Podla mna AC ma vzdy zmysel popri DC/IUFC
1. pre tych co nemaju DC port (Renaulty. hybridy ...)
2. kvoli nizsej cene za AC
3. Ako zaloha ked je DC mimo prevadzky, alebo sa z nejakych dovodov nepodari spustit DC nabijanie.
4. Ked je DC obsadene, tak cakanie v rade na uvolnenie je menej frustrujuce ak sa napojim aspon na AC zatial, co skrati cas nabijania potom. A v zime sa da pocas cakania kurit bez dalsej straty % a tiez bateria nechladne kym sa nabija na AC cim sa zasa usetri nejkay cas potom na DC.
5. Minimalne sa da nabit pre dojazd k najblizsej DC v pripade poruchy/obsadenia DC.
Mozno to zatial pre malu vytazenost nevnimate, ale s pribudajucimi EV bod 4. bude stale viac platit.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ejoin Arkadia
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
1romeo1 druhá bude v Spišskej Novej Vsi pri OC Madaras. O ďalších budeme postupne informovať. Niektoré lokality, kde sú osadené iba AC a v súčasnosti sú v prevádzke, majú už prípravu aj na UFC. Spomínali sme to aj pri niektorých lokalitách tu na fóre, necháme na vás ich odhaliť 🙂 Čo sa týka AC, tu je to špecifický prípad, kedy je to takto dimenzované. Štandardne ale budú osádzané aj AC pri DC/UFC, kde to dáva zmysel.
-
-
Taur v praxi to funguje ešte trochu inak, ale pre pochopenie by to malo byť ok. Vždy sa totiž využívajú všetky meniče a zaťažené sú rovnomerne podľa možností. Napríklad ak nabíja iba jedno auto, tak sa všetky meniče využívajú rovnomerne s nízkym výkonom. Po pripojení iného auta si prácu prerozdelia.
-
Ako píše Miroslav Rojko, keď jeden menič nevie nabíjať dve autá, znamená to, že sa menič vždy púšťa buď na jeden alebo druhý konektor. Teda, ak jedno auto nabíja 20 kW, automaticky používa jeden menič a zvyšné sú voľné. Preto je dostupný výkon 90 kW, nie 100 kW.
-
Taur Podla tych cisiel tam maju styri 30kW menice a teda auta si mozu delit vykon ako do 30/60/90/120 a to druhe max. 90/60/30/0 kW.