Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nemo
    komentoval k 's odpoveď
    Ostrekovace predneho skla su na stieracoch. Po aktivacii autopilota sa neda regulovat max. rychlost - je nastavena automaticky. V prednej konzole je miesto pre nabijanie dvoch mobilov sucasne.

  • Peto02
    odpovedal
    30 mintove video po Rusky (zrejme Tesla zamestnanec), takze ak niekto vie po rusky tak by mohol napisat ci povedal nieco nove... Cerveny Model 3 s puklicami natretymi na cerveno :-)

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • Juro
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Nevedel som, ze u elektromobilov je "trojfazova nabijacka" vlastne trikrat jednofazova, potom samozrejme plati tvoj vzorec.
    Ja som napisal vzorec pre klasicky vykon v trojfazovej sustave, napr. 3F elektromotor do trojuholnika.. Do ruska posielame motory s ucinnikom 0,82, EU ma prisnejsie kriteria, tak tam 0,84... preto som ho dal v pripade nabijania =1

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Peterka, ved trojfazovy vykon je jednoducho tri krat jednofazovy. Nabijacky elektromobilov vyuzivaju fazove napetie oproti nulaku. Nemiesaj tam medzifazove napetie a ucinnik uz vobec nie. Kazdy kvalitny spotrebic je dnes kompenzovany. 230V*32A*3=22kW
    Naposledy upravené jux; 24-09-2017, 18:57.

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    To plati pre vykon pri jednofazovom nabijani, v priprade trojfazoveho je P=1,83 x U x I x cos Phi: 1,83x400x32x1= 23kW

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Celkom nerozumiem tomu mazaniu tychto videi. Na videu bolo vidiet, ze tam boli pracovnici z Tesly a dovolili spravit video a zrazu ho zmazu z YT. Predpokladam, ze to bolo nahlasene Teslou.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Presne ako si prepovedel - uz to tam nie je.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Myslim, ze tie udaje o prude su pre nas irelevantne. V USA totiz pouzivaju jednofazove rozvody.
    Dufam, ze pre Europu to bude rovnake ako u Modelu S, cize 11 resp 16.5 kW.

  • Ludicrous
    komentoval k 's odpoveď
    P=U x I
    Vykon = napatie krat prud

  • ozana
    komentoval k 's odpoveď
    240V x 40A = 9.6kW

  • Hati
    odpovedal
    Pekne na tom videu vidiet ze to dotykove ovladanie nieje uplne spolahlive. Nieze by system nereagoval, ale obsluha sa proste obcas netrafi (napriklad ked minimalizuje ten panel s hudbou). Nevadi, za cias Nokie a Blackberry sa tiez zdalo ako nezmysel mat klavesnicu len virtualnu - na displeji. Dnes na nej bez problemov pisem tento text

    Zaujalo ma tiez v inom zdroji:
    Tesla has equipped the Model 3 with a 32-amp onboard charger for the standard version and a 40-amp onboard charger for Model 3 with a long range battery pack. (Inde zas uvadzaju ze 48A).
    Je to tak 15 rokov co uz nemusim prepocitavat taketo veliciny, tak prosím o pomoc, aky vykon ma ta palubna nabijacka? Odhadujem spravne ze cca 11kW?

    Vdaka za video, uz sa naozaj tesim. Late 2018...

    Pridajte komentár:


  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Ved to bude presne rovnako ako teraz, prides k autu a bude otvorene. Sice nie FOB-om, ale mobilom cez modry zub.
    Karta bude len ked zlyha mobil. Mohli by to dorobit cez BT aj na TMS a TMX, Teraz je to mobilom otravne, treba zadavat heslo pri kazdom zapnuti auta.

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    To odomknutie kartou ked pojdes z obchodu a dve tasky v ruke, tak to bude zaujimave. Ani z mobilom to nebude lepsie. Mali nehat kluc ako pri S a X.
Pracuje...
X