Ahojte kukol som si Bjornov challenge teda aspon nabijania nanovo a mozem teda korigovat svoje posty vyssie:
1. nick81 ma s coldgate a rapidgate pravdu ale pravda ktoru tiez uviedol je aj fakt ze to stale tlaci 100+kW a zohrieva sa aj pred predohrevu naozaj rychlo, rapidgate tiez neklesne nabijanie pod 100kW+;
2. Neviem ci siel vadny udaj z auta do mobilu ale neviem preco bjorn vykuroval auto na 27C inak povedane kurenie naplno (vidiet to ked stoji pri jazde nevidime nastavenie teploty)
3. Neviem tlak v pneu, preco to hovorim? Pretoze TEsly testuje na 3,2 bara.
4. 2x prisiel na nabijacku prenabity inak povedane SOC nad 20%, je to asi preto ze TEsla ti povie presne kolko bude spotreba a hotovo, Korejci to pocas jazdy menia a je preto tazke odhadnut kolko treba nabit. Moj odhad je ze ale mohol usetrit aj 10min.
a) prva zastavka SOC 6%
b) druha SOC 29%
c) tretie SOC 22%
d) stvrte SOC 13%
e)piate SOC 9%
f) 1000km pri 25%
5. Priemerna spotreba: 263Wh/km
Za mna inak povedane ze sa to da zvladnut aj za cas okolo 9:30-9:40 a to uz je fakt vynikajuca hodnota.
A RWD je lahsie s lepsou spotrebou tak kludne sa moze pobit o prve miesto s TM3 LR. Ak to KIA este vylepsi nejakym SW updatom to auto bude fakt pecka.
Skusim si ho pozicat na viac ako den a skusit spravit BA-HE (MI alebo Zemplinska Sirava lebo PO-VT sa rekonstruuje a zdrzanie je aj 30+ min) a spat, taky SR 1000km challenge v realnych podmienkach v ZIME.
TM3 LR ktora je prva sla v lete pri priemerke 20C. Mala vsak vynikajucu spotrebu 185Wh/km a keby sme priratali 15Wh/km na kurenie. Zaroven zobrali do uvahy ze TM3 LR nemusela predhrievat bateriu a spotreba tak bola nizsia ta by ju kludne mohol dobehnut eTron a spol. Zaujimave.
1. nick81 ma s coldgate a rapidgate pravdu ale pravda ktoru tiez uviedol je aj fakt ze to stale tlaci 100+kW a zohrieva sa aj pred predohrevu naozaj rychlo, rapidgate tiez neklesne nabijanie pod 100kW+;
2. Neviem ci siel vadny udaj z auta do mobilu ale neviem preco bjorn vykuroval auto na 27C inak povedane kurenie naplno (vidiet to ked stoji pri jazde nevidime nastavenie teploty)
3. Neviem tlak v pneu, preco to hovorim? Pretoze TEsly testuje na 3,2 bara.
4. 2x prisiel na nabijacku prenabity inak povedane SOC nad 20%, je to asi preto ze TEsla ti povie presne kolko bude spotreba a hotovo, Korejci to pocas jazdy menia a je preto tazke odhadnut kolko treba nabit. Moj odhad je ze ale mohol usetrit aj 10min.
a) prva zastavka SOC 6%
b) druha SOC 29%
c) tretie SOC 22%
d) stvrte SOC 13%
e)piate SOC 9%
f) 1000km pri 25%
5. Priemerna spotreba: 263Wh/km
Za mna inak povedane ze sa to da zvladnut aj za cas okolo 9:30-9:40 a to uz je fakt vynikajuca hodnota.
A RWD je lahsie s lepsou spotrebou tak kludne sa moze pobit o prve miesto s TM3 LR. Ak to KIA este vylepsi nejakym SW updatom to auto bude fakt pecka.
Skusim si ho pozicat na viac ako den a skusit spravit BA-HE (MI alebo Zemplinska Sirava lebo PO-VT sa rekonstruuje a zdrzanie je aj 30+ min) a spat, taky SR 1000km challenge v realnych podmienkach v ZIME.
TM3 LR ktora je prva sla v lete pri priemerke 20C. Mala vsak vynikajucu spotrebu 185Wh/km a keby sme priratali 15Wh/km na kurenie. Zaroven zobrali do uvahy ze TM3 LR nemusela predhrievat bateriu a spotreba tak bola nizsia ta by ju kludne mohol dobehnut eTron a spol. Zaujimave.
Komentár