Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Blokovanie nabijaciek

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 150
    •   

    #46
    Po mojej vcerajsej skusenosti to vyzera, ze stretnut na nabijacke v lete Leaf2 je horsie ako Teslu. Prisiel som na ZSE Tuhovska a novy Leaf nabijal cez chademo, tukol som do displeja, nabity na 60% SoC a ABBcka ukazovala do 80% este hodinu... skoda, ze mi nenapadlo to odfotit. Siel som prec, tak neviem ako dlho tam este bol..

    Komentár


    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Ee, su aj horsi. Kia taxiky su vseobecne zname, ale zlatu medajlu ma ziskal pred par dnami e-up zo zse ktoreho som objavil na mcd na Prievozskej pred par dnami. Ked som dorazil tak nabijacka ukazovala ze je napojeny na ccs 1,5 min a SOC mal 91%!!! Smozrejme nikde nikoho, asi za stvrt hodinu to dotlacil na 100%, cize mu aj sms dosla, le zjavil sa s usmevom na perach asi po dalsej pol hodine..

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      To je ale nevedomost ci ignoracia sofera. Tesla alebo prehriaty Leaf2 "obsadzuju" 50kW nabijacku dlhsie svojou konstrukciou, o chvilu sa k nim prida 64kWh Kona a coskoro budu aj dalsie... treba si zvykat :-)

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Tak Leaf2 so “zdatnym” soferom vie tiez potesit ked to tam necha na 2 hodiny aby natlacil 100% prave na takych je ten poplatok po 1. hodine, a uplne s nim suhlasim. Taky by mal byt na kazdej nabijacke.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 535
    •      

    #47
    Toto čakanie na dlhé nabíjanie bude asi problémom len mestských nabíjačiek a vyriešia ho nabíjačky na dialničných odpočívadlách, lebo keď bude mať človek len čakať v aute, rozmyslí si, či bude nabíjať desatinovou rýchlosťou do 100% SOC. V meste hocikde odbehne a má to na saláme (dokedy ZSE nepošle prvé parkovné), ale na odpočívadle, kde musí fyzicky stát, nanajvýš ísť na WC a nič iné tam nie je . . .

    Inak víkendový pokles teploty pomohol aj Leafu, nabíjal som od piatka do pondelka každý deň raz a stále 44kW rýchlosťou aj keď teplota baterky bola nad polovicou ukazovateľa, takže si na 90% myslím, že oni obmedzujú rýchlosť nielen podľa teploty baterky ale aj vonkajšej teploty a láme sa to na 28 stupňoch - taká predvídavosť od Nissanu a to sa dá softwarovo upraviť - posunúť hraničnú teplotu, keby chceli.

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 535
      •      

      #48
      A ešte jedna myšlienka ohľadom ceny. Nie je súčasné blokovanie nabíjačiek aj príčinou cenotvorby podľa kWh, za ktorú sme všetci boli ?

      Kedy nabíjač prvú hodinu (ZSE) alebo 3/4 hodinu (GW) platí rovnako, či nabíja LEAF od 90 do 100% pomalou rýchlosťou alebo slušne ako my ostatní ? Tiež v budúcnosti pri zahustení centier miest nabíjačkami a problémom s parkovaním môže byť dôvodom aj "lacné parkovanie", kedy za dobitie pár kWh zaplatí menej ako keby platil parkovné na platenom parkovisku ?

      Nepredbehol GreenWay tak trochu dobu s minútovou tarifikáciou, ktorá toto rieši ? Nebudeme ešte ju chcieť naspäť ? Lebo cenovo pri nabíjaní poriadneho auta to rozdiel (kWh vs minúty u GW) nie je.

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 366

        #49
        Tarifikacia za kWh je veru v tomto vyhodnejsia. Zaparkujes pri nabijacke, v aute si obmedzis vykon AC nabijania na 10A a ides het nikto ti nic nemoze lebo ved aktivne nabijas, a ani tych kWh vela nespotrebujes ked si osekas rychlost. Cas ti bude plynut stale, ale kilowatthodiny nie to, ze je to nefer voci ostatnym co chcu nabit je druha vec. Ale v ramci slovenskej mentality to nakoniec aj tak skonci sposobom, ze to miesto bud zablokujes ty, alebo niekto iny, koho to toez nebud absolutne zaujimat.

        Toto bude este raz velmi zaujimave kalkulacie - cena elektriny vs cena parkovneho. A kym bude nabijanie lacnejsie ako parkovanie, bude sa to zneuzivat ak tam nebudu nejake protiopatrenia.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim, ze ked to spravi na AC nabijani tak to nie je taka katastrofa ak DC nabijanie ide.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Aktualne ano, ale predpokladam, ze casom uvidime v mestach aj 1-miestne nabijacky. Aj ked tam asi DC uz nebude. No uvidime. V kazdom pripade bude treba nejaku regulaciu.
      • dango
        Member
        • Nov 2014
        • 172
        •   

        #50
        Neviete, ako to je v pripade, ze je nabijacka umiestnena na platenom parkovisku? Ako napr. v TT su 2x ZSE na platenom. Aj ked parkovne je lacne (0.2e/hod) je potrebne ho taktiez platit aj v pripade nabijania?

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Urcite

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          20 c/hod nepovazujem za platene parkovanie. Sa mate...

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Fakt smiešne lacné

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          v OC Max je platene ???? ved tam nie su ziadne rampy...nic.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 platene je na Kollarovej aj pri kupalisku. Max nie
      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 366

        #51
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	A3B7D37F-3819-41C3-8301-545AB1F0001C.jpeg
Videní:	323
Veľkosť:135,4 KB
ID:	32517To je niekto odtialto? Vedla ma 6 Tesla boxov, on to da na univerzal. Co by sa este dalo prezit, su to verejne boxy. Ale on zaberie dve (2!!) miesta, kedze to dal do laveho boxu a napichol kabel z praveho. Ten co pride do praveho, uz mu kabel zo stlpa na lavom boxe nedociahne a wallbox napravo je Tesla only. Akoze nekomentujem...


        TMX P90D KA-077BC

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          nj ja som tam dnes nabijal vedla neho a hned ma napadlo ze to mohol aj lepsie zaparkovat...na druhej strane model X je riadny kus auta a tie miesta su uzke niekedy aj pre moj LEAF

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ale ja sa nevzrusujem nad tym, ze zaparkoval cez 2 miesta. Mna serie ta arogancia a bezohladnost, ze zablokoval tie miesta chu*ovym vyberom kabla. Ked chcel pouzit stredny wallbox, preco nezaparkoval do stredneho boxu? Ked parkuje tam kde parkuje, mal pouzit wallbox na stlpe, ktory patri k boxu kde stoji. Vedla neho sa stale zmesti komfortne ine EV, aj ked stoji cez ciaru. Ale nenabije lebo, kabel zo stlpu povodne urcenemu boxu kde je TMX nedociahne, a stredny wallbox zablokovalo toto tupelo. Presne takto na drzovku tam parkuje aj Q7 e-tron BL838SM, zaparkuje vlavo, zoberie kabel sprava a vsetci ostatni sa mozu tak akurat pozerat. To je nejaky spolocny menovatel vodicov SUV. Akurat, ze pri zasuvkovych SUVckach zacina byt to % majitelov slabsej dusevnej vybavy nejako nebezpecne vysoke. TMX a eTronov je tu registrovanych snad do 50 kusov, ale co ti majitelia dorabaju uz je na zamyslenie...

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Napisat listok co vysvetluje co je zle, mozno nabuduce si to uvedomi. Ludia nepouzivaju mozog, lebo appka v telefone im povie, co maju robit. Ak nie, smolka...

        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          Mám pocit, že medzi tie stĺpiky by sa 3 Tesly ani nevošli.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          To mas 100% pravdu. Najma preto, ze tie wallboxy trcia do parkovacieho priestoru. Inak by si to tam cez summon dostal

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nevosli, ale 2 auta sa tam vojdu a nabiju... takto odprasil komplet cely troj-box.... jedine zeby tam prisla ina Tesla, ale tie vzdy poslusne parkuju v dalsich 2 chlievikoch pre ne urcenych.
      • Juro
        Administrator
        • Mar 2014
        • 1880
        •   

        #52
        Z nabíjačky Poliklinika Klokocina v Nitre by som si tiež veľké nádeje nerobil, že tam nabijete. Tam som to tak videl celý deň.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20181223_142624.jpg
Videní:	333
Veľkosť:289,2 KB
ID:	32529
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Treba nahlasit ZSE. Ponukaju platenu sluzbu, ktora sa neda vyuzit. Nech si to tam osefuju znackami a dohodou s Mestskou policiou...
      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 74

        #53
        Ked najdete tchora na mieste pre EV tak to nastve, ale ked jeden tchor zabere dve miesta, ako tento dnes v auparku, to uz je na facku 😬

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          To je ZSE co? A teraz si zober ze mas program flat 69€. Asi by si ho zabil.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nie ZSE, to vyzera na Aupark

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          To je teraz taká móda, drahé autá zaberajú 2 miesta, aby mu neoškreli dvere. Dokonca na nejakom fóre som čítal, že takto radili: zaparkujte na čiaru a máte zaručené, že vám nikto zboku nepoškodí auto.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          My mame vo firme jeden crep na hranici zivotnosti, stara Felicia Combi. Uz v zasade len stoji a berie sa len ked treba previezt nieco strasne spinave a nechceme zaspinit novsie auta. Ked mam to “stastie”, ze musim zobrat tohto netvora do civilizacie, vyhladavam takychto expertov a zasuniem sa natesno do boxu, a vystupim druhou stranou. Ako chodi potom dnu expert na takomto SUV uz netusim, ale vzdy to pre istotu aj odfotim, keby sa nieco stalo, nech je jasne kto parkuje na debila. Ja parkujem v boxe, Felda je uzka. Ak to je zena v sukni tak good luck prekracovat stredovy tunel. Ak chlap, tak si aspon zanadava

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq - správny postup, to sa mi páči
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 125
        •   

        #54
        Ludia, vypnite si zamykanie nabijacich portov, stalo sa mi uz x krat ze niekto vela mna nabijal na AC (napr. Komat) a chcel som mu to vymenit za DC ked som prisiel, ale kabel bol zamknuty.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          A ako ? Súčasný stav u aút je buď zamknuté stále alebo auto mód-odomknutie po ukončení nabíjania. Odomknuté počas nabíjania sa nedá, alebo si zle pamätám Leaf 30 ?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Miro Rojko
          Leaf 1 mal predsa tlacitko na lavo od volantu. Odomknute-AUTO-LOCK. Druha generacia ho tam uz tusim nema. Nie je mozne to nastavit v menu?
          Lock pouzivam pri nabkach bez kablu, aby si ho nejaky dobrak "nepozical", ale na QC nechavam vzdy odomknute. Pri spoplatnenych aj tak nevies vypnut niekoho ineho, takze to realne moze byt pomoc len pri free.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          No Ioniq sice ma auto-lock/unlock, ale kabel sa sam uvolni az po ukonceni nabijania, t.j. 94% DC alebo 100% AC. Nie je mozne vytiahnut kabel skor, pokial neodomkne majitel cele auto. A ono je to tak aj spravne, na svete beha prilis vela “dobrakov”, ktori by s radostou odpajali kable.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Aj Leaf 2 to tak má ako Ioniq, tak len Leaf1 ...

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Na LEAF1 by som to prave nerobil, lebo vtedy musi mat dany clovek adapter a ten potom moze niekto ukradnut ..
          Ach jo, tak nic, skoda.
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 236
        •   

        #55
        updatol som si garaz, aby mi tam nahodou nepristal nejaky smradlak

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Dufam, ze neplanujes chovat kravu

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq, nie po tom co si si ju dal do avataru, mas na ty copyright
      • ivuso
        Junior Member
        • Jun 2015
        • 30

        #56
        Podľa mňa z toho robíte veľkú vedu. Na svoju Teslu ešte len čakám ale ak by mi niekto svojim autom blokoval miesto vyhradené pre mňa tak by som mu svojim Touaregom a ťažným lanom vzal jeho auto na prechádzku o dve ulice ďalej, v horšom prípade niekde do stredu rozoraného poľa...

        Komentár

        • Teq
          Teq
          Member
          • Nov 2017
          • 125
          •   

          #57

          Komentár

          Pracuje...
          X