Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • PistaTT
    Member
    • Jun 2022
    • 132
    •   

    Vyšla nová aktualizácia máp Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_3571.jpg
Videní:	786
Veľkosť:82,0 KB
ID:	91311

    Komentár

  • PistaTT
    Member
    • Jun 2022
    • 132
    •   

    Tak ten route planner je teda paskvil. Naplánoval mi nabíjanie na AC cestou do KE 😂
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_3575.jpg
Videní:	814
Veľkosť:126,0 KB
ID:	91315 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_3574.jpg
Videní:	750
Veľkosť:98,4 KB
ID:	91316

    Komentár


    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Mi to príde že vývojári čo tento produkt vyrábajú v živote EV nepoužívali. Samozrejme settings žiadne k tomu. Že by som si aspoň ručne zakázal návrh AC pri tejto feature.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Mozno v engineering mode Napisme prip. na servis/zastupenie nech maju feedback.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevky
    Samozrejme settings žiadne k tomu.
    PistaTT V SR to dava na KE len ejoin. Ale ked si dam Prahu, alebo Chorvatsko, je tam preferuje ionity. Zjavne ma ejoin vyssiu prioritu ako ZSE/GW. Ale je pravda, ze som dal hladat. EV charging stations, vlavo hore je ikona filtra, vyhodil som si vsetko AC, vsetky stanice okrem Ionity/Virta/eON. Mozno som tym nieco pokazil / vylucil. Aj tu basku vodu celkom dobre rozhodilo na 3-4 nabijania (SoC 66% a len 64kWh). Akurat clovek nevidi do kolko ma nabit.

    Tesla Berlin, ci Nordkapp, nevypisal tu hlasku o nedostatocnom nabijani, len obyc navigacia. Este je tam nejaky bug, vid obr 8:28 hod vsetky 3 typy tras, ale potom to uz dal dobre. Zoznam nabiek scrolovatelny, ak ich je viac.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	752
Veľkosť:899,1 KB
ID:	91321
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	659
Veľkosť:597,2 KB
ID:	91322

    Komentár


    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Taky filter som videl pre zobrazovanie POI na mape a AC som z neho vyhodil už dávno

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Mal som v aute veľmi obmedzený čas na skúšku. Tak som nevedel či to bolo tým. Napísal som do servisu pripomienky, nech to pošlú vyššie.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Ďalšia vec že by mohlo na základe výkonu nabíjačky odhadnúť aj čas nabíjania a ten zarátať do ETA alebo nebodaj aj vizualizovať... Tým by automaticky neponúkalo AC. A teda ejoin v Belej disponuje aj DC 60 kW... To už vôbec nerozumiem prečo vybralo AC v tej lokalite

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      PistaTT Ak by odhadli a započítali by čas nabíjania, bolo by to hneď ako tak použiteľné. Nehľadalo by to nezmysly ala AC, fungovala by voľby trasy (najrýchlejšia), a aj šofér by vedel aspoň odhadom do koľko má nabiť a mal by predstavu za koľko pride do cieľa.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Funkcionlaita, ktoru ma Tesla uz 10 rokov. Ako mozete chciet nieco co ma Tesla ked nemate Teslu :-). Tolka drzost. /S

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa No jo, kebyže tam fungujú ultrazvuky a AP, tak neváham.
      Všetky značky to už majú okrem ..korei Snáď, ešte 1-2 updaty a bude to ako má byť

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 buducnost je vo Vision, aj ine znacky uz zacinaju len na kamerach
      FSD beta sa zacina testovat v Europe a po preklopeni systemu aj pre zakladny AP to bude ina parada podla toho ako sa sprava v USA

      Ale trpezlivost to chce od uzivatelov zatial znacnu, posledne mesiace sa pri tempomate zapinaju automaticke stierace a staci jedna muska pred kamerou a stieraju a stieraju, takze bud jazdit bez tempomatu alebo zodrate gumicky za jednu jazdu alebo kazdych 50 km stat a cistit predne sklo, aj take su kompromisy v dnesnom obdobi. A to mam aj ultrazvuk aj radar na aute. Navrat ku korenom soferovania, ziadne pomocky.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som prestal updatovat pred 3/4 rokom a mam aj radar aj stierace normalne funkcne . Nekdy mene je vice...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko To s tým vision=budúcnosť počúvam už 3 roky. Vôbec tento názor nezdielam. Long control určite nie. Nestíha to pružne reagovať a v zlom počasí v noci je to nanič. HW 4.0 má mať HD radar Toto je budúcnosť spolu s tými kamerami. Na všetkom sa nevypláca šetriť.
      Naposledy upravené nick81; 15-06-2023, 15:00.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 radar ze vraj ano boli hlasy, ale prve Y v USA s HW4 maju len lepsie rozlisenie vsetkych kamier, nie radar

      Pod vision som myslel vsetko - nahrada parkovacich senzorov, senzorov dazda,….

      Ono aj clovek ide cely zivot na vision a nema radar (teda mozno niekto ma 6.zmysel), takze zdokonalovanim rozlisenia kamier a rozpoznavania objektov a ich stavu sa urcite pokroky neustale daju dosahovat.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To je sice pekne, ze clovek ma iba vision ale ze byt to bolo idealne by som nepovedal. Keby som mal v hlave radar a sonar vobec by som sa nenahneval

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      HW4 auta (teda aspon S a X) maju novy radar, tu je rozobraty:
      https://twitter.com/greentheonly/sta...40663157817345

      teraz sa zacina montovat HW4 do Y a asi aj do 3, tam to ale zatial vyzera, ze tam radar nie je. Ja mam nove S este s HW3, ultrazvukom a snad aj radarom, ale rozlisenie a hlavne farebnost kamier z HW4 je vyrazne lepsia. Vyzera to ale, ze maju rovnake konektory, takze mozno aspon smerovkove by sa dali retrofitnut.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Joooj len ta spotreba, kto nadaval na eTron alebo iPace tak toto uz je ina liga 🫣
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Niekedy sa zíde pozrieť na kórejský update kia čo bude v ďalšom update Konečne po rokoch preštýlujú ten pravý sidebar. Obrazovka s percentami.
    A pridali tam nový widget na info o spotrebe.

    https://update.kia.com/KR/KO/updateNoticeView/GlQYg4

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	714
Veľkosť:79,6 KB
ID:	91399

    Komentár

    • PistaTT
      Member
      • Jun 2022
      • 132
      •   

      Letná spotreba na úrovni WLTP, či kúsok pod ňou. Pri mojej relatívne ťažkej nohe na plynovom pedáli... Takýto vysoký odhadovaný dojazd ako som mal dnes ráno som v aute ešte nevidel.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_3763.jpg
Videní:	698
Veľkosť:85,3 KB
ID:	91755

      Komentár

      • electri5
        Junior Member
        • Jan 2022
        • 4
        •   

        Ahojte, letna spotreba na dlhych trasach prijemne prekvapila i mna 12.5 az 15kWh/100 km s lahkou nohou.

        Nizsie na screenshote je vidiet podrobnejsie ako je spotreba % rozdelenia medzi engine, klimu, chladenie baterie pri nabijani (aka battery care).

        Su to data vytiahnute cez API, ktore zasobuje kia connect appku - https://github.com/ZuinigeRijder/hyu...onnect_monitor



        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	600
Veľkosť:105,5 KB
ID:	91863

        Komentár

        • PistaTT
          Member
          • Jun 2022
          • 132
          •   

          Tak prvý krát auto odhadlo dojazd na 500 km
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_3883.jpg Videní:	0 Veľkosť:152,7 KB ID:	91962
          A dnešná otočka TT-Brno-TT, cez Babu, relatívne pohodovym tempom - diaľnica 125-130
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_3884.jpg Videní:	0 Veľkosť:86,5 KB ID:	91963

          Za posledný mesiac som mal veľa krát (nepočítal som to ale viac ako 20 prejazdov jedným či druhým smerom to bolo určite) cestu cez Babu a hoci apke sa nedá veriť, tak množstvo rekuperovanej energie vyráža dych.
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_3885.png Videní:	0 Veľkosť:98,2 KB ID:	91965
          Pripojené súbory
          Naposledy upravené PistaTT; 31-07-2023, 06:02.

          Komentár

          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            V ČR už majú cenník na EV6 2024 https://www.kiakladno.cz/web_files/p...ime=1685691132
            • Matrixy len GT LINE
            • GT line zas len na 20"
            • 360 a pod asistenti iba GTLINE a treba techpack
            • TČ v GTline za príplatok
            • Dojazd AWD 484km
            Veľmi divné konfigurácie majú susedia...

            Komentár

            • MasterBlaster
              Junior Member
              • Jan 2022
              • 17
              •   

              KIA EV6 GT v trochu inej akcii… vdaka takymto “akrobatickym” ukazkam z ČR sa opat raz citim bezpecnejsie
               

              Komentár

              • PistaTT
                Member
                • Jun 2022
                • 132
                •   

                Yay! Wireless CarPlay!
                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	319
Veľkosť:94,7 KB
ID:	93688
                https://update.kia.com/EU/E1/updateNoticeView/z5ckII

                som zvedavy. uz to kopirujem a dnes to hodim do auta

                Komentár


                • PistaTT
                  PistaTT komentoval
                  Upraviť komentár
                  tak hov*o z toho. wireless CP sni AA sa nekona.

                • MasterBlaster
                  MasterBlaster komentoval
                  Upraviť komentár
                  co uz, tak hadam sa dockame este inokedy.. teda ak to AA/CP chip supportuje aj v nasej MY'22 verzii - co mi stale nie je jasne ci je/bude v tomto rozdiel voci MY'24
              • PistaTT
                Member
                • Jun 2022
                • 132
                •   

                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	301
Veľkosť:348,3 KB
ID:	93697
                tak aspon nieco pekne prislo s tym updatom

                Komentár


                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  A co ma byt to pekne co prislo? Mozno to chcelo foto predtym a potom.

                • PistaTT
                  PistaTT komentoval
                  Upraviť komentár
                  Do split screenu pribudla táto obrazovka s detailami spotreby. Doteraz tam nebolo nič užitočné ani pekné. (Boli tam média, mapa zabudovanej Navi, kompas a ešte nejaké blbosti). Toto sa mi páči a uvidime či to bude aj užitočné na niečo.
              • nick.n17
                Member
                • Oct 2023
                • 62
                •   

                Hneď prvý deň sme zmerali nové 199km odometer Kia EV6 Awd Gtline 20".
                0 sa len načala, takže klasicka kapacita okolo 74.5kWh v 100-0%

                AWD 20" oproti RWD 19" žerie slušne dosť. Nerobil sa primárne test spotreby, ale pri 130 tam lietali hodnoty okolo 28kWh/100.
                Ale sú tam až široké 255 R20 pneu. Môj Ioniq má 225 R18, nová tesla 3 šírku 235.

                Nebolo vidno výrazny rozdiel medzi ECO-NORMAL-SPORT. Škoda

                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:217,6 KB ID:	93721
                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:189,8 KB ID:	93722
                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	0 Veľkosť:516,1 KB ID:	93723​​​
                Naposledy upravené nick.n17; 08-11-2023, 09:46.

                Komentár


                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Pneumatiky so sírkou 255 mm alebo viac sú na všetkých Tesla Y (aj 19" aj 20"), takže máš pravdu, že žerie dosč. Pri použití rovnakej šírky pneu je rozdiel spotreby oproti lídrovi trhu výrazný, keď EV6 má 28kWh/100km.

                • nick.n17
                  nick.n17 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Miroslav Rojko Aspoň vieme čo bude v EV6 MY2024 okrem ccNc infotainmentu. Neviem či je to presne 28, alebo 26, ale čakal som SW update, že ECO bude aspoň nejako reagovať. Alebo custom mode na 2WD only (je tam len snow)

                  Líder trhu by mal zrýchliť nabíjanie :-D V tom je líder trhu EV6. Nie je to len o spotrebe a dojazde.

                • Wilo
                  Wilo komentoval
                  Upraviť komentár
                  nick.n17 mozno ten iny lider trhu pozera na tohto lidra trhu, co urobi 800V a >250kWh so zivotnostou baterie. Dajte tomu cas, nie vsetko nove byva vzdy dobre, Toyota sa toho drzi uz roky a vydalo im to na najvacsiu automobilku sveta 😉 cim nechcem tvrdit, ze treba za kazdu cenu brzdit progres, ale motivacie byvaju rozne, a nie vzdy pochopitelne pre bezneho uzivatela. Som si isty, ze v Tesle zvazovali aj 800V a pre nieco sa rozhodli, ze to zatial nepotrebuju. Ci uz su to financie, technologia alebo prilisna zmena architektury. Vyckajme na konci dna ma hlavne slovo zakaznik, nie automobilka.

                • SKolja
                  SKolja komentoval
                  Upraviť komentár
                  Wilo mas ciastocne pravdu. Ale napriklad cylidricke baterie nie su ziaden zazrak co sa tyka zivotnosti (hlavne koli teplotnemu managementu), blade baterie su omnoho lepsie, ale Tesla sa rozhodla pre cylidricke koli cene vyrobneho procesu. Jednoducho na trhu je nedostatok strojov na vyrobu blade baterii. Technologia vyroby cylindrickych je lacnejsia a stroje na vyrobu su omnoho dostupnejsie.
                  Takto sa uvazuje.

                • nick.n17
                  nick.n17 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Wilo Nemusíš mať obavy. Hyundai / Kia má kvalitné akumulátory. 800V 230kW je tam v pohode. Dát už je dosť.

                • Wilo
                  Wilo komentoval
                  Upraviť komentár
                  SKolja samozrejme, financny aspekt je velmi dolezity pre kazdeho vyrobcu. Zas na druhu stranu, je otazne, ci sa oplati investovat do Blade baterii, ked nam klopu na dvere SolidState, ktore su niekde inde. Beriem to ako prestupnu stanicu v ramci technologickeho pokroku.

                • jeeff
                  jeeff komentoval
                  Upraviť komentár
                  Tesla uz ma 800V system v Semi aj v Cybertruck. Netusim ale ako maju spravene nabijanie na starych V2 Superchargeroch, mozno to interne prepinaju cez stykac na 400V system pre tento pripad. V3 by uz mala zvladat do 1000V, takze tam to asi vedia, ale tiez to moze byt kvoli load balancingu mozno problem.
              • nick.n17
                Member
                • Oct 2023
                • 62
                •   

                Pôvodne zverejnené od PistaTT
                tak aspon nieco pekne prislo s tym updatom
                Divná logika kompilovania updatov. Oni vám tam nedali to hlavné. Plánovač so zostatkovými percentami, od koľko do koľko nabiť.

                Ioniq5 to už má tiež. US EV6 takisto. Takže zas musíte mesiace čakať na nový update.

                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	229
Veľkosť:432,1 KB
ID:	93743
                ​​

                Komentár

                • PistaTT
                  Member
                  • Jun 2022
                  • 132
                  •   

                  https://www.autoexpress.co.uk/kia/ev...-new-look-2024

                  Fakt blbý vtip...

                  Komentár


                  • milan84
                    milan84 komentoval
                    Upraviť komentár
                    po autach ako nova Kona alebo EV9 ma uz korejci asi nedokazu prekvapit
                    V kazdom pripade, aj ludia na importe dufaju, ze toto je nepodareny render a nema nic s realitou.

                  • Wilo
                    Wilo komentoval
                    Upraviť komentár
                    EV6 v aktualnej podobe je tak vydarena, ze sa jej naozaj nemusia najblizsich 7-8 rokov ani dotknut, a sustredit sa len na technicke vylepsenia. Ak ma tento facelift realny zaklad, tak je cas na preriedenie manazmentu 🙈

                  • 1fisker
                    1fisker komentoval
                    Upraviť komentár
                    prečo blbý vtip?

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Súťaž o to, kto spravi najskaredsie EV pokračuje.
                Pracuje...
                X