Ahoj aký wallbox by ste mi odporučili na teslu model 3 . Uvažujem nad Škoda iV Charger Connect wallbox, laka ma dobrá cena voči tesla wallboxu. V čom je lepší tesla wallbox ako Škoda iV Charger Connect wallbox ?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Wallbox na teslu
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Najvacsia nevyhoda netesla wallboxov je to, ze nema tlacidlo na odomknutie portu, takze zakazdym polezes do auta a budes musiet kliknut na Odomknut nabijaci port, alebo to spravis v appke. Existuju cinske tlacidla, ktore dokazu port otvorit, ale nie odomknut.
- Likes 1
Komentár
-
Čo máš na mysli že budem ľutovať? To tlačítko na otvorenie portu? V tom až taký problém by som nevidel. Keď dôjdem s autom domov a budem chcieť nabíjať tak predtým než vystupim si otvorím port... Ma ešte nejaké výhody ten tesla wallbox ?
Komentár
-
Hej otvoris… len musis vzdy zbytocne klikat. Neviem ako mas umiestneny wallbox, ale ja mam na dvore 2 EVcka, a kym to niekedy obidem k wallboxu, tak sa mi nabijaci port medzicasom zavrie 😂 pripadne ked vystupujem s plnymi rukami a trva mi trosku dlhsie sa vysukat von, lebo musim podat manzelke toto, a detom zobrat tamto atd atd. Ale to je moj pohlad, kazdy to ma inac a sam poznas svoje zvyklosti a to, ako rychlo sa dostanes z auta k wallboxu a nasledne k portu. Rozhoduj sa primarne podla seba. Ja viem len to, ze wallbox bez moznosti otvarania portu by som uz nechcel, cim som (zatial) uvazneny pri Tesle. Nehovorim, ze sa stazujem, nic mi nechyba, ale je fajn mat moznost vyberu, u mna moznost chyba.
-
Taur jasne, ze cez appku vies otvorit port. Ale zas musis ist rukou do vrecka, odomknut telefon, ist do appky, kliknut otvorit. Mas hned minimalne 3 tuky prstom namiesto jedneho. Pre niekoho banalita, pre niekoho je tlacitko na konektore vykupenie zo stereotypu, ktory podstupuje kazdy den 😁 na takom Hyundai to bolo este upgradnute tym, ze boli porty zastuplovane krytkami 🙈
-
Taur bezpecnost je relativna, zamykanie je dobra vec. Na dvore mi behaju deti a 2 vacsie psi… riziko nahodneho vytiahnutia kabla pri zakopnuti je realne. To uz by som skor uvital automaticke odomknutie konektora po priblizenii sa s mobilom k zadnej casti auta, zeby to bola len nadstavba bezklucoveho pristupu a odomykal by sa len v blizkosti majitela. Mozno casom pride
-
mozno by mohli dorobit moznost nastavenia aby si sam vodic rozhodol, ci ma port drzat zamknuty po skonceni nabijania alebo nie. viacere ine znacky to tak maju... aj to s tymi safe locations je fejn napad, to ini nemaju a bolo by to nieco v com by Tesla bola lepsia... netusim ako funguje nejaky proces pre zbieranie takehoto feedbacku v Tesle, no mozno existuje nieoc take...
-
PistaTT proces funguje, lebo auto si pamata lokality a prudy akymi tam nabijas, takisto je tam reminder na domacu lokalitu, ze mas zapichnut kabel ak si domov prisiel s urcitym SOC a nedal si nabijat. Ten software podporuje geolokaciu a automatizaciu na slusnej urovni. Dorobit cokolvek z vyssie uvedeneho by zrejme nebol problem. Zrejme sa nad tym este nikto hlbsie nezamyslal, resp. nemaju na to dost uzivatelskych podnetov. A Elon je zaneprazdneny fajcenim travy a stavanim rakiet 🙈
-
-
Komentár
-
Aby to bolo jasne, nie je problem otvorenie portu, to predsa ide aj kliknutim na kryt portu, pokial je auto odomknute, otvori sa (a ako som pisal vyssie, na otvorenie sa da kupit na aliexpress tlacidlo, ktore kryt otvori). Problem je vytiahnutie kablu rano po dobiti (ked odchadzas a ponahlas sa). Kabel musis odomknut bud cez appku, alebo kliknutim na displej v aute.
Co sa tyka menezovania, tak aktualne na nasom trhu cez Tesla Wallbox nevies manazovat nabijaci vykon, da sa to robit cez nastavenie prudu auta (co je problematicke ked mas viac aut a nevies, ktore tam je pripojene). Vies mat wallbox v Tesla appke, vies ho mat v HomeAssistant, vidis nejake udaje, ale to je vsetko.
-
-
Pre majiteľa FVE je wallbox bez riadenia nabíjacieho prídu podľa vykonu FVE úplná hlúposť. Preto som ho vyradil a nahradil Loxone wallboxom.
Ten ma v móde PV Excess take ficury ako prepínanie 1 a 3 fazoveho nabíjania bez toho aby auto protestovalo.
Len to chce ten Loxone j tomu 😀.
Komentár
-
Ja som riadil nabijanie na Tesle priamo cez Tesla API (API auta) s dodanou 1F nabijackou (mam len 3,8kWp), ale rovnako by to islo aj s 3FA. Zial Tesla upravila API pristup na tzv. Fleet API, niekomu este ide aj riadenie, niekomu uz nie. Ked sa ale na Tesla zaregistrujes, tak by mali dat ala developersky ucet, cez ktory to ide.
Tesla Wallbox 3 ma tiez API na riadenie vykonu (kedze v US to maju integrovane s FVE), ale neviem, ze by to niekto uz dekodoval a vedel riadit.
Pri DE vypredajoch Wallboxov som kupil za 200 eur Keba s moznostou riadenia cez Ethernet, takze teraz pouzivam toto riesenie.
-
jooky - čo myslíš, čo robí batéria pri jazde keď v meste chvíľu ideš a chvíľu brzdis? Na úrovni 11 kW je to batérii úplne jedno. Robím to s mojim modelom S už 7 rokov a ma degradáciu batérie menšiu, napriek o 1/3 vyššom nájazde ako moja TM3. Lebo TM3 tam valí aj 200 kW a to sa proste na degradácii musí prejaviť.
Komentár