Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Novy interier a exterier Tesla model S odhaleny

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nemo
    Senior Member
    • Oct 2015
    • 562
    •   

    Novy interier a exterier Tesla model S odhaleny

    Click image for larger version  Name:	Selection_055.png Views:	17 Size:	630.7 KB ID:	67832

    Click image for larger version  Name:	Selection_056.png Views:	17 Size:	623.1 KB ID:	67833



    Click image for larger version  Name:	Selection_057.png Views:	17 Size:	592.4 KB ID:	67829
  • Dus
    Dus
    Member
    • Sep 2020
    • 84
    •   

    #2
    Už je aj na U.S. Configurator.
    Plaid+ iba $140,990, no nekúp to :-)
    Range: cca 520mi/ 837km

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      To nie je tak vela... prve P100DL stali +- tolko.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Aj na EU https://www.tesla.com/en_eu/models

      AT cennik Long Range 89.990 €, Plaid 119.990 €, Plaid+ 139.990 €

      CZ Long Range 2 449 900 Kč, Plaid 3 304 900 Kč a Plaid+ 3 789 900 Kč

    • Dus
      Dus komentoval
      Upraviť komentár
      Včera večer som pozeral DE cenník a ešte to tam nebolo.
      Fajn, môžeme začať šetriť :-)

    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Ak to bude aj lietat - ako chcu navodit fotky z interieru (oblaky v oknach, yoke volant) tak je to urcite super cena :-)
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #3
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #4
      Pôvodne zverejnené od nemo Pozrieť príspevky
      Click image for larger version Name:	Selection_055.png Views:	17 Size:	630.7 KB ID:	67832

      Click image for larger version Name:	Selection_056.png Views:	17 Size:	623.1 KB ID:	67833



      Click image for larger version Name:	Selection_057.png Views:	17 Size:	592.4 KB ID:	67829
      Jeden človek celkom rozumne okomentoval ten display v druhej rade. “Dúfam, že si Tesla na to spravila štúdiu.”

      Druhý týpek skonštatoval, že dieťa v sedačke by do toho mohlo kopnúť.
      Naposledy upravené matchke; 28-01-2021, 17:06.

      Komentár

      • matchke
        Member
        • Apr 2015
        • 328
        •   

        #5
        Mňa potešilo, že zachovali vodičov displej. 17 palcový je na prvý pohľad lepšie riešený ako 15” v 3 a Y. Snáď sa tam dostane aj Octovalve. Ten volant je ako v Kittovi
        Na druhej strane predpokladám, že na problémoch so závesmy vpredu pri Xku sa nič nezmení. To by chcelo asi väčší redizajn.
        Naposledy upravené matchke; 28-01-2021, 17:07.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          X-ko nemalo problem s zavesmi, ale s prednymi poloosami - a len PL verzie. Ked mi ich menili v zaruke pri 80tis, davali vraj nejake lepsie a prerabali aj uchytenie motora, tvrdili ze tieto uz vydrzia ovela viac.
          Navyse nove X-ka maju iny predny motor ako moja, mozno to uz vyriesili.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Octovalve tam je.
      • romor
        Junior Member
        • Apr 2014
        • 9

        #6
        Som zvedavý, či S a X budú mať CCS port

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ved CCS v EU musia mat, ak by nemali, bol by to velky fail - nemohli by nabijat plnym vykonom novych SC ako TM3. Kedze maju vecsiu bateriu, plnym vykonom budu zrejme nabijat dlhsie ako TM3.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          jo. to by ma tiez zaujimalo, ci ho tam uz nejako dostali alebo stale budu dodavat ten adapter. Z obrazkov sa mi ale nezda, ze by sa nieco zmenilo.

        • patapuf
          patapuf komentoval
          Upraviť komentár
          Na ten CCS port som tiež zvedavý, ale mňa zaujíma aj to, či sa bude dať vybrať normálny volant. Pretože ten Yoke my príde taký, dosť nepraktický. Je možné, že je to len nezvyk, ale predsa len by mi asi klasický volant chýbal. Niekde som čítal, že si môžem zvoliť, ktorý chcem, ale v konfigurátore som výber volantu ani výber verzia, ktorá by mala klasický volant, nenašiel. Viete niekto niečo o tom?

        • patapuf
          patapuf komentoval
          Upraviť komentár
          Teraz ma ešte napadlo, pred chvíľkou som čítal, že by faceliftovaná Tesla S/X nemala mať klasické blinkre. Neviem ale, či sa to zakladá na pravde. Umožňuje vôbec toto naša legislatíva, resp. legislatíva EU?

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          No, aj ten volant bude asi otazne ci v Europe bude mozne mat taky.
      • Juro
        Administrator
        Gold Member
        • Mar 2014
        • 2208
        • juraj1702
        •   

        #7
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár

        • Dus
          Dus
          Member
          • Sep 2020
          • 84
          •   

          #8
          Mňa teší, že neurobili žiadny výrazný facelift. Predok je okrem hmloviek a nárazníka v podstate rovnaký. Z boku si znalec všimne čierne kľučky a lemovanie okien miesto chrómovaných, a zrejme aj vzadu budú drobné retuše. Na prvý pohľad je však moja TMS r.v. 2018 rovnaká ako aktuálny model TMS, a predpokladám, že sa minimálne ďalšie 2-3 roky exteriér nebude meniť. Takže kamaráti v krčme sa mi nemôžu smiať, že mám 3 roky starú šunku iba s dvoma motormi :-)

          Skrátka, Franz von Holzhausen to nakreslil tak pekne, že skoro 10 rokov nebolo treba nič zásadné meniť.

          Komentár

          • patapuf
            Member
            • Jun 2016
            • 35

            #9
            Ako som asi pred týždňom písal, že ten "Yoke" volant, teda skôr kormidlo asi alebo riadidlá, by bol nepraktický, tak akosi sa k tomuto riešeniu aj prikláňam, pretože podľa toho, čo som videl vo videu o novom S-kovom Mercedese, tak by to nemuselo byť tak zlé. Ak dokáže MB vytočiť kolesá do maxima (i keď s pomocou vytočenia aj zadných kolies) už pri 1/4-otáčke volantom, nebude to problém ani pri Tesle. Teda, za predpokladu, že to pri Tesle tak bude. Ale určite áno, inak by mi nedávalo akosi zmysel mať takéto riadidlá v aute. Ale ostáva otázkou, či budú blinkre aj klasické vrátane voliča smeru jazdy. Niekde som čítal, že smer vyberie auto podľa zadanej cesty v navigácii. Ale to mi zase nedáva zmysel, keďže osobne podľa navigácie jazdím len v prípade, keď nepoznám cestu, inak ju ani nezapínam. Existujú o tom vôbec nejaké informácie? O možnosti "klasiky"?

            Komentár

            • nemo
              Senior Member
              • Oct 2015
              • 562
              •   

              #10
              Oznamenie AMD ze technologia grafickych kariet RDNA 2 je pouzita v infotainmente novej tesle model S a X (cas 11:24):

              Komentár

              Pracuje...
              X