Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Čínske autá

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Čínske autá

    Čo myslíte, je reálne kúpiť nejaké čínske auto v cene okolo 30-40 tis. do konca 1.polroka 2021? Nejaká stredná kategória, t.j. nie malé mestské auto, nie luxus. Upresňujem otázku, auto s dojazdom aspoň 400 km.
    Naposledy upravené 1fisker; 04-12-2020, 19:51. Dôvod: Mal som na mysli väčšiu batériu
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #2
    MG ZS EV z Rakuska, u nas asi nemaju zastupenie

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Jo, Rakuske za 29 390E
      https://mgmotor.eu/de-AT/model/zs-ev
      Co som pozeral bjornove videa vyzera velmi dobra kupa, len tazne by mi chybalo

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      MG má malú baterku, otázku som upresnil
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #3
    Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
    Čo myslíte, je reálne kúpiť nejaké čínske auto v cene okolo 30-40 tis. do konca 1.polroka 2021? Nejaká stredná kategória, t.j. nie malé mestské auto, nie luxus.
    preco chces cinske za cenu osvedceneho korejca, ktory je stale najlepsie co mozes kupit ?!

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      lebo som zistil že Kona je malá a Niro sa mi nepáči

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      este stale mas moznost Ioniq a Soul.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq-malá baterka, Soul....zmiešané pocity

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Lebo Korejec stoji viac Do 40.000€ sa s velmi odretymi usami zmesti Kona v zakladnej vybave s 1f nabijackou. Za Cinana das o 10tis menej a vybava neporovnatelna. Podla testov ani technika nie je zla. Ci to bude ok po stranke spolahlivosti a dlhodobej udrzby je druha vec, ktora sa ukaze casom 🤔

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      áno, ale Kona v "základnej výbave" ELECTRIC+ má všetko, o čom sa nemeckým EV v základnej cene ani nesníva

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak ano, ale to iste ma aj Cinan a vacsinou este viac. Akoze Korejci maju relativne jednoduchu vybavovu politiku a neni tam nad cim moc spekulovat. Bud je to plnka alebo plnka s kozou. Ale zrovna to dolezite dali za priplatok - lepsiu palubnu nabijacku 🤷‍♂️

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Pozor,pozor! Prave koncim tyzdenny test s konou 2020 (ale este z korei) a budem sa venovat aj cene resp ponukam v mojom videu. Taketo auto vies kupit ako skladovku hmed napr za 41000 kukni autobaza.eu a bude este lepsie. Uz rozvazaju faceliftove kony predajcom,aj ked este nie je datum uvedenia na trh. To ceny stlaci a je kludne mozne,ze kona v plnke bude vyrazne lacnejsia ako niro alebo soul.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ked bude tak bude. Ceny sluboval uz kadekto kadeake. Aktualne su ale ceny take ake su a tymi sa treba riadit. Aj ID3 a TM3 mali stat menej, na akych cenach sa ustali Kona sa uvidi. V kazdom pripade je vsak podla zadania mala tak nechapem, preco je tu stale spominana ked boli podmienky jasne stanovene. Auto musi byt vacsie ako Kona, do 40tis, dojazd 400+ a idealne cinske. Vsetko dolezite je obsiahnute v jednej vete.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo je tu spominana prave preto, ze ako jedna z mala splna tieto podmienky. Ak vzadu nevozis trvalo deti v autosedackach, nie je s tym miestom taky problem. Nosovicka Kona moze mat tazne do par sto kg, resp. pre nosic na bicykle. Pozdlzne priecniky su standard, da sa dat "zahradka".
      Tu mas spominany inzerat a ako vravim, o par tyznov a mesiacov bude situacia na kupu este lepsia. https://hyundai-kona.noveauto.sk/hyu...gn=listingcars
      Dokonca je to s tmavym interierom bez kozenych sedaciek, takze idealna kombinacia.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      aj kórejská 2020 môže mať ťažné, videl som technické tohtoročného modelu a je to ako v nošovickej

      je zaujímavé, že ešte predajcovia, ktorých som sa pýtal, nemali ešte českú Konu, že vraj všetko sa doviezlo len z Kórei

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      potvrdzujem. Ved tusim aj Stanek z CR ma na dlhodoby test juhokorejsku. SR novinarska je tiez a detto inzerat, ktory som sem zavesil.
      Nedokazal som sa ani v Hyundai dostat k odpovedi, ci teda ofic. aj tieto korejske 2020 maju uz WLTP 484 alebo bez michelin pneu sa stale tvaria, ze 449. Tolko je v parametroch, ktore som dostal k testu.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      nakoľko Kona stále v technickom preukaze neuvádza spotreby (ani 2019 ani 2020), tak neviem povedať o WLTP

      ale je to zaujímavý stav - ako si má firma dať do nákladov kWh elektriny podľa prejdených km (analógia k spaľovákom), keď sa spotreby neuvádzajú, sú tam len pomlčky

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 no neviem ako moze splnat podmienky, ked jasne napisal, ze Kona mu je mala. Ked hladas 4-izbovy byt tak tiez povies, ze 2-izbak splna podmienky? tvoj subjektivny dojem je v poriadku, ale to neznamena, ze musi mat taky kazdy. Mne osobne je Kona tiez mala, ako vpredu tak vzadu aj v kufri. Proste uplne mimo poziadaviek, jedine ako druhe auto do mesta. A citim to tak nejak podobne ako fisker... Niro velkost akurat, ale dizajn nic moc. Soul priam nenavidim. Jedine co je pre mna akceptovatelne z pohladu velkost/dizajn je Ioniq, aj ked tym faceliftom ten dizajn zhovadili a dojazd/nabijanie je uplne zle.

      Osobne by som Cinu nekupil pre x inych dovodov, ale ked hlada niekto Cinu, nebudem mu nukat nieco ine
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #4
    tak na dane poziadavky take auto proste neexistuje

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      a preto fiskers zostane aj nabjlizsie dva roky v rovine uvah ako vacsina jeho tem a zamysleni

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      co tak vyplnit "Ignore List" ?

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      nie, už mám vybraté na 99%, ale neprezradím , je tam ešte čakacia doba, takže času dosť, len som chcel skúsiť, či by nebola dovtedy nejaká Čína, v každom prípade rozhodnutie musí padnúť, lebo dotáciu by som nechcel nechať prepadnúť, do konca júna 2021, ak by som mohol čakať viac, tak to by bola Tesla Y
  • Roman-ba
    Member
    • Sep 2019
    • 104
    •   

    #5
    Kamarát kúpil Aiways U5 v Nemecku za 29000 (s dotáciou 8500 € ) Tento týždeň má auto preberať, dohodol som s ním že hneď ako to pôjde príde do BA, aby sme to mohli prípadným záujemcom ukázať. Budem včas informovať kedy to bude. https://www.ai-ways.eu/de/de/u5/

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Na to auto som zvedavy aj ja Daj vediet potom prosim ta.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      "v Nemecku za 29000 (s dotáciou 8500 € )", to ako chápať? Normálne 37500-8500=29000? Ktosi písal, že stojí normálne 41 tis. Predpokladám, že to má COC....

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Uvádzacia cena bola taká, COC to mať bude, keďže to má schválenia EÚ. O pár riadkov vyššie som dal link na stránku kde je aj cenník. Stačí len pozrieť..
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #6
    Tiez ma napada Aiways U5, a pripadne este Xpeng G3.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      pozeral som, že väčšinou majú čínske autá Chademo nabíjanie, to nie je dobré, lepšie by bolo CCS, škoda, myslím, že v Európe sa od Chademo upúšťa

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Aiways-u5 ma CCS ale oproti ostatným ho má vodorovne, nie zvislo.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      aj MG ma ccs
Pracuje...
X