Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1916

    KIA EV6

    Vo videu je predstavena KIA EV6 GT. Su tam aj slovenske titulky.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 75

    #2
    Pekne auticko len ta cena... za to mam Teslu Y

    Komentár


    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      No doteraz Tesla mala par vyhod: Supercharger, Technologie, Autopilot, Performance
      Superchargre na SK nie su podla mojho nazoru ziadna vyhoda (lebo v podstate nie su), Technologicky naskok sa zrovnava, Performance sa verzia GT tiez bude priblizovat.
      Ostava autopilot, ale pri sucasnej cene to az taka vyhoda nie je.

      Z mojho pohladu pri najvykonnejsej vezii bude stale TMY lepsia kupa, ale pri ostatnych verziach to bude naopak.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      v Európe je Tesla Autopilot otravnejší (neustály dvojklik) a nie lepší čo sa týka vlastností ako H/K adaptívny tempomat s udržiavaním v pruhoch, takže neostáva žiadna výhoda, len samé nevýhody v servisnom zázemí (H/K servis na každom kroku) a cene auta

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ano aj nie, podla osobných preferencii, mám Kiu eNiro doteraz čakám na sw update je to skoro 5 mesiacov a nič, stále len Kia sľubuje že odstráni základný problém auta!!!!! Nechápem ako mohli vypustiť do predaja auto z chybou sw, ktorý je potrebný k základnému nastaveniu nabíjania a manažmentu auta (táto chyba sa týka iba Silver verziu ktorú mám bohužial v SK predanú iba ja 1 ks ). U Tesly ak bude problém je sw update do max. 2 týždňov vonku a je to opravené, u Kii si možeš čakať koľko chceš, servis s tým nič neurobí... Takže tak ku Kii a Hyundai servisu..., ktorí mám síce za rohom ale je mi naprd...

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      @jurajsun: pro 3 reklamaciach ziadat o vratenie kupnej sumy - to je jedine mozne riesenie. Pozor, ale infotainment je vybrany z rozsirenej zaruky a ma iba standardnu zaruku. (ak mas auto na firmu, tak iba 1 rok)

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Žiadať môžeš, ak je auto na firmu, tak dovi dopo a ak na osobu, musela by to byt sakra veľká závada aby auto zobrali za zostatkovu cenu naspäť. Ja s Konou problém nemám a každým úplatok je lepšia a lepšia.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Tak ako s.r.o. zabudni, už som to skúšal pred 5 rokmi z Renaultom, a pri dnešnom fungovaní súdov je to nemožné, nakoľko žijeme v krajine bezprávia...

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Supercharger by som na SK nezatracoval. Ked bol len ten pri Zvolene a Aupark BA tak to bolo fakt o nicom. Ale ked bude hotovy uz cely grid BA - TN - ZV - LM - KE tak kde realne bude chybat Supercharger? Mas pokryte komplet SK vzhladom na dojazd aj zakladnej SR verzie. O vyhodach v zahranicii ani nejdem pisat. Kedysi som musel vzdy den pred cestou robit resers cez ABRP, hladat kde sa nabijem, ci mam vsetky karticky, zistovat ci dana nabijacka funguje atd. Teraz v Tesle zadam ciel do gps a idem, neriesim, vzdy ma uz pichne na nejaky SC. Planovanie mi nechyba ani trosku, rovnako ako kybel karticiek. Realne sa to uz priblizuje cestovaniu spalovakom, ked som nikdy v zivote neriesil, kde je aka pumpa. Proste som len isiel. Superchargre budu este dlho jednym z top kriterii, preco si niekto vyberie prave Teslu.

      Tie ostatne veci viac menej sedia. Technologie sa dorovnavaju, rozdiel v efektivite ustrojenstva je zanedbatelny. Cenovo sa to zacne tiez pomaly dorovnavat, kedysi stal jediny elektricky Hyundai 35tis€ a dal sa povazovat za relativne ludovy, Ioniq5/EV6 uz je cenovo na urovni TMY. Zostava ten zalostny servis, kde este stale po 10 rokoch taha Tesla za kratsi koniec bez vyraznejsieho pokroku

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      z Tvojho komentára je podstatné "keď bude hotový" a k tomu len ...

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ako ďalšie auto je v hre na prvom mieste Tesla u mňa , nakoľko sa mi pozdáva ten SW a trošku do toho vidím , ostatný výrobcovia sú ešte ďaleko v plienkach viď. Kia , ano dobehnú Teslu ale kedy? Odhadujem tak za 5 rokov, tak isto aj Supercharger je ine kafe, je to fakt otrava plánovať si nabíjanie, v tomto dávam za pravdu Wilovi.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Ono sa to časom všetko zrovná. U Tesly ... s produkciou TM v EU bude treba aj tak viac Tesla servisov. Čo sa tých superchargerov... 6000 je v EU. Spomínaš kartičky, ale teraz si stačí jedna koncernová (wecharge/kiacharge/charge my Hyundai/škoda xyz.... ) a máš teraz v EÚ 12000 DC/UFC, resp. celkovo 210 000 staníc čo vieš aktivovať s 1 kartou. Plánovanie dlhých trás po týchto staniciach ID3 plánuje už teraz. Situácia je už dosť iná ako bola. Resp. tento a ďalší rok bude. Všetky tie autá jedno či Tesly, VW, Škoda, Hyundai, Kia sú už dosť porovnateľné.
      "Mas pokryte komplet SK vzhladom na dojazd aj zakladnej SR verzie." Toto nie je celkom tak. Lebo v 130kmh ti BA -> ZV SR+ v zime nedá s napr. počiat. 90%.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 tak pojdes 120kmh no, prides do ciela o 3 minuty neskor to ze maju ostatni vyrobcovia zjednotene karticky je fajn, ale stale to nikdy nebude na urovni SC. Stale potrebujes vytahovat tu karticku. Na prd ti je KiaCharge alebo ekvivalent, ked prides na Budcu mega skveleho ZSE a nabijacka nejde, alebo prides na GW Deltu, ktora ti dava kvoli poruche 30kW. Tesla v tomto zachadza podstatne dalej, tie nabijacky su spolahlivejsie, vidis ci sa tam niekto nabija atd. Ako hovorim, pisem o svojej skusenosti s neTesla EV, na ktorych som pobehal 170.000km ako na SK tak aj v zahranicii, a o Tesle, s ktorou mam ledva 20.000km, ale cely charging experience je niekde uplne inde. Od kupy TM3 neriesim nabijanie, len cestujem. Je to oslobodzujuce, a rychlo pri tom zabudnes na vsetky neduhy Tesly na predchadzajucich EV som zahranicne cesty vzdy planoval den vopred, v telefone som mal stiahnutych minimalne 5-6 appiek, vsade sa bolo treba registrovat, potvrdit email, potom riesit v ABRP, ktore nabijacky mozem/nemozem pouzit, ktore su prilis pomale, znacit si zalozne riesenia pre pripad poruchy nabijacky, potom cakat kym sa na tej ktorej donabija Leaf na Chademe aby som mohol nabijat ja, boze chran ak tam uz stal v rade niekto dalsi, proste nekonecno bordelu, ktory nemas potrebu ani chut riesit. SC je momentalne to najlepsie, najlahsie a najefektivnejsie riesenie, ake existuje. Jednotna karticka ti odstrani akurat problem s hromadenim plastu a registracii, neriesi prestoje na poddimenzovanych stojanoch, nespolahlivost, obsadenost atd.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo OK ja sa nehadam, ze SC je top, najmenej kolizii a najspolahlivejsie, atd. S tym suhlasim. Len poukazujem, ze to nie je az take zle.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo suhlasim, pri dialkovych trasach nie je nic lepsie ako siet superchargerov a hlavne ked je auto zlinkovane a vie aktualny status vsetkych nabijaciek a riesi si uhrady priamo.
      A to je naozaj ohromna vyhoda Tesly.
      Tu treba zmenu premyslania u poskytovatelov energie, ale podla mna sa nic neudeje pokial zase nezasiahne EU a neprikaze bezplatny roaming, tak ako sa to stalo u mobilov. Bohuzial business je prednejsi ako pohodlie pouzivatelov.
      A koncepcne rozmyslanie aspon na urovni krajin je vo hviezdach a na SK minimalne 2x tak vzdialene, hlavne ze mame viziu vodik/sulik.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      SKolja zial vyzera to tak, ze bez nariadenia EU ohladne Plug&Charge sa asi v blizkej dobe nic nezmeni. Keby sa toto doriesilo, tak zoberu jednu z primarnych vyhod Superchargerov. Otazne je, aka je skutocna vizia automobiliek co sa tyka elektromobility 🤷‍♂️
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 75

    #3
    Prikladám video ako super to nefunguje!!!! Servis mi už vymenil infotaiment za nový , oprava nepomohla , zistili že problém je v softe BMSky
     

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      nefunguje to uz od kupy vozidla alebo sa to pokazilo az neskor? Je to dost zavazna vec, ved nefunguje v podstate najdolezitejsia cast nastaveni a zobrazenia informacii pre elektromobil. Bol by som tiez velmi nastvany, ak by s tym v servise nic nevedeli urobit.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Zistil som to po 2 mesiacoch, riešim to už skoro 8 mesiacov, ale sme v SK natahovat sa cez sudy neuhram, auto jazdi, že to "občas nenačíta základne veci" na jazdenie to podľa nich nemá vplyv, proste Kia a servis si samozrejme veci interpretuju po svojom, nasiel som druhe cloveka na nemeckom fore s tým istým problémom, v Nemecku mu odmietli vziať voz naspäť , takže tiež čaká jak čakanka a nadáva, Kiu si viacej nekúpi, má ju tiež na firmu odpíše a predá i keď to vyriešia tento prístup je neakceptovateľný, preto moje druhé EV bude najpravdepodobnejšie Tesla , alebo Škoda Eniaq, i keď nové autá od koncernu Kia, Hyundai vyzerajú dobre, lenže ja som sa už popálil dosť....

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      ja nastastie s Korejcami nemam ziadny problem, 3 EV/PHEV auta uplne bezchybne. Ale keby sa mi stalo to co tebe, tak by som bol rovnako nastvany. No tak ci onak, ja som uz tiez pred casom uznal, ze dalsie auto bude jedine Tesla, dost bolo kompromisov s "neznackovymi" EV
      Tak snad sa ti podari nejako vybavit opravu, lebo inak bude asi o dost tazsie sa toho auta zbavit.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Opraviť to opravia, ale už chcem mať auto bez kompromisov tak ako píšeš, dnes som kúpil par akcií Tesly vhodné obdobie na nákup.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 360
    •   

    #4
    Cennik a predrezervacia mozna.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      EV6 sa mi vzdaluje :-) Voci tomu Ioniq5 ma super cenu.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Fuha, 62tis€ za plne vybavenu AWD a to este ani nie je top “motorizacia”. EV6GT bude za 70k? 😳

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez uplne nechapem tu cenu oproti IONIQ5. Minimalne ma EV6 vacsiu baterku a viac veci v zaklade. Ten IONIQ5 je v zaklade dost chudobny. K EV 6 vsak treba prirarat Safety PACK za 1590€ a farbu 690€. V tomto svetle 2rocna TM3 LR nevyzera vobec zle.
      Naposledy upravené mozeg; 29-04-2021, 14:16.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      v cenovej hladine od 60k€ hore je pre mna favorit TMY

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak prave, za tu cenu uz by som skusil prehryznut patalie so servisom a obstaranim auta, i isiel rovno do TMY. Ja chapem, ze Korejci sa tlacia do premioveho segmentu, ale to tiez treba robit postupne, a nie skocit zo 40tis eNira do >60tis EV6. Za tuto cenu uz by som asi ocakaval, ze by to mohlo mat aj odznacik Genesis. Ale ked pozeram ceny EV6 tak Genesis bude od 80k vyssie a utocit na TMS. Zobrali to utokom, “ku*vy jedny sikmovoky”, ako by Bohumil povedal

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      No 54k € za KIU sa mi zda uz fakt privela 2WD, 229k,+farba a safety pack. Fleetova zlava je vraj 7% takze cca 45k bez DPH. Dobra palba.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      chce to čas, cenu určí trh

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Predpokladam ze EV6 je top model a vsetky ostatne EV od Kie budu lacnejsie. Na masove rozsirenie to nebude. Pokial nepride model v porovnatelnej/mensej cene ako eNiro na tejto platforme tak je to fakt len pre fanatikov (znacky Kia).

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Mi to tak pride, ze cenotvorba je silno ovplyvnena dotaciami. Oni asi rataju s tym, ze Nemec dostane -9000€, k tomu daka dilerska/fleetova zlava a je ta cena na relativne lepsej urovni. Rakusan dostane uz len 5400€. A taky Holandan alebo Slovak klapne naprazdno, lebo sa nezmesti do cenoveho stropu

      Ale ako povedal Miro, trh urci cenu. Mozno uvidime po roku velke zlavy ked im to nebude nikto kupovat. Alebo to bude trhak a ceny este porastu uvidime casom… ale aktualne to nevyzera na oblubene auto slovenskeho trhu.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1916

    #5
     

    Komentár

    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 243
      • michal56960
      •   

      #6
      Dnes mi doslo mailom. Ze, ci nechcem vymenit moju KIA Carnival.

      https://www.kia.com/sk/nove-auta/ev6/predstavenie/?cmpid=eml|ev6_base
      Pripojené súbory
      Naposledy upravené matchke; 04-05-2021, 10:49.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        To zrejme prislo vsetkym co maju KIA vozidlo, lebo aj mne to prislo.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Mne pisal predajca ze ci nedame stretko a nepokecame o EV6. Tak ak sa dozviem cosi viac dam vediet.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Aj mne to prislo a nikdy som ziadnu Kiu nemal ani som sa nehlasil do Kia newsfiltra
    Pracuje...
    X