Takze o zvolavacke zatial nie su na Slovensku ziadne oficialne informacie, a Hyundai udajne este len skuma ako predmetnu zalezitost vyriesit. Takze sa nic nemenilo zatial. Inac cena prvej garancky bola 33,04€ keby niekoho zaujimalo

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.


pre mna osobne splna politika Hyundaiu zatial do bodky filozofiu e-mobility. Nizke vstupne naklady, nizke prevadzkove naklady, ekologia

ale zvlada to uplne v pohode. Na hrane je to stale nedotacave, ale nic zakerne. Predna naprava je odlahcena tak pri sprinte zahrabe, ale pri jazde je to ok. Slabinou su jednoznacne eko-pneumatiky, ktore velmi nepodrzia, maju strasne makku bocnicu a vo vacsich rychlostiach sa zvyknu odtrhnut. Na mokre je to este vacsia sranda. Prezutie na zimne v zasade eliminuje tu cast o mokrej prilnavosti a auto je trosku menej nedotacave. Ale podvozkovo to maju zvladnute dobre. Vzhladom na vyuzitie a cielovu skupinu vodicov zvladne to auto viac ako by sa zdalo. Samozrejme, ze na sportovanie to nikdy nebude.
. Alebo to, ze to potrebuju diagnostikovat priamo v servise. I ked neviem co presne, kedze novy FW nemaju, lebo toto je "uplne nove" auto. Ked som povedal, ze sa predava uz rok (co je pre SW dllllha doba), tak odpoved bola: "no ved toto".
.
ak si dobre pamatam, vsetkym vyrobcom to ide aj cisto z akumulatora.
Tak neviem či mám nechať kľúče v aute celú noc
Ale Ioniq píše, že mu to fungovalo, tak musím ešte poskúšať.
Slovensky narod je vynaliezavy, ale Korejci sa zial nedaju
na to bude treba nejaku softwarovu fintu asi, alebo pockat na update. Pripadne obmedzit kabel, ktory by pustal povedzme len 1-2A, na oblbnutie. Ale vsetko su to take riesenie... mohli to fakt normalne naprogramovat.





Aj detekcia kabla je podla mna len obycajny software switch, ktory sa da lahko obist prekodovanim. Oficialne riesenie od Hyundaiu necakam, kedze VESS je vyzadovany zakonom a ten kabel maju asi kvoli bezpecnosti hlupych zakaznikov, aby si nenastavili kurenie so slabou bateriou a rano neprisli k vycucanemu autu.
))) Pripadne casom niekto mozno vytvori nejaky pridavok pre EU trh, nieco na sposob LEAFspy... Ludia su vynaliezavi.
Uz lepsie to ma vyriesene Subaru, oni maju ten svoj system namontovany vo vnutornom spatnom zrkadle a tym padom je to chranene a vzdy ciste
take bmw a audi maju tiez radary vpredu, ale maju ich zastrcene v takych tuneloch na spodku naraznika a dobre tam sala teply vzduch od brzd aj od motora. Mozno ten predny znak ani nie je taky problematicky na hybridnej verzii ked tam kuri motor. Asi dan za lajdacku trojkombinaciu jednej platformy :-/ treba nosit v aute dlhu metlu a cez otvorene okno potom za jazdy vykefovat sneh
Detto na Audi RS4. Hyundai je zatial jedine auto co som vlastnil, kde som zazil vypnutie radaru :-/
Komentár