Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin Arkadia

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ejoin EU
    Member
    • Jun 2020
    • 248

    ejoin Arkadia

    ejoin nabíjacia stanica Arkadia
    Veterná 40/A, 917 01 Trnava
    Popis:
    DC: 2x CCS2, DC 120 kW
    GPS: 48.387697, 17.599475
    Otváracia doba: Dostupné počas otváracích hodín Arkadia
    Prevádzkovateľ: ejoin
    Email
    : info@ejoin.eu
    Tel: +421 424 111 111
    Webstránka: http://go.ejoin.eu/
    Mapa:
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené Ejoin EU; 07-09-2022, 20:04.
  • Ejoin EU
    Member
    • Jun 2020
    • 248

    #2
    Oznamujeme, že na lokalite prišlo k výmene AC nabíjacej stanice za DC stanicu s dvoma CCS2 konektormi a celkovým výkonom 120 kW. Príďte vyskúšať!
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	WhatsApp Image 2022-09-08 at 10.09.48.jpg
Videní:	439
Veľkosť:102,7 KB
ID:	86885

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      A to je 2x60 ci 120 zdielanych? A AC ziadne?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Je to 120 kW ak nabíja jedno auto, ak dve, výkon sa delí. A áno, tu je to bez AC.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      cize ak niekto nabija 20kw, druhy dostane 60 alebo 100?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Ak niekto nabíja 20 kW, druhý môže nabíjať výkonom 90 kW.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Lebo 20+90=120? Ci 10kw je dan za zdielanie?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur jeden menič nemôže nabíjať dve autá, preto sa výkon delí na základe meničov.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      To mi ako lajkovi malo vysvetlit co? Ze tam mate jeden 120 ktory sa spusta prvy a druhy iba 90kw menice?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Podla tych cisiel tam maju styri 30kW menice a teda auta si mozu delit vykon ako do 30/60/90/120 a to druhe max. 90/60/30/0 kW.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Ako píše Miroslav Rojko, keď jeden menič nevie nabíjať dve autá, znamená to, že sa menič vždy púšťa buď na jeden alebo druhý konektor. Teda, ak jedno auto nabíja 20 kW, automaticky používa jeden menič a zvyšné sú voľné. Preto je dostupný výkon 90 kW, nie 100 kW.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Uz rozumiem, dik za vysvetlenie.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur v praxi to funguje ešte trochu inak, ale pre pochopenie by to malo byť ok. Vždy sa totiž využívajú všetky meniče a zaťažené sú rovnomerne podľa možností. Napríklad ak nabíja iba jedno auto, tak sa všetky meniče využívajú rovnomerne s nízkym výkonom. Po pripojení iného auta si prácu prerozdelia.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      to je za cenu 35centov/kWh? A tie otváracie hodiny sú aké presné? Tam je rampa?

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 - pri Arkadii nie je rampa a parkovisko nie je platene.Otvaracie hodiny Arkadia su 9 - 20 pocas celeho tyzdna vratane vikendov.

      cena 35 centov / kWh podla ejoin GO apky
      Pozn.: od 1.1.2023 bude cena 39 centov
      Naposledy upravené PistaTT; 16-12-2022, 14:11.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes pojdem asi tuto stanicu vyskusat. Mal by som mal dost nizke SOC, zaroven po dlhsej jazde a so softom 3.0 - cize nabijaci vykon by mohol byt zaujimavy. Doprajem autu zopar usmernenyvch elektronov, naposledy malo v sebe DC kabel v auguste

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Dobrý deň, áno, cena je aktuálne ešte takáto. Od 1. januára sa navýši o 4 centy / kWh. Momentálne máme dohodu s OC Arkadia, že nabíjacia stanica je dostupná aj mimo otváracích hodín, aj napriek textu vyššie.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      znamena to, ze funguje 7x24?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, nonstop je k dispozícii

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU kedy a kde pribudnú dalšie UFC nabíjačky? A prečo nedáte ku DC nabíjačkám aj AC stlpiky aspon 11kW?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 druhá bude v Spišskej Novej Vsi pri OC Madaras. O ďalších budeme postupne informovať. Niektoré lokality, kde sú osadené iba AC a v súčasnosti sú v prevádzke, majú už prípravu aj na UFC. Spomínali sme to aj pri niektorých lokalitách tu na fóre, necháme na vás ich odhaliť 🙂 Čo sa týka AC, tu je to špecifický prípad, kedy je to takto dimenzované. Štandardne ale budú osádzané aj AC pri DC/UFC, kde to dáva zmysel.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU A kde/kedy vam dava zmysel AC popri DC/UFC?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur napríklad nákupné centrá

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna AC ma vzdy zmysel popri DC/IUFC
      1. pre tych co nemaju DC port (Renaulty. hybridy ...)
      2. kvoli nizsej cene za AC
      3. Ako zaloha ked je DC mimo prevadzky, alebo sa z nejakych dovodov nepodari spustit DC nabijanie.
      4. Ked je DC obsadene, tak cakanie v rade na uvolnenie je menej frustrujuce ak sa napojim aspon na AC zatial, co skrati cas nabijania potom. A v zime sa da pocas cakania kurit bez dalsej straty % a tiez bateria nechladne kym sa nabija na AC cim sa zasa usetri nejkay cas potom na DC.
      5. Minimalne sa da nabit pre dojazd k najblizsej DC v pripade poruchy/obsadenia DC.
      Mozno to zatial pre malu vytazenost nevnimate, ale s pribudajucimi EV bod 4. bude stale viac platit.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur my tieto prípady vnímame a súhlasíme s vami. Z našej strany to bol len príklad

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Taur. Pekná teória ale realita je taká, aspoň čo som zažil ja, že prídem k Alpitronicu, kde je CCS, CHdM a AC. Pripojím CCS a odchádzam na nákup, hneď potom prichádza ID4 a realita je taká, že pánko čaká v aute kľudne 20 minút bez nabíjania, samozrejme obsadzuje parkovacie miesto pre nabíjajúce vozidlá a až keď ja vytiahnem CCS, tak si ho on pripojí k sebe. Žial.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      tommik Vzdy sa najde blbec, ale mam dojem ze na zapade je ich viac. Ci to nebude tym ze si tam malo davate cez hubu tak sa nikto neboji byt arogantny. Ja som minule skripal zubamy ked jeden tlacil na DC 8kw a ze este 4min chce, tak som to nechal tak a pockal, to sa mi ani AC neoplatilo zapajat.
  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 34
    •   

    #3
    Tak dnes som bol konečne vyskúšať Ejoin EU nabíjačky, Táto UFC 120kW je z Trnavy, sklamal ma ten výkon pri nižšom SOC a to som bol zahriaty z dialnice až z Viedne. Až pri 50%SOC podľa nabíjacej krivky to odpovedalo správnemu výkonu no pri 29SOC iba 77kW a pri 38% ešte menej. Čo to tak Ejoin EU ? Prečo pri 29-33SOC som tam nevidel cez 100kW rýchlosť???​​​

    Click image for larger version  Name:	Kosice-ID.4-krivka-nabijania.jpg Views:	7 Size:	200.5 KB ID:	89050Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	001.jpg Videní:	0 Veľkosť:161,7 KB ID:	89047 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	002.jpg Videní:	0 Veľkosť:117,0 KB ID:	89048 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	003.jpg Videní:	0 Veľkosť:117,5 KB ID:	89049

    Komentár


    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      No a akú teplotu batérie si mal pri 29%, resp. 38% SOC?
      btw ten graf z Košíc z apríla 21 má akú súvislosť s tvojím januárovým nabíjaním v Trnave?

    • play3man
      play3man komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Ten graf z Košíc som robil ja a táto krivka bola robená po 2 nabíjaniach. Najskôr v BA a následne na Budči. To by ale v princípe bolo aj jedno, keďže vonku bolo výrazne teplejšie - okolo 15 stupňov. Čiže, v tvojom prípade išlo určite o studenú batériu. Dokazuje to aj fakt, že najväčší výkon si mal pri 51 % - 52 % keď si auto odpájal, teda, pri zapojení bola batéria studená a postupne sa zohrievala.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      play3man čo z toho vyplýva? Že najideálnejšie nabíjačky pre ID4 sú 60-70kW. Nabíjal som aj v Auparku a tam Ejoin EU a tam mi to nechcelo dať viac ako 142A 53kW až po 14 minútach to vystúpilo na 155A 59kW a držalo si tvoju krivku. Koľko je vlastne v Auparku BA Ejoin EU nabíjačka ampérova max? To by mala byť 200A, však? Inak nejaký dobrák zasa stlačil červené tlačítko a tak iba z mojej zvedavosti som ho vysunul a spustila sa, lebo online sa tvárila ako nefunkčná, tak ked pojdete okolo nejakej nefunkčnej tak skúste vytiahnuť emergency červené tlačítko, nech vieme, že je k dispozícii. Pri Bešenovej sa jedna DC nabka takto už dlhšie tvári. Ejoin EU bude tam zatlačené tlačítko, alebo tam máte nejaký iný problém? Inak na prvý krát čo som nabíjal cez kartu tak mi to fungovalo musím Vás pochváliť.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Dobrý deň, ďakujeme . Maximálny výkon by ste dosiahli, ak by batéria bola teplejšia, Teda, aj výkonnejšie stanice sú pre vás vhodné, ale takto v zime bez predohrevu je ťažšie dosiahnuť maximálny výkon. O červenom tlačidle v BA sme vedeli, vieme aj presný čas, kedy sa tak stalo, ďakujeme ale, že ste nabíjačku "opravili". V Bešeňovej je, bohužiaľ, problém a nabíjacia stanica je momentálne vypnutá. V Bratislave je maximálny prúd obmedzený na 200 A, v Trnave na 300 A.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU Poslať vám faktúru za "opravenie" DC stanice? :-) Ale nie. Ale za včerejšie moje tri nabíjania AC + DC Aupark BA a DC Trnava a "náročnú
      opravu" by ste ma mohli odmeniť nejakou zľavičkou na faktúrke čo mi príde?Ešte sa o týžden zastavím ponabíjať :-)

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Včera om bol znova tam nabíjať a pri SOC 46% to dalo najviac a to 92kW pritom nabíjaci graf ukazuje max 86kW pri SOC 46%. Zaujímavé že prúd zobral vyšší a pri nižšom napätí ako je na grafe. Nerozbehal som tú diagnostickú jednotku, lebo chcel som zistiť kolko kW na začiatku berie na ohriatie baterky a kolko kW ide priamo do baterky a či a za kolko min to postupne klesá to ohrievanie baterky, aby sa vedelo akou účinnosťou sa vlastne nabíja UFC a s akou klasické 50-60kW DC. Má to niekto takto na VW ID4 zgrafované? Lebo ak mám počítať počet kWh čo som do auta dostal z UFC či v Auparku 60kW DC tak mi vychádza o dosť väčšia spotreba. Škoda toho, že mi to OBD nefunguje.
Pracuje...
X