Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Elektromobil Tesla Model S zhorel počas nabíjania do tla
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Bjorn sa tiez vyjadril k horiacej Tesle v Norsku. Kedze je v Thajsku, tak len na zaklade informacii toho, co videl a cital o tom. Tu by bolo fajn, keby niekto z lepsou anglictinou ako je moja napisal, co vlastne vravel.A Tesla Model S caught fire and burned when supercharging at Sundebru (Brokelandsheia/Cinderella) supercharger. The cause of the fire is still unknown. In th...
- Likes 1
Komentár
-
Ani Bjorn sa neodvazil robit nejake zavery. Povedal, ze dotknuty SC bol provizorna verzia umiesneny na palete - ze tam par krat nabijal...
pridal linky
http://www.vgtv.no/#!/video/122942/h...aen-i-full-fyr
http://www.igjerstad.no/tesla-tok-fyr-pa-brokelandsheia
http://www.treehugger.com/cars/elon-...get&id=0&data=
kde porovnava tento poziar k poziadu baterii pri naraze tesly do predmetu na dialnici.
Hovori, ze sa mu nezda, ze tento poziar vznikol v bateriach tesly, skor sa mu zda, ze vznikol vonku vozidla.
- Likes 1
Komentár
-
Hovoril aj o tom, že hliník sa taví už pri teplote okolo 600 stupňov, batéria horí teplotou okolo 500 stupňov, takže od batérie to byť nemohlo, skôr si myslí, že požiar zachvátil interiér po tom, čo sa rozšíril zo zadu vľavo, kde sa nachádza nabíjací konektor.
Nemyslí si, že to Tesla nechá tak. Ako už je pri problémoch s jej vozidlami zvykom, keď dodávala celoplošne a zadarmo titanový štít alebo ako naposledy, keď kvôli jednému incidentu s bezpečnostným pásom, kontrolovali aj vozidlá pri SC.
Spomenul aj Elona, že ten opierajúc sa o štatistiky tvrdí, že vozidlá so spaľovacím motorom majú 5-násobne vyššiu šancu na vzplanutie než EV. Benzínové autá horia teplotou 900 až 1200 stupňov a ich požiar je bleskový oproti EV.
Spomenul aj to, že Model S má protipožiarny štít, chrániaci kabínu, ktorý dáva posádke viac času na únik z vozidla pri požiari.
- Likes 1
Komentár
-
Komentár
-
V Praze loni shořely 3 autobusy během jediného měsíce
http://www.novinky.cz/krimi/388256-u...l-autobus.html
Komentár
-
Na Slovensku na STK a EK kontrolach vas dneska sleduju kamery, aby sa vraj udajne nepodvadzalo. Lebo v minulosti sa stavalo aj to, ze stare autobusy z jednej SADcky bol vybrany jeden, kde sa dali namerat hodnoty, ktore sa dali upravit a toto sa napisalo na vsekty ostatne aby mohli ako firma fungovat. Dneska je situacia taka, ze vam na STK a EK kontrole meria cas a sleduje kamera, co ma za nasledok, ze auto prejde ked sa chce aj tak, len cas za ktory sa tam zdrzite je 30 minut, lebo uradnikov normovaci cas nepusti. Tak si predstavte na akych autach sa vlastne jazdi a co vsetko sa do ovdusia vypusta a co dychame a v akom stave su tie auta. Vraj v aprili ma prist nieco nove a budu dake presnejsie grafy na brzdne systemy a kolko aut potom prejde na cierno aby mohli jazdit? To bude zase biznis pre niekoho. Stare auta to z ciest podla mna nedostane, lebo ludia nemaju na nove ani na ich splatky.
Komentár
-
"lebo ludia nemaju na nove ani na ich splatky"...........
a prečo teda nechodia na bicykli, autobusom, vlakom?
Kde je napísané, že každý musí mať auto?
To sme si len tak zvykli, že musíme mať všetko, aj keď na to nemáme.
Keby sa ľudia trošku uskromnili, bolo by lepšie.
Komentár
-
Nuz po pade komunizmu a otvoreni hranic sme chceli mat hned to co maju aj na zapade a preto autobus a vlak siel do uzadia. Auto osobne mne dava pocit slobody ist kam chcem a kedy chcem a vratit sa z tade a nesledovat cas, kedy mi ide vlak ci autobus a musim este prestupovat atd atd. No ma to aj smutnu stranku, vsetky tie cesty, ktore sa dali v case zeleznej opony spravit miestnymi regionalnymi tratami ci uz vlakom alebo autobusom su zrusene, alebo obmedzene. Ale to je iny pribeh a patri do inej temy.
-
-
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
Komentár
-
Článok na iDnes.cz....
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/ha...lzen-zpravy_vb
prehnané a zveličené alebo reálna realita??
Komentár
-
To je realita, ale na konci prifarbena WOW videom z roku 2016 bez ziadneho popisu. Je samozrejme kravina, ze hasici nemohli k autu, nato ma kazde auto lahko pristupne kabelaze, ktore po prestrihnuti odpoja bateriu kompletne od vozu.
Ze baterie horia aj bez pristupu vzduchu je fakt. Preto sa vlastne tieto poziare realne nehasia ale v podstate sa len znizuje teplota aby nedoslo k retazovej reakcii spustou vody. A potom sa casto dava auto do kontajnera s vodou z toho isteho dovodu.
To su samozrejme negativa. Pozitiva su v tom, ze bateria nevybuchuje a zacina horiet pomerne pomaly. Preto napriklad ten rakusky vodic mohol byt vyprosteny a zachraneny. Keby takto praskol so spalovakom do stromu tak uz je pravdepodobne po kremacii, lebo ako vieme spalovak casto vybuchne a zbohom...
Tych 50 hasicov tam urcite bolo na skoleni, nevidim dovod naco by ich tam malo tolko byt. Bohuzial dnesnym mediam ide o clicky a nie o normalne informovanie.
-
-
Na margo tej rakuskej Tesly bol u susedov celkom humbuk. Zdvihla sa tam teraz burliva diskusia co vlastne robit s horiacim EV. Vsetci sa zhoduju ze sa to hasit neda a v podstate sa to nechava len par dni vyhoriet. To mnozstvo hasicov tam vsak bolo z trosku inych dovodov. Na “ochladzovanie” takto horiaceho EV sa vraj musi minut neskutocne mnozstvo vody. Tato konkretna Tesla zhltla vyse 11.000 litrov a tu nastal problem ze hasici nemali na mieste taky objem tak museli pendlovat hore dole a kyvadlovo dovazat zasoby co vyzadovalo personalne pocty aj dostatok aut. Teraz tam vela ludi pinda kolko CO2 vypustili tie dieslove cisterny chodenim hore dole plus ake su EV setrne voci vode
A vytiahlo to este aj dalsi problem o ktorom sa doteraz velmi nehovorilo. Co s takymto vyhorenym vrakom. Tesla stoji uz par dni uskladnena a nikto ju nechce. Srotoviska davaju od toho ruky prec lebo je tam vyhorena bateria plna chemie. Ti co riesia recyklaciu baterii a nebezpecnej chemie takisto lebo je ta bateria uz poskodena a vyhorena. A v zasade nikto nevie co s tym ma robit Mam blby pocit ze to este hodia na krk majitelovi nech to da do poriadku Rozmyslam aka by bola situacia na Slovensku.
Komentár
-
Mimochodom, jedna Tesla čo horela (tuším v Rakúsku), nakoniec nebol problém hlavná batéria. Ostala v kuse, boli aj foto. Len to teraz neviem dohladať. Lebo samozrejme nájdem len tie správy ako horela Tesla...
oprava: našiel som https://auto.oe24.at/thema/Ausgebran...hung/407361805Naposledy upravené kayle; 28-11-2019, 12:36.
-
-
Jiri GrandPa nie som si isty ci nevybuchuje. Pred nedavnom sa tu objavil ten incident s Konou EV kde bateria vybuchla a vyrazila komplet garazove dvere. Ale neviem ci to bolo nejake specifikum dizajnu baterie Kony alebo co sa tam vlastne stalo... a ci sa to vie teoreticky zopakovat na Tesle.
Komentár
-
To tam vybuchol udajne plyn. Batéria skutočne nemá dôvod vybuchnúť.
-
Jiri GrandPa odkial mas to info? Lebo posledna info ku ktorej som sa dopatral bola zo septembra a stale sa to vysetrovalo a neboli zname ziadne detaily. Ani ked dam googlu hladat “kona explosion gas” tak nenajde nic relevantne.
-
Komentár