Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
How to: Zmena platobnej karty
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ja som teraz pridával novú platobnú kartu, v account info som zmenil country na UK a prepol na UK market aby mi zobrazilo Manage Payment Method, pridával som novú kartu a boli tam aj Billing info údaje, dal som tam adresu firmy a do druhého riadku adresy IČO a IČ DPH, nemám ale zatiaľ otestované ako bude vyzerať faktúra za supercharging keďže som ešte nenabíjalNaposledy upravené MilanR; 11-09-2020, 12:06.
-
Pokial si dobre spominam, tak take udaje to na vyplnenie neponukalo. Udaje o platobnej karte sa dali zadat v profile tesla.com alebo aj v aute na velkom displeji. Vyplnal som na tesla.com. Po zrealizovani platby uz nikde nevidim udaje o karte, ci su ulozene na dalsie platby.
-
nemo a zadával si fakturačné údaje pri pridávaní karty k účtu ?
-
Ja som kupoval pred piatimi rokmi s prevzatim v Holandsku a pri uctovani idle fees platenych kartou mam v profile na stiahnutie invoice.
Auto som kupoval na firmu a Tesla mi svojvolne zmenila kontaktne udaje na fyzicku osobu kde nie mozne zadat firemne udaje ani prepnut na company. Takze invoice je vystaveny na udaje fyzickej osoby. Na zaslane emailove ziadosti o napravu reakcia mrtveho chrobaka.
-
Je nehorázne, že Tesla urobí charge na kartu bez toho aby dodala zákazníkovi faktúru.
Máte to všetci s autom kúpenom na Slovensku adresu tak?
Ak hej tak by stalo za to spraviť skupinový email na account services a ak budú hrať mŕtveho chrobáka (čo oni veľmi radi) tak to poslať na rakúsky a nemecky finančný úrad.
-
Ja mam auto z DE, ako to mas rozbalene mam tam linku na FA. Ale skus to pozriet na pocitaci, na mobile som to neskusal.
-
EU direktiva 2014/94/EU mala nielen urcit konektory, ale mala urcit aj povinost POS pri stojanoch: je absolutne neakceptovatelne, ze niekto musi sa najprv niekde zaregistrovat, cakat/dostat nejaku RFID kartu (alebo stiahnut nejaku appku), aby mohli pouzit nabjaci stojan.
Ked to porovname s samoobsluznou pumpou, je to ako keby si musel najprv mat nejaku RFID kartu (alebo appku) aby si mohol natankovat - namiesto toho, co je dnes: POS.
-
jeeff asi tým, že máš teda auto z CH. Auto mám online objednané a asi je registrované na SK (faktura bola SK), čiže mne vôbec nedodá žiadnu možnost si stiahnuť faktúru. Jednoduché tam žiadny gombík neni: https://ibb.co/Wgvn481
-
FA vidim v History kde vidim jednotlive nabijania. Kliknem pri danom nabijani na sipku vpravo, to sa rozbali a tam je View Invoice.
-
Este dodam k tomu postupu hore - musis aj zmenit "trh"z Other Europe na UK. Inak sa tam "Manage payment info" neobjavi.
- Likes 1
-
@jeef a kde stiahneš FA? Ja žiadnu FA za SC nevidím - ani v History, ani mailom som nič nedostal.
-
Daj vediet, ci ti nejako pomohli. Ja mam podobny problem, v ucte mam adresu spravne, ale FA za super charging maju stale nemecku adresu predajcu od ktoreho som TM3 kupoval a neviem to ziadno zmenit. V Tesle zjavne nemaju tie systemy prepojene.
Pridajte komentár: