Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • matchke
    odpovedal
    Neviete ako je to z taznym zariadenim na Y?

    Pridajte komentár:


  • Juro
    odpovedal
    celá prezentácia:

    Pridajte komentár:


  • Juro
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • matchke
    komentoval k 's odpoveď
    Netreba si mylit kupnu silu s HDP. HDP maju silne lebo maju legislativu podporujucu kvazi danove raje.
    Naposledy upravené matchke; 15-03-2019, 19:28.

  • jux
    odpovedal
    @matchle Je to predsa jasne:
    Ked je to s Y v "other europe" rovnako ako v Taliansku, Finsku a Portugalsku, kde maju showroomy, tak jednoducho chcu najprv obsluzit trhy, kde sa tesly najviac predavaju.
    Navyse po skusenosti s 3-kou je ekonomicky totalna hlupost davat tesle v Europe zalohu 2500 eur, ked rozdiel medzi ludmi, co zalohu dali a nedali bol minimalny.
    Mozno ocakavat podobny scenar. Zalohu na Y budu davat v EU len ludia, co nerozumeju veci, alebo len chcu podporit teslu.

    Pridajte komentár:


  • dzodzo
    komentoval k 's odpoveď
    akurat ze aj ked su to mensie krajiny tak maju asi 5x vyssie HDP na hlavu, takze tam si to moze dovolit aj posledna upratovacka, kdezto na slovensku budu radi ak rocne predaju 100 aut

    http://gallery.kirril.com/images/0001/1552638992203.jpg
    Naposledy upravené dzodzo; 15-03-2019, 09:36. Dôvod: pridany obrazok pre lepsiu ilustraciu :D

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    JozkoPucik Pokrytie mobilnym pripojenim je ina vec... Ved keby nefungovalo v celej europe, tak by s teslou nemohol nikto jazdit po europe.
    Prve tesly pouzivali SIM-ky spanielskej telefoniky O2, novsie maju SIM-ky holandskej KPN, pozri pripadne SIM ktoreho operatora mas v TM3.
    Zrejme budes mat rovnako holandsku KPN. Na browsewri v tesle si zadaj napriklad adresu: https://whatismyipaddress.com/ip-lookup
    a klikni na detaily.

  • matchke
    odpovedal
    Auto vyzera v pohode. Nic co by ma prekvapilo alebo zarazilo. Az na to ze ked sklopite sedadla, konecne tam nie je ten hlupy skok o dva centimetre. Predobjednavat samozrejme nebudem. Tri roky cakania bude az prilis na to aby som niekomu za to platil. Pokial ma niekto pocit, ze som na Teslu nasraty. Ano, som. Malost trhu su kecy. Luxembursko a LIchtensteinsko su tiez male a auta ss tam predavaju.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Lenže model 3 bude od pondelka drahší, tak rozdiel už nebude tak výrazný.

  • JozkoPucik
    komentoval k 's odpoveď
    Tak ja myslím, že v prípade S a X Tesla potrebovala expandovať a teraz s Model 3 to už asi vyzerá lepšie, preto nemajú potrebu riešiť zvyšok EU. Taktiež s predajom v Azii. Samozrejme niesom za to aby sa neglektoval trh Other Europe, ale verím tomu, že postupujú tak ako postupujú kvôli ziskovosti a hlavne prežitiu.

    Aj tak je to zvláštne, lebo napríklad podpora tu ju, ta továrenská SIM karta funguje plne aj na SK takže pokrytie a tak tu máme.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Skor bolo zaujimave ze pri S a X nerobili ziadne rozdiely v jednotlivych trhoch a auto sa dalo v rovnakom case objednat a kupit vlastne hocikde.
    Zrejme toto je dalsia zalezitost na znizenie nakladov, kde sa zariadili podla inych automobilovych znaciek, kde na niektorych trhoch jednoducho niektore auta nie su v vobec ponuke. Napriklad Mitsubishi je na SK od neviemkedy, ale i-MiEV-a nikdy na Slovensku nepredavalo a zrejme ani nikdy predavat nebude, pricom v Cesku ho predavalo. Jednoducho pre Y otvorili konfigurator este pre menej krajin ako pre 3-ku. Pre Y sme na tom rovnako ako fini, taliani a portugalci.

  • JozkoPucik
    komentoval k 's odpoveď
    Mna to veľmi mrzí, ale musím uznať, že keď som žil v Nemecku tak ten prístup bol fakt úžastný. Jediné čo mi vadilo bol ten nedostatok kontaktov, že človek mohol volať len jednu linku a čakať. Zas potom to bolo dosť dobre poriešené v zmyslé, že podľa tvojho čísla ťa hneď presmerovalo do najbližšieho Tesla Centra a tam zobrali telefon, aby ťa vedeli obslúžiť.

    Ale áno, vyzerá to tak, že krajiny kde to zastúpenie nie je to majú dosť blbé, neviem prečo, veď aj tam ľudia kupujú.

  • Peto02
    odpovedal
    Long Range v Nemecku za 56tis eur. Konfigurator a rezervacia 2000 eur tu: https://www.tesla.com/de_DE/modely/design#battery

    Pre Model Y LR-D (dojazd 505km, WLTP) pisu cenu 59980 eur a momentalne predavaju Model 3 LR-D (dojazd 560, WLTP) za cenu 53280 eur. Takze rozdiel 6700 eur a mensi dojazd o 10% pre vacsi kufor? Dakujem neprosim, ostavam pri kupe Modelu 3.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_4490.jpg
Videní:	1236
Veľkosť:73,0 KB
ID:	34809
    Naposledy upravené Peto02; 15-03-2019, 08:34.

    Pridajte komentár:


  • juks
    komentoval k 's odpoveď
    Nielen other europe, ale aj cca polovica ostatnych EU a napr z azia/pacifik len cina.

  • matchke
    odpovedal
    Tesla sú neskutoční hajzli. Keď máte nastavenú stránku na Other Europe, chýba sekcia ohľadne Modelu Y. Ignoranti.

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X