UPDATE k problemom s kurenim - po aktualizacii navigacie a infotainmentu funguje z aplikacie: aj predohrev vzduchu,ale len do vykonu 2kw.. takisto stale funguje zapnutie odmrazovania okien, zrkadiel a vyhrievania volantu... tie 2kw su pravdepodobne priamy ohrev spiralou (PTC) nie tepelne cerpadlo...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
- Likes 1
-
https://www.youtube.com/watch?v=kXUnaO4OCik
Vyzerá, že to už fixli. Skušal si nový update z 14.12.2021?
-
podobne to mam aj ja ako ten typek vo videu, s defrostom to kurenie nefunguje (aj s poslednym updatom, nie je to fixnute). Defaultne bol defrost v appke vypnuty, preto som si to nevsimol, remote ohrev funguval. Akonahle zapnem kurenie s defrostom (je jedno ci cez climate control alebo v aute), ventilator sa roztoci, no zovsadial ide studeny vzduch. Vela ludi s tym malo problem a pomohla az vymena invertora.
-
to som vedel uz davno,lebo ked spustite defrost predneho skla aj pocas jazdy,tak tam kurenie vypina a zapina klimatizaciu a fukanie na predne sklo..v podstate pre kiu znamena defrost odhmlievanie vnutornej strany nie odmrazenie vonkajsej strany skla....
-
myslim,ze mnozstvo problemov suvisi s tym,ze v manuali alebo v aplikacii to nie je presne uvedene alebo technicky vysvetlene, ako by to malo fungovat, resp. sa pri technickych alebo funkcnych zmenach neaktualizoval manual.. napriklad aj planovany preheating v manuali pisu,ze by mal fungovat aj bez nabijacieho kabla a realne sa spusti len ked je auto na wallboxe pripojene...
-
Recenzia na YT vlastnika ev6 v zaklade rwd verzia AIR. Na dialnici v UK maju limit 70mph teda 112km/h, air verzia dala 480km bez nabijania. To uz je fakt zaujimave.
Moj osobny nazor je ze sa este budu musiet vyhrat s 4x4 pohonom, aby zbytocne nezapinalo casto predok a to aj v eco rezime.5 FotkyNaposledy upravené mozeg; 05-12-2021, 20:07.
Komentár
-
Ahojte tak som oslovil predajcu ze aka bude fleetzlava EV6, 77kWh, Earth, zatial 8%, 7% fleet 1% predajca.
- Likes 1
Komentár
-
áno pred troma mesiacmi dávali niekomu 13%, kto mal dobrého predajcu, tak 15% ale teraz je situácia iná.
Druhá možnosť je dohodnúť sa s predajcom aby Vám objednal podľa Vašich špecifikácií predvádzačku a potom odpredal (pri Hyundai musí mať na tachometri 1000km), tam je to okolo 15% zvýhodnenie od importéra aj teraz.
-
mozeg cakat na novsi model mozes vzdy. Situacia bude kazdym rokom lepsia ide o to, kedy a ci nove auto potrebujes. K niru si ale pripocita aj nejake obdobie, ktore by potvrdilo/vyvratilo zmeny o cold-gate chovani a podobne. Ako vidis, az po prvych mesiacoch sa to zacne ukazovat, pri vyssom pocte aut na cestach.
-
Trt barani a nie servis v kazdom vacsom meste. Teda sorry, ano, servis tam stoji,
Ale opravi trt barani ak sa jedna o nieco vaznejsie.
Chcel by som vidiet tie pocty vyskolenych servisakov co maju na EV.
-
Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevkyPetíciu za pridanie ručného predohrevu baterky pred nabíjaním sme rozšírili aj pre Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6. Kto viete a chcete, podpíšte prosím.
https://chng.it/tDQ7558m
448 Norway
351 Germany
312 Canada
293 Sweden
223 Denmark
150 France
141 Slovakia
138 Finland
123 UK
86 Netherlands
59 US
54 Spain
.......
- Likes 1
Komentár
-
Skus napisat do insideev, tam robi nejaky pristahovalec z Polska, mohol by to uverejnit. Nech sa korejci hanbia v mediach. O peticii potencialny zakaznici po svete nevedia, z nej si nic vyrobca nerobi. Ved uz je to nejaku dobu co to je na svete a z Kia sa Ti ozval niekto ?
-
Coskoro chceme kontaktovat zastupenia SR/CR a Nosovice. Lebo ludia zo zahr sa uz dost pytaju ako sa to pohlo od leta. A tiez ich informujeme o rozsireni peticie na nove modely a nove pocty. Insideev je dobry napad. Davam to na program nasich krokov. Dik za tip.
-
Cross over battle. Zacinali vsetky auta na 90%. Car reporting data o spotrebe na trati (200míľ):
SPOTREBA:
Mustang .................... 22.2 kWh/100km
Kia EV6 AWD............. 20.7 kWh/100km
VW ID4 RWD ............ 20.7 kWh/100km (bez TČ)
Tesla 3(Y) LR..............16.4 kWh/100km
I5................................ 19.4 kWh/100km
Nasledne nabijanie non SCH na 350kW nabijackach, nabijanie do 90% :
Mustang .................... 0H .....M 04S
Kia EV6 AWD............. 0H 33 M 04S
VW ID4 RWD ............ 0H 45 M 04S (bez TČ)
Tesla 3 (Y) LR.............0H 36 M 04S
I5................................ 0H 38 M 04SWe take a road trip to compare some of the leading family crossover electric vehicles. These are some of the best and most popular EVs Kia EV6 Dual Motor wit...Naposledy upravené mozeg; 08-12-2021, 13:45.
- Likes 1
Komentár
-
hej len treba chapat ze napr. TM3 LR nebola na SCH teda bateria sa nepredhriala, inak je jasne ze by supla aj EV6. ale takto to bolo fer pre vsetky auta, vsetky coldgatovali :-). zaroven tam mali TM3 namiesto Y. Y ma spotrebu o zhruba 2kWh vacsiu a tak by urcite bez predohriatia nabijala o par minut navyse. okrem VW ID4 ktory nabija najpomalsie jerealita cestovania takmer zhodna. Vacsi rozdiel bude na dlhsich trsach dilanicnym tempon, kedy moze efektivita a nizsia spotreba dobehnut aj rychlejsie nabijania.Naposledy upravené mozeg; 08-12-2021, 14:13.
-
Treba podotknut, ze to je test v relativne malych rychlostiach. 25 mil isli po okreskach (92kmh) a 175 mil po dialnici (113kmh)… v nasom regione pri 130kmh by sa ten test asi trosku viac premiesal a rozdiely este viac prehlbili, aj ked vitaz by zrejme zostal
-
Ahojte,
dnes som sa previezol v EV6 RWD GT-Line 77kWh.
Moje pocity:
1. Velmi prijemne riadenie, odozva na volante lepsia ako v eNire.
2. Napriek 20tkam kolesam bol podvozok komfortny, s 19mi to bude naozaj velmi pohodlne jazdenie. Pozn.: nemam rad hupanie na vankusoch a pod. udelatka takze za mna tento podvozok je naozaj dobry.
3. Sedadla- nevedel som si najst polohu, davam to za vinu a) vcerajsej masazi s bankovanim, b) sedadlam v GT-line-pripadaju mi na nizsie postavy ako mojich 186cm. V "kozenych" vo vybave Earth sa mne sedelo o dost pohodlnejsie.
4.Infotainment-moc som sa s nim nehral-rovanaka fialova hnusnost ako v eNire, prijal by som kalitnejsie LCD a kvalitnejsi obraz zadnej parkovacej kamery. Stale mi to pride horsie ako v i3 z 2015 roku.
5. Zrychlenie-rovnako ako v eNIre teda pocitovo.
6. Spotreba- zacinali sme pri 0C a studenom aute a baterke. Najpr, 16km Dialnica 130km/h a potom spat 16km okrsky/Obce. 24C v kabine potom v polovici prepnutie na 22C. Priemerka 23,4 kWh/100km. Malo/Vela neviem treba otestovat na dlhsej trase. Ak by som to bral pocitovo cakal som nizsiu spotrebu, lenze bolo 0C a auto studene, kurenie na zaciatku spravi svoje. Predajca hovoril ze najmenej zatial mali 17,6kWh/100km. Pre porovnanie v eNire mam v Lete priemerku 15,8kWh/100km, v Zime 18,5 kWh/100km.
7. Interier- dvere celo calunene, palubka tvrde plasty. Zopar lacnych ploch plastov- pod stredovou opierkou a v kufri. Tlacitka lacne ako v aute za 15k.
8. Nabijanie neskusane.
Pocity: wow efekt nebol ale vyborne auto s velmi dobrymi parametrami a ak sa znizi cennikova cena zlavou o 10%, nie je dovod auto nekupit. Velkostne vyhovuje aj rodine, tazne na 1600kg-potiahne aj plachetnicku, frunk k dispo-hoc vyreza lacno a chyba tomu cistota dizajnu v pripade TM3.
Tesim sa ked to auto otestuje niekto z miestnych Yotuberov a pomera veci s udelatkami. A ja cakam na definitivnu cenovu ponuku na EV6 Earth RWD.Naposledy upravené mozeg; 21-12-2021, 14:41.
- Likes 4
Komentár
-
2, ano,potvrdzujem ze podvozok je v danej triede velmi dobry,,ale isto k tomu pomaha aj rovnomerne rozlozenie hmotnosti,,pri fosilakoch alebo hybridoch sa hmotnost neda rozlozit rovnomerne a tak musia zvlast vyladit predok a zvlast zadny nahon, co sa nikdy nepodari na 100 percent zosuladit
3, treba sa s tym pohrat,,cca tyzden trvalo aj mne najst pohodlnu polohu...
4, nebol problem so spinavou kamerou? pri cistej kamere je ten obraz velmi solidny...
6, ak si si pozeral spotrebu kurenia,tak tych prvych desat minut zohriatia zerie 5-6kw..teda spolu 1-2kwh z baterie
-
Dialnica, cca 115kmh. 100% to 0% uplne zastavenie.
Mustang.....228mil
Ioniq5.........237mil
Audi Q4......234mil
BMW ix3 ....257mil
Enyaq..........264mil
EV6 4x4.......273milNaposledy upravené mozeg; 25-12-2021, 10:47.
- Likes 3
Komentár
Komentár