Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Supercharger pre všetky značky EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
A na otazku, ktorych krajin sa to tyka, tak odpovedal, časom všetkých. Takže kde maju rovnaky konektor (v Europe) ako ine EV, nic tomu tento rok nebrani. Len co povedia skalní, ked pridu so svojou Teslou na SCH a budu cakat az si tam dobije nejaky korejec, na sieti, kvoli ktorej sa ine EV neoplatilo kupit. Chcem vidiet tie pohlady[priezvisko]@me.com
-
za mna to nie je smiesne. nemam teslu, ale pride mi to voci teslakom nefer.... urcite sa im nebudem posmievat.
-
hudino Ja by som tam z úcty ani nechodil. Ale keď si to tak vezmeme, kto sa chodí pásť Ionity za 0.79eur (ktorý má tiež člen DCS napr. za 0.29e). Prakticky nikto. 2 stojany v SC sú skoro stále prázdne. Kľudne môže byť SCH pre non-tesla za 1-1.2e/kWh a nebude tam takisto nikto.
-
ja myslím, že Ionity v Senci je občas využité - keď dajú nejakému novinárovi k testu aj ZSE kartičku
-
s jednaním o dotáciách na výstavbu to začalo v Nemecku a neskôr o nich jednali s Nórmi a všade bola odpoveď - keď sprístupnia SCH všetkým autám, nehovorilo sa o pár stojanoch, takže podľa mňa pripadá do úvahy len scenár, že kde je konektor CCS, musí byť pre všetkých
a neverím, že by si nemecká vláda, ktorej voličov zamestnávajú nemecké automobilky a ktorej voliči - majitelia EV by sa cítili obmedzovaní, dovolila dojednať inak
-
Miro som zvedavy, ci tam budes nabijat za 89 centov/kWh .
Za mna je to pekne svinstvo lebo som dal za auto s nabijanim na SC "zadarmo" tolko, co ty za 2 Korejcov.
Takze ak to chcu pre vsetkych nech laskavo rozsiria pocet stojanov, lebo dnes 4 stojanove SC zufalo nestihaju.
-
-
Inac otvorenie SC pre ine znacky na Slovensku by vela vody nenamutilo. Su na takych lokalitach, ktore clovek nepotrebuje - este mozno LM.
Sielnicu s velkou zachadzkou nahradza Budca priamo na dialnici.
Kosice tam maju aj 60kW ejoin (60 a 250 je sice neporovnatelne - ale urobi to max 10minut rozdiel) a 3 kilometre dalej je ZSE UFC
BA detto, v garazi UFC hub
- Likes 1
Komentár
-
slovenské SCH nie sú až tak vyťažené, ale napr. taký brnenský - tam je podľa fotiek Teslákov často narvané plno ale hovoríme o pre Teslu východných trhoch, podstatný počet SCH je predsa na západe
ale tu ide o celosvetové uvoľnenie, takže to nie je len o dotáciách v pá EU krajinách, Tesla chce zarábať aj na nabíjaní, keď už sieť majú a je to logické podnikateľské správanie
-
Predpokladam, ze ked aj tesla spristupni nabijanie na SC inym znackam, neverim, ze budu do SC dorabat nejaky autorizacny hardver (displeje, tlacidla alebo citacky kadecoho). Bude to musiet fungovat bud len priamo cez autorizaciu EV s SC, pripadne cez nejaku mobilnu aplikaciu, kde identifikacia stojana bude len QR nalepkou.
Navyse by som vyzadoval nejaku reciprocitu, nech ostatni umoznia teslam nabijat technicky aj cenovo rovnako ako nabijaju na SC.
-
Preco by to bol zart? Ja som sa predsa vo vysokej cene prvej tesly podielal na vystavbe SC, za co mam nabijanie v cene auta dozivotne. Dost silno by ma nepotesilo, keby boli SC obsadene autami co nabijaju smiesnym vykonom dlhy cas a ja by som na nabijanie musel cakat, co sa mi zatial este nikdy nestalo. Reciprocitou rozumiem rovnaky system informovanosti o obsadenosti stojanov, rovnaky komfort nabijania a podobne.
-
No pre mna je otvoreny SCH v LM klucova vec pri cestovani na vychod. V Lete dojdem na jeden sup z BA. V Zime dve zastavky, Budca UFC a SCH LM. Potesi. 287km z BA, 200-250 km z vychodu. To vacsina dnesnych EV dojde.Naposledy upravené mozeg; 21-07-2021, 12:29.
-
To, ze si si kupil drahe auto nie je argument - kupil si si ho, lebo si chcel. A mas v tom super benefit nekonecneho nabijania na SC. Ale bolo by utopisticke uvazovat, ze to takto ostane. Kazdy s materskou skolou podnikania vie, ze treba dostat vytaznost co najvyssie. Cize od Tesly je to logicky krok pre zvysenie vytaznosti. Mozno zavedu politiku cien podla casov, v case spicky budu mat netesly astronomicke ceny, nevieme s cim blazon pride. A to, ze ziadas mat online stavy, komfort a ceny. No nemyslim si, ze teraz sa stovky providrov po celom svete pokakaju z Tesly a ochotne budu tieto informacie odovzdavat a upravovat pre vas cenniky a urychlene implementovat plug&charge, lebo TESLA.
-
Argument to je, lebo Tesla majitelom garantovala dozivotne nabijanie a tiez to uvadzala ako sucast ceny, vycislenu v tisicoch dolarov. Ale myslim, ze jux je zrovna z tych slusnych, ktori to nezneuzivali a nabijali doma ako tu viackrat pisal aj kvoli setreniu baterie a ked uz raz za cas su na dlhsej ceste, tak chcu rychle nabit.
Neriesi to, ze starsie Tesly s free SCH mali starsi konektor a teda ho neobsadia ine auta na nabijacke ? Resp. pridavali na vsetky stojany CCS ? Neda sa nabijat na jednom stojane aj CCS aj starym konektorom ? Toto su otazky, ktore mozno ukazú ze to nebude take zle pre starych majitelov.
-
dango ved Tesla to uz robi v USA tusim, v off casoch zlacnila nabijanie aby tolki ludia nenabijali v spicke.
A mozno s dotaciami + za prachy zo ziskaju z nabijania neteslakov vybuduju tolko stojanov ze bude pre kazdeho dost.
Cena vsetko poriesi. Podobne ako na tych obecnych AC nabkach z dotacii, kde pri nastaveni cien vyssich ako pri DC im nehrozi aby tam niekto okrem nudze prisiel nieto este aby boli sori.
-
Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevkyNeriesi to, ze starsie Tesly s free SCH mali starsi konektor a teda ho neobsadia ine auta na nabijacke ? Resp. pridavali na vsetky stojany CCS ?
Komentár
-
Zbytocna panika. Nakolko vacsina aktualnych EV je v nabijani par rokov za opicami tak ani nepodporuju autorizaciu cez CCS. Takze korejec sa sice napichnut moze, ale nasledne moze aj hned odist a novsia generacia EV uz podporuje 200kW+ takze nejake velke zdrzania neocakavam.
Ma vobec niekto okrem Mercedesu EQS autorizaciu cez CCS? 🤨
Komentár
-
Taur - PROSIM VAS NIEEEE nasa firma tuto ficuru nepodporuje, tak je predsa nemozete v tendri ziadat!! Takto presne ku..ia statne tendre inovacie a podnikalteske prostredie, a je to jedno v ktorej oblasti. Ja toto konkretne vidim kazdy tyzden v zdravotnickych technologiach.
-
Načo zbytočne predbiehať, ceny budú známe neskôr, spôsob overenia určite oznámia tiež s nejakým predstihom (myslím, že apka na spúšťanie to bude, nakoľko to bude najjednoduchšie riešenie), bolo by zbytočné hýzdiť pekné stojany nejakými tlačítkami alebo displejmi, každý má dnes mobil.
-
Jo, ja som kludny. Elon ma nejaku predstavu, urcite to x krat premysleli a vedia co robia. V konecnom dosledku to prinesie viac SC stojanov, a ak motyka vystreli, neprekvapilo by ma, ak by Tesla nabehla na gratis/minimalne nabijanie pre Tesly a premiovo spoplatnene pre ne-Teslakov, a realne sa budu vsetci skladat Teslakom na nabijanie a rozsirovanie siete. Za mna win-win, nemyslim si, ze nas teslakov caka katastrofa skor opacne
Komentár