Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Supercharger Trenčín

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 294

    Tesla Supercharger Trenčín

    Tak tu máme update mapy superchargerov. Pribudol plánovaný v Trenčíne. Čo mňa zaujalo, je že obvykle dávaju značku na mape od buka do buka. Tento krát však je umiestnenie dosť presne dané do OC Laugaricio. Tak nakoniec sa teda podarila táto lokalita?

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6811.jpg
Videní:	647
Veľkosť:52,3 KB
ID:	66537
  • Mattpro89
    Junior Member
    • Jan 2020
    • 16
    •   

    #2
    Ach, to Laugaricio je dosť blbá poloha. Som síce rád za akýkoľvek supercharger, ale toto je fakt mimo trasy. Ak človek ide z Česka na východ Slovenska, tak to vôbec nepomôže. Je to celková zachádzka skoro polhodinu... Ak ide človek z Bratislavy na východ, tak zachádzka 20 minút...
    Edit: z bratislavy na východ je to zachádzka 10 minút. Tak to je ešte akceptovateľné
    Naposledy upravené Mattpro89; 07-01-2021, 16:44.

    Komentár


    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Mattpro89 tak to neni, ked ides z CR po starom tankodrome, tak poza trenciansku turnu a si tam za par minut. Ano z dialnice kusok dalej... ale este tak na hrane. 10 min jednym smerom.

    • Mattpro89
      Mattpro89 komentoval
      Upraviť komentár
      Máš pravdu, to je potom do 15 minút aj s návratom na hlavnú cestu na východ. Tak to asi ešte ide

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla co ide z BA na vychod hadam dojde do Sielnice, alebo Demenovej, tak naco mu je SCH TN kusok od BA? Ibaze by vyrazila malo nabita.
      A pri ceste na otocku BA-ZA/MT/RK tiez by daval zmysel SCH v ZA a nie TN. Rovnako z CZ SCH Vystrkov smer vychod SK.
      Ale amici maju asi svoju logiku.

    • Mattpro89
      Mattpro89 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak Zilina byl bol sen, ale uz som sa zmieril ze nasledujuce 2 roky tam urcite nic take nebude. Ja som rad aj za ten Trencin. Vacsinou idem z prahy do tatier, takze by to mohlo pomoct. S mojou SR+ je v zime to cestovanie trochu narocnejsie

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Nerád sa opakujem. Malo sa to dať na letisko v Žiline. Je to križovatka D1 a D3, vyhovovalo by to každému.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Je snaha robit superchargre tam kde su nejake "amenities".
      Naposledy upravené matchke; 08-01-2021, 00:09.
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 293
    •   

    #3
    Ludia prečo tu hejtujete SC Trenčín Laugaricio. To si neviete dat do googlemap trasu ?

    Odbočka D1 smer Zilina - Laugaricio:............... 5,6 km...6 min
    Odbocka T.Turna smer Zvolen - Laugaricio....... 2,2 km...2 min

    Pre zaujimavost D1 L.Mikulas - SC Demänova: 2,9 km...4 min

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      A možno aj cestu opravia, veď vyhráva par rokov titul cesta 1. triedy v najhoršom stave.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Ano tento rok ten usek T.Turna po dialnicu idu opravovat...

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      nehejtujeme, praveze sme uviedli ze to je v pohode...

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Oliver, ja kludne pohejtujem :-) Ked je co a preco:

      Takze najskor tie mapy: nadchadzanie zo smeru od BA na ZA je cca 8 - 9 km (podla toho kde by to tam pichli), to je v premavke cca 10 min, čiže spolu 20 minut. V diskusiach tu vsade riesite ako dlho a ako rychlo vam to nabija, natahujete sa o minuty, a tu nad tym, ze stratim 20 minut zachadzkou na SuC, budeme zatvarat oci? (Pre zaujimavost mne googlemaps SuC Demänova od D1 ukazuje 2,8 km/3 min a to je tak asi na hrane, co je este unosne).

      Osobne mam Trencin na haku, lebo to mam blizko domov, takze je to pre mna zbytocne. Ale z principu (a zo skusenosti) musim povedat, ze takto od ruky picnute SuC su pekny opruz, ak sa niekam ponahlas. V lete som presiel kus Europy, dal som viac ako 30 SuC a musim povedat, ze niekedy to pekne liezlo na nervy, ked som stracal radovo desiatky minut odbocovanim a hladanim SuC. Tesla je super, perfektna, aj SuC su technologicky paradne (nikdy som nezazil nefunkcny), ale zas budme objektivni. Ak som nabijal na Ionity, tak to bolo bez nadchadzania, priamo na pumpe niekde na dialnici, rychlost do 190kWh. Na SuC som musel zachadzat, niekedy fakt ze az niekam do riti a rychlost bola do 120kWh (este neboli V3). A samozrejme, tych zbytocne nadidenych 10-20 km tiez musis dobyt. Na beznom nabijani som priemerne "prerobil" 30 minut. Ak tahas 1000km a nabijas 3 krat, tak to v sucte dost serie.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      EVan, dobre ale na Ionity to zaplatis na cene za kW.... alebo nie?

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      hudino na Ionity máš pre zahraničie ZSE Roaming: za 39€ nabíjaš 24 hodín, koľko stihneš. Na dlhších štrekách super.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Postavit SC 5 km od dialnice je totalna hovadina, sorry. Tak my ideme merat, ci nam staci na nabitie dalsich 200 km 15 alebo 20 minut, ale samotna zachadzka s navratom je spolu dalsich 15 minut z celkoveho casu cestovania. Vyborne.
      Este raz - hovorime o superchargeri, nie 50 kW nabijacke kde clovek stepuje hodinu. Tesly za normalnej situacie nabijaju do 30minut max!

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Ak na SC Tesly nabíjajú max. 30 min, potom je zbytočné uvažovať o mieste, kde sú nejaké ďaľšie služby (vycikať a padám ďalej). Áno, aj 5 km zachádzka je v tomto prípade veľa. Neviem, či by sa nejakému spaľováku chcelo ísť z diaľnice dole čerpať benzín. Ak by sa jednalo o 50 kW DC nabíjanie, tam by to ešte bolo opodstatnené, človek sa zdrží dlhšie. No a v mestách by úplne stačili AC stĺpiky, čím viac, tým lepšie, sídliská, hypermarkety ...

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez to vidim rovnako. Laugaricio je uplne zle. Jedna vec je, ked sa dakde auto suchce s nabijanim 40-70kW a druha vec ked tam laduje 150-200kW. Samotna zachadzka bude trvat dlhsie ako samotne nabijanie, a vzhladom na dlzku nabijania su mi aj sluzby uplne ukradnute. Nehovoriac o tom, ze v blizkosti nakupnych centier sa najma pred Vianocami zvyknu tvorit neludske kolony. Aby sa nestalo, ze tam chudak stvrdne 30minut v zapche aby potom 15 minut nabijal, resp nasiel miesto obsadene fosilom Vskutku staci toaleta a pripadne moznost kupit kavu alebo drobnost na zahryznutie, netreba hned nakupne centrum. Ja som stale nazoru, ze kym nebude moznost nabijania na benzinovych cerpackach/odpocivadlach, aby to bolo hned na dialnici, tak sa diera do sveta neurobi. DaliTrans pri TN bola este ako-tak rozumna hranicna vzdialenost co som bol vzdy ochotny skusnut. Vsetko ostatne je len strata casu

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      ummiestnenie zdroja energie pre vozidlá je komplexná vec - na inom fóre som videl príspevok, ktorý uniestnenie nie priamo na diaľnici, ceste vyššej triedy a pod, ale priamo v/na okraji OBCE zdôvodňujú obtiažnosťou získať obsluhu, ktorá bude ochotná dochádzať kamsi ...
      teda nejde o zvláštnosť.
      ps - je otázne aký dlhý úsek tej cesty opravia - či po, či v celom úseku (dĺžky obce trenčianska turná/hámre) napríklad TSK vlani bodoval výberom uchádzača o komplexné opravy - minimum času a kvalita realizácie!

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Neobhajujem Laugaricio, len som poukazal že to nie je až tak ďaleko. Ako ine SC na Slovensku. Plne súhlasím, že by to malo byť na odpočívadlach alebo pumpách. Úsek od konca privadzača po Laugaricio býva často v dopravnej špičke upchatý autami. Ide sa veľmi pomaly ale plynulo. Pre mňa ako Trenčana nemá žiadny význam mať v TN SC. Nabijem doma lacnejšie. Chapem prečo sa hladaju lokality mimo dialnice. Pretože by ich muselo byť potom 2x viac. Jedna aj druha strana dialnice. Trenčín je dôležitý hlavne pre smer Brno-BB. A tam je Laugaricio v pohode 2 min. jazdy. Z BA do ZA ho možu kludne vynechat Ak bude v ZA SC. Najidealnejsie miesto v TN by bolo v Dalitranse..aj ked ten smrad od kamionov v zime je tam niekedy hrozny..Na druhej strane od Dalitransu smer Drietoma je 1,5 km vzdialena nová pekná veľká čerpacia stanica Eurofuel..to by bolo super miesto...
      Naposledy upravené curgali; 08-01-2021, 16:13.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      curgali dvojnasobok pump na dialnici je blbost dakde z minulosti, ani neviem odkial to pochadza, ci to je dedicstvo socializmu alebo co... je bezna prax v Nemecku aj Rakusku, ze je urobene ponad dialnicu premostenie alebo popod dialnicu maly tunel a mas Landzeit s cerpackou aj nabijackou len na jednej strane, s tym ze je pristupny z oboch smerov. Idealne riesenie - lepsia dostupnost, menej potrebneho personalu, aj z hladiska krajino-tvorby podla mna citlivejsie riesenie. Netusim, preco sa to u nas nikde nerobi, a vsade robia duplicitne cerpacky po oboch stranach.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo..presne. Ked som jazdil po Floride tak tam mali reštauracie a čerpacie stanice v strede medzi dvoma smermi tej 6 prudovej dialnice. V EU máme ine cestne pravidla, ale uz aj v Chorvatsku alebo Česku to tak maju. Premostene a služby len na jednej strane....

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Nieje to kolli cene vystavby? Premostenie/tunel cez dialnicu je lacnejsie riesenie ako druha pumpa? A nikde nieje ani naisane ze musia byt tie pumpy oproti sebe predsa. Alebo ze musia byt toho isteho retazca. Nadjazd/tunel by asi musela platit NDS, pumpy si financuju prevadzkovatelia. Ci by pumpari zaplatili nadjazd/tunel?

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vzdy je to vecou dohody, spoluucasti na financovani pripadne cene prenajmu. Je uplne jedno kto to plati, podmienky sa vzdy daju nastavit rozumne tak, aby to bolo obojstranne vyhodne. Len to by museli obe strany pristupovat k veci racionalne a nie sposobom daj mi 2 Tesly a dohodneme sa Na Slovensku tazke, ja viem...
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 161
    • lubos1519
    •   

    #4
    Je to z nudze cnost, na otvarani LM SC zaznela informacia, ze SC mal byt na pumpe pri dialnicnom zjazde, ale ked uz dosli na rokovanie aj ludia z Tesly, tak majitel pumpy vyhlasil, ze ak mu nedaju dve TM3 tak sa mozu zbalit, takze to bola aj mega hamba pre Slovensko... Poziadavky na lokalitu od Tesly su jasne:

    - dostatocny prikon (alebo moznost vybudovat trafo stanicu)
    - anemities (nakup/wc)
    - pekne prostredie

    Ja som tiez za lokalitu pri letisku ZA, ale neviem ci tam je nieco splnajuce uvedene poziadavky. Stano Kurek na stretnuti povedal, ze ak najdete vhodnu lokalitu, Tesla je ochotna sa o SC bavit. Priamo naz vyzval, aby sme navrhli vhodne lokality.

    A samozrejme na lokalitu sa treba pozerat nielen ocami idem z BA, moja zena prehlasila, ze pre nu je to super lokalita ked ide na otocku SC-ZA (co sa v zime ani na 3LR neda spravit), vraj lepsia akoby to bolo priamo v ZA (lebo sa tam nemusi trepat niekde cez mesto - na margo GreenWay OC Duben). Ona radsej 5 minut zajde z dialnice ak tam ma jedlo/kavu a nakupne moznosti ;-) A tak isto mame ine trasy na CZ.
    Naposledy upravené jeeff; 08-01-2021, 09:09.

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      To s tym pumparom je vtip alebo to myslis vazne? Zasnem 😮 niezeby bol niekto rad, ze tam Tesla zadarmo dotiahne novych zakaznikov a on preda viac kavy, napojov a jedla, on este bude nenazrany a pytat rovno 2 auta. Oooo Slovensko 😂
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 530

    #5
    PS: áno je viacero možností ale aj veľa podmienok od TM a treba sa pozerať aj na trasy z CZ, PL, HU,.... aj to sú premene ktoré do výpočtu a vstupujú,... pracujeme na TN a verím že v ďalších kolách bude aj ZA a niečo aj dole v okolí Lučenca,... plus ak inštalujeme dostatok CityChargerov (70kW) a D.Chargerov 22kW je to už ok,...

    Teraz hlavne No.1: Servis a ShowRoom SR a bude to v poriadku,.... (Pracujeme na tom, hladáme, kontakujeme, lobujeme,.. ale je to boj!)

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      To verím, že je to boj. Najmä ak je nutné rokovať s takými divými sviňami ako ten pumpár.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Stano, tie CityChargre vyzeraju ako tie Urban Chargre z Ameriky či je to úplne niečo iné?
      Naposledy upravené matchke; 08-01-2021, 11:59.
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 294

    #6
    Ahojte. Mame nieco nove ohladne SC Trencin? Je aspon dohodnute umiestnenie?

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 651
      • viera8131
      •      

      #7
      Mám taký pocit, že Slovensko sa stáva pre Teslu čiernou dierou na mape Európy. V Rumunsku otvorili 4 V3 superchargre (na 4 miestach) a Trenčín stále nič.
      Nehovoriac o predaji alebo nebodaj servise.
      Stano Kurek - ako to vyzerá aspoň s tým Trenčínom (aby sme nemuseli Mirovi Rojkovi obsadzovať nabíjačky u Lidlu)?

      Komentár


      • ivan32
        ivan32 komentoval
        Upraviť komentár
        V Čechách nedávno tiež otvorili 3 či 4 naraz.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Jirko 95% nabijam doma a pri Lidli v Dubnici som bol posledny rok jeden raz ked som s Lubom Geletom tocil test a dvakrat som minuly tyzden vyuzil Hradok, takze za rok som tri razy nabijal u Lidlu. Ale je pravda, ze nejde nevsimnut, aka znacka aut pri Lidli najviac stanuje a pritom najviac vychvaluje svoju vyhradnu siet nabijaciek.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        A nebude to tým, že tých Tesiel je najviac zo všetkých EV. Neviem či niekto tuší koľko ich u nás behá.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Podla mna by Tesly mali chodit len na Teslacke nabijacky, Volkswagny na volkswagnovske a Hyundaie len na hyundaiacke. Vybavene, a kazdy bude mat to svoje a nebude frflat na druhych

        Jedine zeby…
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 294

      #8
      Snazim sa pochopit celu situaciu okolo Tesly na Slovensku a po pravde chybaju mi informacie. Zatial mi vychadza, ze im z obchodneho hladiska vyhovuje stav aky je. Slovaci si vedia auta zaobstarat aj inac, servis vybavia vo Viedni a Prahe popripade za chvilu v Budapesti. Nie je tam nejaky vacsi financny efekt. Aj sc je pre nich nakladova zalezitost. A navyse to fiasko s vyjednavanim v Trencine. Myslim si, ze takto nejak uvazuju.
      Naposledy upravené matchke; 11-07-2021, 12:14.

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Pochybujem ze Tesiel je najviac. Niekde tu tusim behalo cislo 300nieco registrovanych na SK a aspon tolko je aj len citigo/eUP, plus vsetky dalsie znacky, tak potom Tesiel je mozno stvrtina a mozno ani to nie.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Myslel som to tak, ze ci ich nie je najviac rovnakeho modelu (TM3). Jasne ze je tu ovela viac inych dalsich EV.
        300 je urcite len Modelov S a X, TM3 bude minimalne tolko tiez.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Tato otazka preco Tesla na Slovensko kasle, sa tu vynara dlhodobo. Faktom je, ze pocty Tesiel aj vdaka Modelu 3 pribudaju rocne nasobkom, je ich tu dvojnasobok ako pred rokom, mozno stvornasobok ako pred tromi rokmi a Tesla to dobre vie - vie kolko aj kde jazdi aj ked boli kupene inde, predsa nema SIM v aute na srandu. A robi nieco ? Ked slubovala aspon servis ked ich tu bola polovica - boli chyry o otvoreni servisu v BA ? Takze do tajov uvazovania Tesly by som sa nepustal, tam o nejake argumenty malo vela aut nejde, to bude podla toho ako sa kto zobudi rano v posteli.
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 294

      #9
      Stano svojho casu hovoril, ze uz maju podpisanu zmluvu s OC Laugaricio ale ze este nie je platna. A vzapati vyzval na dalsie tipy na umiestnenie. Len neviem ci myslel celoslovensky ci alternativu voci Laugariciu. Mal som pocit, ze z toho Laugaricia nebol happy. No a medzicasom bol Trencin posunuty na buduci rok. Co je tiez velavravne.
      Naposledy upravené matchke; 11-07-2021, 10:49.

      Komentár

      • Juro
        Administrator
        • Mar 2014
        • 2160
        • juraj1702
        •   

        #10
        Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
        Tato otazka preco Tesla na Slovensko kasle, sa tu vynara dlhodobo.
        Ďalší Supercharger nie je postavený preto žeby Tesla kašlala na Slovensko, ale pretože sa nepodarilo nájsť vhodné miesto.
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Aha. Ďakujeme za vysvetlenie.
          Argument hodny Tesly.
          Kedysi som bol skalny Teslak a dodnes si myslim, že ešte zhltnem spústu “issues”.
          Ale keď pôjde Sko z domu tak si sakra rozmyslím, či ešte Teslu kúpim.
          Firma ktorá doslova serie na existujucich zákazníkov si moje peniaze nezaslúži.
          Našťastie už je z čoho vyberať.
          Nota bene ak Tesla naozaj sprístupní SCH iným automobilom. Potom padne aj ten úplne najsilnejší argument.

        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Tvojej poznámke vôbec nerozumiem.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ked GW moholo postavit nedavno pred OC Solivaria v PO UFC HUB, co branilo Tesle to urobit uz davno? Alebo inde. Ci cakaju ze ten kto ide na vychod(UA)/sever(PL), alebo naopak si spravi zachadzku 80km/1h do KE? Neverim ze niesu ziadne miesta na SK.

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Tvojej poznámke veľmi dobre rozumiem

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Jirko, ono trava je zelensia vzdy na druhej strane plota. Ja mam Kiu eNiro a ine Ev ako Teslu by som si uz nekupil. Coldgaty, pomalu ziadne updaty, navigacia na dve veci, zbytocne kratke servisne intervaly, nabijacia siet v plienkach- pojde/nepojde a komfort cestovania ide dole. Servis- chces vymenit celne sklo tak to tiez trva, plecharina tiez trva, a pod. Takze suma sumarum za mna: Always buy Tesla.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Tiez nie som vzdy nadseny z pristupu Tesly k zakaznikom ale… tiez mi to aktualne pride ako najjednoduchsia moznost a po dlhodobej skusenosti s 3 roznymi znackami (nissan, bmw, hyundai) mi to stale vychadza len na tu Teslu, nech sa na to pozeram z akehokolvek uhla. Nie je to dokonale, ale stale treba riesit najmenej kompromisov narozdiel od “konkurencie”.

          V kazdom pripade tie problemy s lokalitou celkom chapem. Este davno pradavno sme sa takto snazili riesit 2 lokality pre Tesco na Spisi a Povazi. Malo ist o kupu pozemku a vystavbu plechovej budy na kluc takze ziadne najmy priestoru. Pristup vlastnikov pozemku bol taky, ze po prvotnych jednaniach bolo vsetko ok, bola dohoda na cene, podmienkach, akonahle sa vec posunula do riesenia zmluv, kedy sa “zverejnilo” meno klienta, tak sa zrazu vsetci cukli, a pozadovali o 40-60% vacsiu kupnu cenu, lebo vsak Tesco je velka zahranicna firma a ma prachy. Ak sa takto spravaju aj pri Tesle, tak uplne si viem predstavit ako prebiehaju rokovania a co musi Juro riesit, alebo ktokolvek to ma na starosti. Ludom nevysvetlis, radsej to budu mat dalsich 10 rokov neobsadene/prazdne/stratove, ale stale budu pozadovat neprimerane cenove podmienky.

          Skor rozmyslam, ci ma v takomto pripade zmysel tak silno trvat na lokalite okolia Trencina. Chapem, dopravnemu vyznamu tej lokality, ale kde nie je ponuka… 🤷‍♂️

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo Ved na to sa pouziva medziclanok. Velka firma ma spriaznenu, alebo vlastnu malu miestnu nicnehovoriacu firmicku ktora kupi nehnutelnost a potom ju posunie na znameho/velkeho/znackoveho konecneho kupujuceho. Take nevedia?

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Taur nejde o to ci vedia alebo nevedia, kazda spolocnost ma inac nastavene procesy. Dalsie medziclanky vyrabaju naklady a znizuju transparentnost, na ktoru si viacere zahranicne subjekty potrpia. A nie kazdy je ochotny menit svoju filozofiu len kvoli jednej krajine, kde ziju malomyselni ludia Namiesto spekulovania si proste pockali kym nenasli ponuku vyhovujucu ich kriteriam, neponahlali sa. Jediny, kto na tom skodoval je ten, co bol chamtivy, a tak je to spravne.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          EVan ohladne servisu tesly alebo SCH ?, ved s teslou neni treba chodit do servisu... (pokial sa nieco nepokazi )
      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 651
        • viera8131
        •      

        #11
        Juro - a čomu nerozumieš? Tomu, že argument o “nenájdení vhodného miesta” je komplet nonsens alebo tomu, že Tesla serie na existujucich zákazníkov?

        Komentár

        • Juro
          Administrator
          • Mar 2014
          • 2160
          • juraj1702
          •   

          #12
          Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
          Juro - a čomu nerozumieš? Tomu, že argument o “nenájdení vhodného miesta” je komplet nonsens alebo tomu, že Tesla serie na existujucich zákazníkov?
          Ak vieš o vhodnom mieste, tak si mohol dávno povedať a nabíjačka by už fungovala. Neviem ktorá automobilka postavila viacej nabíjačiek na Slovensku ako Tesla?
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár

          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 408
            •   

            #13
            A ak uz chceme hovorit o nabijacich huboch tak sa treba obratit na NDS, nech vyhlasia normalnu zmysluplnu obchodnu sutaz na prenajom parkovacich miest na odpocivadlach. A v tomto pripady by sa poskytovatelia nabijania mohli spojit a postavit huby spolocne sharovane. Vyriesi sa tym vsetko, naklady na vystavbu i dostatok hubov-zakaznik si uz vyberie akou kartickou nabije na takom stojane.

            Komentár

            • matchke
              Member
              • Apr 2015
              • 294

              #14
              Zacina sa to tu nejak zvrhavat. Ukludnime sa.

              Komentár

              • matchke
                Member
                • Apr 2015
                • 294

                #15
                Ked som bol v juni v Boroch na EV salone hovoril som s clovekom co vyhladava sajty pre nabojacky pre eJoin. Vobec to nie je jednoduche. Osloveni partneri sa casto zdrahaju a nechce sa im do toho ist. Nevidia v tom vyhody pre seba. Potvrdil mi, ze tak myslia aj prevadzkovatelia nakupnych centier. A hovorime pri tom o univerzalnych nabijackach, nie sc iba pre Teslu.

                To co sa stalo v Trencine je blbe ale na obranu chalanov co to vybavovali sa da povedat, ze niekedy nevies odhadnut potencialneho partnera ako sa zachova.
                Naposledy upravené matchke; 12-07-2021, 06:36.

                Komentár

                Pracuje...
                X