Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 361
    • lubos98970
    •   

    #16
    Test kapacity cez rýchlonabíjačku po 80.000 km. Je to najjednoduchší test ktorí si vie spraviť úplne každý. Ako ste na tom vy so svojou Teslou ? Zaujímajú ma hodnoty vašich Tesla super áut po rôznom nájazde km.
    Naposledy upravené Ľuboš Geleta; 26-03-2021, 21:15.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      " Ako ste na tom vy zo svojou Teslov "
      Ako ste na tom vy so svojou Teslou...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker ale to “vy” máš mať veľkým. Tvoj doslovný výklad citátu z pravidiel čo si mi minule písal, nie je správne pochopený z Tvojej strany a treba ho chápať v širšom kontexte.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Vy a Ty pochádza z písomného styku určeného jednej osobe. Ide o vzdávanie úcty konkrétnemu jednému adresátovi.
      Okrem e-mailu by sa teda v žiadnych iných textoch na internete veľké V, respektíve T, používať nemalo.
      Keď sa jedné o viaceré osoby - tam veľké V už vôbec nepatrí.
      Naposledy upravené jux; 26-03-2021, 15:41.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      jux to napísal správne

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      ano jux ma pravdu...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Ak sa nenahneváte, preruším váš offtopic Tá degradácia 5kWh/8-9%, resp. aj iné 2r M3 na úrovni 7-8% je odstrašujúca. Vyvaliť toľko peňazí za EV, aby som po 2 rokoch prišiel o 5kWh je úplny masaker (v porovnaní so starším TMS, ktoré má pri 250 tis. 4-8%). Ak bude mať Ioniq5/EV6 kvôli 230-350kW nabíjaniu to isté, tak myslím že elektromobilita má dosť problém. Trh s takýmito ojazdenými "lepšími" BEV bude trest. Úplny paradox je, že lacnejšie auto s menšou baterkou po x rokoch prejde viac ako x-ročná TM3. Za mňa zlý smer táto honba za 200kW+ nabíjaním, vysokým výkonom motorov, prekurovaním baterky. M3 vlastníci vy ste s týmto fakt v pohode?

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 no ale mas tie cisla podlozene aj skladbou nabijania? (pomer DC/AC), km a pod... neni 2rM3 ako 2rM3.
      Ja som pochopil ze Lubos nabija hlavne DC a hlavne do 90% coz neni idealne pre bateriu...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      hudino Ja len pozorujem. Veľmi malo ľudí má Scan my Tesla a presnejšie dáta (občas niekto dá, a napr. primárne nabíjajú doma a majú LR). Ale všade je zhodné, že tá degradácia je dosť veľká. Samozrejme Performance bude na tom horšie. Asi treba inak... Je tu niekto, kto má M3 a má degradáciu pod 3-4% pri 2r?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      jux 1fisker Vy sa používa s veľkým V aj pre viaceré osoby, kde na to chodíte, tak dokonca len pre jednotné číslo A práve v diskusnom fóre, kde sa píše namiesto hovorí, je jasné, že je to oslovovanie konkrétnej skupiny osôb.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Hoši... Úplne toto isté gramatické okienko ste mali u Ľuboša 16.12.2020... Pamätáte? :-) https://teslaclub.sk/node/62730/page...5638#post65657

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      áno mali, ale tam to "od slovenčinárky" som nechcel hneď spochybňovať bez overenia, ale pýtal som sa dvoch celoživotných slovenčinárok v dôchodkovom veku, ktoré mi to vyjasnili, že je to chybná interpretácia a dobre si to pamätám ja

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Ja sa priznam, ze uz lubosove videa nepozeram, prave kvoli gramatike, s, so, z, zo ma chybne viackrat a kvoli reci resp. vyslovnosti, prizvuk na prvej slabike tiez zvacsa nikde. Vsetko sa vsak da odstranit, len zatial na to nedoslo.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ludia, prestante tu tahat nejake slovencinarky formou jedna pani povedala. Pisanie Vy/vy jednoznacne upravuje posledne 4. vydanie Pravidla slovenskeho pravopisu (2013), strana 75: “...píšeme veľké začiatočné písmeno na znak úcty v PRIAMOM písomnom styku v tvaroch zámen Vy, Váš, ak sa vzťahujú na individuálneho (keď oslovujeme jedného človeka, ktorému vykáme) i kolektívneho (keď oslovujeme viacerých ľudí) adresáta.“

      Podla oficialnych terminologickych a vykladovych slovnikov v ramci Slovenskeho narodneho korpusu sa za priamy pisomny styk povazuje ADRESNA korespondencia, t.j. napriklad list / pisomna pozvanka, v elektronickej komunikacii sa za priamy pisomny styk povazuje VYLUCNE email, v ojedinelych pripadoch formalna sprava cez socialnu siet. Komunikacia na diskusnych forach, socialnych sietach, webovych strankach a podobne sa nepovazuje za adresnu, a teda piseme vzdy vy s malym.

      Neviem preco sa spoliehate na kecy dakych uciteliek, ked to mame pisomne kodifikovane, co je jediny uznany sposob 🙄

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Ale ked na fore konkretne adresne oslovujem ako ja teraz Teba a mam Ta v ucte, tak mozem velke aj na fore, vsak? A ked niekomu uctivo nadavam tak mozem Ty debil napisat tiez, nie?
      To Ty/ty je mozno sporne, dajme tomu ze aj tazke posudit umysel/postoj voci oslovenym. No pri jeho "z Teslov" a podobne nieje o com diskutovat. Ja som vychodnar co mal zo sloviny 3jky vratane maturity ale aj mne ta Lubosova (ne)slovnecina kole oci a pili usi. A to mam toleranciu ON, lebo beriem do uvahy ze pri pisani na fone/tab vdaka autofil/autocorr skoci vselico do textu. Ale co je vela to je vela...

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Taur pouzit to mozes, ale je to podla kodexu nespravne, aj ked konkretne adresujes. Je to sice slovickarenie, ale so staznostami sa obracajte na Jazykovedny ustav L. Stura
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 361
    • lubos98970
    •   

    #17
    Je rýchlejší ako si myslíte.

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Member
      • May 2014
      • 361
      • lubos98970
      •   

      #18
      Páni chcelo by to úctu voči mojej práci a mne ako človeku. Natáčam videá o elektromobilite už 5 rokov a mnohým som otvoril oči a ukázal čo od auta môžu očakávať. Viacero ľudí si na základe mojich videí kúpili elektromobil s čoho sa veľmi teším. No vy tu píšete taký a taký dôvod prečo už nesledujete moje videá a podobne. Áno máte na výber koho môžete sledovať no dobre rozlišujte aký hodnotný obsah kto natáča. Dozviete sa od nemenovaného tu prítomného YouTubera koľko má taký a taký elektromobil spotrebu na diaľnici, mimo diaľnice a v obci ? Dozviete sa či sa dá ísť s tým a tým elektromobilom na dovolenku do zahraničia a mnoho iného? Veľmi rýchlo zabúdate kto aký obsah a hodnotu videa má. Ja natáčam s kvalitnou technikou a nie na telefón a nerozprávam 1h veci ktoré som ja natočil už pár rokov dozadu. Chýba vám úcta.

      Komentár


      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Dovolím si Ľuboša zastať práve preto, že v predchádzajúcom príspevku som nechtiac rozprúdil diskusiu o slovenčine. On sám vie, že robí chyby a uvedomuje si to. Myslím, že sa aj zlepšuje. Čo sa týka slovenčiny, má taký zvláštny prejav, ale nie je to zlé, páči sa mi pekná mäkká výslovnosť a artikulácia. Ľuboš je už dávno pri elektromobiloch a patrí mu vďaka za dlhoročnú propagáciu. Myslím, že pre propagáciu elektromobility spravil toho viac ako mnohí z nás.
        Ak si niekto myslí, že spraviť video je jednoduchá vec, tak ho rýchlo vyvediem z omylu. Pár videí som v živote spravil, ale bolo to dávnejšie a bolo s tým strašne veľa práce. Uvažoval som, že sa k tomu v modernej youtubovej ére vrátim, ale nie som si istý, či by som na to mal trpezlivosť.
        Takže Ľuboš, prajem veľa entuziazmu do ďaľšej práce. My ostatní kritizujme, ale zároveň poďakujme. Verím, že sa bude zlepšovať, ak si zoberie naše rady k srdcu. Nezhadzujme ho.
        A viete čo? V posledne dobe som sledoval pár videí známych českých youtuberov o elektromobiloch a bolo tam toľko chýb, že som to len s námahou sledoval do konca. No nevadí, nie sme profesionáli.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Ja pozerám všetko zo zvedavosti, aj tvoje videá. "Kvalitná a kvalitnejšia technika" u mňa nehrá až taký zásadný faktor. Ak si mal na mysli YT milan84, tak práve jeho videa sú pre mňa dosť výdatné na technické/presné informácie vo formáte 10-20 max.30 minút. Sústredí sa na klady aj nedostatky auta dosť do hĺbky (spracovanie auta, náprava, nab.grafy, stupeň coldgate). Obaja máte teraz ID3, tak môžeme porovnať recenzie oboch. Ale možno si myslel iného YT.

        Vyjadrovanie/gramatika neriešim. Lebo mne to tiež nejde. :-). Na čom by som popracoval, je to ako často si z niečoho prekvapený "toto som nečakal", "prisáhám, že mi to minule fungovalo" - to vypnutie predhrevu baterky, alebo "myslím si", veľa "pravdepodobne to bude ...takto" . Video pôsobilo akoby si to skúšal len priamo vtedy a nepoužíval to. Rovno treba vystrihnúť tieto veci, bude to viac PROFI. Príp. pri autách si viac naštudovať info z iných zdrojov a nehádať LIVE ako to asi bude. Nebolo by zlé okoreniť údajmi. Napr. ten predhrev, hodili by sa stručné info ako nakoľko °C sa zohrieva baterka, koľko kWh/% padne pri zohrievaní baterky, či sa dá vykúriť interiér bez predhrevu baterky. Takto má záber len primárne na začiatočníka, pokročilejšieho to ťažšie udrží do konca.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim, ze uzitocnost informacii najlepsie zhodnoti divak videa, a nie jeho autor. Je uplne jedno, ci si autor mysli, ze je dolezite spomenut spotrebu na dialnici alebo aku farbu ma kluc k autu. V konecnom dosledku si divak vyberie video, ktore je pre neho osobne lepsie a uzitocnejsie, ake ma sympatie k danemu YouTuberovi (toto je jedna z najdolezitejsich veci, ak je YouTuber nesympaticky tak moze mat akekolvek videa, sledovat ho bude len par skalnych), ktore video ho viac bavi. Utocit na ludi, ze zabudaju kto ma aky obsah, vnucovat im svoju superioritu, a obvinovat ich z chybajucej ucty nie je cesta ako ziskat odberatelov. Skor cesta ako prist aj o tych par terajsich. Ale to je len moj nazor trosku skromnosti nezaskodi.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ty jo. Tak asi mame byt radi že Luboš natáča videá.
        Problém je v tom, že ten obsah je fakt slabý. Napríklad to “meranie kapacity” a z toho robené závery o degradácii.
        Zopakuj tento test pri teplote batérie 40 stupňov a budeš sa čudovať o koľko viac tej energie batéria prijme.

      • Roman-ba
        Roman-ba komentoval
        Upraviť komentár
        Tak trošku sa pripájam k Wilo, chcelo by to trošku skromnosti a pokory. Ľuboš, to, že robíš videa už 5 rokov automaticky neznamená, že sú výborné a treba mať úctu voči Tvojej práci a Tebe ako človeku. Taký milan84 začal robiť videá zhruba pred pol rokom a tie majú určite vyššiu kvalitu a výpovednú hodnotu. A čo sa týka vyjadrovania/gramatiky : vyjadrovanie máš také akoTi "huba narástla" s tým sa asi nič urobiť nedá ale školu sme vychodili všetci tak tá gramatika by mala byt v poriadku, zvlášť keď Ti hrubé chyby v dnešnej dobe opraví každý editor v PC alebo aj mobile..Ja osobne by som sa hanbil za gramatické chyby v texte (aj keď samozrejme preklep sa pritrafi) ktorý niekde zverejňujem.
    • Ľuboš Geleta
      Member
      • May 2014
      • 361
      • lubos98970
      •   

      #19
      Ahojte pridávam jedno z mnohých videí, ktoré sa mi podarilo za 7 dní s ID.3 natočiť. Bude aj celkový test a mnoho iného.
      Zaujímavé porovnanie spotreby na diaľnici pri 130 km/h rýchlosti, ktorá je prerušovaná.

      Komentár

      • patapuf
        Junior Member
        • Jun 2016
        • 20

        #20
        Tak, presne ako som písal dávnejšie. Niektorí z vás sa tu správajú ako malí bohovia. Velebte ma, na rukách ma noste. Asi nie je jednoduché natočiť nejaké video, v ktorom by odzneli informácie, pocity, skúsenosti s elektromobilmi, ktoré by aj k niečomu boli. Ale bolo by dobré byť trochu skromnejší, u niektorých oveľa skromnejší. Nie ste jediní, kto robí videá o elektromobiloch a elektromobilite ako takej. A až sa priblížite na ich úroveň (zatiaľ na to nemáte, samozrejme, to hodnotím len z pohľadu užívateľa, diváka), potom sa môžete urážať kvôli "hejtovaniu" (neznášam ten výraz, akoby museli všetci len súhlasiť a nikto nemohol mať svoj názor), vlastne sa ani vtedy nemáte čo urážať, veď o nič nejde. Ak vás to baví, robte to ďalej a kto bude chcieť, vás sledovať bude, kto nie, ten si pozrie video niekoho iného. Možno by stálo za to sa spojiť s testermi, recenzentmi, ktorí majú nejaké skúsenosti, úroveň a spraviť video, kde by boli informácie o aute ako takom plus nejaké reálne a praktické pozorovania, poznatky, skúsenosti, nejaký ten výlet napr. do toho Chorvátska, kde je najlepšie nabíjať, kde sú stále obsadené nabíjačky, kde sú stále nefunkčné atd., prípadne výlet po Slovensku, dojazdy atd. Ale to je len môj osobný názor. Samozrejme si o tom môžte myslieť svoje. Každopádne vám všetkým prajem veľa úspechov v ďalšej tvorbe. A netreba sa hneď nechať znechutiť negatívnym hodnotením. Aj to je hodnotenie.

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 361
          • lubos98970
          •   

          #21
          Ďakujem za každé hodnotenie no negatívne nepoteší nikoho. A nie je hodnotenie a prístup jednotlivca ako prístup. Od každého je to inak. Ak niekto slušne povie toto môžeš zlepšiť, toto mi tam chýba tak je to úplne niečo iné ako keď niekto moju prácu len ofrfle a nič pozitívne a produktívne nenapíše. Nikto nemá ani tušenie čo je to natočiť 121 videí o elektromobilite aj keď z 90% amatérske videá no ten čas a snaha uf. Aktuálne to z môjho pohľadu robím na podstatne lepšej úrovni - mnoho ľudí ocenilo a vyjadrilo sa za čo ďakujem že rozdiel v kvalite videá je úplne niekde inde. Stále sa snažím to zlepšovať a stále to robím pre ľudí aby som pomohol zmeniť dobu fosílnu. No aktuálne sa tomu venujem takmer na 100% a trávim tým času skoro toľko čo by človek strávil v práci. Jediné čo potrebujem je keď tak ohodnotiť poradiť čo zlepšiť aby sa videá páčili aj keď platí pravidlo že v živote nevyhovieš každému aj keď tam nechám srdce. A samozrejme potrebujem odberateľov a vzhliadnutia aby som bol aspoň čiastočne od YouTube ohodnotený - ani vy do práce nechodíte zdarma. A čistá zábava je to len ak to robíte ako hobby. Ak sa tomu človek venuje naplno tak je to práca zo zábavou.

          Komentár

          • Jiri GrandPa
            Senior Member
            • Dec 2016
            • 627
            • viera8131
            •      

            #22
            Nie je mi jasne, preco sa vobec tato reklama na YouTube kanal na tomto fore vyskytuje. Som myslel, ze toto je diskuzne forum. DIskutovat o nejakom videu sa da priamo na YouTube, ked sa nemylim.

            Komentár


            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Lebo je to tu reklama zadarmo, dedku 😁 bezne sa na socialnych sietach za dosah plati.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Závidiš mi vnúčence, čo?

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Skor dochodok 😁

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Jooooj to sa mýliš. Mládí v prdeli a do důchodu daleko.
              Kto bol mladý foter je teraz mladý dedo. Za bolsevika to bolo bežné. A musím povedať že v tomto ohľade výrazne lepšie ako dnes.
              Dnes keď majú ženy prvé dieťa v 35 a ich dcéry budú tiež tak, tak v 70 si fakt už starý (minimálne mentálne). Ja chodím s vnučkou snowboardovať a pod.

            • Ľuboš Geleta
              Ľuboš Geleta komentoval
              Upraviť komentár
              No z jednoduchého dôvodu - preto že sa nachádzame v sekcii určenej pre videá a každý kto natáča videá o elektromobilite na youtube a má vlastný kanál má právo na svoj priestor v sekcii videá.
          • Ľuboš Geleta
            Member
            • May 2014
            • 361
            • lubos98970
            •   

            #23
            1. Toto nieje moja tvorba no moc potešilo. Tesla Model Y Performance porazil v šprinte roll race ( z určitej rýchlosti ) Lamborghini Urus kvôli turbo diere.

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Member
              • May 2014
              • 361
              • lubos98970
              •   

              #24
              Pre záujemcov ID.3 prinášam veľmi dôležitý údaj zo skutočnej premávky.

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Member
                • May 2014
                • 361
                • lubos98970
                •   

                #25
                Opäť veľmi dôležité porovnanie hlavne pre tých ktorý sa chystajú kúpiť. Mne sa ID3 páči no na diaľnici stráca.

                Komentár

                • Ľuboš Geleta
                  Member
                  • May 2014
                  • 361
                  • lubos98970
                  •   

                  #26
                  ID.3 otestované na 80 kW rýchlo nabíjačke. Zaznamenaný rozdiel v nabíjacích časoch 50 vs 80 kW nabíjačka.

                  Komentár

                  • Ľuboš Geleta
                    Member
                    • May 2014
                    • 361
                    • lubos98970
                    •   

                    #27
                    Poďakovanie a možnosť vyhrať zážitkovú jazdu na Tesle Model 3 Performance
                     

                    Komentár

                    • Ľuboš Geleta
                      Member
                      • May 2014
                      • 361
                      • lubos98970
                      •   

                      #28
                      Ako je na Tom ID.3 z výkonom pri postupnom úbytku energie zo 100-10% ? Výsledok ma príjemne prekvapil.
                       

                      Komentár

                      • Ľuboš Geleta
                        Member
                        • May 2014
                        • 361
                        • lubos98970
                        •   

                        #29
                        ID.4 prvé pocity a dojmy - dojazd je že wau.
                         

                        Komentár


                        • 1fisker
                          1fisker komentoval
                          Upraviť komentár
                          Milý kolega, nepliesť kW s kWh, ďakujem

                        • Ľuboš Geleta
                          Ľuboš Geleta komentoval
                          Upraviť komentár
                          1fisker prosím o čas vo videu kde som sa pomýlil. Ja rozumiem rozdiely tak ak som povedal zle tak nechtiac.

                        • nick81
                          nick81 komentoval
                          Upraviť komentár
                          Ľuboš Geleta 4:10 "spotrebu mi ukazuje 21kW". Tiež mi to udrelo, ale neprežívam to. Stáva sa...
                      • mozeg
                        Member
                        • Dec 2015
                        • 355
                        •   

                        #30
                        Lubos poprosim vas o jednoduchu odpoved: kupili by ste si ID 4 alebo TM 3 LR. Id4 je skor na porovnanie s Y ale tenbu nas nie je takze ID4 alebo TM3 LR? Dakujem za vas nazor.

                        Komentár


                        • Jiri GrandPa
                          Jiri GrandPa komentoval
                          Upraviť komentár
                          Pozri môj príspevok pod ID4.
                          Potrebuješ SUV?
                          That is the question.
                          Ak nie...
                      Pracuje...
                      X