Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

TeslaLabs MU Zilina

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Juro
    Administrator
    • Mar 2014
    • 2204
    • juraj1702
    •   

    TeslaLabs MU Zilina

    Námestie obetí komunizmu 1, Žilina (na dolnom parkovisku Mestského úradu v Žiline)
    Popis:
    AC: 1xTyp-2 11 kW, 1xTyp-2 22 kW
    GPS: 49.221967, 18.742046
    Ováracia doba: 24/7
    Webstranka: https://charge.sk

    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • 1fisker
    1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1537
    •   

    #2
    Dnes som sa na tejto nabíjačke natrápil asi hodinu. Nechcelo to nijako ísť. Potom sa to rozbehlo, ale po chvíli skončilo. Stránka charge.sk vyhadzovala všelijaké čudesné chyby napr. že stanica je vypnutá a pod. Napr. mi písalo, že nabíjam, aj keď som nenabíjal. Nešlo stlačiť Koniec nabíjania, atd......Veľmi zlé. Stano, prosím riešiť.

    Komentár

    • Priusák
      Priusák
      Junior Member
      • Jul 2020
      • 29

      #3
      V piatok 14.8.2020 podvečer úplne vypnutá.

      Komentár

      • 1fisker
        1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1537
        •   

        #4
        Dnes nefunkčná, po prihlásení píše: charger not connected in system

        Komentár

        • jaron
          Member
          • May 2019
          • 84

          #5
          Jedna zo slabín elektromobility,skoda....Nefunkcnost nabijacich staníc,uz sa toho popísalo o tom vela.
          Našťastie ta v garazi funguje stale ale obdivujem tých ktorí nemajú tu možnosť nabíjať doma a aj tak si kúpia elektro...,fakt klobúk dole...

          Komentár

        • jaron
          Member
          • May 2019
          • 84

          #6
          Áno,je na vyber ale nie vzdy a nie vsade,A ináč to vnímajú velko-baterkači ako my s našimi 20 KW ,uz degradovanymi batériami.Uz som aj minulosti spominal že ta degradacia je inak vnímaná ak Vám spôsobí ,skráti dojazd zo 150 na 125 ako ked máte dojazd 300 a klesne na 250km...co je stale kraaaasne cislo a s tymto číslom na displeji je ozaj na výber...
          Elektronika v nabijacich staniciach zlyháva velmi casto ale jasné vsetko sa vyvíja aj toto bude casom lepšie ,o tom nepochybujem...

          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Tak som to nemyslel Iba tak že preferovať spoľahlivých operátorov.. Napr. ejoin DC v BB mi 2x nešiel, tak už to neskúšam, kým niekto nenapíše že to ide. Chodím tam, kde to ide ZSE-GW-Next-e a sú min výpadky. V ZA máte next-e AC, ktoré asi nevypadáva. Či hej? Aj keď ak je Next-e mimo rozumnú vzdialenosť, asi nemá zmysel čakať na AC. Mám síce väčšiu baterku, ale v PK nie je nič.. Tiež je to niekedy na logistiku o hubu, ísť 15-25 km mimo a 30-60 min niekde trčať. Namiesto napichnutia na AC niekde v meste a prejsť sa 10 min domov a po späť ku autu. Snáď raz, len dúfam, že to nebudú takéto stanice s výpadkami. :/
        • jaron
          Member
          • May 2019
          • 84

          #7
          AC nabijanie je pre nas so vstavanymi 3kw nabijackami zbytočnosť ,nepoužiteľné.Ani núdzovo,budem to tam blokovať hodinu kvoli 3 kW nabijacku???,po prepočte na km možno 20-30 km,co nie je ani vzdialenosť medzi susednými mestami a to este neznamená že v tom meste vedľa je DC nabijacka..

          Na AC nabijackach je tu kráľ Fisker,tomu to na jeho chameleone v Zoe valí na AC rýchlejšie ako mne DC...🙂
          Naposledy upravené jaron; 31-08-2020, 21:37.

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Na Next-e AC mi ide 43 kW a to je moc rýchle, nechcem ničiť baterku, tak chodím nabíjať na nabíjačky 22 KW, ale stačilo by mi niekedy aj 11 kW, taká napr. Tesla wallbox v Auparku, tam to ale nefungovalo dobre, po 5 min vypadávalo, tak už tam nechodím.
        • 1fisker
          1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1537
          •   

          #8
          Sobota 15,00, nabíjačka nefunkčná

          Komentár

        • Juro
          Juro
          Administrator
          • Mar 2014
          • 2204
          • juraj1702
          •   

          #9
          Dnes nefungovala tiež, dvaja sme skúšali.
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár

          • janulo
            Member
            • Jul 2015
            • 55
            •   

            #10
            Dnes tiež nešlo spustiť o 18:15, hlási “Communication error occured. Charger lost connection. Please, try again later”

            Komentár

            • jeeff
              Member
              • Nov 2015
              • 173
              • lubos1519
              •   

              #11
              Juro
              Stano Kurek
              Administrator
              Stano Kurek Uz som to pisal v teme Ejoin, ktory ma rovnaky problem, tak pisem aj sem:

              Toto je podla mna zasadny problem vsetkych nabijaciek. Akonahle sa nevedia pripojit do backendu, tak nenabiju.

              Slusny SW nabijacky by mal fungovat nasledovne:

              - pravidelne pingujem (volam REST url backendu) z nabijacky
              - ak backend nedostane z nabijacky viac ako 5 minut ping, tak vie, ze je offline/zmrznuta, pockam 15 minut ci nenastane HW restart a ked nie, hned tam posielam technika
              - nabijacka ak sa nevie pripojit na backend 15 minut a nikto sa prave nenabija, tak sa musi restartnut (nezavisly HW watchodog mimo standardneho SW, ktory moze zmrznut)
              - ak je offline nabija zdarma, je to lepsie ako nahnevat ludi (a moze si do pamate ukladat ID cipov a nasledne ked bude online to poslat na backend)

              Zakladom dobreho biznisu je nenasierat zakaznikov.

              Komentár


              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                Táto nabíjačka má byť v začiatkoch zdarma, takže ani by sa nemusela backendovať, či čo. V podstate od začiatku išla len pár dní. Kupodivu ale niekomu sa podarí nabiť aj tak. Napr. Stanovi. Asi preto sa to intenzívne nerieši.
                A ešte sa opýtam, - kto má v tomto prípade robiť pingovanie a vôbec údržbu? Nabíjačka je spoločným dielom SSE, MU, SEAK, Tesla Labs. Softvér robila akási firma z Bratislavy, názov si už nespomínam.

              • Priusák
                Priusák komentoval
                Upraviť komentár
                1fisker dobrá pripomienka s tou údržbou. Mesto dotiahlo kábel - je v mínuse 10k€?; SSE kúpilo nabíjačku od Tesly - je v mínuse 5k€? A k tomu ďalší zúčastnení, ktorí by mali zabezpečiť prevádzku po SW stránke (registrácia, spoplatnenie a pod.) Otázka ostáva...Kto zaplatí a pošle technika???
                Naposledy upravené Priusák; 05-10-2020, 10:39.
            • 1fisker
              1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1537
              •   

              #12
              Dnes nabíjačka znova nefunkčná. Nerozumiem tomu. Pritom tá firma rošírila počet nabíjačiek na 4 kusy, inde na Slovensku. Dosť by ma zaujímalo, či ostatné fungujú

              Komentár

              • janulo
                Member
                • Jul 2015
                • 55
                •   

                #13
                Dnes sa mi podarilo nabíjanie spustiť, aj keď nie cez web clienta, ale cez RFID čip. Nabíjačka pri príchode svietila na zeleno oba porty. Web client hlásil nabíjačku offline, ale priložením akéhokoľvek RFID sa nabíjanie spustilo (najskôr som pripojil kábel). Skúsil som viac krát zopakovať a vždy to nabehlo, na oboch portoch. Fungovala dokonca aj apple pay karta na mobile a hodinkách Možno je to len nejaký dočasný spôsob kým sa rozbehná web klient. Myslím že to pustilo 22kW mód, lebo na mojom bmw i3 to šlo okolo 7kW.

                Komentár


                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nerozumiem čo treba priložiť. Minule keď som išiel okolo, nič nesvietilo

                • janulo
                  janulo komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nabíjanie sa mi dalo spustiť priložením RFID na nabíjačku, je na nej symbol NFC. Skúšal som ejoin kartu aj ZSE kartu, ale je jedno aká karta to je podľa mňa, keďže funfovalo aj Apple pay a to prezentuje vždy iné náhodné číslo karty.

                  Je dosť možné že ak nesvieti, nie je vôbec zapnutá.

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nemám žiadnu RFID kartu. Netuším čím to spustiť

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  1fisker Chces povedat ze nemas nic s RFID chipom???? chip na otvaranie dveri, platobnu kartu, tankovaciu ci inu vernostnu kartu/chip ....
                  Naposledy upravené Taur; 28-11-2020, 20:36.

                • jux
                  jux komentoval
                  Upraviť komentár
                  Obciansky aj maly technicak od auta maju rfid a mas ich urcite pri sebe

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nerozumiem tomu, čo má občiansky alebo vodičský spoločné s nabíjačkou. To je nejaká blbosť. Alebo je tej techniky už na mňa moc.

                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  jojoooj

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  1fisker OK, pokusim sa vysvetlit tak aby pochopil kazdy (trebars aj deti bez ukoncenej zakladnej skoly). Ak som spravne pochopil nabku spusti prilozenie akehokolvek RFID chipu.Taky chip ma vraj aj obciansky a vodicsky preukaz (a mozno aj maly technicky preukaz), cize doklady ktote kazdy sofer EV musi mat pri sebe. Cize ak chces spustit tu nabku malo by stacit prilozit obciasnky, alebo vodicsky preukaz ktoreho RFID chip spusti nabijanie tejto nabijacky. Tak asi tolko ma vodicksky a obciansky s touto nabijackou. A tieto doklady spominame preto, lebo si tvrdil ze ziadny RFID chip nemas, takze ho mas aj ked si ani nevedel o tom. Teoreticky ako som to pochopil z prispevkov, prakticky som na tejto nable nidky nebol.

                • janulo
                  janulo komentoval
                  Upraviť komentár
                  Občiansky preukaz ani technický preukaz pokiaľ viem neobsahujú bezkontaktný RFID čip, ale len kontaktný čip ktorý je možné použiť napr. na prihlásenie na slovensko.sk, ale to funguje cez kontaktnú čítačku.

                  Všetci veľkí poskytovatelia nabíjania (ZSE, GW, ejoin...) používajú RFID (NFC) karty, presnejšie MIFARE Classic v režime UID podľa ISO14443-3. A všetky tieto karty je možné podľa mojej skúsenosti použiť na spustenie nabíjania na nabíjačke MSU v ZA.
                  Tak isto všetky bezkontaktné platobné karty sa identifikujú podľa normy ISO 14443-3 rovnako ako napr. ZSE karta. Takže je možné použiť aj platobné karty na spustenie. Vyzerá to tak, že akékoľvek sériové číslo karty momentálne spustí nabíjanie.

                  Neviem ale nakoľko je tento stav trvalý, pôjdem to ešte priebežne vyskúšať a dám vedieť. Možno má viac info Stano?

                  Ak je to pre niekoho stále neakceptovateľné, stačí tú nabíjačku nepoužívať a počkať na rozbehanie štandardného postupu cez webovú aplikáciu

                • janulo
                  janulo komentoval
                  Upraviť komentár
                  Dnes som bol pozrieť okolo 18tej a bola zhasnutá, nereagovala ani na čip. Vypnuté boli aj schuko zásuvky. Netuším na základe čoho ju zapínajú / vypínajú. Možno
                  Stano Kurek
                  Administrator
                  Stano Kurek má viac info?

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  Stano o tom skoro nič nevie, rieši to Tesla LH, že vraj má vymeniť hardvér. Tvrili to pán zo Seaku. Dnes som poobede nabíjal asi pol hodiny. Potom som odišiel a keď som sa vrátil po 2 hod, auto nenabité a nabíjačka zhasnutá.

                • Priusák
                  Priusák komentoval
                  Upraviť komentár
                  Tak, nabka aj dnes úplne off. Je to škoda pretože ako mesto, tak i SSE do toho dali nemalé peniaze a ak to celé padá na SW, tak je to pekná hanba
              • Helio
                Helio
                Junior Member
                • May 2015
                • 23

                #14
                Situácia ma mrzí, obzvlášť lebo my zo Seaku máme na starosti backend. Táto nabíjačka má ale hardvérový problém: na backend sa pripojí a spojenie udrží maximálne dve minúty, potom sa na niekoľko hodín odpojí. Zo strany servera s tým neurobíme nič. Dobrá správa je, že ešte v decembri by sa to malo konečne podariť Tesla Labs hardvérovo vyriešiť.

                Preto sme ju aspoň nastavili tak, že keď je nabíjačka offline (charge.sk pravdivo hlási, že nabíjačka nekomunikuje), umožní autentifikáciu ľubovoľnou RFID kartou, aby sa používatelia mohli nabiť.

                Komentár

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko
                Senior Member
                Miroslav Rojko
                Senior Member
                • Nov 2016
                • 1163
                •      

                #15
                Funguje ako píšete - berie hocijakú kartu. Ale ide len ľavá strana, pravá nešla ani kartou ani cez QR kód na webe spustiť.
                [priezvisko]@me.com

                Komentár

              Pracuje...
              X