Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

How to: Zmena platobnej karty

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • splash
    Junior Member
    • Jun 2020
    • 7

    How to: Zmena platobnej karty

    Nahodim to sem, lebo s tým som bojoval niekoľko krát bez úspechu, možno aj niekto z Vás tiež ma ten istý problém, no riešenie na to je (neoficiálne).

    Teslu som zarezervoval a zaplatil kartou VISA z Tatrej Banky. Asi ste už tiež zažili to, že ta karta potom je uložená v profile a naďalej použitá ako default platobnú kartu na všetko - FSD upgrade, Supercharger, etc

    ​​​Lenže ja odmietam použiť kartu od TB ak ide o iné meny ako EUR - TB sú v tom nenažraní a majú otrasný kurz . Keďže v lete som cestoval cez rôzne krajiny mimo Eurozónu (Česko, Maďarsko, Chorvátsko), chcel som použiť svoju Revolut kartu.

    Nakoniec som vyriešil takto:

    - Chod do www.tesla.com a výber si krajinu (pop-up "Select your market") United Kingdom - ak pop-up na výber "trhu" sa neobjaví, skús cez Menu.
    - prihlás sa do svojho uctu
    - chod do menu “Account”
    - otvor “Personal Information” > “Contact”
    - zmeň krajnú na niečo, čo podporuje zmenu metod platby (napríklad som skúšal United Kingdom, možno Nemecko aj iné krajiny tiež budú fungovať). Použil som oficiálnu Revolut adresu (mohla byt hocijaká, hlave že ten ZIP Code musí byt platný). TIP: Najprv zmeň pole “krajina” ("COUNTRY")
    ADDRESS: 1 Canada Square
    CITY: London
    ZIP CODE: E14 5AB
    COUNTRY: United Kingdom
    - Uložiť

    Stránka sa obnoví, keď otvoris znova sekciu “Account” budeš mat teraz novú podsekciu “Payments” > “Manage Payment Method”.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image_6292.jpg Videní:	1 Veľkosť:56,1 KB ID:	60973






    Voilá.

    Teraz len treba kliknut v "Manage Payment Method", vyhodit starú kartu, ktorú tam máš a pridat novú. Potom, ako sa to uloží celé, mozes zmenit kontaktné údaje naspat do povodneho stavu.

    Naposledy upravené splash; 09-09-2020, 21:48.
  • drobco
    Member
    • Oct 2014
    • 64

    #2
    Keď veľa cestuješ tak bolo jednoduchšie platiť Revolutom hneď.

    Komentár

    • splash
      Junior Member
      • Jun 2020
      • 7

      #3
      Clovek ale necaka, ze:
      1) karta pouzita na rezervaciu sa ulozi aj nadalej pre cely ekosystem; a
      2) raz zadavana karta je nezmenitelna pre "Other Europe" uzivatelov

      Iste, keby som o tom 1+2 vedel, hned by som to spravil na zaciatku Ale odbacas od temy

      Pôvodne zverejnené od drobco Pozrieť príspevky
      Keď veľa cestuješ tak bolo jednoduchšie platiť Revolutom hneď.

      Komentár


      • drobco
        drobco komentoval
        Upraviť komentár
        Máš pravdu. Robia to zložité zbytočne a nechápem prečo sa nedá zmeniť karta. Nabíjačky by mali mať možnosť platiť hotovosťou ako parkovacie automaty v obchodných centrách. Kto chce nech platí kartou. Ale to asi nebude možné. Hmm.

      • splash
        splash komentoval
        Upraviť komentár
        EU direktiva 2014/94/EU mala nielen urcit konektory, ale mala urcit aj povinost POS pri stojanoch: je absolutne neakceptovatelne, ze niekto musi sa najprv niekde zaregistrovat, cakat/dostat nejaku RFID kartu (alebo stiahnut nejaku appku), aby mohli pouzit nabjaci stojan.
        Ked to porovname s samoobsluznou pumpou, je to ako keby si musel najprv mat nejaku RFID kartu (alebo appku) aby si mohol natankovat - namiesto toho, co je dnes: POS.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 588
      • viera8131
      •      

      #4
      Vdaka za tip. Ja zase mam problem zmenit krajinu registracie. Kedze som kupoval auto vo Svajci furt mi ponuka na Premium Connectivity cenu v CHF. Nadejam sa, ze ked zmenim krajinu, ktora je ulozena spolu s autom tak mi daju cenu v EUR. Pritom v profile mam SK adresu.
      Tak som napisal na 'AccountSupportEMEA@tesla.com'. Uvidime ci to pomoze.

      Komentár


      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Daj vediet, ci ti nejako pomohli. Ja mam podobny problem, v ucte mam adresu spravne, ale FA za super charging maju stale nemecku adresu predajcu od ktoreho som TM3 kupoval a neviem to ziadno zmenit. V Tesle zjavne nemaju tie systemy prepojene.

      • splash
        splash komentoval
        Upraviť komentár
        @jeef a kde stiahneš FA? Ja žiadnu FA za SC nevidím - ani v History, ani mailom som nič nedostal.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        FA vidim v History kde vidim jednotlive nabijania. Kliknem pri danom nabijani na sipku vpravo, to sa rozbali a tam je View Invoice.

      • splash
        splash komentoval
        Upraviť komentár
        jeeff asi tým, že máš teda auto z CH. Auto mám online objednané a asi je registrované na SK (faktura bola SK), čiže mne vôbec nedodá žiadnu možnost si stiahnuť faktúru. Jednoduché tam žiadny gombík neni: https://ibb.co/Wgvn481

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mam auto z DE, ako to mas rozbalene mam tam linku na FA. Ale skus to pozriet na pocitaci, na mobile som to neskusal.

      • splash
        splash komentoval
        Upraviť komentár
        Na mobile či desktop je to iste. Leniví programátori

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Je nehorázne, že Tesla urobí charge na kartu bez toho aby dodala zákazníkovi faktúru.
        Máte to všetci s autom kúpenom na Slovensku adresu tak?
        Ak hej tak by stalo za to spraviť skupinový email na account services a ak budú hrať mŕtveho chrobáka (čo oni veľmi radi) tak to poslať na rakúsky a nemecky finančný úrad.

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som kupoval pred piatimi rokmi s prevzatim v Holandsku a pri uctovani idle fees platenych kartou mam v profile na stiahnutie invoice.
        Auto som kupoval na firmu a Tesla mi svojvolne zmenila kontaktne udaje na fyzicku osobu kde nie mozne zadat firemne udaje ani prepnut na company. Takze invoice je vystaveny na udaje fyzickej osoby. Na zaslane emailove ziadosti o napravu reakcia mrtveho chrobaka.

      • MilanR
        MilanR komentoval
        Upraviť komentár
        nemo a zadával si fakturačné údaje pri pridávaní karty k účtu ?

      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Pokial si dobre spominam, tak take udaje to na vyplnenie neponukalo. Udaje o platobnej karte sa dali zadat v profile tesla.com alebo aj v aute na velkom displeji. Vyplnal som na tesla.com. Po zrealizovani platby uz nikde nevidim udaje o karte, ci su ulozene na dalsie platby.

      • MilanR
        MilanR komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som teraz pridával novú platobnú kartu, v account info som zmenil country na UK a prepol na UK market aby mi zobrazilo Manage Payment Method, pridával som novú kartu a boli tam aj Billing info údaje, dal som tam adresu firmy a do druhého riadku adresy IČO a IČ DPH, nemám ale zatiaľ otestované ako bude vyzerať faktúra za supercharging keďže som ešte nenabíjal
        Naposledy upravené MilanR; 11-09-2020, 12:06.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 588
      • viera8131
      •      

      #5
      Este dodam k tomu postupu hore - musis aj zmenit "trh"z Other Europe na UK. Inak sa tam "Manage payment info" neobjavi.

      Komentár


      • splash
        splash komentoval
        Upraviť komentár
        Mas pravdu - asi som si to nevsimol, upravim. Dik
    Pracuje...
    X