Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevkySamozrejme settings žiadne k tomu.
Tesla Berlin, ci Nordkapp, nevypisal tu hlasku o nedostatocnom nabijani, len obyc navigacia. Este je tam nejaky bug, vid obr 8:28 hod vsetky 3 typy tras, ale potom to uz dal dobre. Zoznam nabiek scrolovatelny, ak ich je viac.
- Likes 1
Komentár
-
Ďalšia vec že by mohlo na základe výkonu nabíjačky odhadnúť aj čas nabíjania a ten zarátať do ETA alebo nebodaj aj vizualizovať... Tým by automaticky neponúkalo AC. A teda ejoin v Belej disponuje aj DC 60 kW... To už vôbec nerozumiem prečo vybralo AC v tej lokalite
-
PistaTT Ak by odhadli a započítali by čas nabíjania, bolo by to hneď ako tak použiteľné. Nehľadalo by to nezmysly ala AC, fungovala by voľby trasy (najrýchlejšia), a aj šofér by vedel aspoň odhadom do koľko má nabiť a mal by predstavu za koľko pride do cieľa.
-
Funkcionlaita, ktoru ma Tesla uz 10 rokov. Ako mozete chciet nieco co ma Tesla ked nemate Teslu :-). Tolka drzost. /S
-
Jiri GrandPa No jo, kebyže tam fungujú ultrazvuky a AP, tak neváham.
Všetky značky to už majú okrem ..korei Snáď, ešte 1-2 updaty a bude to ako má byť
-
nick81 buducnost je vo Vision, aj ine znacky uz zacinaju len na kamerach
FSD beta sa zacina testovat v Europe a po preklopeni systemu aj pre zakladny AP to bude ina parada podla toho ako sa sprava v USA
Ale trpezlivost to chce od uzivatelov zatial znacnu, posledne mesiace sa pri tempomate zapinaju automaticke stierace a staci jedna muska pred kamerou a stieraju a stieraju, takze bud jazdit bez tempomatu alebo zodrate gumicky za jednu jazdu alebo kazdych 50 km stat a cistit predne sklo, aj take su kompromisy v dnesnom obdobi. A to mam aj ultrazvuk aj radar na aute. Navrat ku korenom soferovania, ziadne pomocky.
-
Ja som prestal updatovat pred 3/4 rokom a mam aj radar aj stierace normalne funkcne . Nekdy mene je vice...
-
Miroslav Rojko To s tým vision=budúcnosť počúvam už 3 roky. Vôbec tento názor nezdielam. Long control určite nie. Nestíha to pružne reagovať a v zlom počasí v noci je to nanič. HW 4.0 má mať HD radar Toto je budúcnosť spolu s tými kamerami. Na všetkom sa nevypláca šetriť.Naposledy upravené nick81; 15-06-2023, 15:00.
-
nick81 radar ze vraj ano boli hlasy, ale prve Y v USA s HW4 maju len lepsie rozlisenie vsetkych kamier, nie radar
Pod vision som myslel vsetko - nahrada parkovacich senzorov, senzorov dazda,….
Ono aj clovek ide cely zivot na vision a nema radar (teda mozno niekto ma 6.zmysel), takze zdokonalovanim rozlisenia kamier a rozpoznavania objektov a ich stavu sa urcite pokroky neustale daju dosahovat.
-
To je sice pekne, ze clovek ma iba vision ale ze byt to bolo idealne by som nepovedal. Keby som mal v hlave radar a sonar vobec by som sa nenahneval
-
HW4 auta (teda aspon S a X) maju novy radar, tu je rozobraty:
https://twitter.com/greentheonly/sta...40663157817345
teraz sa zacina montovat HW4 do Y a asi aj do 3, tam to ale zatial vyzera, ze tam radar nie je. Ja mam nove S este s HW3, ultrazvukom a snad aj radarom, ale rozlisenie a hlavne farebnost kamier z HW4 je vyrazne lepsia. Vyzera to ale, ze maju rovnake konektory, takze mozno aspon smerovkove by sa dali retrofitnut.
-
Niekedy sa zíde pozrieť na kórejský update kia čo bude v ďalšom update Konečne po rokoch preštýlujú ten pravý sidebar. Obrazovka s percentami.
A pridali tam nový widget na info o spotrebe.
https://update.kia.com/KR/KO/updateNoticeView/GlQYg4
- Likes 5
Komentár
-
Ahojte, letna spotreba na dlhych trasach prijemne prekvapila i mna 12.5 az 15kWh/100 km s lahkou nohou.
Nizsie na screenshote je vidiet podrobnejsie ako je spotreba % rozdelenia medzi engine, klimu, chladenie baterie pri nabijani (aka battery care).
Su to data vytiahnute cez API, ktore zasobuje kia connect appku - https://github.com/ZuinigeRijder/hyu...onnect_monitor
- Likes 2
Komentár
-
Tak prvý krát auto odhadlo dojazd na 500 km
A dnešná otočka TT-Brno-TT, cez Babu, relatívne pohodovym tempom - diaľnica 125-130
Za posledný mesiac som mal veľa krát (nepočítal som to ale viac ako 20 prejazdov jedným či druhým smerom to bolo určite) cestu cez Babu a hoci apke sa nedá veriť, tak množstvo rekuperovanej energie vyráža dych.
Pripojené súboryNaposledy upravené PistaTT; 31-07-2023, 06:02.
- Likes 1
Komentár
-
V ČR už majú cenník na EV6 2024 https://www.kiakladno.cz/web_files/p...ime=1685691132- Matrixy len GT LINE
- GT line zas len na 20"
- 360 a pod asistenti iba GTLINE a treba techpack
- TČ v GTline za príplatok
- Dojazd AWD 484km
Komentár
-
Yay! Wireless CarPlay!
https://update.kia.com/EU/E1/updateNoticeView/z5ckII
som zvedavy. uz to kopirujem a dnes to hodim do auta
Komentár
-
Hneď prvý deň sme zmerali nové 199km odometer Kia EV6 Awd Gtline 20".
0 sa len načala, takže klasicka kapacita okolo 74.5kWh v 100-0%
AWD 20" oproti RWD 19" žerie slušne dosť. Nerobil sa primárne test spotreby, ale pri 130 tam lietali hodnoty okolo 28kWh/100.
Ale sú tam až široké 255 R20 pneu. Môj Ioniq má 225 R18, nová tesla 3 šírku 235.
Nebolo vidno výrazny rozdiel medzi ECO-NORMAL-SPORT. Škoda
Naposledy upravené nick.n17; 08-11-2023, 09:46.
- Likes 2
Komentár
-
Pneumatiky so sírkou 255 mm alebo viac sú na všetkých Tesla Y (aj 19" aj 20"), takže máš pravdu, že žerie dosč. Pri použití rovnakej šírky pneu je rozdiel spotreby oproti lídrovi trhu výrazný, keď EV6 má 28kWh/100km.
-
Miroslav Rojko Aspoň vieme čo bude v EV6 MY2024 okrem ccNc infotainmentu. Neviem či je to presne 28, alebo 26, ale čakal som SW update, že ECO bude aspoň nejako reagovať. Alebo custom mode na 2WD only (je tam len snow)
Líder trhu by mal zrýchliť nabíjanie :-D V tom je líder trhu EV6. Nie je to len o spotrebe a dojazde.
-
nick.n17 mozno ten iny lider trhu pozera na tohto lidra trhu, co urobi 800V a >250kWh so zivotnostou baterie. Dajte tomu cas, nie vsetko nove byva vzdy dobre, Toyota sa toho drzi uz roky a vydalo im to na najvacsiu automobilku sveta 😉 cim nechcem tvrdit, ze treba za kazdu cenu brzdit progres, ale motivacie byvaju rozne, a nie vzdy pochopitelne pre bezneho uzivatela. Som si isty, ze v Tesle zvazovali aj 800V a pre nieco sa rozhodli, ze to zatial nepotrebuju. Ci uz su to financie, technologia alebo prilisna zmena architektury. Vyckajme na konci dna ma hlavne slovo zakaznik, nie automobilka.
-
Wilo mas ciastocne pravdu. Ale napriklad cylidricke baterie nie su ziaden zazrak co sa tyka zivotnosti (hlavne koli teplotnemu managementu), blade baterie su omnoho lepsie, ale Tesla sa rozhodla pre cylidricke koli cene vyrobneho procesu. Jednoducho na trhu je nedostatok strojov na vyrobu blade baterii. Technologia vyroby cylindrickych je lacnejsia a stroje na vyrobu su omnoho dostupnejsie.
Takto sa uvazuje.
-
SKolja samozrejme, financny aspekt je velmi dolezity pre kazdeho vyrobcu. Zas na druhu stranu, je otazne, ci sa oplati investovat do Blade baterii, ked nam klopu na dvere SolidState, ktore su niekde inde. Beriem to ako prestupnu stanicu v ramci technologickeho pokroku.
-
Tesla uz ma 800V system v Semi aj v Cybertruck. Netusim ale ako maju spravene nabijanie na starych V2 Superchargeroch, mozno to interne prepinaju cez stykac na 400V system pre tento pripad. V3 by uz mala zvladat do 1000V, takze tam to asi vedia, ale tiez to moze byt kvoli load balancingu mozno problem.
Komentár