Je zde majitel Ioniqa Electric, který jel kolem dnes 19hodiny z Karviné do Orlové? Auto jsem si za jízdy prohlédl zepředu i zezadu.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Komentár
-
ICEmu neunikne nic :-).
Pozri tu.http://teslaclub.sk/forum/main-categ...ovnych-a-inych
-
Druhá jazda bude cez slovinskú dialnicu
-
-
V najbližších dňoch sa očakáva na Slovensku v predaji prvý IONIQ plug-in hybrid. Moc sa tešíme a vyskúšame.
Komentár
-
Nechcem za každú cenu obhajovať plug-in hybridy, ale je to dobrá voľba pre tých, ktorí nie sú ešte rozhodnutí z rôznych dôvodov kupovať čistú elektriku, ale chcú mať niečo modernejšie. Z mojich skúseností viem, že tí čo majú plug-in hybrid po mestách jazdia čiste na elektriku a to je už výrazný posun vpred v zlepšení životného prostredia miest. A potom už budú nažhavení, že ďaľšie auto bude čisto elektrické. Veľa sa o tom rozprávam s ľuďmi a viem, že jednoducho v myslení mnohých ľudí ešte nedozrel čas na čistú elektriku, ale o plug-in hybride vážne uvažujú. Nechajme im túto voľbu, budú "naši" uvidíte
- Likes 1
Komentár
-
Rozhodne správne zmýšľanie a patrí Vám vďaka za každú motiváciu človeka k čistému čiže elektrickému pohonu. Ja len že keď bude čisto na elektriku 150 bude to skutočná pecka - verme že s tým niekto raz príde
-
Ja si myslím že v ľudoch dozrel čas, ale nekupia si BEV preto, že nemajú kde nabiť. Pokiaľ tu budeme mať takých prevádzkovateľov nabíjacích stojanov, ktorý si budú pýtať za nabitie na 100km jazdy 2 -3 x viac ako benzínky, tak dovtedy si ľudia BEV nekúpia a radšej to riešia hybridmi a plug-in-hybridmi...čo je z ekonomického hľadiska rozumné. A k tým dojazdom. Mám jednoho známeho elektromobilistu, čo vlastní Chevrolet Volt a ten dokáže urobiť 100km čisto na elektriku. To je asi svetový rekord.... (určite to tu číta a smeje sa)..🙂
-
To je podla mna zaujimava infromacia a hodne dobra. Ze netvaju ludia na kupe cisto spalovakoch, ale rozmyslaju o hybridoch a plugin hybridoch. To podstatna zmena v mysleni. Doteraz som si myslel, ze je to len o cene pri ktorej je napisane ZLAVA a AKCIA a to je teda kupa kvantity a nie kvality a co najlacnejsie. Ak totiz pri kupe rohoduje vyška ceny ci je to akcia, alebo zlava, tak to nemusi byt nutne dobra a lacna kupa, ale v konecnom dosledku sa to moze predrazit. "Kvalita je to, ked sa vracia zakaznik a nie tovar." som niekde cital.
matchke tusim je to tak, ze hybrid nedovoli ist pod 40-50% kapacity baterky cisto na elektriku ale plugin-hybrid tusim hej. Ten sa da dobit.
-
- Likes 1
Komentár
-
To áno no šiel aj cez 70Km/h a to na dojazd nieje nič dobré ak robým rekord tak do 50Km/h
-
Mna by vcelku zaujimalo, ci uz existuju nejake informacie o poklese capacity baterie u Ioniqu. Viem, ze je to na trhu velmi kratko, ale napr. u Tesly sa "pokles" prejavi prakticky v priebehu prvych 3 mesiacov, ked dojazd pri nabiti na 100% poklesne o cca 10-15 km (moja skusenost).
Preto nikdy nenabijam na 100% ak okamzite po dobiti na 100% nevyrazam na cestu, lebo baterii najviac skodi ked zostane na 100% (a hlavne v lete, kvoli vysokym teplotam).
Dokonca - na eTour som 2 dni po sebe nabil na 100% a Tesla napisala varovnu hlasku, ze taketo nabijanie nepodporuje dlhu zivotnost baterie (nieco v tom zmysle).
Ľuboš Geleta - ked vyrazas na cestu davas vzdy 100%? Chapem, ze u tychto mensich baterii nemas casto inu volbu. Zaznamenal si nejaky pokles "predpokladaneho dojazdu" ktory ti napise auto?
-
Ioniq - nie priemer, ale presných 50km/hod s toleranciou 10% som jazdil zábeh motora po výbruse pobiedu gazM20 - približne na trati MG pd-pe-bn-pd. bol som vtedy mladý (-50) ... počet kôl si nepamätám.Naposledy upravené Marcel Pavlík; 31-07-2017, 16:30.
-
Ja uz mam Ioniqa cca 5 mesiacov, vobec neriesim veci okolo baterie a beriem to z tej uzivatelsky pohodlnejsej stranky, ako spotrebny tovar - kazdy den pouzivam QuickCharger cez CCS (ZSE), niekedy ked som rozbehany medzi Viednou a Bratislavou aj 2x za den, cez vikend dobijam vacsinou doma na klasickej zasuvke a vzdy do 100%. Pri nabiti na 100% mi stale ukazuje rovnaky dojazd ako ked som auto preberal od predajcu. A je mi v zasade jedno ci je vonku 0, 20 stupnov alebo 35 stupnov. Prakticky sa dojazd tiez javi totozny - z domu v Hainburgu do centra Viedne (Mariahilfer Str.) a potom spat domov do Hainburgu je to presne 50% baterie (podla Google Maps je to 53km jednym smerom, takze 106km obojsmerne), rakuske okresky predpisovo 100kmh, dialnica 130kmh, cez mesto plachtenie 50-60kmh.
Komentár
-
260 km mi ukazuje aj Leaf pri uspornej jazde, takze ziadny velky rozdiel.
Pri rovnakej jazde mnou je dojazd Leafa okolo 195 -200 a Ioniqu 215 - 220 km. Vsetko prirovnakych ppdmienkach - posl. 15 km pre nabitim po tej istej trase z prace domov, rovnaka premavka, jazda so vsetkym (klima,radio,nav).
Rozdiel je len okolo 10%, co sa da pripisat efektivite a aerodynamike. Samozrejme nie som samotryznitel, jazdim tak ako na kazdom inom aute, preto nikdy nedosiahnem rekordy.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Komentár
-
15.000km je rozumny interval pre spalovak, nechavat olej 30tis km a spoliehat sa na LongLife marketingove zvasty je cesta do servisneho pekla. Ioniq sice olej nema, ale podla mna to vyrobca nastavil takto skor preventivne. Predsa len je to aj pre nich relativne nova technologia, a skor ako o bezpecnost auta im ide podla mna skor o feedback z prevadzky. Takto maju kazdych 15.000km data na zbieranie a skor objavia potencialne chyby, technicke nedostatky a slabiny, ktore mozu zacat riesit uz teraz pre dalsiu generaciu EV. Samotny ukon garancneho servisu je v zasade len prehliadka a prve veci sa menia az na druhej garancke po 30.000km - brzdova kvapalina a filter klimy (a to su v zasade jedine veci, ktore maju pevne stanoveny interval vymeny).
Podla manualu sa na prvej prehliadke kontroluje stav baterie, vizualna kontrola brzdovych hadic, samotnych brzd a brzdovej kvapaliny, stav prednej napravy, riadenia, opotrebenie a natlakovanie pneumatik a stav chladiacej kvapaliny klimatizacie. Zvyraznujem, ze sa vsade jedna len o VIZUALNU kontrolu, akurat stav baterie sa meria nejakym pristrojom a tlak pneu kompresorom. Vsetky veci okrem diagnostiky baterie by si vedel zakaznik v zasade urobit doma v garazi
-
Interval 30k som si nevymyslel ja, ale vyrobca auta, na ktore dava 6r zaruku, tak si vie, co robi. Myslim, ze tu nejde iba o LongLife olej, ale aj dnesne motory su uz technologicky inde.... takze marketingove zvasty mozu byt aj castejsia ako predpisana vymena oleja. Ale nechcem sa hadat, ja som elektrikar a mechanike motorov velmi nerozumiem :-)
-
Mam kamarata opravuje auta uz dlho a on jasne hovori predpisany intreval, alebo raz za rok. Proste otazka co pride skor. Idealne je ked to mas naraz trebarz po roku a mas aj tych 15 000km. Tie prve intervali sa riesia na zaklade skusenosti pri inych autach co maju otestovane a mozno ich potom doladia. Ale raz rocne je dobre si to dat skontrolovat.
-
To je ten hlavny dovod, preco klasicke servisy tak broja proti EV.
Komentár