Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabíjanie v Chorvátsku, Slovinsku

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Rasto6
    Member
    • May 2019
    • 45
    •      

    #16
    Na spiatočnej ceste je Ionity Zadar a potom až Ionity Maribor. Tesla je dostupná v HR len pre Tesly

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ionity Zagreb ked som bol pred mesiacom, bol zalostny. Zo styroch stojanov jeden zhasnuty uplne, druhy svietil na cerveno - aspon o sebe vedl, ze ma poruchu, treti isiel len 30kW vykonom a az stvrty isiel ako mal. Esteze som tam bol sam, inak by to bola velmi zla skusenosť.
      SCH je v HR len pre Tesly ale pri to to tempe otvarania asi uz nie dlho. A aj keby ano, aj dostupnost nabijaciek je kriterium pre vyber auta. Kedysi to bolo velmi dolezite, teraz uz trocha menej ale na priklade HR este stale to zavazi. Hlavne ked UFC od Tesly je pod 40 centov a v Slovinsku dokonca 27 centov (ako jedini zlacneli po navrate ceny elektriny do normalu) a Elen je za 85 !!! centov.

    • Rasto6
      Rasto6 komentoval
      Upraviť komentár
      A ešte k nemu treba nepohodlne zachádzať. Súhlasím že pri výbere auta je treba brať do úvahy aj dostupnosť nabíjania, ale aj dostupnosť servisu a to Teslu u nás takmer diskvalifikuje, ale to je na iné vlákno
      Naposledy upravené Rasto6; 24-05-2023, 19:18.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      V lete bude v HR problem aj na SupeChargeroch, kedze sa ziadno nerozsirili (to je ale zial problem distribucky v HR a jej politiky). A to dufam, ze na leto aspon navysia vykon, lebo teraz ide aj Otocac aj Karlovac cca 95kW. Uz minule leto bol problem aj mimo sobota/nedela.

      Nehovoriac o SC Maribor, co je stary v2, to bude tiez uzke hrdlo. Ja chodim cez HU, v Sormas je v3 a je ich tam kopec.

      A co sa tyka servisu Tesla, ked citam vlakno o EV6 tak to s tym Tesla servisom nevidim az tak zle ;-)
  • rapid
    Member
    • Aug 2022
    • 35

    #17
    Mate niekto skusenosti so ZSE roaming na ELENe?

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, mám. Väčšina UFC sa dá spustiť iba aplikáciou (nemajú čítačku kariet) a ZSE používa iba kartu v roamingu, ich ZSEDrive aplikáciou sa nedajú spúšťať roamingové nabíjačky. Tak som nakoniec nabíjal cez ELEN priamo. Ale aj napriek môjmu upozorneniu ich ZSE veselo zobrazujú na mape. Naposledy som takto ostal visieť hneď na prvej Ljubesnici. Spoľahnúť sa dá len na Ionity, to im funguje. Aj keď na Ionity Zagreb keď som bol naposledy, fungoval jeden stojan zo štyroch.

    • rapid
      rapid komentoval
      Upraviť komentár
      drbat celu takuto infrastrukturu. idem na Pag a najblizsia nabijacka z mojho apartmanu sice par km, ale 35eur za 3hodiny AC nabijania je nejak moc - typek ma dobry buzinec plan. ak tu mam spekulovat a furt sa obmedzovat, to mozem ist rovno spalovakom. Zial pan domaci mi nedovoli nabijat.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      rapid Chod cez nativne apky ELEN, MOLPLUGEE a kasli na ZSE. KiaCharge ma tiez ELEN ale min rok, tym ze mali o 30perc vyssie ceny som isiel iba nativne. Presne toto som pisal v teme ceny nabijania. Clovek aj dostane koncern kartu a plati take palky, ze moze ist radsej ICE a nemusi riesit obsadene stojany. Pag je v pohode. 1 ELEN gorican, 2 ELEN vukova gorica, 3 ELEN pag (ak pojdes trajekt). Prip ak by boli eleny full, pouzi molplugee, tym ze nie su v roamingoch a su drahsie malo kto tade ide.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #18
    Používate v HR niekto mimo ELEN a MOLPLUGEE stanice Petrol Croatia? Apka onecharge hr, resp web hr.onecharge.eu?

    Komentár


    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      Ano Petrol apka onecharge.hr funguje spolahlivo, vyskusane iba v Slovinsku
  • Rasto6
    Member
    • May 2019
    • 45
    •      

    #19
    Takisto apka funguje a používam ju

    Komentár

    • PistaTT
      Member
      • Jun 2022
      • 132
      •   

      #20
      Pôvodne zverejnené od rapid Pozrieť príspevky
      pan domáci mi nedovolí nabíjať
      Toto bola asi prvá vec, ktorú som si prechodom na BEV uvedomil - že si budem ubytko vyberať podľa toho či je "EV friendly". Alebo pôjdem spalovakom

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Mna by to ani nenapalo obtazovat domaceho. Dobil som si 20-30km pred ubytkom na DC a cely tyzden to vydrzalo. Casova strata 30 minut (15 eur). Chapem, ze nie kazdemu je po voli, ked mu tam auto vyzerie 60kWh, co inak jeho nehnutelnost spotrebuje za 1.5-2 tyzdne. Teraz co ideme 4* hotel v Baska Voda nema pre nas ani parkovacie miesto. Ze vedlajsi ma platene kam mozeme ist "ak bude volne" Pytat na kabel mi zas ani len nenapadlo. :-DDD
        Naposledy upravené nick81; 19-06-2023, 20:49.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 Nikto netvrdi ze na ubytku to musi byt zadarmo. Ale sikovny domaci poskytne nabijanie cez FVE bud ako bonus alebo za prijatelne prachy a zarobi na tom.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Taur Ved ano. Ja som bol rad sme nasli zhodu so zenou a druhou rodinou. Nejako mi na tie EV "bonusy" neostava priestor. Zenu ani deti to absolutne nezaujima :-D Otazka, ste ochotni sa vzdat napr. komfortu/sluzieb, alebo zaplatit o stovky eur viac, aby to bolo ev friendly? Asi chodim na zle miesta. Ani tych FVE tam vela nebolo.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 Ono to pride ked ludia tu sluzbu buudu ziadat, resp. odmietat ubytko bez moznosti nabijania s rastom emobility. Dnes malokto akceptuje ubytko bez wifi a kedysi tiez to bola vynimocna sluzba, dnes nevyhnutny standart

      • rapid
        rapid komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 ani by ma nenapadlo pozadovat od domaceho nabijanie zadarmo, ja som sa hned pytal za kolko by uctoval kWh.

        Taur si si isty ze wifi by bola zadarmo, keby si namal flat pausal? Porovnavas neporovnatelne. Ak si myslel sluzbu ako plateny AC wallbox, tak beriem, ale toto by u mna nezavazilo. ako vlastnik BEV sa uz hodne prisposobujem a do dalsieho prisposobovania nepojdem.

      • rapid
        rapid komentoval
        Upraviť komentár
        PistaTT ja asi tiez pojdem spalovakom, lebo chcem travit cas pri mori a nie na ac stlpiku

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        rapid wifi bol priklad sluzby ktora kedysi bola zriedkava a dnes je pozadovanym standartom. Ja sm netvrdil ze nabijanie ma byt zadarmo, naopak som poukazoval ze na nom mozu aj zarabat. Podstatne je ze casom bude k dispozicii vsade. Niekde poskytnu zdarma, niekde za poplatok, tak ako dnes bazen, saunu, ranajky, parking, biky .... proste rozne sluzby niekto ma free pre hosti niekto uctuje. A s FVE je priestor pre akcnych na poskytnutie denneho nabijania zdarma v letoviskach, alebo za velmi prijatelny poplatok.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som vyberal ubytovanie 3 km vedla jedinej nabky na okoli v ZSE roamingu a nabka nemala citacku. Potichu junz mapy vo stvrtok vymazali a nezaujima ich nic. Doteraz za 10 dni este nevedia odpisat, ci aspon v Bulharsku nejake funguju. A jedinu DC na severe Grecka tiez vymazali. Takze ani vyberat podla mapy v den odchodu nie je zaruka, ze clovek nabije.

      • PistaTT
        PistaTT komentoval
        Upraviť komentár
        rapid pamätám si časy kedy ani klíma v apartmáne nebola úplnou samozrejmosťou a dnes už hádam taky apartmán v ponuke ani nenájdeš. Súhlasím s Taur, že časom sa aj nabíjanie EV stane bežnou súčasťou ponuky a to spôsobom ktorý bude pre obe strany transakcie výhodný. Prevádzka na tom nemusí nutne ryžovať a pritom bude nabíjanie komfortnejšie a nie drahšie ako komerčné AC/DC verejné nabíjačky v okolí.
    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 194
      • lubos1519
      •   

      #21
      Ja v HR bezne pouzivam ELEN a sem tam MOLPlugee. V sezone to bude asi masaker, lebo aut pribudlo brutalne, ale infrastruktura v HR nie (a to vratane superchargerov). Moj plan je nabit v Sormas skoro na 100% - je tam 12 SC stojanov, z toho 8 v3 (zvycajne tam v Istvan Parkhotel obedujeme/veceriame) a dojst kam sa da (mohlo by to dat skoro k zadaru). Ak bude volno na SC Otocac, pojdem tam, ak nie, tak ELEN alebo MOL (tie ako pise nick nie su v roamingu a byvaju volne, naviac je tam casto Marche, takze tiez sa tam da najest).

      Co sa tyka ubytovania, tak to je samozrejme o komforte, prist tam s 0% a nabit sa pocas dovolenky. LEN POZOR, casto maju 1F instalaciu, bezne v sieti 205V, takze to moze byt nadlho. ELEN ma ale pomerne vela stojanov, takze sa da vyuzit pocas vyletu do okolia.

      V HR zacal budovat stojany aj Lidl (okrem Kaufland), ale co to sledujem, tak nie su spustene, aj ked su casto namontovane od minuleho roka. V HR je situacia s distribuckami a pripajanim takychto veci este daleko horsia ako u nas.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        S tým Elenom je problém v tom, že sú to takmer všetko len 50 kW nabíjačky takže tam človek skysne hodinu aby niečo rozumne nabil.
        Ja som išiel pred 2 týždňami a Karlovac už išiel 120 kW, Otočac nejakých 110 kW. Ale všetko sú to V2.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Zrovna smerom k moru su tri UFC od Elen, len naspat im je to uz jedno, nech clovek skysne na 50kW. V dnesnej dobe je uz tych 50kW strasne malo. Pri cene, co uctuju za nabijanie, by mali osadzat uz same UFC a kazdy s dvoma CCS a delenim vykonu aby clovek necakal na Spring, Citigo a ine dialnicne specialitky

      • Sany
        Sany komentoval
        Upraviť komentár
        Preco nenabijate na Ionity cez ZSE kartu je to za 25e/hodina takze ked nabijes 60kWh (samozrejme zavisi od velkosti baterky) tak aj cena je lepsia ako u ELENu a na Krku je napr. aj vela AC stlpikov zadarmo + Lidl...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Lebo Ionity je az pri Zagrebe, aj to dost od cesty, co je tam a spat aj zdrzanie. Ked nabijem doma na 100%, na Ljubesnicu pridem akurat s 10-15% dialnicnou rychlostou, kdezto na Ionity Zagreb by som musel spomalit na 120 km/h po dialnici, co je stratena polhodina+20 minut zachadzka na Ionity. Ono sa to nezda, ale pri kazdej komplikacii sa dost naratava cas jazdy.

      • Sany
        Sany komentoval
        Upraviť komentár
        Mne to s ID.4 po update 3.2 vyda na 15% do Zahrebu ale idem 120 a su tam 4 stojany kdezto v Ljubesnici je iba jeden UFC. Ale samozrejme kto sa ako ponahla

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        presne tak, kto si ako váži svoj čas

        nejdem z BA ale 120km ďalej, takže do ZG by to bolo tesné

        sw 3.2 upravil aj efektivitu ?

      • Sany
        Sany komentoval
        Upraviť komentár
        hej tipujem aj cez 10% je auto efektivnejsie + uz dava 170kWh nabijanie. Tento rok som uz bol asi 5 krat v Chorvatsku a presne na takejto dlhej trase vidim ze sa to odost zlepsilo

      • rapid
        rapid komentoval
        Upraviť komentár
        Sany update si riesil ako? normalne si zavolal do servisu a suhlasili ze to spravia?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Sany cez 170kW davala uz pred rokom 3,0. O vacsej efektivite som nezachytil ani slovo. Skor si mal lepsi vietor a hlavne teplotu.

      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Tak tak, teplota urobí kľudne 20% na spotrebe.

      • Sany
        Sany komentoval
        Upraviť komentár
        Auto uz mam rok a pol a postupne som zistil ako sa EV sprava a aj na FB v ID skupine pisali ostatni ze sa in spotreba po update na 3.2 zlepsila a preto som napisal ze tuto trasu 350km na Ionity Zahreb som uz isiel viacej razy tento rok tam a spat takze viem porovnat tu zmenu. A na update som zavolal do servisu a dohodol termin v BA to vie robit iba porsche ba vajnorska plus som dostal az za rok termin na kontrolu modulov baterky
    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      #22
      Greenway ma potesil. Tym, ze KiaCharge ide s cenami mimo dal som si na SR GW Max.
      Ale aj v roamingu su fajn. Jedla cena, aktivacia jednym cipom. Hlavne je jednotna a odpada vyberanie operatorov podla ceny.

      Dnes sme isli do HR a pohoda. Ani jedno auto sa nikde neprislo nabijat. Podla toho co sa pise, som cakal masaker. Asi je fajn si davat termin dovo v pondelok a ist cez noc.
      Mimo prveho nabijania su vsetko len take polovicne nabijania okolo 30kWh.

      1. Eleny Gorican 50kW a Vukova 50kWh (prichod s 50+perc), ale kvoli deckam sme museli caste prestavky a bol to moj jediny spanok.
      - GW 0,39e/kWh Spotreba energie: 45.38 kWh Hodnota nabíjania: 17.70 EUR*​
      - GW0,39e/kWh Spotreba energie: 33.44 kWh Hodnota nabíjania: 13.04 EUR*​

      2. Ionity Zadar
      - IonityPower 0,33e/kWH 30,226kWh 9,98eur

      3, Pri splite ma Petrol 2x160kW ABB. GW ich aktivuje. Toto bolo len dobitie do vyssich percent, aby som v cieli nemusel riesit nabijanie.
      - GW 0,49e/kWh Spotreba energie: 28.56 kWh Hodnota nabíjania: 13.99 EUR*​

      V Baska Voda mam stale 82%, s tym to auto v pohode prezije a spat prip pouzijeme zas ten UFC Petrol.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Greenway je super, ja som si tiez v marci aktivoval ich Max pausal.

        Kedze cez cestovku som nesiel od 2006, odkedy zacal fungovat booking, tak tiez je priorita neist v sobotu, ked sa striedaju turnusy a ani nepamatam, ze by som niekde stal v zapchach. Ja som nauceny vyrazat o druhej rano, kedy mam 4-5 hodin spanku za sebou a potom bez unavy vydrzim soferovat.
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 03-07-2023, 18:47.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ionity je vramci gw pausalu nie ? cize s max pausalom by bolo za 0.29 (teraz v lete v podstate 0.145)

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        dango Ionity za 0.29 mam na 13e/mes pausal ionity power v ramci kia charge. Cez GW je ionity za cenu ich stanic. Doma to bolo 0.46 dc, 0.52 ufc, resp. teraz uctovali 0.39dc, 0.49ufc. Ci trochu zlacneli od 1.7, neviem.
        Ale ionity power uz konci. Mne len dobehne do oktobra viazanost.
        Novy sa uz neda objednat. Jedina moznost je mat este BMW a tam si spravit DCS, potom je okolo 0.3e
    • DanielTarca
      Junior Member
      • Sep 2023
      • 1

      #23
      Zdravím, už je po dovolenkach, a chcem sa opýtať ohľadom cesty napr. na Pag. Aké skúsenosti máte s nabíjaním na tejto ceste. Som nováčik ktorý ma BMW I3 120 a chcem sa s týmto autíčkom vydať na PAG. Cestu plánujem Ba Maďarsko a Chorvátsko PAG. Vopred Vám ďakujem za vaše rady a postrehy z ciest.

      Komentár

      Pracuje...
      X