Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Fun porovnanie

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    Fun porovnanie

    Ked som sa siel dnes nabit uz nabijal Leaf na DC a ked som chcel spustit ZOE na AC ma prekvapil stav na displeji. To ma Leaf, tak slabe DC nabijanie ze za pol hodiny nabije len 3,2kwh ? Spustil som svoje AC po 13min som sa vratil a mal som natlacene vyse 4kwh cize o 1kwh viac ako Leaf za 30min na DC. Leaf uz bol prec, Za chvilu prisiel eup, tak som to porovnal, zacal DC na 21% a kym sme chvilku pokecali za 8min mal uz nabite tolko co Leaf za pol hodky. Este som eup odfotil po 15min, a vychadza mi ze nabijal rychlostou 31,6kw. Bolo 20C. ZOE I. na AC nabija tych cca 20kw pri akomkolvek SOC a vonkajsej teplote i teplote baterie konstantne. Teda az na posledne percento. Tie ZOE s ktorymi som jazdil mali len AC, tak neviem DC porovnat.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	Leaf DC.jpg Videní:	0 Veľkosť:154,7 KB ID:	57936 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	ZOE AC.jpg Videní:	0 Veľkosť:149,6 KB ID:	57937 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	eup8mDCz21.jpg Videní:	0 Veľkosť:147,1 KB ID:	57938 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	eup15mDC.jpg Videní:	0 Veľkosť:147,4 KB ID:	57939
    Naposledy upravené Taur; 08-07-2020, 18:28.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #2
    Uvareny LEAF ide na 15 kW, to je asi najmenej.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ale ved ten nabil 3,2 za pol hodiny, to je 6,4kw za hodinu na DC. Mozno zacal na 91%. Lebo za 13min mu stuplo o 1% z 93 na 94. Sa nedivim ze ten kolenovrtac v TT vecne campuje na Kauflande s Leafom ked chce plne nabit,

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      moze byt..neviem ako nabija 40 kWh leaf, moj LEAF ked nie je uvareny ma do pol hodiny v lete 100%
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #3
    Taur to je kaufland TT a blbec konenovrtac?
    Ak ano, tak presne pre toto ho vsetci neznasame a nechapem ze si neda povedat, ze AC je rychlejsie.
    Naco vobec niekto pripaja nad 90 percent DCčko...?

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Nieee, toto cele bola PO zalezitost. Preto som sa pozastavil nad tym ci je typicka vlastnost Leafov ze DC nabija tak pomaly a typicka vlastnost ich majitelov nabijat par kw hodiny na DC pri vyssom SOC. Mozno inu moznost nemaju, mozno AC im nabija este pomalsie, alebo co.
      Snahu nabit na 100% u malobaterkaca chapem, aj ja to robim, musim ak chcem dojst z PO do PP, kedze to je horekopcom a na dialnici nic nerekuperujem a 80kou cely cas tiez sa mi nechce ist. Tak je kazde % dobre proti fobii z dojazdu.
      A mne vyhovuje, ze vsade kde pridem mam AC volne

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      AC by šlo o trošičku pomalšie. Leaf 2 mi berie zo zásuvky 27,5A AC, má 6kW internú nabíjačku ale to nič nemení na fakte, že pre 0,4kW blokuje DC. Treba ich poučovať, veľa ľudí nevie, že zbytočne čakajú, vysvetlujte im nabíjanie nad 90% a hlavne ich treba strašiť, že si zničia baterku, - aby nabíjali len do 90%.
      Že zdržujú, na väčšinu neplatí ale keď im budete vysvetľovať ako to škodí a za rok majú o 10% menšiu kapacitu baterky, tak by to mohlo zabrať.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Elektroáut je už viac ako pred pár rokmi a väčšina majitelov je neznalá veci. Ani nevedia, že existuje Teslaklub a toto fórum. Nemajú kde a možno ani chuť sa dozvedieť ako to funguje. Takže nezostáva iné, len pri stretnutí takého majiteľa trpezlivo vysvetliť, ak je ochotný počúvať. A samozrejme v obchode, keď kupujú elektromobil, tak im nič neporadia, lebo tomu nerozumejú.
      PS: Áno, Zoe je výborné na AC, bez konkurencie
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    #4
    Dnes ma zujal dalsi pripad. Neviem ci to bol kolenovrtac, alebo fakt nedokaze Ionic rychlejsie nabijat. Ionic zapojeny na AC nabil za hodinu 3,1kwh. Neviem preco AC, ci ohladuplne nechcel blokovat DC pri dotlacani do 100%, alebo nema DC, no mna blokovanim AC nepotesil. Na zadku mal napis Ionic plugin, tak neviem ci to bol hybrid a ma len pomnale nabijanie malej bat, alebo co to malo byt. Ale mal zelene znacky.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      To je pre pluginy normalne, nemavaju DC (az na vynimky) a AC mavaju max. 3,5kW, takze 3,1kWh za hodinu je uplne v poriadku.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Mercedes robi pluginy teraz so 7.3kW AC nabijackou to je celkom fajn podla mna dokonca sa da priplatit aj DC. Sice iba dakych 22kW ale to na baterku cca 13kWh bohate staci. Dojazd ma mestskych okolo 80km...S takym pluginom by som sa dokazal stotoznit mozno

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      No potes panboh. To ked hybridy zacnu obsadzovat nabijacky pomalym AC a pomalym DC, tak sme v ...

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur pomale DC? Ved on nabije celu baterku za pol hodinu ak ma 22kW co je menej ako vacsina BEV. O tych 3kW AC radsej pomlcim

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      V ZA v Miragi minule nabíjal nejaký Volvo plug-in hybrid rýchlosťou 1,4 kW. No netreba to hneď zatracovať, možno len končil s nabíjaním, tak to išlo veľmi pomaly.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash No a nieje pomale,ked nabija 2-12x pomalsie ako iny? Ked obsadi UFC na polhodiny s DC 22kw, tak nepotesi tych co by chceli nabijat 150kw. A bude to viac ako pol hodiny, lebo to je max 22, nie avg, ku koncu aj on bude pomalsie nabijat. A ocakavam ze tych plugin hybridov za chvilu bude pozehnane.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur podla teba by mali teda pravo nabijat na rychlonabijackach iba tesly, etron a porsche lebo ostatnym to trva dlho? Je predsa jedno ci nabijas polhodinu auto 150kW alebo 22kW stale to bude blokovane autom a nenabije nikto iny.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash Podla mna bude treba ovela viac nabiek ak sa budu hromadne a pomaly nabijat hybridy. Mozno by to chcelo viac portov roznych vykonov. Alebo tak nejak.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ale klud. To ze ma Plugin moznost DC nabijania este neznamena ze to budu vsetci vyuzivat. Pre Plugin hybrid je DC nabijanie beztak nevyhodne. To uz moze rovno jazdit na benzin. Vacsina majitelov siahne po AC konektore ci uz kvoli tomu ze nemaju DC alebo kvoli cenovej vyhodnosti. A tym nebudu ziadno blokovat toho co sa ponahla a potrebuje DC.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Ale ja hovorim aj o AC. Dnes to bolo sice prvy krat co som sa nemohol nabijat, no mne blokoval AC (lebo ZOE bez DC) a ja som nemohol nabijat 22kw, lebo on tam vyse hodiny tlacil 3kw do hybridu. Pre nas panelakovych co nemame doma kde nabijat hybridy budu pliaga aj v mestach nielen pri cestach vonku. Nepomoze ine nez po Leninovsky nabky, nabky, nabky, resp. huby, huby, huby

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Taur je to rovnaky zakaznik ako ty. Tiez ma len AC a nabijal. To sa tu maju teraz stari leafisti rozculovat, ze nenabiju na Ionity? ...a onedlho uz nikde, kedze chademo v europe je uz oficialne na ustupe

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      dango Ja som nepovedal, ze nema pravo nabijat. To bolo zamyslenie, ze ak hyb (bez moznosti domaceho nabijania) ktorych je a bude ovela viac ako BEV v blizkej buducnosti zacnu intenzivnejsie vyuzivat verejne nabky pocas nakupov, obedov, vybavovaciek..., tak ich razom bude sakra malo. Nabky pribudaju ovela pomalsie ako hyb.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Taur má pravdu. AJ v tom, že síce každý má právo nabíjať, ale vzhľadom na situáciu určitá tolerancia a pochopenie iných nie je na škodu

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Taur namiesto "hyb" odporúčam používať PHEV, pochopia Ťa viacerí a je to oficiálny názov

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Aka tolerancia? Ak by neboli PHEV tak je mozne ze by vodic skoncil pri BEV a vyriesili by ste presne co? Aktualne je aspon stav ze hybridy blokuju AC a cistym baterkacom zostava stale volne DC (plus sanca na prazdne AC). Ak by tu namiesto hybridov boli len BEV tak by ste nemali mozno ani AC ani DC a boli by obsadene oba a stojanov este vacsi nedostatok. Budte radi ze sa to zatial takto deli a mate stale vysoku sancu ze nabijete. Frflete uz uplne na vsetko

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      mali ste si kupit BEV s DC, ZOE je vasa volba, tak nefrflite
Pracuje...
X