Takze o zvolavacke zatial nie su na Slovensku ziadne oficialne informacie, a Hyundai udajne este len skuma ako predmetnu zalezitost vyriesit. Takze sa nic nemenilo zatial. Inac cena prvej garancky bola 33,04€ keby niekoho zaujimalo
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
To je velmi pozitivna cena, Leaf je na tom trojnasobne. Takze nebudu 5 rocnu zaruku kompenzovat drahymi garanckami ako sesterska Kia. Uz sa tesim na garancku.
Apropó, pri Tesle kolko stoji ta prehliadka ? 20-nasobok alebo viac ? Esteze mame auto pre socky.
-
Garančka každých 15 000 km ma najskôr poriadne vytočila, najmä keď som za 3 týždne najazdil cez 2 000 km, čo vychádza ísť na garančku každých 5 mesiacov, ale táto správa o tej cene mi hneď dvihla náladu
Normálne sa začínam na tu garančku tešiť
A kde presne ste boli na tej garančke?Naposledy upravené Daliborko; 08-11-2017, 07:16.
-
Prva garancka je lacna, ale ta druha bude drahsia (asi cez 100 eur, ale mozno sa mylim). A potom zase lacna, draha, lacna, draha... Resp. "draha". Pri jednej len nieco kontroluju, pri druhej aj menia brzdovu kvapalinu. A tak dookola. Aspon mi to tak povedali ked som kupoval auto.
-
No stale lepsie ako Tesla. Nech sa na mna nikto nehneva, ale vypytat si 500€ za pravidelnu prehliadku pri aute, o ktorom samotny vyrobca tvrdi ake je bezudrzbove a ako setri peniaze oproti spalovaku mi pride ako posledne stadium schyzofrenie pre mna osobne splna politika Hyundaiu zatial do bodky filozofiu e-mobility. Nizke vstupne naklady, nizke prevadzkove naklady, ekologia
-
Musis na to pozerat optikou krajiny, kde sa ten servis vykonava. Rakusky Hyundai tiez takisto nepyta len 33 EUR.
Inak ten servis u Tesly nie je povinny. V podstate prvykrat by stacilo ist tam po 4 rokoch vymenit chladiaciu kvapalinu baterie.
Brzdovu kvapalinu (po 2 rokoch) ti vymeni hocaky servis.
Ale co som pocul sa tam oplati prist lebo povymienaju komponenty, ktore su "volitelne vymenitelne", t.j. jedna sa o problemy, o ktorych automobilka vie ale nezavolava zakaznikov lebo a) problem nie je kriticky z hladiska bezpecnosti a b) neprejavi sa u vsetkych aut. Ked vsak auto pride na takuto prehliadku tak tie modifikacie/vymeny urobia.
Pre moj model sa teraz objavila moznost este zvysit vykon a skratit cas z 0-100 km/h o takmer sekundu, ale to robia len v servise. No nezober to :-).Naposledy upravené Jiri GrandPa; 08-11-2017, 11:20.
-
No neviem. Ja som servisoval Audi RS4 v Nemecku, Rakusku aj na Slovensku a cena bola v zasade rovnaka vsade. Rakusky Hyundai berie za Ioniq 38€ takze argument o krajine neobstoji. Stale mi pride 500€ ako kradez vo svetle ich marketingu, ako vsetko riesia dialkovo cez SW a ake je to bezudrzbove. To ze sa volitelne menia veci je vsade, a nepytaju za to nic. Svokor ma Suzuki Swift, auto ma uz 11 rokov (teda davno mimo zaruky). Minuly rok bol na prehliadke a mu ponukli, ze sa dodatocne zistilo zatekanie dazdovej vody cez podbehy do priestoru rezervy v kufri. Nie je to nebezpecne, ale moze tam casom vzniknut korozia alebo plesen. Opytali sa ho ci to chce riesit, vraj nemusi, je to len odporucanie. Vyriesili mu to zadarmo, na starom aute. Detto v mojom povodnom BMW 5, bol to jeden z prvych objednanych kusov na SK. Bola tam navigacia, ktora obsahovala starsi modul Bluetooth. Zadarmo mi ho vymenili pri garancke za novy, nebola na to ani zvolavacka. Proste len ferovy postoj automobilky. Rovnako este dakych 10-13rokov dozadu ked som kupil BMW330xd, bol tam trojlitrovy diesel, vtedy mal nejakychh 135kW. Mesiac na to zacalo BMW montovat modernizovany motor s trosku vyssim vykonom, 150kW a vyssim krutakom o 20Nm. Robilo to rozdiel v zrychleni na 100kmh celu 1s. Normalne mi to gratis preflashovali v servise po predchadzajucej ponuke, ci to chcem alebo nie. Lebo ze motor je rovnaky konstrukcne, len sa menil SW.
Proste ked sa chce tak sa da
-
-
Na margo zimnych gum. Dnes som prezuval. Nakoniec som sa rozhodol pre Continental WinterContact T860, cena bola 79€/kus. Oproti standardnym letnym Michelinom Energy Saver je ovladanie citelne zivsie, auto je menej nedotacave. Pri vyssich rychlostiach (100+) je tiez tichsie, co ma osobne dost prekvapilo, vacsinou zimne gumy viac hucia. Pri nizsich rychlostiach su letne Micheliny tichsie (do cca 70). Medzi 70-100 je to plus minus rovnake. Uvidime co povie sneh
Spotrebu zatial hodnotit nejdem, este som presiel len 80km takze neviem objektivne posudit, ale na zhodnej trase bola dnes totozna ako na letnych, mozno nejaka stotinka extra ale to uz palubak neukazuje. Lepsie zhodnotim po prejdeni aspon 2000km.
Komentár
-
Ja som jazdil T850. Spickove gumy, jedny z najlepsich do snehu a zimy ake som mal. Ale ma to svoju cenu - rychlo sa opotrebovavaju. Mne na SUV vydrzali iba 2 zimy (Micheliny bezne 4).
-
A pneu mas na vlastnych diskoch, alebo si obul na povodne ? Lebo pozeral som, ze Ioniq ma asi rieseny tlak vmpneu cez senzory a nie cez otacky kolies ABS jednotku, tak vlastne disky budu znamenat aj kupu ventilov a nakodovanie ?
-
Ja som chcel dal zimné gumy (tiež Continental WinterContact T860) na nové disky, ale "nutnosť" kupovať ešte aj TPMS ma nakoniec presvedčila, že som prezul na pôvodné disky. Ale možno nakoniec dám letné gumy na nové disky, aspoň vyskúšam rozdiel v spotrebe oproti originálnym diskom, ktoré majú mať kvôli svojmu tvaru menší aerodynamický odpor. Som zvedavý na ten rozdiel.
Inak na zimných gumách zatiaľ najazdené 1 000 km a úplná spokojnosť, vôbec nezvýšili spotrebu oproti letným Michelinom (i keď zima ešte neprišla).
-
-
- Likes 1
Komentár
-
To ma bateriu vzadu a predny nahon? Ako sa to chova vo vysokych rychlostiach v zatacke?
-
pán Burkovič okomentoval krátku jazdu podobne ako kórejci - v svahu, stúpaní poschodových garáží sa kolesá pretáčajú. daň za "trojkombináciu" :-(
-
Velkou rychlostou to nevie ist, ma to elektronicky obmedzene na dakych 150 alebo 160kmh ale zvlada to uplne v pohode. Na hrane je to stale nedotacave, ale nic zakerne. Predna naprava je odlahcena tak pri sprinte zahrabe, ale pri jazde je to ok. Slabinou su jednoznacne eko-pneumatiky, ktore velmi nepodrzia, maju strasne makku bocnicu a vo vacsich rychlostiach sa zvyknu odtrhnut. Na mokre je to este vacsia sranda. Prezutie na zimne v zasade eliminuje tu cast o mokrej prilnavosti a auto je trosku menej nedotacave. Ale podvozkovo to maju zvladnute dobre. Vzhladom na vyuzitie a cielovu skupinu vodicov zvladne to auto viac ako by sa zdalo. Samozrejme, ze na sportovanie to nikdy nebude.
-
Dnes som bol v Hyundai odniest docasne znacky a pytal som sa aj na problem s resetovanim nastaveni. A podla reakcii ludi z Hyundai mam taky tusak, ze tento bug nebude fixnuty nikdy. Pekne vidno, ze Hyundai je tradicny vyrobca. Inac by som na SW bug nepocul hlasky ako: "Ono si to mozno nejak sadne casom" . Alebo to, ze to potrebuju diagnostikovat priamo v servise. I ked neviem co presne, kedze novy FW nemaju, lebo toto je "uplne nove" auto. Ked som povedal, ze sa predava uz rok (co je pre SW dllllha doba), tak odpoved bola: "no ved toto".
Takze asi tak. Neviem ci sa mam smiat, alebo plakat .
Ale kto pojdete s Ioniqom do servisu, tak ich s tym otravujte. Mozno vyvinu nejaku iniciativu, ked im to spomenie viac ludi.
Komentár
-
Ono vyvstava otazka, ci to je skutocne bug alebo to tak ma byt. Lebo ak to tak ma byt, tak nemaju dovod to fixovat. Skoro vsetci vyrobcovia resetuju po vypnuti motora tlacitko START/STOP, vypnutie si pamataju mozno 2 znacky. Rovnako funkcia AUTO HOLD sa vzdy vypne takmer u kazdeho. Ja som prekvapeny, ze si Hyundai vobec pamata zvoleny rezim jazdy, lebo napriklad BMW sa mi vzdy vratilo do nastavenia COMFORT. Takze taketo resety mi pridu celkom bezne (netvrdim, ze uzivatelsky prijemne
-
Ja som to pozeral pocas posledneho tyzdna, vzdy som nechal auto v inom nastaveni. A vzdy (kazdy jeden krat) mi ho vratilo do rekuperacie Level 1. Ani raz mi nenechal 0,2 alebo 3, ci trvala jazda 2 minuty alebo hodinu. By som skor povedal, ze to resetovat ma, a bug je ze to niekedy nezresetuje?
-
-
S prichodom rannych mrazov som dnes chcel nastavit na zajtra rano rozmrazenie okien a vykurenie interieru. Prekvapilo ma, ze to ide iba s pripojenym nabijacim kablom :-(
Tych par km dojazdu by som obetoval... pripadne to mohlo fungovat od urcitej urovne nabitia, napr. nad 50%. Mat kvoli tomu auto celu noc na kabli sa mi nevelmi paci. Druha vec, ze som zrejme nepochopil funkciu "nabit podla planu". Zadava sa cas odchodu- co to znamena? Ze vtedy bude nabite na 100% alebo az vtedy zacne nabijanie? Tak ci tak zadal som cas odchodu zajtra rano 7:00, napisalo mi ze "nastavenie ulozene, pripojte nabijacku, nabijanie zacne podla planu". Tak som pripojil a nabijanie zacalo hned, pritom mam 80%, takze uz tomu nerozumiem vobec.... Ma to niekto otestovane?
Komentár
-
Zatial nie, ja som prvy krat nastavoval casovac kurenia vcera. Ale zhodou okolnosti som bol takmer vybity, takze som mal na just auto celu noc na kabli. Rozmrazovanie fungovalo bezchybne, rano auto pekne vykurene na 26 stupnov a skla krasne rozmrazene. Bez kabla som este neskusal, tak neviem ci a ako to funguje. Pride mi to ale dost nelogicke, ze by to malo fungovat len s kablom. To by bolo trosku nedomyslene ak si dobre pamatam, vsetkym vyrobcom to ide aj cisto z akumulatora.
-
Kdesi v manuáli so to čítal, že musí byť pripojený kábel. A keďže sa mi tiež nepáčilo mať auto v kuse na nabíjačke, tak som si to vymyslel nasledovne: Medzi zásuvku a nabíjací kábel som si vložil časovač a nastavil na ňom 04:00. v aute som natavil čas odjazdu o 05:00 a 24 stupňov. A keď som do auta prišiel o 05:10, tak tam bola zima ako v ruskom filme, auto sa veselo nabíjalo, ale kúrenie nepustilo ani náhodou. A to som nastavil dokonca na Po-Ne, pre prípad, že by si myslel, že je iný deň. A keď som to skúšal nastaviť ešte raz, tak mi tam dokonca napísalo, že pre fungovanie funkcie musí byť auto naštartované Tak neviem či mám nechať kľúče v aute celú noc Ale Ioniq píše, že mu to fungovalo, tak musím ešte poskúšať.
-
Problem bude podla mna ten casovac. Auto asi potrebuje "vediet" ze je na elektrike uz ked ho zamykas. Zjavne mu nestaci neformalny prislub, ze o 4-tej rano dostane svoje elektronove smoothie Slovensky narod je vynaliezavy, ale Korejci sa zial nedaju na to bude treba nejaku softwarovu fintu asi, alebo pockat na update. Pripadne obmedzit kabel, ktory by pustal povedzme len 1-2A, na oblbnutie. Ale vsetko su to take riesenie... mohli to fakt normalne naprogramovat.
-
Auto bolo rano nabite, rozmrazene a vykurene. Pre zmenu nastaveni nabijania/vykurovania musi byt nastartovane, nie pre samotne fungovanie, hoci tiez neviem preco. Nabijaci prud je podla teorie minimalne 6A, comu zodpoveda strieda PWM 10%, niekedy skusim co sa stane, ak nastavim mensiu. Mna hlavne zaujima ako funguje to "nabit podla planu", casom to zistime :-)
-
Mne automaticke vyhrievanie funguje, myslim, ze aj bez kabla, ale ruku do ohna za to nedam a musim to otestovat.
Btw. mam o tom aj nejake videa
https://www.youtube.com/watch?v=wLmCA5_FaT0
https://www.youtube.com/watch?v=fXLy3ap8Zwo
-
Tak som vyskúšal všelijaké kombinácie a prišiel som na nasledovné:
1, počas nastavovania funkcie nabíjanie/vykurovanie nemusí byť auto naštartované, ani nemusí byť na nabíjačke,
2, na klimatizácií môže byť nastavené čokoľvek, dokonca môže byť aj vypnutá. Na funkciu to nemá vplyv.
3, v nastavení nabíjania/vykurovanie sa musí zaškrtnúť políčko "klimatizácia" (len nechápem, načo tam to zaškrtávacie políčko je, keď to bez toho nefunguje :O )
4, v čase zamykania auta nemusí byť auto na nabíjačke, stačí, keď sa pustí nabíjanie tesne pred nastaveným časom odjazdu (napr. cez časovač)
Môj prípad: Nastavil som vykurovanie na 05:00, 24 stupňov a zaškrtol "klimatizácia". Zapojil som konektor do auta a zamkol (nabíjačku som nezapínal, nakoľko som mal 80 % ). Na časovači som nastavil čas 04:30 na pustenie zásuvky. O 04:55 som prišiel k zasneženému autu, sklo čistučké a v aute tepľúčko
P.S.: Ďakujem za radu s tou klimatizáciou, to by ma v živote nenapadlo
-
Zaskrtavacie policko "klimatizacia" je tam kvoli tomu, ze mozes nastavit iba odlozene nabijanie. Mne to ale zacne vzdy nabijat hned, velmi som sa s tym este nehral, ale to "nabit podla planu" je nejake divne. Tvoje riesenie s externym casovacom sice splna ucel, ale auto by to malo vediet spinat aj bez neho. Druha pre mna podstatnejsia vec je, ze naprogramovane vykurovanie by malo fungovat aj bez pripojeneho kabla a to sa mi zatial nepodarilo.
-
-
Inak, keď som spomínal ten časovať, tento sa dá ovládať cez Bluetooth. Keď vystúpim z auta, zapojím kábel a potom si už z domu nastavím kedy ma začať nabíjať, kedy skončiť. Meria to aj spotrebu a ukazuje aktuálny odber U a I. Keď nechcem, aby stále nabíjalo do 100 %, nastavím časovač na požadovaný čas (cca 1 hod = 7 %). Napr. chcem mať nabité na 70 %, a mám 20 %, tak nastavím časovať na 7 hod a napr. o tretej ráno vypne nabíjanie a ja môžem prísť k autu aj o 10-tej a bude mať 70%.
- Likes 1
Komentár
-
Ten screenshot som urobil tesne po tom, čo som zapol nabíjanie, takže akurát to nabiehalo, preto je tam prúd len 1,8A a výkon len 198 W. Normálne nabíja niečo cez 9A (2 kW). Inak tam nemám nič zapojené. Tak neviem, či to bolo spôsobené tým. Skúsim pozrieť, keď nabehne plný výkon
-
Prepac, ale "odber U" je zly vyraz... hodnotu alebo velkost U. Odber I je ok, ale napatie sa neodobera :-)
Inak ja pouzivam podobnu bluetooth smart zasuvku. ta ma aj farebnu indikaciu podla velkosti zataze. Akonahle cvakne rele na nabijacom kabli, zmeni sa farba zo zelenej na oranzovu a vykon nabehne na 2000W... nechapem, ako sa ti podarilo odfotit 200W :-D
Vsimol som si, ze ked sa auto nabija a odomknem ho, podla zvuku odomkne aj nabijaci konektor, elektronika na kabli vsak stale signalizuje nabijanie- rele je zopnute. Odber vsak klesne na nulu, zrejme sa auto "odpoji" ak by som chcel vytiahnut konektor... po par sekundach ho opat zamkne a naijanie pokracuje.
-
trvá to asi 2 sekundy, kým to nabehne na 2 kW. Asi som bol príliš rýchly
Dík za upozornenie, už budem odoberať len I. Na U sa budem len pozerať
Inak presne takto som dnes vyťahoval konektor z auta. Neuvedomil som si, že ešte nabíja, odomkol som a hneď vytiahol konektorNaposledy upravené Daliborko; 16-11-2017, 13:11.
-
Ahoj, dnes som bol konečne pre ioniqa a mohol som sa zaradiť medzi elektromobilistov . Rozhodnutie padlo ako doplnkové auto do firmy na kratšie vzdialenosti, ale mám pocit že budem jazdiť iba na ňom. Mám trochu neistotu, divný pocit keď vidím menší dojazd na obrazovke, ale asi to chce len zvyk. Ak má niekto typ na rýchlejšiu nabíjačku ako je dodávaná s autom tak budem len rád, niečo som pozrel aj tu na fóre.1 Bild
Komentár
-
Rozumne hodnotenie, niektore minusy mi ani nevadia (vess). Ale tiez si vsimol, ze neudrzi nastavenie regenerativneho brzdenia, este ze su padla pod volantom. Vidi v regen 3 aj "e-pedal", len by to chcelo urobit aby auto pri aktivnom auto-hold zastavilo same.After 2 months and 2,000 miles, I decided to share my experience of the best and worst things about the Hyundai Ioniq Premium SE electric car.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Mne osobne vadia len 3 veci - nemoznost casovaneho kurenia/chladenia bez kabla, absencia aplikacie a ten VESS + AUTO HOLD. Ale ocakavam, ze vsetky sa budu dat vyresit ked sa Ioniq trosku viac rozsiri. Na nemeckych autach sa da AUTO HOLD aj START/STOP neoficialne "prekodovat" aby si pamatali nastavenie, a zostavali zapnute, resp. vypnute. To je otazka casu aj na Ioniqu kym sa v tom zacne niekto vrtat Aj detekcia kabla je podla mna len obycajny software switch, ktory sa da lahko obist prekodovanim. Oficialne riesenie od Hyundaiu necakam, kedze VESS je vyzadovany zakonom a ten kabel maju asi kvoli bezpecnosti hlupych zakaznikov, aby si nenastavili kurenie so slabou bateriou a rano neprisli k vycucanemu autu.
Ta aplikacia je horsia, ale nakolko to v USA maju, uvazujem, ci by sa nedal cez Ebay objednat tamojsi 3G modul a skusit to tam doinstalovat. Sice to mozno nebude splnat europske frekvencne normy ale tak.... ))) Pripadne casom niekto mozno vytvori nejaky pridavok pre EU trh, nieco na sposob LEAFspy... Ludia su vynaliezavi.
Ja to budem riesit urcite pri prvej prilezitosti, ked sa naskytne riesenie
- Likes 2
Komentár
-
Mna najviac "rozculuje" sum z reproduktorov, ked radio strati signal v tuneli alebo podzemnej garazi, dvakrat denne chodim cez Sitinu. Radio v mojom predoslom aute pri strate signalu urobilo MUTE a bolo ticho. Co sa tyka naprogramovaneho kurenia/chladenia bez kabla, ochranu proti "hlupym" zakaznikom ci nespravnym nastaveniam mohli osetrit nejako inak, napr. limit nabitia bateria. Ale vzhladom na to, ako rychlo sa auto po nastartovani vykuri a rozmrazi okna mi to uz tak velmi nevadi. Sledoval som odber kurenia, vonku bolo rano 3°C a po nastartovani bol cca 5kW, po par minutach klesol na 1,5kW. Takze ranne vykurenie by mohlo spotrebovat tak 1-2kWh, co myslim na dojazde chybat nemoze. Korejci ale zrejme rozmyslaju nejako inak...
Hral som sa aj s nastavenim "nabit podla planu", nie som si isty- este som mal malo pokusov- ale vyzera ze to funguje takto:
Ak je zaskrtnute policko "klimatizacia", vtedy "cas odchodu" znamena, kedy ma mat auto nastavenu teplotu a nabijanie zacne hned po pripojeni kabla nezavisle na nastaveni "nabit ihned" alebo "nabit podla planu". Preto su tam zrejme dve casove nastavenia- pre oneskorene nabijanie nastavim cas odchodu bez zaskrtnutia "klimatizacie" a auto zacne nabijat tak, aby v "case odchodu" bolo plne nabite. Nevie vsak spocitat ani odhadnut spotrebu klimatizacie, cize ked nastavim oba casy odchodu rovnake, v case odchodu bude kvoli klime nabite menej, zrejme podla vykonu nabijacej stanice, na hyundai mobilnom konektore to je cca 95%.
Snad som to napisal dost zrozumitelne :-.D
-
Zdravím , mám ioniqa týždeň a zoznamujeme sa. Je to paráda. No na rýchlejšie nabitie na cesty plánujem kúpiť http://teslaclub.sk/forum/inzercia/s...ger-3x32a-22kw tuto nabíjačku. Ako funguje s ioniqom? Prípadne nejaký iný typ na prenosnú nabíjačku? Ďakujem1 Bild
Komentár
-
Presne, ja som pocas najvacsej chumelice akurat siel do Viedne a spat. Kazdych 5 minut mi to pipalo, ze asistent nudzoveho brzdenia je nedostupny, bolo celkom otravne. Radar v hladkom znaku vpredu nie je zrovna najstastnejsie riesenie. Korejcania zjavne nemaju vela skusenosti so snehom Uz lepsie to ma vyriesene Subaru, oni maju ten svoj system namontovany vo vnutornom spatnom zrkadle a tym padom je to chranene a vzdy ciste
Komentár
-
Njn, geograficky asi sneh maju, ale ich inzinieri na to nejako nemyslia take bmw a audi maju tiez radary vpredu, ale maju ich zastrcene v takych tuneloch na spodku naraznika a dobre tam sala teply vzduch od brzd aj od motora. Mozno ten predny znak ani nie je taky problematicky na hybridnej verzii ked tam kuri motor. Asi dan za lajdacku trojkombinaciu jednej platformy :-/ treba nosit v aute dlhu metlu a cez otvorene okno potom za jazdy vykefovat sneh
-
Moje skúsenosti sú pozitívne, niekto tu píše kde to má bmw, tak Vám môžem prehlásiť, že na 5-kovom BMW vypína adaptívny tempomat pri menšom snežení ako na Ioniqu, aj pri menšom daždi, osobná skúsenosť.
Ale Ioniqu nevadí len sneh, aj špina od kolies v špecifickom prípade. Keď som minule išiel po dialnici na tempomate nastavená najbližšia vzdialenosť po kamióne (slabá baterka), tak ma každých pár minút vypínalo, pribrzdil som aby som mal odstup, po minute sa to vyčistilo od dažďa a už išlo ďalších 10-15 minút, dokedy nevyplo. Tiež mi to vyplo v septembri na dialnici cez Slovinsko z Chorvátska, ale to bol taký lejak, že autá išli 60 po dialnici a nevidel som ani na 20 metrov.
Keďže chodím na tempomat 99% jázd, mám skúseností veľa, raz sa mi už stalo, že síce sa nevypol, ale auto nevidel. Tiež to bolo po dodávke na dialnici pri najmenšom odstupe, bolo po daždi a teda špinilo predok. Idem po dodávke a zrazu cítim že zrýchľujem a pozriem, že som meter od dodávky. Tempomat ani nevypísal že sa vypína, ale začal konať ako keby nebola prekážka a pridávať na nastavenú rýchlosť, aj keď predtým dlhú dobu šiel po dodávke, nevstúpila do cesty. To ma zaskočilo viac ako keď sa zašpiní a vypne a spomaľuje. Toto už bolo vyslovene nebezpečné, keby som zrovna pozeral na mobil alebo inde.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
To je zvlastne, ake BMW to bolo? Ja som 3 roky sedlal M550xd v kombiku (model F11 po facelifte), pred tym rok a pol 535xd (F10) a nikdy mi nezrusilo radar. A to som isiel vo vseliakych fujaviciach a kalamitach. Night-vision v spolupraci s radarom bolo velakrat to jedine, vdaka comu som nieco videl Detto na Audi RS4. Hyundai je zatial jedine auto co som vlastnil, kde som zazil vypnutie radaru :-/
-
520d 2013 - pri hustejšom snežení hneď vypínalo. Night Vision to nemalo, len adaptívny tempomat.
-
To bol ten pred faceliftom ci po? Lebo akurat v 2013 bola obmena. Podla toho co pises by som to kludne videl na vadny radar. Pred-faceliftova verzia (2010-2013) bola opakovane vyhlasena za jedno z najviac poruchovych BMW celej historie, pre tieto dovody som sa ja mojej zbavil po roku a pol, furt cosi bolo a v servise kazdy mesiac, vacsinou elektricke zavady, ale aj zopar vacsich mechanickych. A tiez kazdy chvilu blbli aj senzory, kamery, tempomat. To druhe co som mal uz bolo po-faceliftove a vychytane, tam v zasade neboli nejake vacsie problemy, aj ked stale plati stare zlate porekadlo - BMW vlastnit len pocas zaruky, potom s nim rychlo prec
-
Predfacelift to bol, ale nebolo moje, tak som sa nemusel zbavovat... Moja 3-ka má 5 rokov a ešte ani jediná závada, kúpil som ju v poslednom ročníku kedy sa robila, takže mali všetko už otestované. Ani som nemal dôvod ju predávať, inak autá predávam hneď po pár závadách. Takže nie všetky BMW sú nevydarené, čím sa BMW nechcem zastávať.
-
-
Hmm za posledneho vyse mesiaca od debaty o bugu ohladne resetovania nastaveni som si vsimal spravanie auta, a Ioniq mi zatial nikdy nastavenie nezresetoval. Cital som uz co-to aj na zahranicnych forach, ale nezda sa to byt tym padom celoplosne. Zatial mam 2 teorie - bud tento bug postihuje len urcite vozidla, teoreticky by sa dali zozbierat VIN cisla aut, ktore s tym problem maju a tych ktore nemaju, a identifikovat rozpatie postihnutych cisel (mesiac vyroby, vybava, farba, neviem).
Druha teoria je taka, ze ja som od kupy auta uz 3/4 roka neresetoval palubny pocitac (spotreba/najazd), a kedze sa mi ani nikdy nezresetovali nastavenia, tak je mozne ze urobili SW inzinieri niekde chybu a reset palubaku prelinkovali aj s resetom nastaveni. Dnes poobede to skusim otestovat ci to resetne.
Komentár
-
Posledny tyzden som skusal kazdy den resetovat palubak a stale drzi nastavenie, ziadne resetovanie nastaveni sa nekona :-/ este ma napadlo porovnat verziu softwaru? Vie niekto, komu to resetuje hodit sem screenshot firmwaru z obrazovky nastaveni?1 Bild
Komentár
-
S restovanim palubaku to nesuvisi, resetuje sa to "nahodne", niekedy po par dnoch, niekedy po tyzdni....
Nabootujem (vyraz "nastartujem" mi k BEV akosi nepasuje) a hned vidim, ci je rekuperacia zmenena alebo nie.
Ked pojdem z prace, odfotim a vecer sem pridam foto verzie FW
-
Popravde si nie som isty co vsetko sa aktualizuje. Na aktualizaciu SW/FW potrebujes SD kartu, takze bud servis alebo si to stiahnes a aktualizujes sam. Aktualizacia cez WIFI nejde. Ale napriklad taka navigacia sa aktualizuje zjavne sama / cez data alebo WIFI. Uz sme to tu skor rozoberali, ze jedneho dna z nicoho nic boli aktualizovane mapy. Manual k multimediam som zial necital tak neviem ci sa tam k tomu nieco spomina
-
Komentár