Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

How to: Zmena platobnej karty

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • MilanR
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som teraz pridával novú platobnú kartu, v account info som zmenil country na UK a prepol na UK market aby mi zobrazilo Manage Payment Method, pridával som novú kartu a boli tam aj Billing info údaje, dal som tam adresu firmy a do druhého riadku adresy IČO a IČ DPH, nemám ale zatiaľ otestované ako bude vyzerať faktúra za supercharging keďže som ešte nenabíjal
    Naposledy upravené MilanR; 11-09-2020, 12:06.

  • nemo
    komentoval k 's odpoveď
    Pokial si dobre spominam, tak take udaje to na vyplnenie neponukalo. Udaje o platobnej karte sa dali zadat v profile tesla.com alebo aj v aute na velkom displeji. Vyplnal som na tesla.com. Po zrealizovani platby uz nikde nevidim udaje o karte, ci su ulozene na dalsie platby.

  • MilanR
    komentoval k 's odpoveď
    nemo a zadával si fakturačné údaje pri pridávaní karty k účtu ?

  • nemo
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som kupoval pred piatimi rokmi s prevzatim v Holandsku a pri uctovani idle fees platenych kartou mam v profile na stiahnutie invoice.
    Auto som kupoval na firmu a Tesla mi svojvolne zmenila kontaktne udaje na fyzicku osobu kde nie mozne zadat firemne udaje ani prepnut na company. Takze invoice je vystaveny na udaje fyzickej osoby. Na zaslane emailove ziadosti o napravu reakcia mrtveho chrobaka.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Je nehorázne, že Tesla urobí charge na kartu bez toho aby dodala zákazníkovi faktúru.
    Máte to všetci s autom kúpenom na Slovensku adresu tak?
    Ak hej tak by stalo za to spraviť skupinový email na account services a ak budú hrať mŕtveho chrobáka (čo oni veľmi radi) tak to poslať na rakúsky a nemecky finančný úrad.

  • splash
    komentoval k 's odpoveď
    Na mobile či desktop je to iste. Leniví programátori

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mam auto z DE, ako to mas rozbalene mam tam linku na FA. Ale skus to pozriet na pocitaci, na mobile som to neskusal.

  • splash
    komentoval k 's odpoveď
    Mas pravdu - asi som si to nevsimol, upravim. Dik

  • splash
    komentoval k 's odpoveď
    EU direktiva 2014/94/EU mala nielen urcit konektory, ale mala urcit aj povinost POS pri stojanoch: je absolutne neakceptovatelne, ze niekto musi sa najprv niekde zaregistrovat, cakat/dostat nejaku RFID kartu (alebo stiahnut nejaku appku), aby mohli pouzit nabjaci stojan.
    Ked to porovname s samoobsluznou pumpou, je to ako keby si musel najprv mat nejaku RFID kartu (alebo appku) aby si mohol natankovat - namiesto toho, co je dnes: POS.

  • drobco
    komentoval k 's odpoveď
    Máš pravdu. Robia to zložité zbytočne a nechápem prečo sa nedá zmeniť karta. Nabíjačky by mali mať možnosť platiť hotovosťou ako parkovacie automaty v obchodných centrách. Kto chce nech platí kartou. Ale to asi nebude možné. Hmm.

  • splash
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff asi tým, že máš teda auto z CH. Auto mám online objednané a asi je registrované na SK (faktura bola SK), čiže mne vôbec nedodá žiadnu možnost si stiahnuť faktúru. Jednoduché tam žiadny gombík neni: https://ibb.co/Wgvn481

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    FA vidim v History kde vidim jednotlive nabijania. Kliknem pri danom nabijani na sipku vpravo, to sa rozbali a tam je View Invoice.

  • Jiri GrandPa
    odpovedal
    Este dodam k tomu postupu hore - musis aj zmenit "trh"z Other Europe na UK. Inak sa tam "Manage payment info" neobjavi.

    Pridajte komentár:


  • splash
    komentoval k 's odpoveď
    @jeef a kde stiahneš FA? Ja žiadnu FA za SC nevidím - ani v History, ani mailom som nič nedostal.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Daj vediet, ci ti nejako pomohli. Ja mam podobny problem, v ucte mam adresu spravne, ale FA za super charging maju stale nemecku adresu predajcu od ktoreho som TM3 kupoval a neviem to ziadno zmenit. V Tesle zjavne nemaju tie systemy prepojene.
Pracuje...
X