Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
				
					Zložiť
				
			
		
	1000,- € zľava na Model S, X
				
					Zložiť
				
			
		
	
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
				
					Zložiť
				
			
		
	Tag Cloud
				
					Zložiť
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Komentár- 
	
	
	
 Pekna folia na prednej maske, ale 250€ by som za nu asi nedal :-) Uvidim, ako bude na ciernom realne vyzerat ta seda ci strieborna..
 Podla videa ma vo vybave aj type2 nabijaci kabel, hrubkou vyzera na 32A, to je standartna vybava aj pre SK?
- 
	
	
	
 Nasiel som od toho chlapika este jedno video:
 
 Pekna aplikacia v mobile, ale nepochopil som, kde videl 101% nabitia baterie pomocou rekuperacie
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ukazka rychlonabijania Hyundai Ioniq electricRýchlo nabíjanie 50kW nabíjačka. Za 20 minút s 25% na 77% 51 km na 173 km Okolitá teplota 26CKomentár
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Test spotreby v realnych podmienkach na jedno nabitie. Viac info vo videu.Test spotreby v reálnych podmienkach. Na jedno nabitie by bolo možné prejsť až 263 km pri priemernej rýchlosti 65km/h čo nieje vôbec málo. Pri pokojnej pomal...Komentár
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 dnes videny novy biely/sivy (??) ioniq electric v BA este na prevoznych znackach. soferovala to pani asi 50r.
 priznajte sa, kto z fora je jeho (auta ) novy majitel? ) novy majitel?Komentár
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Hurá, po 217 dňoch od objednania (áno, vyše 7 mesiacov) som dnes išiel do BA na Leafe a z BA už na Ioniq-u.1 Bild[priezvisko]@me.comKomentár- 
	
	
	
 blahoželám k toľkej trpezlivosti!
- 
	
	
	
 3000 km mesačne nie je tak moc, proste keď som predtým ciele spájal a čakal, tak na elektrike som proste vždy vyrazil keď som potreboval, lebo jazda bola aj radosť a pri Ioniqu je to ešte o ďalší kus silnejšie, tie milé drobnosti ma dostávajú, napr. opíšem nastupovanie:
 
 Keď prichádzam k autu, tak asi 15 metrov od neho zacíti kľúč, zabliká smerovkami, pozdraví, potom ešte raz a pri príchode (ešte nestláčam čidlo na kľučke) sa narovnajú zrkadlá, tak viem že je to ono a potom stlačím čidlo na kľučke. Akonáhle otvorím dvere, začne sa sedadlo vodiča posúvať dozadu, aby sa mi pohodlne nasadlo a po zavretí dverí sa zasa prisunie k volantu. Proste aj nastupovanie do auta je celé dejstvo zložené z niekoľkých udalostí a takých zážitkov začínam mať viac.
 
 Sám som prekvapený, že vo všeobecnom ponímaní nemecké autá sú prepracované, ale u BMW ani Mercedesu, ktoré som v minulosti striedal, som nezažil tak premyslené veci a to hovoríme o kórejcoch. Proste keď iné postupujú o generáciu, oni svojimi modelmi postupujú vždy o dve.
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	Komentár- 
	
	
	
 Pozeral som § 123, zákon č. 8/2009 Z.z.: ktory hovori o znackach a podla tohto to ani nie je nelegalne:
 "(4) Držiteľ vozidla je povinný vydanú tabuľku s evidenčným číslom bezodkladne pripevniť na
 vozidlo. Tabuľka s evidenčným číslom nesmie byť pripevnená spôsobom, ktorý narušuje jej
 celistvosť a znemožňuje jej čitateľnosť alebo identifikáciu. "
 Prilepenie znacky nie je podla tohto zakazane.
 No mozno existuje nejaky iny predpis co prilepenie vylucuje.
 Ked viete napiste.
- 
	
	
	
 problem nastane vo chvili, ked sa policajt rozhodne ODOBRAT evc.
- 
	
	
	
 Tak k tomuto mám jednu vecnú poznámku a zažil som ju dnes. Ako si idem na Ioniqu k prechodu pre chodcov, auto predo mnou zastavilo, ja asi dva metre za ním. Chodec prejde a auto predo mnou začne cúvať. Hneď stlačím klaksón, ale už len cítim náraz, ako nejaký dvadsaťročný Hyundai Elantra v cene 100€ na bazoši sa do mňa oprel. Si viete predstaviť, ako po 7 mesačnom čakaní som vyletel z auta. Chvalabohu mi len dolámal držiak EČV, ohol prevoznú značku a na tom zlome nárazníka vedľa EČV odrel lak asi 3 x 1 mm (ako od väčšieho kameňa). Samozrejme som privolal políciu na spísanie škodovej udalosti, lebo ešte neviem, kde všade sú tam čídlá a keď začne nejaké blbnúť, aby som mal škodu podloženú.
 A teraz k veci - určite by som to nerobil ako na videu, nakoľko u mňa mi ten výstupok, ktorý je vystúpený nad tie zlomy hlavného nárazníka, zachránil striekani nárazníka a pôsobil ako retardér nárazu.
- 
	
	
	
 Neviem ci ste si to vsimli poriadne, ale ta znacka je v podstate na suchom zipse. Takze dat dolu sa da. V Rakusku je mozne mat jedny znacky na viac aut a toto je jeden so sposobov ako ich prehadzovat.
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mna by zaujimalo ake rozmery pneumatik je mozne umiestnit na IONIQa. 205ky sa mi zdahu dost siroke. Je mozne tam nahodit 195 alebo 185?Komentár
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pozdravujem Vas.
 Som cerstvym majitelom Ioniq-u a chcem sa opytat, ci mate niekto skusenost s kablami. Bol som v Poprade a pri nabijacke od VSE som nenasial ziadny kabel a tak som len tak-tak dosiel na GW. Viem, ze potrebujem T2-T2, 32A, ale neviem ze ci jednofazovy, alebo trojfazovy.
 A takto vyzera pohlad na konektor na aute:
 
 
 1 BildKomentár- 
	
	
	
 Pozri si aj prispevky o jednofazovom 32A nabijacom kabli pre Ioniqa, vyraba ho napr. evselect.
 http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...2954#post12954
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pozdravujem.
 Som cerstym majitelom Ioniq-u a rad by som si dokupol nabijaci kabel-
 Viem, ze potrebujem T2-T2, 32A, ale neviem ze ci 1-fazovy, alebo 3-fazovy. Viete mi poradit? Vdaka.Komentár- 
	
	
	
 Ioniq ma jednofazovu nabijacku. Ak chces nabijat plnym vykonom potrebujes jednofaz 32A. To vsak nie je bezne nastavenie pre domacnosti. Tie maju zvacsa max 25A resp 16 A na fazu. Elektrikar povie viac. Este si treba uvedomit hrubku 32A kabla.
- 
	
	
	
 Na Ioniqa mozes pouzit jednofazovy aj trojfazovy typ2/typ2 kabel. No v oboch pripadoch musi byt 32Amperovy. Trojfazovy je beznejsi, ale da sa zohnat aj jednofazovy, alebo sa da vyrobit. Trojfazovy je samozrejme tazsi, menej flexibilny a o nieco drahsi, pretoze ma o dve 6mm2 zily viac.
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 keby niekoho zaujímala krátka štatistika z trasy Sl.Ľupča - Prešov na Hyundai Ionic ElectricTrasa Sl.Ľupča - Prešov s batériou nabitou na 93%. Okrem diaľnice som išiel rovnako ako s automobilom so spaľovacím motorom, len na diaľnici som zredukoval r...Komentár- 
	
	
	
 Super video. Inac pre druhy raz, natocte aj zabery okolia. Zacinam Sl. Lupci, tak daku tabulu, zastavka Certovica, tak je tam parkovisko a chaty, nasledne Presov a tiez nieco, aby bolo jasne vidiet, ze to je miesto o ktorom sa hovori. Lebo pridu ludia typu.... a budu hovorit, figu viem, ci tade isiel alebo vobec neviem ci tam naozaj dosiel videl som len palubne dosku. Uvodny obrazok je parkovisko Strba na D1ke?
- 
	
	
	
 Keďže som mal auto len zapožičané, bola to pre mňa jednorazová aktivita o ktorú som sa podelil. Chcel som vedieť, ako sa auto správa v kopcoch. Horšie to bol cestou naspäť. V Prešove na GW nabité na 94%, ale cesta späť ide viac do kopca ako tam. Išiel som pre istotu na diaľmici len do 100km/h. Musím povedať, že mi nebolo všetko jedno, keď som hore na Čertovici mal dojazd 34km a cieľ bol ešte 47km. Ale pri zjazde som zrekuperoval dostatok energie a prišiel do cieľa s dojazdom 25km.
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mal som na 6 dní požičaný Hyundai IONIQ Electric. Urobil som na ňom 1500km. Doteraz som jazdil na hybridnom Prius-e a chcel som zistiť, čo sa dá absolvovať elektromobilom. Tu je pár mojich postrehov:
 
 - výbava vozidla je naozaj dostatočná. Keby sa ešte na elektriku otváral kufor, bolo by to už na 100%
 - prekvapil ma na túto triedu dobrý podvozok, určite svoje robí aj nízke ťažisko
 - rýchlo som si obĺúbil rekuperáciu páčkami pod volantom
 - keďže tam nieje klasická stredová konzola, konečne som si pri dlhšej jazde neotlačil pravé koleno...
 - keďže som doteraz nemal elektromobil, myslel som si že dobíjanie 35 - 40 min. je zdĺhavé, toto sa mi na moje prekvapenie vôbec nepotvrdilo, skôr som mal pocit že občerstvenie mi trvá dlhšie ako dobitie
 - výkon motora a režim ECO je pre môj štýl jazdy úplne postačujúci
 - vylepšiť by sa mohla tá palubná nabíjačka, lebo 6,6 kW je málo, mohlo by to byť cca 11 kW a možnosť pripojiť trojfázový striedavý prúd 400 V/16A. Na klasicke 230V/16A sa nabíjal 14 hodín
 - čo sa týka dojazdu tak to, čo mu najviac prekáža je diaľnica a dážď. Úplne najhoršia kombinácia je asi dážď na diaľnici... Diaľničná rýchlosť je 115 km/h, vtedy bola spotreba cca 15 kWh/100km, pri 130km/h to bolo cca 20 kWh/100km. Povedal by som, že keď je trasa dlhá cca 150 km, nieje sa čoho obávať. Ak je to 180+ km, je treba už šetriť energiu. To hovorím o diaľnici. Na okreskách je v pohode možné jazdiť pod 12 kWh/100km s dojazdom cez 200km
 - príjemne ma prekvapilo "plachtenie" vozidla, tu je vidieť naozaj dobrá aerodynamika
 - keď sa zahustí sieť rýchlonabíjačiek, tak s autom tohto typu nebude žiadny problém robiť aj dlhšie trasy. Teraz treba ešte kalkulovať s nabíjaním. Jedna nabíjačka je príliš blízko a ďalšia príliš ďaleko. Neoplatí sa dobíjať, keď je batéria na 50% lebo na GW treba zaplatiť hneď 5,- € a potom vychádza 1kWh príliš draho. No nedá sa niekedy vyberať, smerom od stredu SVK na východ nieje veľa iných možností ako GW.
 
 Musím povedať, že po 6 dňoch mi bolo celkom ĺúto, keď so vracal auto späť. To ticho je návykové...Komentár
 
			
			
		.png) 
	 
			
			
		 
			
			
		

 
			 
							
						 
			
			
		
Komentár