Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 500
    • lubos98970
    •   

    #61
    Porovnanie SUV vs Crossover v akcelerácii z mnohými rozdielmi. Tento krát aj z článkom.
    https://katalogelektromobilov.eu/ind...ost&post_id=29
    Článok na stránke kde postupne nájdete kompletné informácie o každom existujúcom elektromobile ktorý sa vyrábal alebo sa vyrába.

    A pridávam aj odkaz na video.
     

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #62
      Ak sa podarí a stihnem video spracovať možno sa v tom niektorí nájdete. Podľa mne dostupných informácii som stanovil svetový rekord v dojazde v bežnej premávke na 1 nabitie. Testované auto Zoe R135. Len tak zo srandy môžete hodiť typy.

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Tipujem 173km. Vlastne kedze mame ""hodiť typy", tak ZOE ZE50 R135 Intens.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Taur Kedze to bol rekord, tak asi to boľo viac ako WLTP. Či Tvoje Zoe je tiez na tom tak zle s dojazdom, ked je od Teba takyto tip ?

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko Preco by nemohol byt rekord aj opacnym smerom? Ked svetovy, tak neverim ze urobil najdlhsi, tak to skusam z opacneho konca, v najmensom by mohol byt svetovy, ked je zvyknuty na vykon Tesly performance a dragracovanie. Logika nee.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Ja typujem cca 440 km...
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #63
      Typ od Taur - 173 km :-) vážne vtipné. Jeden alebo dvaja ľudia z vás to vedia. Curgali - dobrý typ no číslo je podstatne väčšie. Video bude zajtra vonku.

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Som zvedavy na video, zaujima ma ta bezna premavka. A prevysenie startu/ciela i priemerna rychlost. Dole kopcom mam super spotrebu, ale cestou spat sa to vzdy pokazi. A asi tam nebola dialnica. Nuz hadam sa nieco priucim, lebo mne sa ani 400km nedari.
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #64
      Je to vonku. Také číslo na Zoe ešte nikto nevidel.
       

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Hypermiling ZOE 764.9 km
        https://www.tyrepress.com/2021/06/re...on-enso-tyres/
        https://www.autocar.co.uk/car-news/f...-range-anxiety

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        tie odkazy sú klasický hypermailing - po okruhu bez premávky na parádnom asfalte v ideálnom počasí, dokonca na špeciálnych pneumatikách - to aj spaľováky so 6l spotrebou chodia za 1,5 litra ale Ľubošove Geletove video je v normálnej premávke na normálnom aute, takže treba rozoznávať rekord a rekord

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko Veď hej. O nič nejde. Ja len keď som videl "svetový rekord", tak som musel hodiť do google. Aspoň vidieť na aké spotreby sa dá pri 60tke v núdzi dostať. BA - Košice to dá asi aj s kúrením v zime.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Profil trasy bol prosím aký? Je nejaká mapka po akom teréne sa toľko hodín jazdilo?
        Naposledy upravené nick81; 03-09-2021, 11:55.

      • Ľuboš Geleta
        Ľuboš Geleta komentoval
        Upraviť komentár
        Nick81 mapu som nepridal no vo videu hovorím o trase. Z Nadlic do Ružomberka, potom Bytča, Nitra, potom smer Nadlice a keďže som mal stále veľa dojazdu tak Haláčovce, Partizánske, Topoľčany a okolie až kým som fakt nemal 20 km dojazd a potom už len okolie Nadlíc.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Ľuboš Geleta Dík, už som v obraze.
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #65
      Komplexný test MX-30 - všimol som som si nedokonalosti ktoré by dnes elektromobil v cene nad 30.000€ nemal mať.

       

      Komentár

      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        #66
        Pekný piatok všetkým.
        Máme tu porovnanie spotreby a dojazdu dvoch odlišných elektromobilov a to SUV VW ID.4 vs crossover Mazda MX-30
        Všetko hrá v prospech MX-30 a tak je otázka či obháji prvenstvo aspoň v menšej spotrebe keď z dojazdom nemá žiadnu šancu.

         

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Načo porovnávať 2 odlišné autá? Či je hruška sladšia ako jablko?
          Keď už porovnávať, tak ID.4 a Enyaq.

        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker...laici musia vidieť a počuť, ktorá automobilka to s elektromobilitou myslí vážne, a ktorá si z nás robí ,,prdel"..Keď sa pozrieš na tu palubovku, tak máš pocit, že si sa vrátil v čase do 20-teho storočia...O ostatnom sa nebudem radšej zmieňovať...
          Naposledy upravené curgali; 18-09-2021, 04:38.

        • Ľuboš Geleta
          Ľuboš Geleta komentoval
          Upraviť komentár
          Áno som toho názoru že každé takéto porovnanie má zmysel. Samozrejme v dojazde nie je čo porovnávať ale efektivita mňa osobne veľmi zaujímala. Vzhľadom na to o koľko hodnotnejšie auto je ID.4 tak ma výsledok v prospech ID.4 príjemne prekvapil.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          TVL tie analógové budíky to je čo?

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa zalezi z akeho uhlu sa na to pozeras. Normalne by to bolo nieco v zmysle “sme mala prezivajuca dinosauria automobilka, ktora nema vela financii na inovacie a vyvoj, zaspali sme dobu, a celu elektromobilitu mame na haku, tento model je len z donutenia, a vlastne ho ani nechceme predavat”.

          Z pohladu marketerov a fanusikov Mazdy to bude nieco v intenciach, ako dbaju na tradicie, ako pouzivaju konzervativne prevedenia s ohladom na spolahlivost, a ako pohlad na klasicke budiky prebudi v srdci vodica emocie a uznanie… plus nejake blaboly o filozofii Jinba Ittai a Kodo 😂

          Teraz si mozes vybrat, ci si zoberies modru alebo cervenu pilulku 😉
      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        #67
        Ešte jeden test z bežného života a ďaleko cez 200 km bez potreby nabíjať.

         

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #68
          Pre mnohých rozhodujúci údaj či Teslu kúpiť alebo nie. Podľa mnou nameraných údajov s akumulátorom Panasonic je to skvelá voľba.
          Kapacita akumulátora po 105.000 km Moju prácu môžete podporiť odberom môjho YouTube kanálu Electric Cars TV.


           

          Komentár


          • TomTesla
            TomTesla komentoval
            Upraviť komentár
            Som prekvapeny ze to ides predat a zaroven pozeras inu elektriku za 20+ k eur bez dph. Co si pomozes na konci dna? Jazdene performance idu okolo 45k s dph. Cize ostane ti 15-20k a auto so 1/3 dojazdom, mensie, slabsie atd atd ved sam vies.
        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #69
          Zdieľam porovnanie Tesla Model 3 Performance vs Plaid 1/4 mile. Rozdiel je neskutočný.

           

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            #70
            Katka si otestovala Renault Zoe ZE50 v reálnom živote. Je viac ako spokojná. A ako hodnotila si môžete pozrieť vo videu.

            Komentár


            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Vzhladom na to ze po kazdom starte treba ten zvuk vypinat tlacitkom, tak je ta off funkcia irelevantna. Ale podrzanim off tlacitka sa da ten zvuk menit.
              A tesime sa nabuduce na test Katky.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Taur Ake zvuky sú na výber?

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 Zial len mierne rozne vesmirne melodie. Ja s mojim hudobnym hluchom ich velmi nerozlisujem, ale iny vraveli ze vnimaaju rozdiel.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Načo nám hovorí, že je Ľubošova priateľka? Absolútne nepodstatná informácia

            • Ľuboš Geleta
              Ľuboš Geleta komentoval
              Upraviť komentár
              1 ficker ty sa nezaprieš, píšeš príspevky z často 0 hodnotou a žiadnym prínosom pre ostatných.
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            #71
            Test spotreby Škoda Citigo-e Nadlice - Liptov - Nadlice pri pomalšej aj rýchlej jazde. V popise porovnanie spotreby na iných elektromobiloch z inou priemernou rýchlosťou a vonkajšou teplotou.
             

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              #72
              Ahojte Je rýchlejšia ako uvádza výrobca.
              Škoda Citigo-e

               

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 500
                • lubos98970
                •   

                #73
                Priemerná spotreba v reálnych podmienkach, diaľnica, mesto aj mimo mesta. 130 km/h vôbec nieje zabijak ak tvorí pár desiatok km z trasy.
                Škoda Citigo-e iV

                 

                Komentár

                • Ľuboš Geleta
                  Senior Member
                  • May 2014
                  • 500
                  • lubos98970
                  •   

                  #74
                  Rýchlo nabíjanie na 50 kW nabíjačke 7 - 50% do 30 minút. To by ešte ako tak šlo, ďalej je to už horšie.

                   

                  Komentár

                  • Ľuboš Geleta
                    Senior Member
                    • May 2014
                    • 500
                    • lubos98970
                    •   

                    #75
                    Menej diskutovaná technická informácia. Reálna spotreba zo zásuvky 230V.
                    Škoda Citigo-e a aj priemer spotreby na 300 km v chladnom počasí.

                     

                    Komentár

                    Pracuje...
                    X