Wilo Za sucasneho stavu z logistikou v automotive ci vseobecne, pokial su original diely vyrabane v Korei tak sa ani necudujem. Proste v buducnosti bude treba nielen pri potravinach, ale aj pri inom tovare uvazovat, ci sa oplati kupovat produkty ktore su vyrabane mimo nasho regionu (EU+EE). Globalizacia ako sme ju poznali doteraz asi pomaly konci, nehovoriac o zbytocnych emisiach pri preprave tovarov cez pol zmegule. Bud predajca bude drzat v buducnosti strategicke zasoby, alebo nepreda. V mojom odbore uz teraz musime zakaznikom garantovat dostupnost nahradnych dielov pod vysokymi zmluvnymi pokutami na 10 a viac rokov. Mozno toto pride aj do spotrebitelskeho sektoru.
Ale auto my mohlo byt stale v zaruke, oficialne je nesposobile jazdy. Ziadat nahradu alebo papier s razitkom ze nevedia zabezpecit opravu.
Ale auto my mohlo byt stale v zaruke, oficialne je nesposobile jazdy. Ziadat nahradu alebo papier s razitkom ze nevedia zabezpecit opravu.
Komentár