Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Electric Cars TV - všetko o elektromobiloch na YouTube od roku 2016
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
" Ako ste na tom vy zo svojou Teslov "
Ako ste na tom vy so svojou Teslou...
-
1fisker ale to “vy” máš mať veľkým. Tvoj doslovný výklad citátu z pravidiel čo si mi minule písal, nie je správne pochopený z Tvojej strany a treba ho chápať v širšom kontexte.
-
Vy a Ty pochádza z písomného styku určeného jednej osobe. Ide o vzdávanie úcty konkrétnemu jednému adresátovi.
Okrem e-mailu by sa teda v žiadnych iných textoch na internete veľké V, respektíve T, používať nemalo.
Keď sa jedné o viaceré osoby - tam veľké V už vôbec nepatrí.Naposledy upravené jux; 26-03-2021, 15:41.
-
Ak sa nenahneváte, preruším váš offtopic Tá degradácia 5kWh/8-9%, resp. aj iné 2r M3 na úrovni 7-8% je odstrašujúca. Vyvaliť toľko peňazí za EV, aby som po 2 rokoch prišiel o 5kWh je úplny masaker (v porovnaní so starším TMS, ktoré má pri 250 tis. 4-8%). Ak bude mať Ioniq5/EV6 kvôli 230-350kW nabíjaniu to isté, tak myslím že elektromobilita má dosť problém. Trh s takýmito ojazdenými "lepšími" BEV bude trest. Úplny paradox je, že lacnejšie auto s menšou baterkou po x rokoch prejde viac ako x-ročná TM3. Za mňa zlý smer táto honba za 200kW+ nabíjaním, vysokým výkonom motorov, prekurovaním baterky. M3 vlastníci vy ste s týmto fakt v pohode?
-
hudino Ja len pozorujem. Veľmi malo ľudí má Scan my Tesla a presnejšie dáta (občas niekto dá, a napr. primárne nabíjajú doma a majú LR). Ale všade je zhodné, že tá degradácia je dosť veľká. Samozrejme Performance bude na tom horšie. Asi treba inak... Je tu niekto, kto má M3 a má degradáciu pod 3-4% pri 2r?
-
-
Hoši... Úplne toto isté gramatické okienko ste mali u Ľuboša 16.12.2020... Pamätáte? :-) https://teslaclub.sk/node/62730/page...5638#post65657
-
áno mali, ale tam to "od slovenčinárky" som nechcel hneď spochybňovať bez overenia, ale pýtal som sa dvoch celoživotných slovenčinárok v dôchodkovom veku, ktoré mi to vyjasnili, že je to chybná interpretácia a dobre si to pamätám ja
-
Ludia, prestante tu tahat nejake slovencinarky formou jedna pani povedala. Pisanie Vy/vy jednoznacne upravuje posledne 4. vydanie Pravidla slovenskeho pravopisu (2013), strana 75: “...píšeme veľké začiatočné písmeno na znak úcty v PRIAMOM písomnom styku v tvaroch zámen Vy, Váš, ak sa vzťahujú na individuálneho (keď oslovujeme jedného človeka, ktorému vykáme) i kolektívneho (keď oslovujeme viacerých ľudí) adresáta.“
Podla oficialnych terminologickych a vykladovych slovnikov v ramci Slovenskeho narodneho korpusu sa za priamy pisomny styk povazuje ADRESNA korespondencia, t.j. napriklad list / pisomna pozvanka, v elektronickej komunikacii sa za priamy pisomny styk povazuje VYLUCNE email, v ojedinelych pripadoch formalna sprava cez socialnu siet. Komunikacia na diskusnych forach, socialnych sietach, webovych strankach a podobne sa nepovazuje za adresnu, a teda piseme vzdy vy s malym.
Neviem preco sa spoliehate na kecy dakych uciteliek, ked to mame pisomne kodifikovane, co je jediny uznany sposob 🙄
-
Wilo Ale ked na fore konkretne adresne oslovujem ako ja teraz Teba a mam Ta v ucte, tak mozem velke aj na fore, vsak? A ked niekomu uctivo nadavam tak mozem Ty debil napisat tiez, nie?
To Ty/ty je mozno sporne, dajme tomu ze aj tazke posudit umysel/postoj voci oslovenym. No pri jeho "z Teslov" a podobne nieje o com diskutovat. Ja som vychodnar co mal zo sloviny 3jky vratane maturity ale aj mne ta Lubosova (ne)slovnecina kole oci a pili usi. A to mam toleranciu ON, lebo beriem do uvahy ze pri pisani na fone/tab vdaka autofil/autocorr skoci vselico do textu. Ale co je vela to je vela...
-
-
Páni chcelo by to úctu voči mojej práci a mne ako človeku. Natáčam videá o elektromobilite už 5 rokov a mnohým som otvoril oči a ukázal čo od auta môžu očakávať. Viacero ľudí si na základe mojich videí kúpili elektromobil s čoho sa veľmi teším. No vy tu píšete taký a taký dôvod prečo už nesledujete moje videá a podobne. Áno máte na výber koho môžete sledovať no dobre rozlišujte aký hodnotný obsah kto natáča. Dozviete sa od nemenovaného tu prítomného YouTubera koľko má taký a taký elektromobil spotrebu na diaľnici, mimo diaľnice a v obci ? Dozviete sa či sa dá ísť s tým a tým elektromobilom na dovolenku do zahraničia a mnoho iného? Veľmi rýchlo zabúdate kto aký obsah a hodnotu videa má. Ja natáčam s kvalitnou technikou a nie na telefón a nerozprávam 1h veci ktoré som ja natočil už pár rokov dozadu. Chýba vám úcta.
- Likes 1
Komentár
-
Dovolím si Ľuboša zastať práve preto, že v predchádzajúcom príspevku som nechtiac rozprúdil diskusiu o slovenčine. On sám vie, že robí chyby a uvedomuje si to. Myslím, že sa aj zlepšuje. Čo sa týka slovenčiny, má taký zvláštny prejav, ale nie je to zlé, páči sa mi pekná mäkká výslovnosť a artikulácia. Ľuboš je už dávno pri elektromobiloch a patrí mu vďaka za dlhoročnú propagáciu. Myslím, že pre propagáciu elektromobility spravil toho viac ako mnohí z nás.
Ak si niekto myslí, že spraviť video je jednoduchá vec, tak ho rýchlo vyvediem z omylu. Pár videí som v živote spravil, ale bolo to dávnejšie a bolo s tým strašne veľa práce. Uvažoval som, že sa k tomu v modernej youtubovej ére vrátim, ale nie som si istý, či by som na to mal trpezlivosť.
Takže Ľuboš, prajem veľa entuziazmu do ďaľšej práce. My ostatní kritizujme, ale zároveň poďakujme. Verím, že sa bude zlepšovať, ak si zoberie naše rady k srdcu. Nezhadzujme ho.
A viete čo? V posledne dobe som sledoval pár videí známych českých youtuberov o elektromobiloch a bolo tam toľko chýb, že som to len s námahou sledoval do konca. No nevadí, nie sme profesionáli.
-
Ja pozerám všetko zo zvedavosti, aj tvoje videá. "Kvalitná a kvalitnejšia technika" u mňa nehrá až taký zásadný faktor. Ak si mal na mysli YT milan84, tak práve jeho videa sú pre mňa dosť výdatné na technické/presné informácie vo formáte 10-20 max.30 minút. Sústredí sa na klady aj nedostatky auta dosť do hĺbky (spracovanie auta, náprava, nab.grafy, stupeň coldgate). Obaja máte teraz ID3, tak môžeme porovnať recenzie oboch. Ale možno si myslel iného YT.
Vyjadrovanie/gramatika neriešim. Lebo mne to tiež nejde. :-). Na čom by som popracoval, je to ako často si z niečoho prekvapený "toto som nečakal", "prisáhám, že mi to minule fungovalo" - to vypnutie predhrevu baterky, alebo "myslím si", veľa "pravdepodobne to bude ...takto" . Video pôsobilo akoby si to skúšal len priamo vtedy a nepoužíval to. Rovno treba vystrihnúť tieto veci, bude to viac PROFI. Príp. pri autách si viac naštudovať info z iných zdrojov a nehádať LIVE ako to asi bude. Nebolo by zlé okoreniť údajmi. Napr. ten predhrev, hodili by sa stručné info ako nakoľko °C sa zohrieva baterka, koľko kWh/% padne pri zohrievaní baterky, či sa dá vykúriť interiér bez predhrevu baterky. Takto má záber len primárne na začiatočníka, pokročilejšieho to ťažšie udrží do konca.
-
Myslim, ze uzitocnost informacii najlepsie zhodnoti divak videa, a nie jeho autor. Je uplne jedno, ci si autor mysli, ze je dolezite spomenut spotrebu na dialnici alebo aku farbu ma kluc k autu. V konecnom dosledku si divak vyberie video, ktore je pre neho osobne lepsie a uzitocnejsie, ake ma sympatie k danemu YouTuberovi (toto je jedna z najdolezitejsich veci, ak je YouTuber nesympaticky tak moze mat akekolvek videa, sledovat ho bude len par skalnych), ktore video ho viac bavi. Utocit na ludi, ze zabudaju kto ma aky obsah, vnucovat im svoju superioritu, a obvinovat ich z chybajucej ucty nie je cesta ako ziskat odberatelov. Skor cesta ako prist aj o tych par terajsich. Ale to je len moj nazor trosku skromnosti nezaskodi.
-
Ty jo. Tak asi mame byt radi že Luboš natáča videá.
Problém je v tom, že ten obsah je fakt slabý. Napríklad to “meranie kapacity” a z toho robené závery o degradácii.
Zopakuj tento test pri teplote batérie 40 stupňov a budeš sa čudovať o koľko viac tej energie batéria prijme.
-
Tak trošku sa pripájam k Wilo, chcelo by to trošku skromnosti a pokory. Ľuboš, to, že robíš videa už 5 rokov automaticky neznamená, že sú výborné a treba mať úctu voči Tvojej práci a Tebe ako človeku. Taký milan84 začal robiť videá zhruba pred pol rokom a tie majú určite vyššiu kvalitu a výpovednú hodnotu. A čo sa týka vyjadrovania/gramatiky : vyjadrovanie máš také akoTi "huba narástla" s tým sa asi nič urobiť nedá ale školu sme vychodili všetci tak tá gramatika by mala byt v poriadku, zvlášť keď Ti hrubé chyby v dnešnej dobe opraví každý editor v PC alebo aj mobile..Ja osobne by som sa hanbil za gramatické chyby v texte (aj keď samozrejme preklep sa pritrafi) ktorý niekde zverejňujem.
-
Tak, presne ako som písal dávnejšie. Niektorí z vás sa tu správajú ako malí bohovia. Velebte ma, na rukách ma noste. Asi nie je jednoduché natočiť nejaké video, v ktorom by odzneli informácie, pocity, skúsenosti s elektromobilmi, ktoré by aj k niečomu boli. Ale bolo by dobré byť trochu skromnejší, u niektorých oveľa skromnejší. Nie ste jediní, kto robí videá o elektromobiloch a elektromobilite ako takej. A až sa priblížite na ich úroveň (zatiaľ na to nemáte, samozrejme, to hodnotím len z pohľadu užívateľa, diváka), potom sa môžete urážať kvôli "hejtovaniu" (neznášam ten výraz, akoby museli všetci len súhlasiť a nikto nemohol mať svoj názor), vlastne sa ani vtedy nemáte čo urážať, veď o nič nejde. Ak vás to baví, robte to ďalej a kto bude chcieť, vás sledovať bude, kto nie, ten si pozrie video niekoho iného. Možno by stálo za to sa spojiť s testermi, recenzentmi, ktorí majú nejaké skúsenosti, úroveň a spraviť video, kde by boli informácie o aute ako takom plus nejaké reálne a praktické pozorovania, poznatky, skúsenosti, nejaký ten výlet napr. do toho Chorvátska, kde je najlepšie nabíjať, kde sú stále obsadené nabíjačky, kde sú stále nefunkčné atd., prípadne výlet po Slovensku, dojazdy atd. Ale to je len môj osobný názor. Samozrejme si o tom môžte myslieť svoje. Každopádne vám všetkým prajem veľa úspechov v ďalšej tvorbe. A netreba sa hneď nechať znechutiť negatívnym hodnotením. Aj to je hodnotenie.
- Likes 2
Komentár
-
Ďakujem za každé hodnotenie no negatívne nepoteší nikoho. A nie je hodnotenie a prístup jednotlivca ako prístup. Od každého je to inak. Ak niekto slušne povie toto môžeš zlepšiť, toto mi tam chýba tak je to úplne niečo iné ako keď niekto moju prácu len ofrfle a nič pozitívne a produktívne nenapíše. Nikto nemá ani tušenie čo je to natočiť 121 videí o elektromobilite aj keď z 90% amatérske videá no ten čas a snaha uf. Aktuálne to z môjho pohľadu robím na podstatne lepšej úrovni - mnoho ľudí ocenilo a vyjadrilo sa za čo ďakujem že rozdiel v kvalite videá je úplne niekde inde. Stále sa snažím to zlepšovať a stále to robím pre ľudí aby som pomohol zmeniť dobu fosílnu. No aktuálne sa tomu venujem takmer na 100% a trávim tým času skoro toľko čo by človek strávil v práci. Jediné čo potrebujem je keď tak ohodnotiť poradiť čo zlepšiť aby sa videá páčili aj keď platí pravidlo že v živote nevyhovieš každému aj keď tam nechám srdce. A samozrejme potrebujem odberateľov a vzhliadnutia aby som bol aspoň čiastočne od YouTube ohodnotený - ani vy do práce nechodíte zdarma. A čistá zábava je to len ak to robíte ako hobby. Ak sa tomu človek venuje naplno tak je to práca zo zábavou.
Komentár
-
Nie je mi jasne, preco sa vobec tato reklama na YouTube kanal na tomto fore vyskytuje. Som myslel, ze toto je diskuzne forum. DIskutovat o nejakom videu sa da priamo na YouTube, ked sa nemylim.
Komentár
-
Jooooj to sa mýliš. Mládí v prdeli a do důchodu daleko.
Kto bol mladý foter je teraz mladý dedo. Za bolsevika to bolo bežné. A musím povedať že v tomto ohľade výrazne lepšie ako dnes.
Dnes keď majú ženy prvé dieťa v 35 a ich dcéry budú tiež tak, tak v 70 si fakt už starý (minimálne mentálne). Ja chodím s vnučkou snowboardovať a pod.
-
No z jednoduchého dôvodu - preto že sa nachádzame v sekcii určenej pre videá a každý kto natáča videá o elektromobilite na youtube a má vlastný kanál má právo na svoj priestor v sekcii videá.
-
Komentár
-
1fisker prosím o čas vo videu kde som sa pomýlil. Ja rozumiem rozdiely tak ak som povedal zle tak nechtiac.
-
Ľuboš Geleta 4:10 "spotrebu mi ukazuje 21kW". Tiež mi to udrelo, ale neprežívam to. Stáva sa...
Komentár