (nepotesili):
-palubna nabijacka ostane 1f 6.6kW
-aktualny nabijaci vykon nebude mozne zobrazovat
-nebude mozne nastavit ani hornu hranicu nabijania (t.j. pokial je auto pripojene k napatiu nabija sa, az pokial nedosiahne 100%)
-konektivita do internetu ani mobilna aplikacia planovana nie je
Komentár
-
Zistite aká je skutočná kapacita aktuálnej verzie a koľko energie dokáže auto narekuperovať keď je plne nabité s kopca dole
Komentár
-
Lubos jednoducho to zistis nechas sa niekym tahat konstantnou rychlostou po rovine ,zistis silu rekuperacie v kW .Vynasobis casom a mas +- co si tam natlacil naviac. Ako som pisal mne Leaf pri plnom nabiti prve kilometre nerekuperuje vobec , co mi niekedy az vadi lebo vtedy o nieco (o silu rekuperacie ) slabsie brzdi.
-
Lubosove video ukazuje rekuperaciu Ioniq-u, ked mal 98% nabitia, cize bolo kam ukladat elektrinu.
V baterii teda bolo miesto pre cca pol kwh elektrickej energie a nerekuperoval ani tolko, ze by stav nabitia stupol z tych 98% na 99%, teda nenarekuperoval ani stvrt kilowathodiny, takze Lubosove tvrdenie o vacsej kapacie baterie Ioniq-u mi z tohoto zatial nevychadza. Aj tesla pri 98% nabitia uz rekuperuje celkom slusne. Bolo by treba nabit Ioniq na 100% na kopci a spustit sa bez kurenia dole kopcom, alebo potiahnut Ioniq na lane pri skutocnych 100% nabitia, pricom vsetky spotrebice ostanu vypnute.Naposledy upravené jux; 11-01-2017, 14:19.
-
-
Mal som sa možnosť povoziť a aj riadiť Ioniq vďaka Lubošovi a musim povedať, že oproti Leafu je to nebe a dudy. Ta kvalita palubovky a informatiky v nej je skutočne prémiová. Keď si zoberieme za príklad len kožený volant, tak v Leafe je to hrubá a tvrdá koža a v Ioniqu jemná a hladké. O plastoch a dielenskom spracovaní ani nehovorím...A tie pádla pri volante, ktorými sa dá regulovať rekuperácia, tak to ma dostalo. Keď som išiel dolu kopcom, len som si s nimi reguloval rýchlosť a brzdenie auta. Keď som si opäť presadol do Leafa, tak mi prišla na rozum rozprávka,, Princ a chuďas ". Hneď by som ho vymenil. Ale nebudem vymýšľať..o rok a pol tu mam TM3. Ďakujem Ľuboš za pekné zvezenie...
Komentár
-
No presne mne volal vcera jeden znami co som sa snim zoznamil v Bojniciach na E zraze ze ako som spokojny s Leafom, ze aj on premysla ze by teraz kupil. Povedal som mu ze v tejto chvili by som ja osobne siel radsej do IONIQ ako do Leafa ak teda nechce leafa v uplnom zaklade za co najnizsiu cenu.
-
Samozrejme , že sme spokojný s Leafom. Jazdí bez najmenších problémov. Ale Ionoq je kalitatívne a technologicky o kus ďalej. Leaf bol postavený pred siedmimi rokmi s čo najmenšími nákladmi, a predávaný za čo najviac peňazí s palubovkou z tvrdého plastu a výplňami dverí ala Dacia. Aj v plnej výbave za 35.000 €, čo je cena Ioniqu, bude interiér ala Dacia. Tak keby som si mal dnes vybrať,tak jednoznačne Ioniq, ktorí na mňa pôsobí ako prémiové auto s kvalitnou technológiou, špičkovým interiérom a nižšou spotrebou.
-
Tak ved su avizovane zmeny na upgrade verzii ako je Nissan LEAF ci eGolf a podobne. Tusim aj Ioniq uz avizoval viac kapacitnu baterku o tusim 2 roky, alebo tak nejak. Vyvoj ide spravnym smerom. Napriek 7 rocnemu autu ma LEAF predaju dobre.
-
-
Lubos ako tam davate tie titulky? Raz je tam rustina, tu je zas taliancina. Dobre video a tie titulky sa mi racu. Ked uz tam boli, tak som si ich pustil pre zaujimavost, ze ako to ukazuje a pobavil som sa. Inac par ludi v niektorych videach sa nieco pytalo, tak skuste im odpovedat. Treba pozriet komentare.
Aby ste skrátili čas nabíjania na rýchlonabíjačke stačí keď pred nabíjaním 2 až 4 krát využijete plný výkon čo Vám automaticky ohreje akumulátor a skráti čas...
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Ahoj, prezradiš prosím za akú cenu si Ioniq kúpil? Bol som ho pozrieť v Trenčíne a zrovna v ten den ho už bral nový majitel. Vraj sa on bilo 8 zaujemcov a druhy predali v Žiline. Viem že sa dá uplatniť v Hyundaji 11% zlava z povodnej ceny 37.000 napr. pre Miniserstvo obrany SR a iných, ale či si vybavil aj niečo iné.
ďakujem.
Komentár
-
Hyundai Ioniq podporuje az 70 kW cez zastrcku CCS. Testoval som to Bjorn Nyland na 100 kW Delta nabijacke Vestby, Norsko v noci. Spickovy vykon bol 69,3 co bolo celkom blizko. Ioniq ma 28 kWh bateriu. Toto cislo je k dispozicii na energiu. Bjorn sa domnieva, ze automobil ma rovnaku bateriu ako Kia Soul EV, co je 30,5 kWh.
Nabijanie na videu za 30 minut z 10%-94%.
Hyundai Ioniq supports up to 70 kW via the CCS plug. I tested this on a 100 kW Delta charger at Vestby, Norway last night. Peak power was 69.3 which was pret...
- Likes 1
Komentár
-
Zaujimave vo viacerych zdrojoch som nasiel ze podporuje az 100kW napr.
http://insideevs.com/hyundai-confirm...oniq-electric/
-
v príručke:
•Normal Charge :
Takes about 4 hours 25 minutes at room temperature. (Can be charged to 100%.)
• Fast Charge (if equipped):
- 50 kw charger : Takes about 30 minutes at room temperature when charged to 80%.
- 100 kw charger : Takes about 23 minutes at room temperature when charged to 80%.
Both 50/100 kw charger can be charged to 94%.
• Trickle Charge :
Takes up to 12 hours at room temperature. (Can be charged to 100%.)
-
Ja som tu nový, ale akurát včera som objednal Ioniqa Electric. Biela farba, plná výbava vrátane premium balíka s koženými sedačkami s ventiláciou. Mali ho v Nemecku na sklade, a na nete sa ich dá nájsť pomerne dosť, narozdiel od Slovenska, kde stránka hyundai.sk ukazuje akurát jeden modrý kus v slabšej výbave za šialenú cenu. Celková cena 24.200 EUR bez DPH vrátane dovozu a prihlásenia doma, čo je menej ako keby som ho kupoval na Slovensku a žiadal o dotáciu. Slovenský importér Hyundai fakt nemá súdnosť keď to ponúkajú za cenníkových 37tis EUR s daňou Do konca januára by som ho chcel dostať na SK tak som zvedavý na postrehy By bola celkom sranda sa dohodnúť s miestnym predajcom, že by ho kúpili oni a predali mi ho potom ešte s dotáciou, ale to by som asi nepochodil Už sa neviem dočkať na ten slobodný pocit odstrihnutia od benzíniek.
Je už nejaký konsenzus ohľadne čo najlepšieho nabíjania doma? Lebo klasická zásuvka asi nebude bohviečo, nech viem čo mám povedať elektrikárovi, resp. čo to bude obnášať
Komentár
-
Vitaj do komunity. Konsenzus asi nie je lebo každý má iné finančne a technické možnosti. Ale urob si svoj názor po prečítaní vo fóre v téme http://teslaclub.sk/forum/všeobecné-...n%C3%ADc/page2
-
Gratulujem ku kúpe super auta musím sa však spítať a niečo ujasniť
1) kde si našiel informáciu že Ioniq oficiálne pre Sk má slabšie výbavu ? Podla oficiálnych informácii je v úplnej plnke okrem kožených sedadiel.
2) Sk cena je 34990€ akože v zľave no je taká.
3) mňa vyšiel 22375€ po odrátaní DPH , dotácii, fleetovej zľave a dodatočnej zľave vrátane zimných letných pneu a s čiernymi fóliami na sklách.
4) podla čoho vieš že tvoj Ioniq z Nemecka je v plnej výbave ? Videl si ho osobne ? Alebo si len cez net objednal ?
5) je to nové auto z 0-200 km alebo ja na tom jazdilo ?
Len sa informujem a teším sa stebou :-)
-
Netvrdil som, že má SK Ioniq horšiu výbavu ako ekvivalent povedzme z DE. Len ten slovenský kus má látkové sedačky a pri 2 deťoch som sa naučil oceniť kožu a tiez mam problem s nadmernym potenim tak ventilovane sedacky potesia, mal som ich na predchadzajucom aute a nevedel som vynachvalit a logicky - ked nejakemu autu chyba priplatkovy prvok, ktory ine auto ma = slabsia vybava
Bol som sa nan osobne pozriet, je to funglovka s 5km na tacho, este som mal aj na vyber z 3 farieb (biela, cierna, zlta), vsetko v zhodnej vybave. Uroven sluzieb niekde inde ako na Slovensku, ale zial, beriem to tak, ze sme maly trh a na pristupe predajcov to vidiet.
Povodne som pozeral Leafa 30kwh ale zohnat na SK kus vo vybave Tekna je utopia, v Nemecku ich je vela a za nizsiu cenu ako u nas vybavy Visia/Accenta, aj ked dotacia to po 2 rokoch dorovna. Je to vsak uz starcek na kolesach a Ioniq je ako modernejsi tak aj krajsi. A hlavne ma aspon vyrieseny bateriovy manazment, na rozdiel od Leafu. Jedine co mi chyba je mobilna appka na dialkove kurenie/chladenie
-
Skus Autohaus Listle (odtial som bral ja, maju v ponuke plne vybavy v kozi okolo 31tis € s DPH, treba zjednat zlavu, mne dali dole okolo 2tis €) ale neviem ci maju este nejake skladovky. Druhy bol Autohaus Darmas, ti mali na sklade toho viac, ale trosku vyssia cena za plnku (cca 33tis €), zlava sa da samozrejme vyjednat individualne, mne nukali 1.600€ dole, ale zobral som nakoniec z toho prveho Autohausu kde to bolo lacnejsie.
-
Zaujimave zistenie na nemeckom bazare, kolko tam maju EV a za ake ceny. https://www.autoscout24.de/ergebniss...=7&ctf=8&ctf=9
-
Letmo som pozrel nemecké ceny a vychádza to dosť presne rovnako. Všetky inzerované Ioniqy majú poznámku, že cena je so štátnou podporou. V Nemecku je to 4000€ a predpokladám, že tam nie je podmienka registrácie u nich, keď to tu niekto dovezie k nám za tú cenu 29...€ s MWSt. plus k tomu poplatky za TP, rec.fond a dovoz a sme na 25 bez dane. Tu na SK je s dotáciou v plnke za 23 bez dane all in. Takže keď je rozdiel dotácií 1000€, je cena o ďalších 700€ vyššia a 300€ poplatky. Takže naši dealeri dajú lepšiu cenu (bez dotácie) ako Nemci a navyše dotácia je u nás vyššia.
-
To nie je pravda, pozri si na mobile.de inzeraty od predajcu Automobile Darmas GmbH alebo Autohaus Listle GmbH, pripadne to hod do googlu na priamy link. Darmas ma oficialnu cenu 32.490€, mne ponukli este dodatocnu zlavu okolo 1600€, Listle bol za 31.990€ plus zlava, a ked som prave kvoli tejto premii (EV Staatlicheförderung) pisal viacerym showroomom, lebo som si nebol isty ako to je s exportom a ci tam nie je nejaky hacik ako u nas, tak som dostal prave od tychto dvoch PISOMNE potvrdenie emailom, ze statna dotacia NIE JE zahrnuta v konecnej cene. O dotacii nemaju ziadnu zmienku ani vo svojich inzeratoch, a to patria k najvacsim Hyundai dealerom v Nemecku. Tak si nie som isty, ako myslis tu vetu "vsetku inzerovane Ioniqy maju poznamku", lebo ja ju tam nevidim teraz a nevidel som ju ani ked som robil objednavku, co mi predajca nasledne potvrdil.
PS:akurat som si vsimol, ze Listle pridali do novych inzeratov zmienku o dotacii, ale pred tym tam nebola a auto predavali BEZ dotacie za taku istu cenu. Od Darmasu to mam aj v maily, ze je to bez dotacie cena. Zda sa, ze Nemcuri zacali uz tiez spekulovat ako z tych dotacii vytrieskat co najviac.Naposledy upravené Ioniq; 03-02-2017, 05:11.
-
Dovoz a prihlasenie sa da robit dvojako, bud cez firmu alebo sam. Ja ten Ioniq beriem z okolia Dortmundu, co je dobrych 1000km od BA. Idem sam s kamaratom, budeme sa striedat za volantom. Prihlasenie a postavenie na znacky ti vybavia na povinnej kontrole originality do 2-3 dni za symbolicky poplatok, za ten komfort to stoji. Cesta tam lietadlo alebo vlak, este uvidim podla cien a dlzky cesty. Teraz riesim karticku NEW MOTION, je to pre nabijacie stanice po celej EU, akonahle mi pride tak ficim po auto. Chcem byt pripraveny, predsa len je EV trosku menej user-friendly oproti spalovaku, kde zastavis kedy potrebujes a natankujes bez cipov, karticiek a registracii kade-tade.
Da sa riesit aj dovoz, firma ti dovezie auto na odtahovke a zaroven aj prihlasi, ale uctuju si cca 0,50 EUR/km, co by v mojom pripade znamenalo cca 1000 EUR dovoz, bez dph. Takze je len na tebe Ale 1000 EUR mi za pohodlnost nestoji.
Z Rakuska sa da doviezt, ale je to drahsie. Len pre porovnanie - nemecky Ioniq v uplne plnej vybave v kozi je cca 32.500 bez zlavy, v Rakusku das cez 35-38.000, cize porovnatelne so Slovenskom. A to sa ti uz oplati rovno na SK zobrat kvoli statnej dotacii.
Ak mas firmu tak sa oplati zobrat na SK, len treba mat trpezlivost. Cena je dakych 36.500E za verziu v kozi. Fleetovu zlavu mi nukali 11% (daju ti na akukolvek firmu, ak ma firma vo vlastnictve aspon 2 auta hociakych znaciek, nemusi byt Hyundai), k tomu 5000E dotacia a 20% dph dole. Vies sa dostat na dakych 22-24.000E. Jediny problem je, ze slovenski dealeri maju presne nulove skladove zasoby a cakacia doba su 4 mesiace. V Nemecku das do 25.000E ak si vies odpisat dph a auto mas hned, aj s maximalnou zlavou. Na SVK musis cakat kym ti daniari vratia DPH a potom dalsie 2 roky na vyplatenie celej dotacie
-
Este ma napadlo, ak mate v Nemecku znameho/priatela a viete cakat, da sa vyuzit aj Nemecka dotacia. Oni to maju podstatne liberalnejsie ako my, dotacia sa vyplaca jednorazovo a jedinymi podmienkami su auto do 60.000 EUR, prihlasenie v DE na dobu aspon 6 mesiacov, nemecka firma/fyzicka osoba a nejaky minimalny dojazd na baterie co z halvy neviem. Cize prihlasite v DE, potom 6 mesiacov chodite po Slovensku na nemeckych ECV, po tejto dobe prehlasite na SK. Dotacia vam zostava
-
-
Dnes som absolvoval testovaciu jazdu na Ioniqu v Autopolis Panonska BA a musim povedat ze som bol nadseny. Ioniq je podla mojho nazoru prve celkom pouzitelne a pekne auto na elektrinu v akceptovatelnej cenovej kategorii.
Tych 200km dojazd je trocha malo, ale ked urobia verziu s nejakou poriadnejsou bateriou bude to horuci kandidat na kupu. Moje dalsie auto bude jednoznacne elektromobil.
Lubosovi chcem podakovat za perfektne podrobne info a videa tomto aute.
Par foto, trasa bola trocha mesto, trocha obchvat, rezim normal, zapnute kurenie (driver only) + vyhrev sedadla.3 Fotky
Komentár
-
Tusim Hyundai avizoval, ze pride z viac kapacitnou baterkou do roku 2018, alebo tak dako. Tak uvidime, len si myslim, ze tam bude cena ovela vyssia ako je teraz lebo to uz bude autonomne auto. Uz teraz su na YT videa, ze ho testuju v Californii.
https://www.youtube.com/watch?v=uEp_ktJ0RHc
-
Komentár