Tu je odpoved, preco si Tesla zatial nemoze dovolit vyrabat TM3 standard, alebo ak chcete auto v zakladnej vybave z nizsim dojazdom. Proste si to nemoze dovolit. Tesla chce zakladny model predavat za 35 000$. Kedze jej momentalna vyroba je cez 3500 kusov tyzdene. Nemecka konkurencna frima sa vydala podobnym krokom ako ine firmy a kupila si model TM3 a podrobila podrobnej analyze. Vysledkom je, ze bateriove clanky Modelu 3 (produktove cislo 2170) obsahuju len 2,8 % kobaltu. Oproti priemeru v automobilovom priemysle (8%) to je az o 65 % menej. Udaje tejto firmy boli poskytnute casopisu WirtschaftsWoche a ten odhaluje zistenia danej firmy. TM3 ma taketo vyrobne naklady z pohladu materialu, logistiky sa odhaduju na 18000$ cize 15000€. 10000$ asi (8500€) by mali tvorit mzdove naklady a celkove naklady by sa tak mali zastavit na 28000$ (23500€). Cena TM3ky sa pohybuje od 35000 - 78000 USD. Podla tohto by odhadovana marza TM3ky v zakladnej vybavy za 35000$ mala byt 25%. Ale POZOR toto bude platit len po dosiahnuti produkcie 10000 kusov za tyzden. Kde Tesla zatial este nieje. Ked sa pital redaktor portalu Electrek.co Elona Muska ci suhlasi z uvedenou sumou, odpoved boha ROZHODNE. A pre toto si Tesla zatial nemoze dovolit vyrabat TM3 v zakladnej vybave. Ked to Tesla dosiahne, tak to bude znamenat obrat vo financnych vysledkoch.
Cena a parametre,... model 3:
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tu je odpoved, preco si Tesla zatial nemoze dovolit vyrabat TM3 standard, alebo ak chcete auto v zakladnej vybave z nizsim dojazdom. Proste si to nemoze dovolit. Tesla chce zakladny model predavat za 35 000$. Kedze jej momentalna vyroba je cez 3500 kusov tyzdene. Nemecka konkurencna frima sa vydala podobnym krokom ako ine firmy a kupila si model TM3 a podrobila podrobnej analyze. Vysledkom je, ze bateriove clanky Modelu 3 (produktove cislo 2170) obsahuju len 2,8 % kobaltu. Oproti priemeru v automobilovom priemysle (8%) to je az o 65 % menej. Udaje tejto firmy boli poskytnute casopisu WirtschaftsWoche a ten odhaluje zistenia danej firmy. TM3 ma taketo vyrobne naklady z pohladu materialu, logistiky sa odhaduju na 18000$ cize 15000€. 10000$ asi (8500€) by mali tvorit mzdove naklady a celkove naklady by sa tak mali zastavit na 28000$ (23500€). Cena TM3ky sa pohybuje od 35000 - 78000 USD. Podla tohto by odhadovana marza TM3ky v zakladnej vybavy za 35000$ mala byt 25%. Ale POZOR toto bude platit len po dosiahnuti produkcie 10000 kusov za tyzden. Kde Tesla zatial este nieje. Ked sa pital redaktor portalu Electrek.co Elona Muska ci suhlasi z uvedenou sumou, odpoved boha ROZHODNE. A pre toto si Tesla zatial nemoze dovolit vyrabat TM3 v zakladnej vybave. Ked to Tesla dosiahne, tak to bude znamenat obrat vo financnych vysledkoch.
-
uvidime ci pustia nejake cisla, podla nalinkovaneho tweetu, by malo byt dnes nejake shareholder Q&A, kde zbierali otazky
ja som sa pytal na servisne centra v europe a antikoroznu ochranu, ale to pre nich asi v tento moment nie je podstatneKomentár
-
Komentár
-
Práve som to pozeral, dúfam že nechajú aj 18" disky ako možnosť, tieto 19"-ky na našich cestách by boli nielen značne nepohodlné ale určite aj na podvozok nepridávajúce životnosti. -
Miro, je jsne, ze menej gumy znamema tvrdsiu jazdu. Na TMX som preto zamerne kupil 20tky (TMX ma varianty 22 a 20 ) a zimne som dokonca dal na TMX len 19tky. (20tky tiez kvoli privesu)
No nedavno som mal na 3 dni TMS s 21tkami (TMS sa dodava s 19 a 21) a bol som prekvapeny, ze to nie je az take tvrde, ako som predpokladal. Zrejme je to preto, lebo pneu na Teslach su nahustene az na 3atm a teda kolesa su dost tvrde aj ked maju viac gumy. -
S a X majú vzduchové pruženie, takže ak ho urobili aspoň trocha do pohodlna, mali by aj väčšie rozmery zvládať lepšie. Ale Model 3 má pružiny a klasické tlmiče (dokonca bez nastavenia tvrdosti), takže tam to bude citeľnejšie. A tiež na sever od Bratislavy (a "v našom zapadákove") sú cesty aj na 16-ky moc. A tiež má na veľkosť diskov vplyv vek vodiča. -
To pruženie na S nie je moc pohodlne. Ja mám 19” a je to na našich dierach dosť cítiť. Mal som take iste na A7 a to bolo podstatne pohodlnejšie auto.
-
Komentár