Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Cena a parametre,... model 3:

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • voloda69
    Member
    • Mar 2016
    • 126

    #31
    No musim skonstatovat, ze ak tam ostatne ten notebookovy dispej, ktory podla mna zavadzia pri kolenach a lahko sa bude dat odpalit (zakopnutie, deti a pod.) tak budem sklamany. Nechapem, preco tam nie je displej podobny ako v S a X. Podla mna to prvi uzivatelia TESLE otrieskaju o hlavu, aby to zmenili.

    Komentár

    • Tomáš
      Member
      • Apr 2016
      • 60

      #32
      Vyzerá to tak že môžeme očakávať oveľa väčší dojazd ako bolo oznámené pred rokom - https://twitter.com/elonmusk/status/845331893176324096 . Je dosť možné že Elon pred rokom uviedol dojazd, podľa ktorého sa v podstate riadili ostatné automobilky, a o pár mesiacov vytrie všetkým zrak

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1998

        #33
        No tak ty co chcu AWD cize 4x4 si pockaju. Vraj sa zacne najskor z RWD cize zadnokolkou a po 6 az 9 mesiacoch by mala nabehnut aj AWD cize 4x4. HUD vraj nebude a baterka ma mat maximalnu kapacitu 75kWh. Lebo vecia sa nevojde razvor naprav nepusti. A deklarovany dojazd na stranke Tesla je zrejme len zakladna verzia cca 50kWh mozno 60kWh. Tazko povedat.Neviem ci ten dojazd nieje pre baterku kde su stare bateriove clanky 18650 ale TM3 ma mat uz 2170 cize nove bateriove clanky.
        http://insideevs.com/oh-what-a-tweet...ceo-elon-musk/
        Naposledy upravené ICE666SVK; 28-03-2017, 08:09.

        Komentár


        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
          Jeden displej nerovná se nebude HUD. EM neřekl ne.

        • voloda69
          voloda69 komentoval
          Upraviť komentár
          Na poslednom videu, kde sa prezentuje uz skoro vyrobna verzia MODEL 3 tam ten displej pekne vidno, takze to asi ostane tak, co sa mne osobne nepaci, ale v realite to mozno nebude az take strasne. Len nechapem, ze vsetko pekne dotiahnu do detailu (dizajn, interier, exterier) a potom tam buchnu taky displej. V kazdom pripade, ak som to spravne pochopil, by MODEL 3 mal byt k dispozicii v showroomoch na vyskusanie/pozretie, tak verim ze bude vo Viedni.

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          Podľa dnešných Elonových odpovedí na twitteri HUD naozaj nebude, ale ľudia sa nemajú obávať chýbajúcej prístrojovky, vraj nebude chýbať..

        • Tomáš
          Tomáš komentoval
          Upraviť komentár
          leo Chýbať možno nebude, ale bude to biť do očí a ľuďom sa to nebude (aspoň spočiatku) páčiť.
      • ozana
        Member
        • Jun 2015
        • 192

        #34
        Bez HUD to bude zklamání. Není to zase tak náročná technologie.
        iSCOUT 500USD
        Navdy 100USD
        Carloudy 260USD
        Exloride 300USD
        https://youtu.be/ilFXu-uqnJE

        Komentár

        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          #35
          Ta absencia HUD dost zamrzi. Celkom si neviem predstavit jazdit na aute, kde jedina informacia o mojej aktualnej rychlosti je na stredovom displeji. Nie je to ani ergonomicke ani bezpecne. Raz som mal pozicanu Toyotu Prius kde je to riesene podobne, a to bola hroza Viem ze tlacia na cenu a minimalizmus, ale ten HUD mohli dat aspon za priplatok, pripadne aspon nejaky miniaturny displej nad volant, ktory by ukazoval rychlost a to dufam, ze tam bude aspon vyclenene nejake okno specialne pre jazdne udaje, aby sa to nestratilo v ostatnych informaciach (mapa gps, teplota klimy, atd.). Na to som fakt zvedavy, a dalsi dovod neponahlat sa s rezervaciou kym sa nebude dat poriesit testovacia jazda :-/

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            No ja mam skusenosti s Citroenom Xsara Picaso a tiez sa mi to nepaci. Ten ma tiez udaju v strede. Sestre so svagrom to vyhovuje. Mne nie. To auto ale odvezie kopec veci a soferuje sa dobre, ale toto mi tam vadi. Navyse je displej digitalny a pri nastartovany a zapnuti svetiel intenzita osvetlenia displeja sa zhorsi. Pri prudkom slnku, ktore svieti na okno sa to horsie odcitava co tam vlastne je za udaj a odputava to na viac sekund ako by bolo zdrave od situacii v predu, ktora je najdolezitejsia. Rezervacka nie je este samotne objednanie a da sa zrusit. Ja viem visi tam sice 1000€ a nik nevie do kedy.
            Naposledy upravené ICE666SVK; 29-03-2017, 10:50.

          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            Elon predpoklada, ze o par rokov sa bude pri jazde autom pozerat do mobilu, tabletu, von oknom a.i. a nie na budiky :-)

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Uz teraz sa ludia hladia do mobilu tabletu a von oknom a ked na budiky tak akurat klima ci radio. Nak mi Elon odpovie kde bude ten pocit a radost z jazdy potom. To nepotrebujem auto a mozem jazdit verejnou dopravou. Vide ma to lacnejsie.
        • leo
          leo
          Member
          • Jan 2016
          • 93

          #36
          Podľa ďalšieho Elonovho tweetu bude rýchlosť zobrazená na stredovom displeji vo vrstve meniacej priehľadnosť pola potreby/dôležitosti. Môže to byť krásne jednoduché riešenie. Elon už predtým upozornil, že Model 3 nebude ďalšia verzia Tesly, ako napr. Iphone 2/3/.. Má to byť "lacnejšie auto pre masy", tak asi netreba mať prehnané očakávania, modely S a X budú mať stále navrch v technológii a výkone. Ale hádam to vždy bude lepšie auto ako akékoľvek ICE;-)

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 502
            • lubos98970
            •   

            #37
            Ako to vidíte s kapacitou akumulátora ? Je možné niekde nájsť reálnu váhu napríklad S60, S75, S100 ? Podľa váhy je možné sledovať či je tam menší akumulátor. A začínam veriť tomu že v model 3 bude mať každý jeden rovnaký akumulátor čiže povedzme 75kWh celková kapacita no v základe bude odoknutý na 47-50kWh celková kapacita a neskôr si za príplatok odoknete celú. Vzhľadom na stále padajúcu cenu Li-ion akumulátorov by som to nevidel ako nemožnosť. Ak ich stojí 1kWh len 100 USD tak tých len asi 25kWh naviac ich stojí len 2500 USD naviac no nemajú problém s montážnou linkou všetko by sa chŕlilo rýchlo a s prehľadom. Samozrejme dajú tam minimálne 2 možnosti odomknutia kapacity za 2 rôzne ceny pričom s 50 na 75 to bude dobrých 8-10.000€. A verím že to časom využije viac ako 50% vlastníkov Telsa 3 čiže na tom tak či tak zarobia.
            Preto je otázka či s ekonomického hľadiska nebude lepšie kúpiť 350 ako 375 a dodatočne pri prípadnej akcii odomknúť kapacitu na 75.

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Wikipedia Modelu S:

              1,961 kg (4,323 lb) (60)
              2,090 kg (4,608 lb) (60D)
              2,000 kg (4,410 lb) (70)
              2,090 kg (4,608 lb) (70D)
              2,000 kg (4,410 lb) (75)
              2,090 kg (4,608 lb) (75D)
              2,108 kg (4,647 lb) (85)
              2,112 kg (4,656 lb) (P85)
              2,146 kg (4,731 lb) (P85+)
              2,188 kg (4,824 lb) (85D)
              2,239 kg (4,936 lb) (P85D)
              2,200 kg (4,850 lb) (90D)
              2,250 kg (4,960 lb) (P90D)
              2,300 kg (5,070 lb) (100D)
              2,350 kg (5,180 lb) (P100D)
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 502
            • lubos98970
            •   

            #38
            To predsa nieje možné aby model S60 vážil 1960kg a model S75 až 2000 kg pretože sa jedná o totožné auto. To akože má niečo naviac vo výbave o váhe 40kg ? O tom výrazne pochybujem. Jedine ak by sa jednalo o úplne staré S60 ktoré boli skutočne len 60kWh - boli také nie ?

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Pri S60 je referencia, ze sa jedna o model 2014, zatial co S70 je model 2015.

              Tu je aj zdroj, a kedze sa jedna o recenziu auto magazinu, oni beru vzdy udaje bud od vyrobcu alebo z technickeho preukazu:
              http://www.caranddriver.com/reviews/...ll-test-review

              Neskor tie mensie baterie zjednotili a uz to len softwarovo menili.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              A v podstate to vidno aj medzi modelmi S60 a S60D, zatial co S60 je stary model, S60D prisiel az neskor s uz modernizovanym akumulatorom, a vazi presne tolko isto ako S70D a S75D, teda rovnaka bateria.
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 502
            • lubos98970
            •   

            #39
            A odkiaľ má tieto údaje Wiki ? Uvádza ich niekde aj Tesla ?

            Komentár

            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 439
              •   

              #40
              Ja osobne si pockam na celkovu moznu specifikaciu a parametre, lahko sa moze stat ze si clovek radsej kupi jazdene Sko za rovnaku cenu. Nechame sa prekvapit, ale predpokladam ze vyroba bude meskat a mozni dost vyrazne. Roboty dorazili len teraz, caka ich montaz, testovanie, skusobna prevadzka a az potom plna prevadzka a to netrva ani mesiac ani dva.

              A netreba zabudat ze ludia maju velke ocakavania lebo Tesla a velmi lahko moze nasledovat sklamanie a rusenie objednavok.

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 502
                • lubos98970
                •   

                #41
                Tak tomuto nedávam žiadnu šancu. Verím že makajú naplno a dodržia termín !!!

                Komentár


                • mozeg
                  mozeg komentoval
                  Upraviť komentár
                  Lubos pls. vies blizsi termin? Kedy budu spustene objednavky a prve dodania do Europy? Ja viem len ze v lete by sa malo dat nakonfigurovat, v decembri prve dodavky v ramci USA a nasledne Europa, alebo sa mylim? Dakujem za upresnenie.

                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ja si tiez myslim, ze termin im tentokrat vyde. Pri Sku nemali ziadne skusenosti, tak sa ucili. Pri Xku to boli komlikacie hlavne z novymi vecami, ktore pri Sku nemali trebarz falcon doors (sokolie dvere). Pri TM3ke by malo byt najmenej ludi pri vyrobe. Vyroba bude automatizovana. Uz maju skusenosti a nieje tu ziadna vec ako ked zacinali s Skom ci Xkom. Samozrejme stat sa moze vselico. Ale Tesla je ostro sledovana a investormi co vlozili do spolocnosti svoj kapital. Burzovnymi obchodnikmi, mediami, predobjednavatelmi aut ale aj fanusikmi potencionalnymi kupcami a samozrejme konkurenciou, ktory radi vyuziju kazde zavahanie. Nehovoriac o tom, co stoji kazde zdrzanie a odklonenie sa od povodneho planu. Pomali sa blizime k terminu, kedy by sa mal predstavit vyrobny model 3ky. Tesla model 3 uz jazdi po Kalifornii, tak drzim palce, aby sa to stihlo tak ako to chcu. Samo som zvedavy.

                • voloda69
                  voloda69 komentoval
                  Upraviť komentár
                  No predstavenie MODEL 3 pre VIP ma byt zaciatkom juna 2017 a pre ostatnych zaciatkom jula 2017, take terminy su zatial asi realne. Ale ked predpokladame, ze vsetko pojde dobre tak vyrobia 100 tis. aut v roku 2017 a kedze v USA je cez 200 tis. objednavok tak vsetko pojde tam, takze Lubos neocakaval by som to koncom roka 2017. Ja predpokladam jar/leto 2018 na Slovensku, ak vsetko pojde dobre. A mozno je to tak lepsie, lebo ak sa vychytaju vsetky muchy + bude moznost uz objednat AWD, tak radsej pockajme :-)
              • milan21
                Junior Member
                • Apr 2016
                • 4

                #42
                Dalsie parametre odhalene z internych materialov pre predajcov Tesly:
                - 0-60 mph za 5,6 sekundy
                - polovicny ulozny priestor nez Model S
                http://www.teslarati.com/tesla-model...tions-handout/

                Komentár


                • Ľubomír Hořava
                  Ľubomír Hořava komentoval
                  Upraviť komentár
                  doplnim:
                  dlžka auta 4694mm, teda o 12,5cm dlhšie ako octavia.
                  kufor predny a zadny DOKOPY iba 396L.

                  ak je pravde že to ma zadny kufor okolo 330L (ako staručký LEAF), tak rezervaciu rušim.....toto nie je rodinne auto......plačeeeeem
                  Naposledy upravené Ľubomír Hořava; 23-05-2017, 22:45.

                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  wow to je fakt malicke :-O elektricky IONIQ ma zadny kufor 350L po roletu, 455L celkovo.
                  Uplne najviac ma zarazilo, ze aj prtavy Renault Zoe ma vacsi objem kufru (338L).

                  Tesla asi nechce, aby to bolo pouzitelne ako jedine/hlavne auto v rodine, aby to nekanibalizovalo predaje Model S. Asi netreba mat prilis velke oci, je to predsa len entry-level model. 99.9% rodin stale siahne po Octavii Combi a cenovych ekvivalentoch, Model 3 bude stale okrajova zalezitost, aj napriek planom o masovom rozsireni.

                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Mozno to v buducnosti vyriesi kombik ci uz u S ci u modelu 3. Aj pre toto netreba byt vsade prvy a kupovat macku vo vreci. Auto treba vidiet a vyskusat si ho. Potom clovek zisti ci mu vyhovuje.

                • curgali
                  curgali komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ten malý kufor je dan za perfektnú aerodynamiku a veľký vnútorný priestor bohužiaľ. Ale bude tam možnosť sklopiť zadne delené sedadlá, možno tam bude ťažné zariadenie za príplatok a majiteľ dostane možnosť si odviesť aj objemnejšie veci.
              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 502
                • lubos98970
                •   

                #43
                Ja to takto nevidím a verím že drtivá väčšina ľudí bude max spokojná. Kufor mierne prekvapuje ale uvidíme - osobne mi to až tak nevadí - takmer vôbec. Rýchlosť , dojazd, dizajn a veľa iného je top

                Komentár

                • mozeg
                  Member
                  • Dec 2015
                  • 439
                  •   

                  #44
                  No u mna je kufor dost podstatny. Jedno dieta mame druhe na ceste. Pockame si na oficialne parametre a vybavu a samozrejme cenu. Prinajhorsom kupime jazdene S.

                  Komentár

                  • voloda69
                    Member
                    • Mar 2016
                    • 126

                    #45
                    No ja mam 3 deti (chlapcov) a pokial budu vzadu 3 plnohodnotne sedacky a bude tam tazne zariadenie (bicykle, lyze) tak budem s tym OK. Pre dlhsie trasy a viacej batoziny si budem prenajimat FORD S-MAX, tak som si to nastavil :-)

                    Komentár

                    Pracuje...
                    X