Na spiatočnej ceste je Ionity Zadar a potom až Ionity Maribor. Tesla je dostupná v HR len pre Tesly
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nabíjanie v Chorvátsku, Slovinsku
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
-
Ionity Zagreb ked som bol pred mesiacom, bol zalostny. Zo styroch stojanov jeden zhasnuty uplne, druhy svietil na cerveno - aspon o sebe vedl, ze ma poruchu, treti isiel len 30kW vykonom a az stvrty isiel ako mal. Esteze som tam bol sam, inak by to bola velmi zla skusenosť.
SCH je v HR len pre Tesly ale pri to to tempe otvarania asi uz nie dlho. A aj keby ano, aj dostupnost nabijaciek je kriterium pre vyber auta. Kedysi to bolo velmi dolezite, teraz uz trocha menej ale na priklade HR este stale to zavazi. Hlavne ked UFC od Tesly je pod 40 centov a v Slovinsku dokonca 27 centov (ako jedini zlacneli po navrate ceny elektriny do normalu) a Elen je za 85 !!! centov.
-
A ešte k nemu treba nepohodlne zachádzať. Súhlasím že pri výbere auta je treba brať do úvahy aj dostupnosť nabíjania, ale aj dostupnosť servisu a to Teslu u nás takmer diskvalifikuje, ale to je na iné vláknoNaposledy upravené Rasto6; 24-05-2023, 19:18.
-
V lete bude v HR problem aj na SupeChargeroch, kedze sa ziadno nerozsirili (to je ale zial problem distribucky v HR a jej politiky). A to dufam, ze na leto aspon navysia vykon, lebo teraz ide aj Otocac aj Karlovac cca 95kW. Uz minule leto bol problem aj mimo sobota/nedela.
Nehovoriac o SC Maribor, co je stary v2, to bude tiez uzke hrdlo. Ja chodim cez HU, v Sormas je v3 a je ich tam kopec.
A co sa tyka servisu Tesla, ked citam vlakno o EV6 tak to s tym Tesla servisom nevidim az tak zle ;-)
-
-
Komentár
-
Ano, mám. Väčšina UFC sa dá spustiť iba aplikáciou (nemajú čítačku kariet) a ZSE používa iba kartu v roamingu, ich ZSEDrive aplikáciou sa nedajú spúšťať roamingové nabíjačky. Tak som nakoniec nabíjal cez ELEN priamo. Ale aj napriek môjmu upozorneniu ich ZSE veselo zobrazujú na mape. Naposledy som takto ostal visieť hneď na prvej Ljubesnici. Spoľahnúť sa dá len na Ionity, to im funguje. Aj keď na Ionity Zagreb keď som bol naposledy, fungoval jeden stojan zo štyroch.
-
drbat celu takuto infrastrukturu. idem na Pag a najblizsia nabijacka z mojho apartmanu sice par km, ale 35eur za 3hodiny AC nabijania je nejak moc - typek ma dobry buzinec plan. ak tu mam spekulovat a furt sa obmedzovat, to mozem ist rovno spalovakom. Zial pan domaci mi nedovoli nabijat.
-
rapid Chod cez nativne apky ELEN, MOLPLUGEE a kasli na ZSE. KiaCharge ma tiez ELEN ale min rok, tym ze mali o 30perc vyssie ceny som isiel iba nativne. Presne toto som pisal v teme ceny nabijania. Clovek aj dostane koncern kartu a plati take palky, ze moze ist radsej ICE a nemusi riesit obsadene stojany. Pag je v pohode. 1 ELEN gorican, 2 ELEN vukova gorica, 3 ELEN pag (ak pojdes trajekt). Prip ak by boli eleny full, pouzi molplugee, tym ze nie su v roamingoch a su drahsie malo kto tade ide.
-
-
Pôvodne zverejnené od rapid Pozrieť príspevkypan domáci mi nedovolí nabíjať
Komentár
-
Mna by to ani nenapalo obtazovat domaceho. Dobil som si 20-30km pred ubytkom na DC a cely tyzden to vydrzalo. Casova strata 30 minut (15 eur). Chapem, ze nie kazdemu je po voli, ked mu tam auto vyzerie 60kWh, co inak jeho nehnutelnost spotrebuje za 1.5-2 tyzdne. Teraz co ideme 4* hotel v Baska Voda nema pre nas ani parkovacie miesto. Ze vedlajsi ma platene kam mozeme ist "ak bude volne" Pytat na kabel mi zas ani len nenapadlo. :-DDDNaposledy upravené nick81; 19-06-2023, 20:49.
-
Taur Ved ano. Ja som bol rad sme nasli zhodu so zenou a druhou rodinou. Nejako mi na tie EV "bonusy" neostava priestor. Zenu ani deti to absolutne nezaujima :-D Otazka, ste ochotni sa vzdat napr. komfortu/sluzieb, alebo zaplatit o stovky eur viac, aby to bolo ev friendly? Asi chodim na zle miesta. Ani tych FVE tam vela nebolo.
-
nick81 ani by ma nenapadlo pozadovat od domaceho nabijanie zadarmo, ja som sa hned pytal za kolko by uctoval kWh.
Taur si si isty ze wifi by bola zadarmo, keby si namal flat pausal? Porovnavas neporovnatelne. Ak si myslel sluzbu ako plateny AC wallbox, tak beriem, ale toto by u mna nezavazilo. ako vlastnik BEV sa uz hodne prisposobujem a do dalsieho prisposobovania nepojdem.
-
rapid wifi bol priklad sluzby ktora kedysi bola zriedkava a dnes je pozadovanym standartom. Ja sm netvrdil ze nabijanie ma byt zadarmo, naopak som poukazoval ze na nom mozu aj zarabat. Podstatne je ze casom bude k dispozicii vsade. Niekde poskytnu zdarma, niekde za poplatok, tak ako dnes bazen, saunu, ranajky, parking, biky .... proste rozne sluzby niekto ma free pre hosti niekto uctuje. A s FVE je priestor pre akcnych na poskytnutie denneho nabijania zdarma v letoviskach, alebo za velmi prijatelny poplatok.
-
Ja som vyberal ubytovanie 3 km vedla jedinej nabky na okoli v ZSE roamingu a nabka nemala citacku. Potichu junz mapy vo stvrtok vymazali a nezaujima ich nic. Doteraz za 10 dni este nevedia odpisat, ci aspon v Bulharsku nejake funguju. A jedinu DC na severe Grecka tiez vymazali. Takze ani vyberat podla mapy v den odchodu nie je zaruka, ze clovek nabije.
-
rapid pamätám si časy kedy ani klíma v apartmáne nebola úplnou samozrejmosťou a dnes už hádam taky apartmán v ponuke ani nenájdeš. Súhlasím s Taur, že časom sa aj nabíjanie EV stane bežnou súčasťou ponuky a to spôsobom ktorý bude pre obe strany transakcie výhodný. Prevádzka na tom nemusí nutne ryžovať a pritom bude nabíjanie komfortnejšie a nie drahšie ako komerčné AC/DC verejné nabíjačky v okolí.
-
-
Ja v HR bezne pouzivam ELEN a sem tam MOLPlugee. V sezone to bude asi masaker, lebo aut pribudlo brutalne, ale infrastruktura v HR nie (a to vratane superchargerov). Moj plan je nabit v Sormas skoro na 100% - je tam 12 SC stojanov, z toho 8 v3 (zvycajne tam v Istvan Parkhotel obedujeme/veceriame) a dojst kam sa da (mohlo by to dat skoro k zadaru). Ak bude volno na SC Otocac, pojdem tam, ak nie, tak ELEN alebo MOL (tie ako pise nick nie su v roamingu a byvaju volne, naviac je tam casto Marche, takze tiez sa tam da najest).
Co sa tyka ubytovania, tak to je samozrejme o komforte, prist tam s 0% a nabit sa pocas dovolenky. LEN POZOR, casto maju 1F instalaciu, bezne v sieti 205V, takze to moze byt nadlho. ELEN ma ale pomerne vela stojanov, takze sa da vyuzit pocas vyletu do okolia.
V HR zacal budovat stojany aj Lidl (okrem Kaufland), ale co to sledujem, tak nie su spustene, aj ked su casto namontovane od minuleho roka. V HR je situacia s distribuckami a pripajanim takychto veci este daleko horsia ako u nas.
- Likes 1
Komentár
-
S tým Elenom je problém v tom, že sú to takmer všetko len 50 kW nabíjačky takže tam človek skysne hodinu aby niečo rozumne nabil.
Ja som išiel pred 2 týždňami a Karlovac už išiel 120 kW, Otočac nejakých 110 kW. Ale všetko sú to V2.
-
Zrovna smerom k moru su tri UFC od Elen, len naspat im je to uz jedno, nech clovek skysne na 50kW. V dnesnej dobe je uz tych 50kW strasne malo. Pri cene, co uctuju za nabijanie, by mali osadzat uz same UFC a kazdy s dvoma CCS a delenim vykonu aby clovek necakal na Spring, Citigo a ine dialnicne specialitky
-
Lebo Ionity je az pri Zagrebe, aj to dost od cesty, co je tam a spat aj zdrzanie. Ked nabijem doma na 100%, na Ljubesnicu pridem akurat s 10-15% dialnicnou rychlostou, kdezto na Ionity Zagreb by som musel spomalit na 120 km/h po dialnici, co je stratena polhodina+20 minut zachadzka na Ionity. Ono sa to nezda, ale pri kazdej komplikacii sa dost naratava cas jazdy.
-
presne tak, kto si ako váži svoj čas
nejdem z BA ale 120km ďalej, takže do ZG by to bolo tesné
sw 3.2 upravil aj efektivitu ?
-
Auto uz mam rok a pol a postupne som zistil ako sa EV sprava a aj na FB v ID skupine pisali ostatni ze sa in spotreba po update na 3.2 zlepsila a preto som napisal ze tuto trasu 350km na Ionity Zahreb som uz isiel viacej razy tento rok tam a spat takze viem porovnat tu zmenu. A na update som zavolal do servisu a dohodol termin v BA to vie robit iba porsche ba vajnorska plus som dostal az za rok termin na kontrolu modulov baterky
-
Greenway ma potesil. Tym, ze KiaCharge ide s cenami mimo dal som si na SR GW Max.
Ale aj v roamingu su fajn. Jedla cena, aktivacia jednym cipom. Hlavne je jednotna a odpada vyberanie operatorov podla ceny.
Dnes sme isli do HR a pohoda. Ani jedno auto sa nikde neprislo nabijat. Podla toho co sa pise, som cakal masaker. Asi je fajn si davat termin dovo v pondelok a ist cez noc.
Mimo prveho nabijania su vsetko len take polovicne nabijania okolo 30kWh.
1. Eleny Gorican 50kW a Vukova 50kWh (prichod s 50+perc), ale kvoli deckam sme museli caste prestavky a bol to moj jediny spanok.
- GW 0,39e/kWh Spotreba energie: 45.38 kWh Hodnota nabíjania: 17.70 EUR*
- GW0,39e/kWh Spotreba energie: 33.44 kWh Hodnota nabíjania: 13.04 EUR*
2. Ionity Zadar
- IonityPower 0,33e/kWH 30,226kWh 9,98eur
3, Pri splite ma Petrol 2x160kW ABB. GW ich aktivuje. Toto bolo len dobitie do vyssich percent, aby som v cieli nemusel riesit nabijanie.
- GW 0,49e/kWh Spotreba energie: 28.56 kWh Hodnota nabíjania: 13.99 EUR*
V Baska Voda mam stale 82%, s tym to auto v pohode prezije a spat prip pouzijeme zas ten UFC Petrol.
- Likes 3
Komentár
-
Greenway je super, ja som si tiez v marci aktivoval ich Max pausal.
Kedze cez cestovku som nesiel od 2006, odkedy zacal fungovat booking, tak tiez je priorita neist v sobotu, ked sa striedaju turnusy a ani nepamatam, ze by som niekde stal v zapchach. Ja som nauceny vyrazat o druhej rano, kedy mam 4-5 hodin spanku za sebou a potom bez unavy vydrzim soferovat.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 03-07-2023, 18:47.
-
dango Ionity za 0.29 mam na 13e/mes pausal ionity power v ramci kia charge. Cez GW je ionity za cenu ich stanic. Doma to bolo 0.46 dc, 0.52 ufc, resp. teraz uctovali 0.39dc, 0.49ufc. Ci trochu zlacneli od 1.7, neviem.
Ale ionity power uz konci. Mne len dobehne do oktobra viazanost.
Novy sa uz neda objednat. Jedina moznost je mat este BMW a tam si spravit DCS, potom je okolo 0.3e
-
Zdravím, už je po dovolenkach, a chcem sa opýtať ohľadom cesty napr. na Pag. Aké skúsenosti máte s nabíjaním na tejto ceste. Som nováčik ktorý ma BMW I3 120 a chcem sa s týmto autíčkom vydať na PAG. Cestu plánujem Ba Maďarsko a Chorvátsko PAG. Vopred Vám ďakujem za vaše rady a postrehy z ciest.
Komentár
Komentár