Ked som sa siel dnes nabit uz nabijal Leaf na DC a ked som chcel spustit ZOE na AC ma prekvapil stav na displeji. To ma Leaf, tak slabe DC nabijanie ze za pol hodiny nabije len 3,2kwh ? Spustil som svoje AC po 13min som sa vratil a mal som natlacene vyse 4kwh cize o 1kwh viac ako Leaf za 30min na DC. Leaf uz bol prec, Za chvilu prisiel eup, tak som to porovnal, zacal DC na 21% a kym sme chvilku pokecali za 8min mal uz nabite tolko co Leaf za pol hodky. Este som eup odfotil po 15min, a vychadza mi ze nabijal rychlostou 31,6kw. Bolo 20C. ZOE I. na AC nabija tych cca 20kw pri akomkolvek SOC a vonkajsej teplote i teplote baterie konstantne. Teda az na posledne percento. Tie ZOE s ktorymi som jazdil mali len AC, tak neviem DC porovnat.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Fun porovnanie
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Taur to je kaufland TT a blbec konenovrtac?
Ak ano, tak presne pre toto ho vsetci neznasame a nechapem ze si neda povedat, ze AC je rychlejsie.
Naco vobec niekto pripaja nad 90 percent DCčko...?
Komentár
-
milan84 Nieee, toto cele bola PO zalezitost. Preto som sa pozastavil nad tym ci je typicka vlastnost Leafov ze DC nabija tak pomaly a typicka vlastnost ich majitelov nabijat par kw hodiny na DC pri vyssom SOC. Mozno inu moznost nemaju, mozno AC im nabija este pomalsie, alebo co.
Snahu nabit na 100% u malobaterkaca chapem, aj ja to robim, musim ak chcem dojst z PO do PP, kedze to je horekopcom a na dialnici nic nerekuperujem a 80kou cely cas tiez sa mi nechce ist. Tak je kazde % dobre proti fobii z dojazdu.
A mne vyhovuje, ze vsade kde pridem mam AC volne
-
AC by šlo o trošičku pomalšie. Leaf 2 mi berie zo zásuvky 27,5A AC, má 6kW internú nabíjačku ale to nič nemení na fakte, že pre 0,4kW blokuje DC. Treba ich poučovať, veľa ľudí nevie, že zbytočne čakajú, vysvetlujte im nabíjanie nad 90% a hlavne ich treba strašiť, že si zničia baterku, - aby nabíjali len do 90%.
Že zdržujú, na väčšinu neplatí ale keď im budete vysvetľovať ako to škodí a za rok majú o 10% menšiu kapacitu baterky, tak by to mohlo zabrať.
-
Elektroáut je už viac ako pred pár rokmi a väčšina majitelov je neznalá veci. Ani nevedia, že existuje Teslaklub a toto fórum. Nemajú kde a možno ani chuť sa dozvedieť ako to funguje. Takže nezostáva iné, len pri stretnutí takého majiteľa trpezlivo vysvetliť, ak je ochotný počúvať. A samozrejme v obchode, keď kupujú elektromobil, tak im nič neporadia, lebo tomu nerozumejú.
PS: Áno, Zoe je výborné na AC, bez konkurencie
-
-
Dnes ma zujal dalsi pripad. Neviem ci to bol kolenovrtac, alebo fakt nedokaze Ionic rychlejsie nabijat. Ionic zapojeny na AC nabil za hodinu 3,1kwh. Neviem preco AC, ci ohladuplne nechcel blokovat DC pri dotlacani do 100%, alebo nema DC, no mna blokovanim AC nepotesil. Na zadku mal napis Ionic plugin, tak neviem ci to bol hybrid a ma len pomnale nabijanie malej bat, alebo co to malo byt. Ale mal zelene znacky.
Komentár
-
Mercedes robi pluginy teraz so 7.3kW AC nabijackou to je celkom fajn podla mna dokonca sa da priplatit aj DC. Sice iba dakych 22kW ale to na baterku cca 13kWh bohate staci. Dojazd ma mestskych okolo 80km...S takym pluginom by som sa dokazal stotoznit mozno
-
Catchcash No a nieje pomale,ked nabija 2-12x pomalsie ako iny? Ked obsadi UFC na polhodiny s DC 22kw, tak nepotesi tych co by chceli nabijat 150kw. A bude to viac ako pol hodiny, lebo to je max 22, nie avg, ku koncu aj on bude pomalsie nabijat. A ocakavam ze tych plugin hybridov za chvilu bude pozehnane.
-
Ale klud. To ze ma Plugin moznost DC nabijania este neznamena ze to budu vsetci vyuzivat. Pre Plugin hybrid je DC nabijanie beztak nevyhodne. To uz moze rovno jazdit na benzin. Vacsina majitelov siahne po AC konektore ci uz kvoli tomu ze nemaju DC alebo kvoli cenovej vyhodnosti. A tym nebudu ziadno blokovat toho co sa ponahla a potrebuje DC.
-
Wilo Ale ja hovorim aj o AC. Dnes to bolo sice prvy krat co som sa nemohol nabijat, no mne blokoval AC (lebo ZOE bez DC) a ja som nemohol nabijat 22kw, lebo on tam vyse hodiny tlacil 3kw do hybridu. Pre nas panelakovych co nemame doma kde nabijat hybridy budu pliaga aj v mestach nielen pri cestach vonku. Nepomoze ine nez po Leninovsky nabky, nabky, nabky, resp. huby, huby, huby
-
dango Ja som nepovedal, ze nema pravo nabijat. To bolo zamyslenie, ze ak hyb (bez moznosti domaceho nabijania) ktorych je a bude ovela viac ako BEV v blizkej buducnosti zacnu intenzivnejsie vyuzivat verejne nabky pocas nakupov, obedov, vybavovaciek..., tak ich razom bude sakra malo. Nabky pribudaju ovela pomalsie ako hyb.
-
Taur namiesto "hyb" odporúčam používať PHEV, pochopia Ťa viacerí a je to oficiálny názov
-
Aka tolerancia? Ak by neboli PHEV tak je mozne ze by vodic skoncil pri BEV a vyriesili by ste presne co? Aktualne je aspon stav ze hybridy blokuju AC a cistym baterkacom zostava stale volne DC (plus sanca na prazdne AC). Ak by tu namiesto hybridov boli len BEV tak by ste nemali mozno ani AC ani DC a boli by obsadene oba a stojanov este vacsi nedostatok. Budte radi ze sa to zatial takto deli a mate stale vysoku sancu ze nabijete. Frflete uz uplne na vsetko
Komentár