Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 videá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • ozana
    odpovedal
    Recenze modelu 3


    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    jux cize amici a len 1 europan

  • ICE666SVK
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Dali si zalezat na tom videu a spravili to super.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Z aut co poznam, maju ovladanie stieracov packou nalavo volantu napriklad Chrysler Voyager (a zrejme aj ine chryslery), Mercedes B (a zrejme aj ine mercedesy) a samozrejme TMS a TMX.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    zaskocilo ma ovladanie stieracov na lavej packe - existuje este nejake auto, ktore ovlada stierace lavou(blinkerovou) packou?

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Ja predpokladam, ze coskoro spravia update SW aby sa rychlost dala nastavovat aj kolieskom na volante, to mi pride uplne logicke a jednoduche.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Veľmi dobré video, konečne.

    Keďže zmena nastavenej rýchlosti tempomatu sa upravuje na displeji, úplne to zvádza aby tam boli nejaké užívateľsky definované prednastavené hodnoty. Proste aby som si mohol stlačiť 100 alebo 60 alebo 140 a nemusel som to stále ťukaním meniť. Ioniq pri podržaní páčky tempomatu skáče o 10 km/h, čo je super, veľmi použiteľné a na polceste k úplnej dokonalosti, keby sa to dalo urobiť jedným stlačením.

  • Juro
    odpovedal
    Týchto dvoch už sledujem nejaký ten čas. Teraz sa im podarilo dostať do rúk Model 3. Podrobné video, užite si to.


    Pridajte komentár:


  • Marcel Pavlík
    komentoval k 's odpoveď
    to video som {vytiahol win ntb} stiahol a ulozil. takze je pouzitiu.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Rozdiely oproti Modelu S (z videa):
    Z mobilu mozno otvarat predny aj zadny kufor (to u S nejde).
    Iba manualne otvaranie/zatvaranie zadneho kufra.
    Ostrekovacie trysky su integrovane do stieracov.
    Haciky vzadu na zavesenie saka (wow)! - taka kravina ale tak mi to chyba v Sku...
    Blikacky sa zapinaju hore v priestore zpatneho zrkadla (10:09)
    Velmi pekne vyriesene nabijenie mobilov (10:41) - mozu byt 2 vedla seba a zaroven sa daju aj krytom skryt. Velmi dobra poloha takze sa da aj neho aj pozriet.
    Dalej vo videu hovori o tom, ze zatial nema moznost regulovat odstup od pred nim iduceho auta pri zapnutom adaptivnom tempomate.
    Nastavenu rychlost pri Autosteer nie je mozne regulovat packou (ako u S - hore/dole) ale iba na displeji tukanim na + a - vedla ukazovatela nastavenej rychlosti (pod displejom aktualnej rychlosti) - 21:49. - no neviem, to mi pride dost od veci...

    (Este ze do nas ti komunisti tu rustinu nahustili :-)

  • VladoTA3
    komentoval k 's odpoveď
    Nový link toho videa v ruskom jazyku. Zatiaľ ide, ale dokedy ...
    https://www.youtube.com/watch?v=xcN5gl63KaQ
    Tesla model3 Первое видео с первым русскоязычным владельцем.

  • Marcel Pavlík
    komentoval k 's odpoveď
    audio lepšie ako v S, osem kamier (tri pred spätným zrkadlom, v smerových svetlách na blatníkoch, v stĺpikoch medzi dverami a "do salónu"), batoh na nabíjací kábel má "lepáky", aby nelietal v kufri, podpierka pravého lakťa, chytenie sa za okraj displeja - omnoho ľahšie a presnejšie "sa dotýka" displeja, jediný servisný úkon je dolievanie kvapaliny do nádržky ostrekovača, skrinka pre dva mobily, dva usb, pre ajfón s výmenným pre android, ikona povoľujúca zapniutie autopilota, bez dotyku volantu a akcelerátora, po priblížení brzdí, zapnutím smeroviak zabočí do vedľajšej ***, nepočuť motor, kamery ešte nie sú spárované s autopilovom, na jutube sa ešte nedá sediueť, v kolóne start stop, vynikajúcxe, nastavovanie vzdialenosti od predchádzajúceho podľa rýchlosti na zobrazuje sa na ekrane, ... vo fabrike nové auto, novén technológie, novén robty a treba neustále preprogramovávať. ...a ešte budú pol roka testovať. , ...

    ps - myslím, že to bol ukrajinec, (povedal H), použil pre držiak igelitiek slovo "bagažnik",
    pps - chlap nebol maličký a do displeja kolenom nenarážal!
    Naposledy upravené Marcel Pavlík; 16-10-2017, 18:26.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Uz to tam nie je, sakra.

  • matchke
    komentoval k 's odpoveď
    Немо. А ты говориш по русски? :-)
Pracuje...
X