Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Mercedes EQS SUV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Chvilu som rozmyslal, ci vyzera ohavnejsie interier alebo exterier, a nakoniec som to uzavrel s tym, ze zamyslana cielova skupina zakaznikov zije par tisic kilometrov na vychod od nas, takze zostava len respektovat kulturne odlisnosti 🙈
- Likes 1
-
Oni tie elektroauta robia také hnusne snad schválne.
Čím viac gombíkov, tým viac Mercedes.
-
Aj toto bol jeden z dovodov, preco som opustil Mercedes. Tie auta su coraz viac gycovo-hrackarske. LED pasik este aj v operadle ma zabil. Farbickami hra sice cele auto, ale na frunk mozes zabudnut, lebo sa v MB rozhodli, ze v tak velkom aute prednu kapotu ani len neotvoris.
A pre milan84: https://www.youtube.com/watch?v=G1jGG7eziTA&t=200s ...presne pre toto si ja myslim, ze ovladanie rekuperacie padlami je na ukor bezpecnosti.
-
Pepo096 Tak to je pravda. V poslednej dobe sú tie autá príliš prečačkané. Tie svetielka v predných mriežkach, svetielka v prahoch, svetielka s logom pod dverami, rôzne pásiky a podobné sprostosti, tiež ma to dosť irituje. A to nehovorím o čiernych lesklých plochách, prechrómovanom exteriéri a podobne. Ale čo sa tej rekuperácie týka (nerozumiem ale, prečo sa tomu hovorí rekuperácia, keď je to v podstate EDB a rekuperuje sa až potom), tak tými páčkami pod volantom sa len nastavuje stupeň, nie intenzita brzdenia(ak sa mýlim, opravte ma prosím). Čiže raz to nastavím a frčím, nepotrebujem sa s tým stále hrať a už vôbec nie pred miestom, kde budem brzdiť. Navyše, snáď nie som "mongol" aby som šiel do križovatky a spoliehal sa na poslednú chvíľu, či zastavím vôbec. Na čo mám potom brzdy v aute?
-
patapuf Ano nastavuje sa stupen a kazdy stpen rekuperacia dava prakticky aj iny stupen brzdenia/odpor, podobne ako ked pri manualnej prevodovke so spalovakom ti motor brzdi viac alebo menej dole kopcom podla toho aky stupen zaradis.
Tym padlam som tiez neprisiel na chut, ved mam zapnutu najsilnejsiu rekuperaciu a regulujem to plynom tzv ipedal od plachtenia po zastavenie. Brzdy stlacam len ked uz fakt nahle treba brzdit.
Aj tak vacsinou jazdim na tempomate, aby som nedostaval pokuty a neraz aj rychlost menim prestavenim tempomatu na novu rychlost tlacitkami na volante.
Pre mna by bolo idelane keby som mal na volante 5-6 predefinoatelnych tlacidiel na nastavneie rychlosti tempomatu.
-
Za mňa osobne asi jediné EV, ktoré by som momentálne bral. Či už ide o dizajn alebo dojazd a pod. Uvidím ešte ako na tom bude EV9 či Ioniq 7. Aj to iX 50 je super, ale tie bezrámové dvere ma neskutočne iritujú. Pre mňa nepochopiteľná móda. Len škoda, že u EQS SUV sú tie konfigurácie výbavy pre mňa o dosť veľkých kompromisoch. Buď budem mať 360°-vú kameru a panorama-strechu, alebo ak nechcem panoramu, tak nebudem mať ani 360-ku kameru. A ak by som chcel HUD, tak zase nejakú výbavu musím mať za veľké tisíce. Celé zle. Ale inak ako auto super. Až na ten blbý chróm na karosérii. Ale aj ten sa dá dať preč pri ktorejsi výbave. A ešte by som zrušil tie výsuvné kľušky. Radšej by som tam mal kľučky ako u tej už spomínanej iX 50-ky. Ale ako píšem, super auto.
Komentár
-
EQS SUV sa postupne dostáva k prvým predajcom a pribúdajú prvé jazdy a testy. Fdrive aktuálne pridal prvý test tohto luxusného elektrického SUV. Stále mám pocit, že z hľadiska dojazdu sa elektromobilita vôbec neposúva vpred. Kapacita akumulátorov každým rokom rastie, ale dojazd je stále rovnaký. Aby malo veľké SUV s využiteľnou kapacitou 108 kWh v zime na diaľnici dojazd 250 km je neskutočne málo. Na dlhé jazdy je to nepoužiteľné, zbytočne to auto degradujú na mestské SUV, kde sú takéto autá nezmyselne zbytočné. Diaľničná spotreba 40 kWh, to sa len tak nevidí
Komentár
-
Budúci mesiac si ho preberám a po 180 tis. s Audi e-tronom sa naň teším. Spomínaná spotreba je pri zápornej teplote a mokrej diaľničnej jazde a s e-tronom by som nemal menšiu, ale mám o 20 kW menšiu batériu, v reáli očakávam cca o 100 km dlhší diaľničný dojazd. Rozhodne to nie je mestské auto.
Komentár
-
Nedávno som sa s ním previezol a spotreba vzhľadom na rozmery auta, váhu a podmienky bola v norme. Zatiaľ len krátky opis, plnohodnotný test neskôr.
https://www.techbox.sk/prva-jazda-s-...xus-a-komfort/
- Likes 1
Komentár
Komentár