Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin Arkadia

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ejoin EU
    Member
    • Jun 2020
    • 266

    ejoin Arkadia

    ejoin nabíjacia stanica Arkadia
    Veterná 40/A, 917 01 Trnava
    Popis:
    DC: 2x CCS2, DC 120 kW
    GPS: 48.387697, 17.599475
    Otváracia doba: Dostupné počas otváracích hodín Arkadia
    Prevádzkovateľ: ejoin
    Email
    : info@ejoin.eu
    Tel: +421 424 111 111
    Webstránka: http://go.ejoin.eu/
    Mapa:
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené Ejoin EU; 07-09-2022, 20:04.
  • Ejoin EU
    Member
    • Jun 2020
    • 266

    #2
    Oznamujeme, že na lokalite prišlo k výmene AC nabíjacej stanice za DC stanicu s dvoma CCS2 konektormi a celkovým výkonom 120 kW. Príďte vyskúšať!
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	WhatsApp Image 2022-09-08 at 10.09.48.jpg
Videní:	751
Veľkosť:102,7 KB
ID:	86885

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      A to je 2x60 ci 120 zdielanych? A AC ziadne?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Je to 120 kW ak nabíja jedno auto, ak dve, výkon sa delí. A áno, tu je to bez AC.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      cize ak niekto nabija 20kw, druhy dostane 60 alebo 100?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Ak niekto nabíja 20 kW, druhý môže nabíjať výkonom 90 kW.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Lebo 20+90=120? Ci 10kw je dan za zdielanie?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur jeden menič nemôže nabíjať dve autá, preto sa výkon delí na základe meničov.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      To mi ako lajkovi malo vysvetlit co? Ze tam mate jeden 120 ktory sa spusta prvy a druhy iba 90kw menice?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Podla tych cisiel tam maju styri 30kW menice a teda auta si mozu delit vykon ako do 30/60/90/120 a to druhe max. 90/60/30/0 kW.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Ako píše Miroslav Rojko, keď jeden menič nevie nabíjať dve autá, znamená to, že sa menič vždy púšťa buď na jeden alebo druhý konektor. Teda, ak jedno auto nabíja 20 kW, automaticky používa jeden menič a zvyšné sú voľné. Preto je dostupný výkon 90 kW, nie 100 kW.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Uz rozumiem, dik za vysvetlenie.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur v praxi to funguje ešte trochu inak, ale pre pochopenie by to malo byť ok. Vždy sa totiž využívajú všetky meniče a zaťažené sú rovnomerne podľa možností. Napríklad ak nabíja iba jedno auto, tak sa všetky meniče využívajú rovnomerne s nízkym výkonom. Po pripojení iného auta si prácu prerozdelia.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      to je za cenu 35centov/kWh? A tie otváracie hodiny sú aké presné? Tam je rampa?

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 - pri Arkadii nie je rampa a parkovisko nie je platene.Otvaracie hodiny Arkadia su 9 - 20 pocas celeho tyzdna vratane vikendov.

      cena 35 centov / kWh podla ejoin GO apky
      Pozn.: od 1.1.2023 bude cena 39 centov
      Naposledy upravené PistaTT; 16-12-2022, 14:11.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes pojdem asi tuto stanicu vyskusat. Mal by som mal dost nizke SOC, zaroven po dlhsej jazde a so softom 3.0 - cize nabijaci vykon by mohol byt zaujimavy. Doprajem autu zopar usmernenyvch elektronov, naposledy malo v sebe DC kabel v auguste

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Dobrý deň, áno, cena je aktuálne ešte takáto. Od 1. januára sa navýši o 4 centy / kWh. Momentálne máme dohodu s OC Arkadia, že nabíjacia stanica je dostupná aj mimo otváracích hodín, aj napriek textu vyššie.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      znamena to, ze funguje 7x24?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, nonstop je k dispozícii

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU kedy a kde pribudnú dalšie UFC nabíjačky? A prečo nedáte ku DC nabíjačkám aj AC stlpiky aspon 11kW?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 druhá bude v Spišskej Novej Vsi pri OC Madaras. O ďalších budeme postupne informovať. Niektoré lokality, kde sú osadené iba AC a v súčasnosti sú v prevádzke, majú už prípravu aj na UFC. Spomínali sme to aj pri niektorých lokalitách tu na fóre, necháme na vás ich odhaliť 🙂 Čo sa týka AC, tu je to špecifický prípad, kedy je to takto dimenzované. Štandardne ale budú osádzané aj AC pri DC/UFC, kde to dáva zmysel.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU A kde/kedy vam dava zmysel AC popri DC/UFC?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur napríklad nákupné centrá

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna AC ma vzdy zmysel popri DC/IUFC
      1. pre tych co nemaju DC port (Renaulty. hybridy ...)
      2. kvoli nizsej cene za AC
      3. Ako zaloha ked je DC mimo prevadzky, alebo sa z nejakych dovodov nepodari spustit DC nabijanie.
      4. Ked je DC obsadene, tak cakanie v rade na uvolnenie je menej frustrujuce ak sa napojim aspon na AC zatial, co skrati cas nabijania potom. A v zime sa da pocas cakania kurit bez dalsej straty % a tiez bateria nechladne kym sa nabija na AC cim sa zasa usetri nejkay cas potom na DC.
      5. Minimalne sa da nabit pre dojazd k najblizsej DC v pripade poruchy/obsadenia DC.
      Mozno to zatial pre malu vytazenost nevnimate, ale s pribudajucimi EV bod 4. bude stale viac platit.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur my tieto prípady vnímame a súhlasíme s vami. Z našej strany to bol len príklad

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Taur. Pekná teória ale realita je taká, aspoň čo som zažil ja, že prídem k Alpitronicu, kde je CCS, CHdM a AC. Pripojím CCS a odchádzam na nákup, hneď potom prichádza ID4 a realita je taká, že pánko čaká v aute kľudne 20 minút bez nabíjania, samozrejme obsadzuje parkovacie miesto pre nabíjajúce vozidlá a až keď ja vytiahnem CCS, tak si ho on pripojí k sebe. Žial.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      tommik Vzdy sa najde blbec, ale mam dojem ze na zapade je ich viac. Ci to nebude tym ze si tam malo davate cez hubu tak sa nikto neboji byt arogantny. Ja som minule skripal zubamy ked jeden tlacil na DC 8kw a ze este 4min chce, tak som to nechal tak a pockal, to sa mi ani AC neoplatilo zapajat.
  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 48
    •   

    #3
    Tak dnes som bol konečne vyskúšať Ejoin EU nabíjačky, Táto UFC 120kW je z Trnavy, sklamal ma ten výkon pri nižšom SOC a to som bol zahriaty z dialnice až z Viedne. Až pri 50%SOC podľa nabíjacej krivky to odpovedalo správnemu výkonu no pri 29SOC iba 77kW a pri 38% ešte menej. Čo to tak Ejoin EU ? Prečo pri 29-33SOC som tam nevidel cez 100kW rýchlosť???​​​

    Click image for larger version  Name:	Kosice-ID.4-krivka-nabijania.jpg Views:	7 Size:	200.5 KB ID:	89050Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	001.jpg Videní:	0 Veľkosť:161,7 KB ID:	89047 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	002.jpg Videní:	0 Veľkosť:117,0 KB ID:	89048 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	003.jpg Videní:	0 Veľkosť:117,5 KB ID:	89049

    Komentár


    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      No a akú teplotu batérie si mal pri 29%, resp. 38% SOC?
      btw ten graf z Košíc z apríla 21 má akú súvislosť s tvojím januárovým nabíjaním v Trnave?

    • play3man
      play3man komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Ten graf z Košíc som robil ja a táto krivka bola robená po 2 nabíjaniach. Najskôr v BA a následne na Budči. To by ale v princípe bolo aj jedno, keďže vonku bolo výrazne teplejšie - okolo 15 stupňov. Čiže, v tvojom prípade išlo určite o studenú batériu. Dokazuje to aj fakt, že najväčší výkon si mal pri 51 % - 52 % keď si auto odpájal, teda, pri zapojení bola batéria studená a postupne sa zohrievala.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      play3man čo z toho vyplýva? Že najideálnejšie nabíjačky pre ID4 sú 60-70kW. Nabíjal som aj v Auparku a tam Ejoin EU a tam mi to nechcelo dať viac ako 142A 53kW až po 14 minútach to vystúpilo na 155A 59kW a držalo si tvoju krivku. Koľko je vlastne v Auparku BA Ejoin EU nabíjačka ampérova max? To by mala byť 200A, však? Inak nejaký dobrák zasa stlačil červené tlačítko a tak iba z mojej zvedavosti som ho vysunul a spustila sa, lebo online sa tvárila ako nefunkčná, tak ked pojdete okolo nejakej nefunkčnej tak skúste vytiahnuť emergency červené tlačítko, nech vieme, že je k dispozícii. Pri Bešenovej sa jedna DC nabka takto už dlhšie tvári. Ejoin EU bude tam zatlačené tlačítko, alebo tam máte nejaký iný problém? Inak na prvý krát čo som nabíjal cez kartu tak mi to fungovalo musím Vás pochváliť.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Dobrý deň, ďakujeme . Maximálny výkon by ste dosiahli, ak by batéria bola teplejšia, Teda, aj výkonnejšie stanice sú pre vás vhodné, ale takto v zime bez predohrevu je ťažšie dosiahnuť maximálny výkon. O červenom tlačidle v BA sme vedeli, vieme aj presný čas, kedy sa tak stalo, ďakujeme ale, že ste nabíjačku "opravili". V Bešeňovej je, bohužiaľ, problém a nabíjacia stanica je momentálne vypnutá. V Bratislave je maximálny prúd obmedzený na 200 A, v Trnave na 300 A.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU Poslať vám faktúru za "opravenie" DC stanice? :-) Ale nie. Ale za včerejšie moje tri nabíjania AC + DC Aupark BA a DC Trnava a "náročnú
      opravu" by ste ma mohli odmeniť nejakou zľavičkou na faktúrke čo mi príde?Ešte sa o týžden zastavím ponabíjať :-)

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Včera om bol znova tam nabíjať a pri SOC 46% to dalo najviac a to 92kW pritom nabíjaci graf ukazuje max 86kW pri SOC 46%. Zaujímavé že prúd zobral vyšší a pri nižšom napätí ako je na grafe. Nerozbehal som tú diagnostickú jednotku, lebo chcel som zistiť kolko kW na začiatku berie na ohriatie baterky a kolko kW ide priamo do baterky a či a za kolko min to postupne klesá to ohrievanie baterky, aby sa vedelo akou účinnosťou sa vlastne nabíja UFC a s akou klasické 50-60kW DC. Má to niekto takto na VW ID4 zgrafované? Lebo ak mám počítať počet kWh čo som do auta dostal z UFC či v Auparku 60kW DC tak mi vychádza o dosť väčšia spotreba. Škoda toho, že mi to OBD nefunguje.
  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 48
    •   

    #4
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_20230130_173629.jpg Videní:	0 Veľkosť:51,9 KB ID:	89684 Ejoin EU chcem sa spýtať druhý krát ked som podvečer nabíjal v TT tak si všimnite tú 70stupnovú teplotu konektora, je to v norme, alebo nabudúce si dať na niečo pozor? Nerád by som bol, aby sa mi nebodaj začal taviť konektor. Lebo ked som pred týždnom predtým nabíja,l tak som si všimol, že teplota konektora maximálna bola 54stupnov celzia. Aká by tam mala byť max teplota, prípadne pri akej radšej treba ukončiť nabíjanie? PS: nabíjal som z toho istého konektora teda z pravého. A ešte mám otázku až teraz som si všimol tú záložku BMS na vašej nabíjačke/fotke, čo tam ukazuje ak nato kliknem?
    Naposledy upravené 1romeo1; 12-02-2023, 16:43.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      kdesi som čítal, že 70 je ešte v norme, ale pri 80 by to malo automaticky vypínať

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý večer, záložka BMS zobrazuje dopyty, ktoré auto požaduje a zároveň informácie o tom, čo auto dostáva (napätie a prúd). Teplota konektora sa netýka plastových častí, v prípade potreby by nabíjacia stanica ukončila nabíjanie sama. S pozdravom, ejoin.
  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 48
    •   

    #5
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1.jpg Videní:	0 Veľkosť:60,9 KB ID:	89808 Dnes sa Ejoin EU ukázala. Miesto "zľavičky" za nabíjanie 92kWh a ich propagovanie z mojej strany, ma čakalo vo faktúre ešte aj navýšenie ceny za kWh na 0,4€/kWh z cenníkovej aktuálnej 0,39€/kWh. Pre budúcnosť si radšej na mesiac zmením u ZSE drive paušál ECO na Partner kde ma takáto služba aj s UFC nabíjaním vijde na 0,3€/kWh. Čiže o 25% lacejšie. Ejoin EU sklamali ste ma! Takýmto prístupom človek vidí cenu 39centov, ale skutočnosť ho dovedie k nemilému úžasu? Ľudia ak nabíjate na Ejoin EU tak nieje to za cenníkovú cenu, akú majú uvedenú, čiže na faktúre môže byť kľudne drahšia cena, lebo oni vám verejne nezdelia za akú konkrétnu cenu nabíjate v dannej lokalite, zistíte to až na faktúre! Takéto praktiky majú naozaj len šmejdi Lenže ja ked som šiel nabíjať tak na ich aplikácii mi vždy ukázalo cenu 39centov, zaujímavé je že na faktúre je iná ako pri nabíjaní na dannej lokalite. Oni si snaď robia z ľudí dobrý deň.
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené 1romeo1; 17-02-2023, 12:42.

    Komentár


    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň, ospravedlňujeme sa. Faktúru, prosím, zatiaľ neuhrádzajte. Cena za nabíjanie nebola pri DC 0,40 € / kWh ako je na faktúre, ale 0,39 € / kWh, ide o chybu v zaokrúhľovaní, preto je celková faktúra vyššia o cca 0,50 €. Budeme Vás kontaktovať e-mailom.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      1. neviem preco pozadujes od nich špeci zlavicku za "trapnych 92kwh"
      2. ak potrebujes len obcasne nabit komercne, najjednoduchsie je si v ZSE alebo GW zaktivovat na 1 mesiac vyssi pausal a dostanes sa na 0.3e/kwh (u gw aj s prenosom nevyuzitych do dalsieho mesiaca)

      takto si u ejoinu zaplatil 36e, v gw by si zaplatil 30e a este 8kwh by ti ostalo do dalsieho mesiaca....

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Ked si to vydelis, tak ti vyjde cena za kwh 0,395e cize ide o zaokruhlenie, Nuz, mali by zaokruhlovat dole na 0,39 aby tto bolo kosher.
      Zlava u ejoin je nad 350kwh, cize ti 258,12kwh na zlavicku este chyba.

      dango U ZSE stoji pri Partner DC/AC nabijanie 0,29 nie 0,30e. Cize 91,88kwh by ho vyslo pri tom programe 11,90+ 15,05 (51,88x0,29) = celkom 26,95e
      Za zvysne 3,05 do 30e u GW (neoveroval som ci spravnu cenu pises) si moze dokupit dalsich 10,5 kwh. ZSE rulez

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      dango tomu sa vravi, ked niekto spekuluje tolko, ze sa az prepocita Ved romeo mi vzdy a vsade pise, ze GW je najdrahsia banda zdieracov, ze nic drahsie nie je.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      EJoin si zmeni pocet desatinnych miest ceny bez dph na 4 a bude to naporiadku. Ak chce dodrziavat inzerovane ceny s DPH, nemoze zaokruhlovat ceny bez dph na 2 desatinne miesta. To je cele.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU prosim vás netrepte o zaukrúhlovaní nakoľko horná položka AC je 0,29€, keby to bola pravda čo píšete tak aj tá je zaokrúhlená na 0,3€! A zaokrúhlovanie z hľadiska 5centov sa vždy uplatnuje pri konečnej cene na daňovom doklade a pri platbe v hotovosti! Takže nie jednotkovej cene v každej položke na daňovom doklade. Pre budúcnosť si v aplikácii ponadstavujte jednotkové ceny na každej jednej nabíjačke ak ich máte rozdielne od lokalít, aby zákazník vedel za koľko nabíja v jednotkovej cene a nie, že ho budete atakovávať vyššími cenami, ako máte v aktuálnych cenníkoch. Ako sa to stalo mne. Chválim aspoň to, že ste si priznali chybu a chcete to riešiť. Ďakujem

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 ano a za tým si stojím, že nic drahšie ako GW nie je.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      dango "trápnych" 92kWh u ZSE je v Partneri za 27€ ako som to ja hore či Taur napísal. Takže pre budúcnosť sa proste zariadim. Pre niekoho je 92kWh trápnych pre niekoho nie. A hlavne ked o "trápnych" píše sockár čo zadarmo nabíjal. Mimochodom miesto tých "trápnych" 92kWh zaplatených v ejoine som sa cestou mohol zastaviť v kauflande či iných "sociálnych" podnikoch nemyslíš?No neurobil som to!!!

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ak maju rozne ceny na nabkach, pripadne menia vykony, tak by mali na displejoch zobrazovat (alebo nech si nalepia papier, namaluju ...) vykon a cenu za kwh, nech clovek vie ako rychlo bude nabijat a kolko bude platit. Nieje kazdy povinny mat smartfon, mat data ci cumiet stale do apky. Dokonca poznam cloveka co vobec nema mobil. Tych co maju stare tlacitkove nesmartfony niekolko.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur presne tak, na displeji sú všeliaké parametre meniace sa , ale cena jednotková aktuálna tam nieje. Hlavne ked v cenníku majú napísanú tú záhadnú vetu o možnosti zmeny ceny od dannej lokality. Ja naozaj netúžim nabíjať ako niekde v stávkovej kancelárii, kde až o mesiac zistím či lacno, alebo draho.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Dobrý deň, ide skutočne o chybu v zaokruhlovaní. Miroslav Rojko to popísal správne. Nemáme dôvod meniť cenu za DC nabíjanie z 0,39 na 0,40 € za kWh, navyše ako tu už bolo tiež spomenuté, skutočná cena na faktúre ani nie je 0,40, ale 0,395. V aplikácii sú jednotkové ceny za nabíjanie nastavené korektne na každej lokalite, a teda ide o sumy, ktoré zákazníkom skutočne účtujeme. Ide totiž o taríf, na základe ktorého zákazníci využívajúci mobilnú aplikáciu platia za nabíjanie okamžite po jeho ukončení. Platné ceny sú viditeľné v našom cenníku, na mape portal.smartfuelpass.com alebo v mobilnej aplikácii ejoin GO pri každej jednej lokalite. S pozdravom, tím ejoin.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 ak narazas na mna, is na nespravnej adrese s tym sockovanim dam ruku do ohna, ze ty si na lidloch (ktore si velebil do nebies) presockoval viac, ako ja

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      dango niečo tu smrdí, žeby tvoja ruka?

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 este aby sme sa vratili ku prispevku - si si isty, ze tych 92kwh ti aj voslo do auta? Niekedy totiz ejoin uctoval energiu v stojane a teda platil si aj za straty (ako kedysi davno GW). A teda fakturovane bolo AC vchadzajuce do stojana a nie DC vychadzajuce z neho....

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      dango neviem nemal som vtedy OBDII jednotku, teraz by som to už vedel. Inak nedali žiadnu "zľavičku", podľa toho sa v budúcnosti zariadim. Ty si v Magne že? Prišla mi zmluva o prechode zo SSE a ako to máš fyzicky? platiš mesačné preddavký a každý mesiac ti príde zúčtovacia faktúra, alebo to máš inak, lebo neviem sa vysomáriť čo to tam mám odkliknúť a ako to u nich funguje,nakoľko tam je čosik o polročnom vyúčtovaní resp. nejakom depozite aby som preddavky nemusel platiť. Ako si to najlepšie nadstaviť? lebo sse mi každý mesiac posielajú aj vyúčtovaciu faktúru.Nejedná sa mi o virtuálnu batériu ale len o variabilnú tarifikáciu.
      Naposledy upravené 1romeo1; 24-02-2023, 09:03.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 hej treba to prekontrolovat s adapterom. O magne ti napisem v magna vlakne...
Pracuje...
X