Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ejoin Arkadia
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Dnes sa Ejoin EU ukázala. Miesto "zľavičky" za nabíjanie 92kWh a ich propagovanie z mojej strany, ma čakalo vo faktúre ešte aj navýšenie ceny za kWh na 0,4€/kWh z cenníkovej aktuálnej 0,39€/kWh. Pre budúcnosť si radšej na mesiac zmením u ZSE drive paušál ECO na Partner kde ma takáto služba aj s UFC nabíjaním vijde na 0,3€/kWh. Čiže o 25% lacejšie. Ejoin EU sklamali ste ma! Takýmto prístupom človek vidí cenu 39centov, ale skutočnosť ho dovedie k nemilému úžasu? Ľudia ak nabíjate na Ejoin EU tak nieje to za cenníkovú cenu, akú majú uvedenú, čiže na faktúre môže byť kľudne drahšia cena, lebo oni vám verejne nezdelia za akú konkrétnu cenu nabíjate v dannej lokalite, zistíte to až na faktúre! Takéto praktiky majú naozaj len šmejdi
Lenže ja ked som šiel nabíjať tak na ich aplikácii mi vždy ukázalo cenu 39centov, zaujímavé je že na faktúre je iná ako pri nabíjaní na dannej lokalite. Oni si snaď robia z ľudí dobrý deň.
Pripojené súboryNaposledy upravené 1romeo1; 17-02-2023, 12:42.
-
Ejoin EU chcem sa spýtať druhý krát ked som podvečer nabíjal v TT tak si všimnite tú 70stupnovú teplotu konektora, je to v norme, alebo nabudúce si dať na niečo pozor? Nerád by som bol, aby sa mi nebodaj začal taviť konektor. Lebo ked som pred týždnom predtým nabíja,l tak som si všimol, že teplota konektora maximálna bola 54stupnov celzia. Aká by tam mala byť max teplota, prípadne pri akej radšej treba ukončiť nabíjanie? PS: nabíjal som z toho istého konektora teda z pravého. A ešte mám otázku až teraz som si všimol tú záložku BMS na vašej nabíjačke/fotke, čo tam ukazuje ak nato kliknem?
Naposledy upravené 1romeo1; 12-02-2023, 16:43.
Pridajte komentár:
-
Včera om bol znova tam nabíjať a pri SOC 46% to dalo najviac a to 92kW pritom nabíjaci graf ukazuje max 86kW pri SOC 46%. Zaujímavé že prúd zobral vyšší a pri nižšom napätí ako je na grafe. Nerozbehal som tú diagnostickú jednotku, lebo chcel som zistiť kolko kW na začiatku berie na ohriatie baterky a kolko kW ide priamo do baterky a či a za kolko min to postupne klesá to ohrievanie baterky, aby sa vedelo akou účinnosťou sa vlastne nabíja UFC a s akou klasické 50-60kW DC. Má to niekto takto na VW ID4 zgrafované? Lebo ak mám počítať počet kWh čo som do auta dostal z UFC či v Auparku 60kW DC tak mi vychádza o dosť väčšia spotreba. Škoda toho, že mi to OBD nefunguje.
-
1romeo1 Dobrý deň, ďakujeme. Maximálny výkon by ste dosiahli, ak by batéria bola teplejšia, Teda, aj výkonnejšie stanice sú pre vás vhodné, ale takto v zime bez predohrevu je ťažšie dosiahnuť maximálny výkon. O červenom tlačidle v BA sme vedeli, vieme aj presný čas, kedy sa tak stalo, ďakujeme ale, že ste nabíjačku "opravili". V Bešeňovej je, bohužiaľ, problém a nabíjacia stanica je momentálne vypnutá. V Bratislave je maximálny prúd obmedzený na 200 A, v Trnave na 300 A.
-
play3man čo z toho vyplýva? Že najideálnejšie nabíjačky pre ID4 sú 60-70kW. Nabíjal som aj v Auparku a tam Ejoin EU a tam mi to nechcelo dať viac ako 142A 53kW až po 14 minútach to vystúpilo na 155A 59kW a držalo si tvoju krivku. Koľko je vlastne v Auparku BA Ejoin EU nabíjačka ampérova max? To by mala byť 200A, však? Inak nejaký dobrák zasa stlačil červené tlačítko a tak iba z mojej zvedavosti som ho vysunul a spustila sa, lebo online sa tvárila ako nefunkčná, tak ked pojdete okolo nejakej nefunkčnej tak skúste vytiahnuť emergency červené tlačítko, nech vieme, že je k dispozícii. Pri Bešenovej sa jedna DC nabka takto už dlhšie tvári. Ejoin EU bude tam zatlačené tlačítko, alebo tam máte nejaký iný problém? Inak na prvý krát čo som nabíjal cez kartu tak mi to fungovalo musím Vás pochváliť.
-
1romeo1 Ten graf z Košíc som robil ja a táto krivka bola robená po 2 nabíjaniach. Najskôr v BA a následne na Budči. To by ale v princípe bolo aj jedno, keďže vonku bolo výrazne teplejšie - okolo 15 stupňov. Čiže, v tvojom prípade išlo určite o studenú batériu. Dokazuje to aj fakt, že najväčší výkon si mal pri 51 % - 52 % keď si auto odpájal, teda, pri zapojení bola batéria studená a postupne sa zohrievala.
-
Tak dnes som bol konečne vyskúšať Ejoin EU nabíjačky, Táto UFC 120kW je z Trnavy, sklamal ma ten výkon pri nižšom SOC a to som bol zahriaty z dialnice až z Viedne. Až pri 50%SOC podľa nabíjacej krivky to odpovedalo správnemu výkonu no pri 29SOC iba 77kW a pri 38% ešte menej. Čo to tak Ejoin EU ? Prečo pri 29-33SOC som tam nevidel cez 100kW rýchlosť???
Pridajte komentár:
-
tommik Vzdy sa najde blbec, ale mam dojem ze na zapade je ich viac. Ci to nebude tym ze si tam malo davate cez hubu tak sa nikto neboji byt arogantny.Ja som minule skripal zubamy ked jeden tlacil na DC 8kw a ze este 4min chce, tak som to nechal tak a pockal, to sa mi ani AC neoplatilo zapajat.
-
Taur. Pekná teória ale realita je taká, aspoň čo som zažil ja, že prídem k Alpitronicu, kde je CCS, CHdM a AC. Pripojím CCS a odchádzam na nákup, hneď potom prichádza ID4 a realita je taká, že pánko čaká v aute kľudne 20 minút bez nabíjania, samozrejme obsadzuje parkovacie miesto pre nabíjajúce vozidlá a až keď ja vytiahnem CCS, tak si ho on pripojí k sebe. Žial.
Pridajte komentár: