Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 62
    •   

    #61
    Trochu čísiel ako sa Ioniq6 dobije z 0 na 80% z aku, ktorý má coldgate 3 stupne na Greenway 150 kW. Pred domom mal 1 celzia a cca 40 km jazda po okreskách.

    Aku do 5 celzia (spodná teplota) 60kW, 5-15 cca 73 kW, 15-20 cca 120kW, 20-25 190kW, 25 a viac 240kW.

    Doba nabíjania: 40.38 min Spotreba energie: 66.93 kWh​

    40 min na 150kW stanici aj z pomerne ľadového aku sa to dá prežiť. Išlo by to aj rýchlejšie (190kW+).​

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:217,1 KB ID:	94288
    Naposledy upravené nick.n17; 10-12-2023, 14:48.

    Komentár


    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Sa mas, mne to nabija podobne ale pri plne vyklimatizovanej baterii ;-)
      https://teslaclub.sk/node/84123?view=stream
      Celkovy cas nabijania 39min, 7%-85%, nabite 53kWh. Priemerna rychlost nabijania ~81,5kW

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Spracoval som diagnostiku tu https://www.youtube.com/watch?v=x-15pOFy63k

      Sranda inak. Z 3°C aku bez predohrevu nabije eGMP rýchlejšie 62.4 kWh (0-80%) ako najnovšia Kona EV 2024 pri zahriatom akumulátore rozsah 10-80%. :-)

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Smutne, tá Kona. Keď urobili facelift prvého Ioniq, podobne. Asi to majú ako pravidlo, vždy pokaziť vlastnosti auta (alebo nevylepšit) pri faceliftu/novej generácii.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko To bol len príklad, aj keď mohli sa trochu viac posnažiť aspoň kvôli Číne (MG4). Ale zas eGMP je všeobecne silná káva aj pre hocijaké iné aj nové 2024 modely.
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 253
    •      

    #62
    Ioniq 6 a nabijanie/dojazd: https://www.bloomberg.com/news/artic..._campaign=copy
    Ioniq 6 a rodina EV6/Ioniq5 vychadzaju ako najlepsie vozidla pri prepocte casu nabitia na prejdenie 100mil a este lepsie ked sa to prepocita na cenu vozidla.

    Komentár


    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Škoda, že nepíšu viac o vozidlách - pohon, rozmery kolies, príp. pri TM3 ešte ročník. Zvláštne, že Ioniq 5 má lepšiu pozíciu ako EV6. Aj keď len o chlp. Ioniq6 za $43,565 s dojazdom 360 miles ? Nebude to len 58kWh a tá ani náhodou taký range nedá.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ani nemusia viac písať, lebo v USA sa predáva len Ioniq 6 s väčšou batériou (menšia nie je v ponuke) a najnižšia výbava SE stojí s doručovacím poplatkom presne ako uvádzajú. Áno, je to 77 kWh batéria za 43565 USD, nie všetci importéri si môžu dovoliť také ceny ako na SK.

      P.S. overené práve na stránke hyundai usa a ich konfigurátore

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      a to ešte z tejto ceny je pri platbe cash, nie leasing ďalších 2500USD dole
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 62
    •   

    #63
    Šikovná vec v 231102. Stav najbližšej/cieľovej/obľúbenej nabky, kedy sa nabíjalo na nabke naposledy. Aj práve prebiehajúce, koľko minút tam už auto visí.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	614
Veľkosť:353,6 KB
ID:	94537Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	526
Veľkosť:259,0 KB
ID:	94538​​

    Komentár

    • nick.n17
      Member
      • Oct 2023
      • 62
      •   

      #64
      Plnohodnotný office v aute a nemáte miesto? Potrebujete robiť občas na plný výkon a pracovať s veľa info?
      3 veľké monitory (180°), klasická klávesnica a myš.

      Skúsil som VR Meta Quest 3 v Ioniq 6. Toto si beriem o mesiac do Nórska.
      Tácka/stolík na volant letí preč

      Komentár

      • jurajsun
        Member
        • Jun 2020
        • 114

        #65
        https://www.youtube.com/watch?v=B7RzlPffTNQ

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Takže plný súhlas s videom, rovnake skusenosti v pripade poruchy , na vine je hlavne importer... bohužial

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Sila. Ano, je to technický problém, ktorý sa dá riešiť.
          Ale to zlyhanie bolo na strane prístupu k zákazníkovi.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1318
        •   

        #66
        Sa cudujem, ze kolko este dokazete prekusnut kvoli averzii voci Tesle, ktora je lacnejsia a vacsinou ani netreba do servisu.

        Precital som si aj diskusiu pod videom a som zarazeny, ako este dokazal Hyundai a Kia klesnut. Ja som od Hyundai do Tesly isiel pred dva a pol rokmi hlavne kvoli servisom - vsetko drazelo, vsetko len v servise, furt dohovarat terminy, same zvolavacky, tiez ma postihol aj 12V problem, aj vymena predneho motora, dokonca aj vymena celej vysokonapatovej baterie. Ale auto ma na ceste nechalo len raz aj to par km od domu a raz rano v garazi pre 12V problem. Toto uz je iny level - Jurajovi musia menit jednotku navigacie, lebo ju pokazil update, Lubos si sam kupuje na niekolkomesacnom aute 12V bateriu a doprosuje sa updatov, ktore maju opravit funcknost auta.

        Chalani, nie je to normalne. Uvedomte si, ze ste fanusikovia a rozumiete pricinam a viete si dohladat informacie ale co bezny clovek, ktory kupi a chce sa vozit ? A ani tu na fore sa s tymi zavadami nepochvalite az tak ako pod videom. A to mate nove auta, to nie su zavady opotrebenim alebo po dlhsom case.

        Len vyjadrujem moje pocudovanie, kolko vydrzite.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Tesla ma u mňa jeden zasadný problém - servis, som z KE a proste je to pre mňa ďaleko i keď poslednú dobu s touto cestou koketujem, T3H sa mi páči ,ale ma aj svoje muchy. Ako vyriešim servis keď v SR nie je? Budapest? Odradza ma jazykova bariera , Vieden je daleko, Praha detto. Takže asik tak, tu mam servis 4 km od domu.A dalsia vec, Ioniq 6 je špičkové auto, problém je v službách , nie v aute bohužial.

        • nick.n17
          nick.n17 komentoval
          Upraviť komentár
          Všetko má svoje pre a proti. Highland vyzerá dobre - podvozok, čoskoro matrix, funkčná náhrada senzorov...
          Len mne osobne bráni ten autopilot a tá nab. krivka. Ale nevylučujem do budúcna Teslu. Len keď si to zvážim sú to porovnateľné autá.

          Keď už hovoríme A, povedzme aj B.
          - 12V som si zničil primárne ja - v rámci vývoja evDash sa na auto posielali kódy aj po vypnutí. Pár hlbokých vybití a aku je dead. Preto si za 70 eur kupujem nový.
          - Samozrejme s 12V dobíjaním sa motajú aj po zvolávačke ICCU. Ako hlásia aj iní ľudia.
          Žiaľ....

          Zlý infotainment - stať sa môže. Mne sa to rozbehlo cez ota. Ale zas je to o prístupe. Servis nevie termín dodania dielu a pod..
          Objednáš sa, termín 3 týždne. Náhradné vozidlo nikdy. Vždy mi povedia, že by mi museli tak iný termín, tak to zvdám.
          Príjem požiadavku pre technika prepisuje často nekompetentne - nevedia o EV veľa.

          S autom som inak veľmi spokojný. Na 12V a ICCU si dám pozor. Takisto ten problém s infotainmentom. Neupradnutá verzia BMS o v0.01 nie je zrovna to, bez čoho by som nevedel žiť. Motory mi fungujú. Všetko inak chodí dobre.

        • nick.n17
          nick.n17 komentoval
          Upraviť komentár
          Miro... "A ani tu na fore sa s tymi zavadami nepochvalite az tak ako pod videom" Tak ako sa Tesláci presunuli skôr na FB. My tieto veci riešime na Ioniq FB fórach. Treba tam sledovať. Nie je v mojich silách všetko všade postovať. A tu konštruktívne aj tak nič neporadíte :-)

          Zas z Tesly nerobme dokonalé auto. Tiež pekné perličky sú v SK/CZ. Je to fakt jedno. Každý si vyberie čo mu v ten moment bližšie. Problémy sú na to, aby sa riešili. Aku mám vymenený, dám si pozor aby neboli dlhšie otvorené dvere bez zapnutého auta. Takisto update, aby som nepotvrdil tú istú verziu tou istou a trochu premýšlaľ - stalo sa to LG 1x v živote. Iné problémy nemám, už sa len tešiť na každý nový OTA :-)

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim, ze vsade sa najdu fajnotky, ani Tesla servis nie je svaty 🙈 ja ludi z vychodu chapem, byvat v Presove tak asi tiez vezmem Korejca alebo Nemca. Niekedy je to o kompromisoch, a niektore veci vadia viac, niektore menej. Kazdy si vyberie podla toho, ako sa zrovna hybu jeho pomyselne vahy hodnot a potrieb.

          Edit: co nam samozrejme nebrani sa raz za cas vysmiat z nejakeho failu 🙈😁
          Naposledy upravené Wilo; 23-01-2024, 18:26.
      • nick.n17
        Member
        • Oct 2023
        • 62
        •   

        #67
        VARTA BLUE Dynamic 60Ah, 540A, 12V, D24, 560408054
        je potom v pohode. Sedí ako originál. Už si dám pozor, aby som ju nezničil
        https://www.youtube.com/watch?v=Tt-i4oeq6N0

        Ohmmu US robí LifePo pre Ioniq5, ale hmm 500 eur.. to mám na 12 rokov Pb Toľko ioniq nebudem asi mať.
        Nejaký litva shop to vozí do EÚ
        https://www.ohmmu.com/hyundai

        Komentár


        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          500€ za LiFePO oproti 80€ za olovenu je sialenost...
          Tu mas za od 150€ deepcycle LiFePO (viem ze uz neskoro, ale mozno niekomu druhemu to pomoze)
          https://www.amazon.de/s?k=60Ah+lifep...f=nb_sb_noss_2

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Presne - šialenosť. Za 500€ sú celé PowerBanky, ktoré má AC/DC menič, fotovoltaický inverter v sebe atď, proste komplet elektrika do karavanu kapacitou 1 kWh, nie hento, čo má v sebe.

          Zaujímavé je, že nikde neuvádzajú kapacitu (len že je vyššia ako originál), čo je pri batérií dosť podivné. Ale keďže váha je 5,5kg a 100Ah 12V autobaterky LFP4 vážia 12 kg, tak nepredpokladám o moc vyššiu kapacitu ako originál 40 alebo 44Ah.

          Podľa váhy keby to boli čiste LFP články, tak to je max. 70Ah ale v tej váhe je už obal, BMS, káble atď, takže odhadujem okolo 60Ah. Cena LFP4 je pod 80USD za 1kWh, tak si spočítajte, že ako to vychádza. Články za 50USD v maloobchodných cenách, BMS, obal, nech si zoberú 200€ so 100% ziskom a je to síce drahé oproti olovenej ale vydrží. Ale za 500€ ? Nečudujem sa, že neuvádzajú kapacitu.

        • nick.n17
          nick.n17 komentoval
          Upraviť komentár
          eGMP má potom väčšiu 60Ah. Kona/Niro malo 45Ah.
      • nick.n17
        Member
        • Oct 2023
        • 62
        •   

        #68

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	333
Veľkosť:937,3 KB
ID:	94934
        ​​

        Komentár

        • nick.n17
          Member
          • Oct 2023
          • 62
          •   

          #69
          Zteslieva sa konečne... ? Tým mám na mysli pridávanie funkcií do strarších modelov.

          Prvý krát za tie roky čo mám Hyundai / Kia v apke pridali nové funkcie. Výstražné a klaksón. :-)
          Snáď sa zľutujú a pridajú priamy predohrev aku ...

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	276
Veľkosť:81,7 KB
ID:	95042

          Komentár


          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            V starej Kone aspoň teda výstražné a klaksón, zvyšok je manuálny

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Už to stiahli.. odpoveď z Bluelink support. Takže v marci.

            Thank you for your message. We are working a new app version to introduce those features which will come in March.
        • nick.n17
          Member
          • Oct 2023
          • 62
          •   

          #70
          https://teslaclub.sk/node/21747?p=95388#post95388

          Zareagujem v Ioniq6 téme. Nech nespamujeme v Hyundai Kone vlakne, kde sa tommik pýtal na ceny v iných servisoch.


          Miroslav Rojko
          Máš to úplne jedno. Ak si spokojnejší s Teslou ja to maximálne rešpektujem. Pre väčšinu je Tesla ideálne auto. TM2 si kúpim domov ako druhé auto.

          Viem si sám vybrať auto pre seba, ktoré mne vyhovuje Zariadenie 3. strany mi nevadí. Potrebujem na dialke spoľahlivé riadenie. Viem si predstaviť Mercedes drive pilot, alebo openpilot. AP sem určite nespadá, ani nič od VW. Žiaľ zatiaľ.. FSD beta potrebujem teraz a nie o pár rokov.

          Nie, TM3 nemá šancu udržať na diaľke vo vysokých rýchlostiach krok v kombinácií efektivita+nabíjanie s Ioniq6. Nový M3 nabíja pomaly, SR ma malý aku. Ak neveríš, zober najnovši M3 a poď sa presvedčiť. Opäť rešpektujem, že ti TM vyhovuje, ale ja mám iné požiadavky.
          https://www.facebook.com/groups/2100...31842923805717


          " co-pilot máš riešenie kúpené od tretej strany, nie Hyundai, ktorý je v Ioniq6 ešte horší ako bol v Kone"
          Prepac ale tu vidno ako zijes iba v spomienkach. Je horsi lebo TEBE sa na kratkom teste nechytil v meste?
          HDA2 je prediktivny tempomat so spomalovanim do zakrut, zmenou rychlosti podla znaciek, automatickym preradenim pruhov (aka Tesla EAP).
          To nemozes s adaptivnym na Kone ani nahodou porovnavat :-) Inak nezapol si si dalsim tlacidlom este LFA, mal si len LKA. Ten je default v meste vypnuty.



          Wilo Prístup - uvedom si, že Hyundai / Kia servis vie často H... Preto opakovane problém s updatom na predohrev tvdia, že všetko je a riešia to na 3x.. Lebo oni vlastne nevedia čo majú robiť. Nemajú často skúsenosti. Tu s Petrom to bolo rovnaké, konzultoval problém aj s nami kým zistil príčinu.

          Len to nie je klamstvo, iba hrubá a neakceptovateľná hlúpa nevedomosť...
          Osobne nemám problém so servisom. Čo potrebujem si s nimi vyriešim.



          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:278,1 KB ID:	95404
          Naposledy upravené nick.n17; 19-03-2024, 10:31.

          Komentár


          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick.n17 takze ked ti servis povie, ze nahrali novy SW, ale oni ho nenahrali, ani to neskusali, je to ich nevedomost a nie klamstvo? Uz chapem politiku v SR

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo Ale oni nahrali. Akurát väčšina to robí prvý krát a nenahrá aj druhú časť.. Sú v tom, že urobili všetko čo mali.
            Je to skôr neznalosť a nevedomosť. To isté príjem. Tam sú ľudia často nekompetentní. Odbijú zákazníka lebo si myslia inak, resp. zle to popíšu pre technika.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick.n17 Na Ioniqu ziadna druha cast nebola. Vsak som to sam sebe robil. Normalne osierali.

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo To bolo ku updatu predohrevu - kopec ľudí s Hyundai/Kia to na x krát nevedeli dať tak aby im to išlo. Sami nevedeli čo majú poriadne spraviť a ako to overiť.

            Tvoj Ioniq bol už dávno, Kona19 s vadnými motormi a aku tiež. Veci sa menia.
            Vtedy boli v servisoch proti EV snáď všetci.

            Z tohoto pohľadu sú eGmp schopné vyladené. Hlavné posledné modely. I6 konečne dostal OTA updaty na jednotky auta, nie len infotainment.
            Servisy už nebude toľko potreba ani tu...

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick.n17 ale mna ako zakaznika nezaujima, ze niekto v servise je proti EV alebo niekto nieco nevie. To nie je moja starost. Kupujem produkt a ocakavam k nemu servis. Ak mi ten servis niekto nevie dat, nie je to produkt vhodny pre zakaznika. Bodka. Bavime sa o zabehnutych znackach, kde sa ocakava nejaky standard. Ak by som chcel experimentovat, kupim si Fisker alebo podobnu vtakovinu. To, ze je Ioniq stary je jedna vec. Ked sa rovnaky pristup klamania zakaznika priamo do oci, ohladne NEvykonania pozadovaneho ukonu, napriek ubezpecovaniu ze to bude a bolo vykonane, zopakuje po 6 rokoch na najnovsom modely, tak sme sa realne nikam nepohli. Nemozes sa vyhovarat 6 rokov, ze niekto nieco nevie. To je absurdne. Ak su servisy (a ludsky faktor) nespolahlive, ma si to robit auto same. Ak to auto nedokaze, ma vyrobca zabezpecit, aby sa update robil automaticky pri kazdom kontakte vozidla so servisom. Ci uz je to odovzdanie vozidla v najaktualnejsom stave pri kupe, alebo priebezna aktualizacia pri beznych navstevach, bez toho aby si to musel zakaznik vynucovat. Nove auta su pocitace na kolesach, treba sa tomu prisposobit. Este aj debilny smartphone mi hned po vybaleni z krabice a zapnuti automaticky sam ponukne update vsetkeho. A to je placka za 300-1000€, co je zlomok hodnoty auta. Ty si s tym ako zakaznik zjavne ok keby ta servis priamo klamal, za mna je to dealbreaker, lebo ak klamu ohladom takejto prkotiny, nemam doveru, ci budu jednat korektne pri vacsich servisnych zakrokoch.

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo Pozri, je na výber. Vybral si si auto čo ti vyhovuje. Je už spústa rôznych značiek a slušný výber. Trh ich postupne uprace, alebo aj nie.

            Mne osobne toto až tak nevadí. Mňa tam nikto neklame, ... auto mi vyhovuje. Neriešim.

          • danno
            danno komentoval
            Upraviť komentár
            celkom zaujimavu skusenost s Hynudai a Kia je pocut aj v tomto videu 18-23 min https://youtu.be/Ib6H8C43978
            v podstate to uz bolo spomenute aj vysie. Ale pasaz o lepeni reklamy "kupujte shell oleje" do elektroauta ma pobavila
        • konikv
          Junior Member
          • Mar 2024
          • 2

          #71
          lifepo4 12V bateria -- 100euro

          https://vi.aliexpress.com/item/10050...Cquery_from%3A

          Komentár

          • konikv
            Junior Member
            • Mar 2024
            • 2

            #72
            Aka je posledna verzia ?
            Verzia firmveru
            Verzia aplikacie navigacie
            MKBD Software

            Preco mi to vypisuje ze "Sluzba nie je aktivovana. (funkcia bezdrotovej aktualizacie v telefone vypnuta.)" ?​

            Komentár


            • nick.n17
              nick.n17 komentoval
              Upraviť komentár
              Dosť by pomohlo ak by si dal verziu, ktorú tam máš. Na OTA treba mať v aute aktivovaný bluelink a aspoň 230601 (leto 23 verziu). Na Vehicle OTA treba november 23. Kvačky na OTA sú nezmyselne na konci toho zoznamu s verziami. Každú chvíľu vyjde nová verzia.
          • nick.n17
            Member
            • Oct 2023
            • 62
            •   

            #73
            Tu je taký príklad ako chodí zle navigácia. Smer Dánsko... horný limit DC nastavený na 90%

            Ionity 1.Pávov, 2. Nupaky, 3. pri Drážďanoch

            26%->90% Pávov -- trafilo dobre
            65%->90% Nupaky načo? Na Pávov - Nupaky -25%, na to ďalšie -43%... = -68%

            Stačilo predsa dobiť Pávov rýchlo na 80% a prišlo by na Ionity pri Drážďanoch s 12%... Zbytočné nabíjanie a časová strata kvôli vysokým %SoC +20-24 min.

            Pri limite 100% bolo ešte horšie. Miešalo tam aj iných poskytovateľov aj keď bol filter Ionity.


            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	154
Veľkosť:689,5 KB
ID:	95548

            Komentár

            • nick.n17
              Member
              • Oct 2023
              • 62
              •   

              #74
              Pôvodne zverejnené od konikv Pozrieť príspevky
              Aka je posledna verzia ?
              Nechce sa mi to prepisovať, tak obr.

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	160
Veľkosť:174,3 KB
ID:	95550
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	92
Veľkosť:372,1 KB
ID:	95551
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	92
Veľkosť:161,5 KB
ID:	95552
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	94
Veľkosť:474,9 KB
ID:	95553

              Komentár

              • nick.n17
                Member
                • Oct 2023
                • 62
                •   

                #75
                Part 2

                Komentár


                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Treba uviest pre slovenskych divakov, ze cesky importer Hyundai zastresuje prostrednictvom svojej pobocky aj Slovensko. Slovensko nema importera nezavisleho ale je to organizacna zlozka ceskeho zastupenia.
                  Tiez som riesil reklamaciu, zjavne pochybenie z ich strany a na maily slovenskemu zastupeniu odpovedala Praha, najprv som myslel ze nechapu pisany text kvoli jazykovej bariere ale po teoch rovnakych odpovediach - stanoviskach uplne postradajucich logiku som pochopil, co je to za babrakov a arogantnych ludi zijucich v svojej bubline.
                  Nikdy by som nerobil to, co pan vo videu, lebo som pouceny z minulosti, ze ak jedna strana nema zaujem riesit situaciu, v dnesnom pravnim systeme sa nikdy nepride k nejakemu vysledku. Treba sa na to vykaslat a nic s takou firmou uz viacej nemat, ani keby auta rozdavala zadarmo - aj tak budem cakat nejaky chytak a nechcel by som nic od nich.
                  Ja som raz auto inej znacky pre zjavnu neodstranenu zavadu v zaruke (nefunkcny tachometer) vracal, dokonca ako FO podla obcianskeho zakonnika, bola zapojena aj SOI a pravnik a aj tak nakoniec doslo len k vrateniu podstatnej casti kupnej ceny ale auto nebolo mozne vratit. Preto so zaujmom sledujem tieto videa ale som presvedceny, ze to nakoniec skonci prevzatim auta od dealera a cakanim dalsich niekolko mesiacov na aktualizaciu, ktora to opravi a nicim inym. Dealer neurobi nic, ani nijako nic nebude kompenzovat a pan bude mat len naklady.
                  Ak jednate s hovnom, mozete sa od neho akurat zasmradit a uspinit. Auto treba zobrat, co najskor predat a vyhodit to z hlavy a viac sa na taky odpad ani nepozriet. Dusevne zdravie je dolezitejsie ako hentaki odvalenci. Aj cas ma svoju cenu, veci maju sluzit a nie byt na starost.

                • Wilo
                  Wilo komentoval
                  Upraviť komentár
                  Bolo by zaujimave zistit, ci by diler zobral auto ako protihodnotu pri kupe noveho, a ako by ho ohodnotili, ak su si vedomi zjavnych vad tento clovek uz asi o Hyundai neopre ani bicykel, ale ak je zmiesane dilerstvo, ako napriklad Autopolis, tak vymenit to za Mustang MachE by este mozno davalo nejaky zmysel, horsie ako teraz na tom uz byt aj tak nemoze 🤷‍♂️

                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Wilo - u nás by ten prístup v Autopolise bol troška lepší, kupoval som tam Hyundai so známym, ten ešte sa k nim vrátil pre Ionq 5 a s ich správaním (tiež mal nejaké problémy) bol spokojný, myslím, že v Autopolise by to k arogantnému importérovi neprišlo

                  nechcem pána s problémom kritizovať, ale ten list ako chce 4 roky nabíjania, kompenzáciu 230000CZK atď., to sa trocha prejavila Pepíkovská nátura, ale bohužiaľ tým sa pravdepodobne otočil názor importéra, to by som si ja osobne nedovolil, všetkými desiatimi by som zobral nové auto, nenabehal na ňom ani km a hneď ho so 100 km inzeroval a predával, kompenzácia bola už to, že by mohol predať čisto nové a nie jeho zľahka ojazdené a mať s nimi pokoj, aj s celám Hnojom Auto Czech
              Pracuje...
              X